Somi303":6wx0qpvm je napisao(la):
5 уопште није поуздана, тако да 79 ради посао
Radice posao i 77 umesto 79 a imaces i direktnu vezu sa NBGD
Micigen":6wx0qpvm je napisao(la):
@zidar
Dok se ne uvedu vremenske ili dnevne karte ovo bi bilo katastrofa. (Samo nemoj da mi kazs da kupim markicu :laugh: )
Vremenske karte se naravno podrazumevaju :kk: a danas imamo i tehnicke uslove za to, samo nedostaje volja :notok: .
Micigen":6wx0qpvm je napisao(la):
Razumem sta hoces da kazes, ali mislim da ti ovaj primer i nije neki.
Jednostavno nekad su duge linije ok, nekad nisu.
Sta fali Karaburmi koja ima tri preduge linije koje sve idu na 5 min i pokrivaju pola grada.
Nista, ne idu kroz Mite Ruzica i Bulevar
mada 25 ume da bude problematicna.
Micigen":6wx0qpvm je napisao(la):
Dok sa druge strane dovodjenje ovoliko linija u Mirijevo, koje idu na 12-15 minuta je cista glupost.
Bolje i jedna ali vredna.
Slazemo se, umesto pravljenja nakaradne 25P i produzetka 74. kroz Mirijevski Bulevar bilo je dovoljno prebaciti
27. u Mirijevski Bulevar, ostaviti 27E u Dragoslava Srejovica (bez preskakanja stanica) i
pojacati obe.
Iste trase bi bile pokrivene kao i sa Direkcijinim stihijskim potezima a nijedna postojeca linija ne bi bila oslabljena.
Jos kada bi 46 bila produzena na NBGD verovatno bi bila korisnija od presedanja na 74.
Micigen":6wx0qpvm je napisao(la):
Ja bi pre od 25p (dodelio bi joj drugi broj)napravio liniju koja ide samo Mirijevo-Karaburma, ili eventualno do Bogoslovije na 5 min, pa presedanje na 16,23,25. Najvaznije da pokriva M.bulevar i da moze da se presedne na linije sa Karaburme.
Za lokalne linije sam uvek za :kk:
Micigen":6wx0qpvm je napisao(la):
46 je sama po sebi sva u uskim grlima, od Mite Ruzica, preko skretanja kod Cvetka, pa kod ATS-a, pa kod autokomande itd.
Taj deo se ne moze resiti dok se ne resi saobracajno resenje Mirijevo-Bulevar. Moze ali metroom
Tacno ali dva uska grla manje je ipak veliki pomak.
Micigen":6wx0qpvm je napisao(la):
A drugo Mirijevo je jako veliko, vec u njemu dosta ljudi preseda.
Npr: covek koji zivi u Mirijevu III seda u 27 ide 4 stanice, pa presedne na 46 ili 79, a ti bi im sad uveo da to
bude neki lokalac do Cvetka pa opet da presedaju na novi 46, 79, a pitanje je gde idu dalje. Suvise komplikovano, suvise presedanja.
A da taj lokalac uvija po celom Mirijevu kao sada 79 opet gubi dosta vremena i nikad ne moze sve da pokrije.
Mirijevo ima nezgodnu topografiju i tesko je jednostavno pokriti celo naselje. Kao sto kazes ne znamo gde ljudi dalje idu 79. i 46., da li samo do Cvetka ili dalje. Ipak mislim da je bolja pouzdana i visokotaktna veza do Cvetka sa raznim presedanjima za dalje nego sporadicne 46. 79.
Najbolje bi bilo predloziti resenja Mirijevcima pa da sami odluce.
Micigen":6wx0qpvm je napisao(la):
Ja 79 i ne koristim kad idem na Dorcol, lepo na 27e do Banije za 20ak minuta pa na trandze.
Ni 46-om ne idem na zel. stanicu, nego 27 do Terazija pa se spustim peske, 5x brze.
Bas zato sto su 27 i 27E, to jest severna strana, glavne veze Mirijeva sa Gradom, na juznoj strani ima prostora za eksperimentisanje. Poenta je u pruzanju alternative, izbora.
Micigen":6wx0qpvm je napisao(la):
Ne vidim kako se to moze resiti sa ovakvim saobracajnicama. Ako imas jos neki predlog, daj pa da prodiskutujemo
)))
Jedan crtez = hiljadu reci :
Sta kaze Direkcija ("ako je nesto komplikovano i konfuzno niko ne razume a mi ispadamo pametni"):
A kako bi moglo da bude ("jednostavno i efikasno):
- svaka dosadasnja stanica je pokrivena
- pojacana 27 ide preko Mirijevskog bulevara
- pojacana 27E (moze novi broj jer E joj ne treba) ide preko Dragoslava Srejovica
- lokalac Mirijevo 4 - Cvetko je dobio broj 99
i koristi bivsu trasu 79 sa jakim taktom
- 46 skracena do Cvetka, 79 do Cingrijine, 77 do Cvetka.
- Novi cvor za jednostavno presedanje sa 27 na 16 i 23 u Visnjickoj
- Isti broj vozila, pouzdanije linije, laksa presedanja.
:kafa: