Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

prigradski":3ax6eytf je napisao(la):
Da cujem zidara sta kaze na ovaj predlog produzetka linije za 10ak kilometara,posto je za moj predlog da se 309 produzi do vuka 2,5km i time bude eventualno dobar ''backup'' tramvajima kad zagusti imao sta da predlozi :D

Pa znas vec moj stav da u sklopu reorganizacije autobuskih linija prigradske linije ne treba da ulaze u grad dublje od presedackih cvorova. Time imaju pouzdaniji takt jer ne upadaju u gradsku guzvu.

Zajedno sa tim treba da postoje pouzdane linije koje cvorove vezuju sa centrom i medju sobno kako bi se broj presedanja sveo na minimum.

Naravno sve su ovo opsti principi koji samo sluze kao vodic u sredjivanju sistema, ne mogu uvek sve da rese.

Na nekim potezima takva organizacija nije dovoljna, postoje velika naselja oko Beograda kojima je potrebna linija koja zalazi dublje u Grad, Kaludjerica je jedno od njih.

Zato smo jos prosle godine smislili princip ekspresnih linija koje sve idu do Usca.


Sustina reorganizacije nije u skracivanju ili produzetku pojedinih linija vec u omogucivanju veoma lakog i bezbolnog presedanja.

Ponovicu ovde opet odgovor na komentare tipa "ljudi ne vole da presedaju", puno Beogradjana danas vec neminovno preseda jer neobjasnijivo ne postoje direktne veze na nekim od najbitnijih pravaca, Lion-Trg, Vuk-Opstina NBGD/Zemun, Dorcol-NBGD ...
 
Sa trenutnim stanjem i putovanjem tramvajem od ustanicke pa sve do cvetka (koje traje 15ak minuta) uz ono silno klackanje i naguravanje... Jos kad tome dodas da Ustanicka,kao ni Sumice ne mogu da prime 309 da okrece tu,dolazis do zakljucka da je ovo nemoguca misija... Ideja nije losa ali njen pun efekat bi se postigao kada bi tramvaji isli normalno(tj po sredini) i da sto manje zavisi od semafora jer na liniji 309 manji broj ide dole ka potezu ustanicka,vise gravitira ka Bulevaru,tako da je Cvetkova ok resenje,neka je tu onda... Ja samo kazem na kontu ideja da neke linije produzavaju po 10km, sta bi onda smetalo ovih 2km ;)
Sto se tice presedanja meni uopste nije problem bilo bi lepo da izbiju vise to iz cingrijine kod Cvetka da ne moramo pesaciti na 77 i trole,ipak one najbrze stizu do centra grada... ;)
Reci mi imas li neku ideju kako povezati Mirijevo i Kaludjericu sad kada su se stvorili uslovi za to? To ti nisam video u planu ;)
 
hahahaha :D
e stvarno me neki komentari nasmeju....

Hvala Bogu, pa sam sposoban da sebi obezbedim da se vozim kolima,
tako da meni lično ova produženje koje tebi prijatelju tako bolno bode oci , ništa ne znači.

Ove 2 linije ( i trecu 533) sam pomenu upravo u kontekstu iskorišćenja vozila koja sad na terminusima odmaraju po 10 do 15 minuta, kao i zbog toga sto mislim da je lakse dodati par vozila i pokriti potrebe kako krajnjih naselja , tako i Petlovog brda, labudovog brda, vidikovca, Belih voda, Zarkova za prevozom ka NBG i B. kosi.
Takodje, svako od nas ko ima pretke sahranjene po raznim beogradskim grobljima zna kakvo je cimanje o svakim zadušnicama jurnjava sa groblja na groblje.

A gore pomenut predlog o produzetku 532 do Resnika je u pitanju oko 2 km (slobodna procena)
i dugorocno po meni jako bitna , jer bi poboljsanjem Zeleznickog transporta omogucio brz i elegantan prevoz do centra grada vezom 532 - Beovoz (ili BG voz).

U svakom slucaju, jos jednom IZVINI za ovih "10km".
(mada stavom, nek drugom bude gore, nigde stići nećeš) :notok:

pozdrav
 
Prigradski,309 se ne moze siriti do Vuka jer je plan da se izmeste 32ku odatle.A posto ce relativno skoro ukinuti vezu ruzveltove sa bulevarom vec ce ici 27 marta do Bulevara ispred doma lola vise nece biti kruzne putanje za terminus.

32ku ce verovatno izmestiti na bogosloviju.Dok ce 309ku sigurno na ustanicku ili sumice,ali tek kada zavrse metro do ustanicke za nekih 5-10 godina.
 
@laki... Ne zameri druze,slazem se ja da se produzi do resnika ili gde vec moze ali zalaziti duboko u nbg kada je zidar vec planom ''preopteretio'' terminus usce,nesto bas nisam siguran da je isplativo,a i potrebno... jer ce pozeskom sigurno ici jos 2-3 linije koje ce imati jako dobar takt i koje ce ici preko novog mosta... tako da IZVINI ti sto sam uzeo za primer produzenje tih 5++ linija to je bio najsveziji primer ;) ali stav svih ovde je da linije ne budu ''preglomazne'' vec sto efikasnije,pa makar na ustrb korisnika,sto se mene tice,neka okretnica 309 bude kod skole u MML,samo da tramvaji idu kako treba i niko se nece buniti... I odavde isto narod kruzi preko grada da bi dosao do lesca,eto vidis sad se spominje izbijanje precice preko smederevskog puta gde ce fakticki za 10ak minuta moci autom da se stigne na groblje,ali autobus niko ne spominje,niti ce ga biti vrvt...
 
Evo predloga za jednu kratku (Minibus) liniju:
Tri Tiganja - Mirijevo (okretnica 46)

-kod Tri Tiganja ima dovoljno prostora za okretanje
-novi put je lepo uradjen, tako da sigurno ima mesta za Minibus, pa i za obican autobus
-vazno je da linija obidje sva 3 mirijevska terminusa: Mirijevo 4, Mirijevo 3 i Mirijevo sa najkracom mogucom putanjom
 
nego moram ponovo da pomenem jednu jos vazniju stvar:
VINCA MLIN - KNEZEVAC (kruznim putem)!!!
sramota je da niko nista ne preduzme
 
solecar":my70z9yl je napisao(la):
Na busevi.com sam pročitao da se linija 703 vraća na staru trasu , a 711 produžava do Pohorske. Ljudi kažu da tako piše na sajtu UGRINOVACA. Da li zna neko o čemu se tačno radi?

S obzirom da se od 14. maja 703 vraća na staru trasu , vrlo moguće je i produzenje 711.
 
Razal":33c7154p je napisao(la):
Evo predloga za jednu kratku (Minibus) liniju:
Tri Tiganja - Mirijevo (okretnica 46)

-kod Tri Tiganja ima dovoljno prostora za okretanje
-novi put je lepo uradjen, tako da sigurno ima mesta za Minibus, pa i za obican autobus
-vazno je da linija obidje sva 3 mirijevska terminusa: Mirijevo 4, Mirijevo 3 i Mirijevo sa najkracom mogucom putanjom

Interesantan predlog.... Svojevremeno je na ovom forumu neko spominjao da se 27e produzi do Tri Tiganja,ali tad za to nisu postojale mogucnosti zato sto je bilo preusko(ovde je krstena kao ''pikolo ulica'') :D ... Sada kad se koristi taj put na najbolji moguci nacin i postovanjem saobracajnih znakova moguce je izvesti ovo... Jer kad neke linije produze po 6,7 km sto ovu ne bi produzili za jos nekih 2.5 km :) a za pocetak neka ubace neku probnu liniju da vidimo kakav je odziv lako ce oni bus ako postoji potreba za tim(a postoji) :)
Nekada je 29a isla od 3 tiganja ja mislim,ali davno bese pa sam mozda pomesao oznaku linije :D

Sto se tice te linije koja ide preko Kruznog puta zidar je predlozio interesantno resenje pogledaj u ''Приградски превоз" stvarno bi se tom linijom putovanje ka resniku,rakovici i ostalim mestima iz pravca vince prevozom skratilo za oko 90ak minuta posto poznavaoci linije 50 to znaju najbolje....
 
Јако добар предлог. Тиме пут са "потеза 300" према Миријеву, Карабурми, Вишњици, Панчевачком мосту и ттд... скраћује за јако пуно времена, растерећује се ненормална навала на Булевар и Вуков споменик.

Нека путовања би се скратила и за по 45 минута, ако не и више.
 
Ne bih uvodio nijednu liniju duž Bulevara Kralja Aleksandra, već bih postepeno ukidao sve deljene trase autobusa i tramvaja, izuzev Ruzveltvove i NBG!

309 bi trebalo da ide do Ušća autoputem Osim 309, bila bi potrebna još neka lokalna linija do Ustaničke, a to bi mogla da bude neka koja bi kroz Kaluđericu išla za Leštane
 
74_5-bus-in-the-hood-3.png


Mislim da je plan prevoza dobar osim da glavno čvorište bude na ušću.
Ušće je uslovno rečeno saobraćajno slepo crevo i odgovara samo onom ko ide na NBG, remeti se ekologija, estetika ušća itd.
Glavni "sabirni centar" bi trebao da bude oko mostarske petlje (npr. na mestu BIP-a) i blizu je prokopa i saobraćajni je centar Beograda
 
Ušće je sa centrom grad apovezano vrlo jednostavno Brankovim mostom koji ima dovoljno kapaciteta za neke linije sa jako malim intervalima izm. pol. i za svega 2 stanice razvozili bi putnike do strogog centra grada. Ko ide iz Kaluđerice ili Sremčice u stari deo grada, normalno da neće ići do Ušća, već koristiti neku liniju od Autokomande odnosno Mostara. Možda i moglo da se razmišlja da u dogovoru sa Železnicama veliki prigradski i međumesni čvor budu na ploči Prokopa
 
Матеја Бељан":d4xj8oce je napisao(la):
Ne bih uvodio nijednu liniju duž Bulevara Kralja Aleksandra, već bih postepeno ukidao sve deljene trase autobusa i tramvaja, izuzev Ruzveltvove i NBG!

309 bi trebalo da ide do Ušća autoputem Osim 309, bila bi potrebna još neka lokalna linija do Ustaničke, a to bi mogla da bude neka koja bi kroz Kaluđericu išla za Leštane
Предлог не подразумева линију дуж Булевара. Та поменута линија би ишла новоасфалтираним путем који директно спаја Калуђерицу и Миријево. :)
 
Ta linija Mirijevo-Kaludjerica(pa makar i lokalna) treba k'o leba,dok je ne dočekam idem peške ,kao danas po pljusku ... Računica je jednostavna,Višnjička Banja(Novo Naselje)- Kaluđerica,sa presedanjem tj 4 prevoza 1h 10,15 minuta, a danas 35 od Lešća do Pogona Karaburma tj početak M.bulevara, 74 ili 25p zavisi koji prvi dođe pa se dokotrljah do Mirijeva 4 peške 5-10 minuta zavisi od brzine kretanja i na kraju 309 ... ukupno 45,maximum 50 minuta... Još da 27e ide npr trasom M.bulevara onda postoji mogućnost za presedanje ka Višnjici,Lešću ili ako hoće neko da ide u drugom pravcu ka pančevačkom mostu,centru,ča ča naseljima... Kao što stf reče taj bus bi išao preko mirijeva,ne kroz bulevar ....
 
Ne brinite, produzice direkcija 25P do Kaludjerice :D a onda i do Kumodraza da postane kruzna :lol:

Salu na stranu, kada vec postoji put za preko potrebnu vezu grehota je da se ne napravi nova linija.

Ili kraca sa jacim taktom Kaludjerica-Mirijevo (6km) ili duza Kaludjerica-Mirijevo-M. Bul.-Slanacki put-Lesce (12km).

25P neka se skrati na staru trasu do Karaburme, 27E prebaci kroz Mirijevski bulevar a vozila sa pokojne 27L na novu liniju.
 
Ako bi direkcija napravilu kruznu liniju tuda,to bi bio epohalni potez s obzirom da su sve linije napravljene da idu ka centru.
 
Bolji predlog nisam čuo :D
Ionako je ta linija "prekratka" fali joj još samo "tričavih" 4-5 km da bude najduža linija u gradu :)
Dovoljno je da ti kažem da od terminusa Mirijevo4 do Stanice izolacija u Kumodraškoj treba "samo" 50 minuta :D
Ovo za lokal može,fin predlog nikome od nas ne smeta da presedamo,ali da to presedanje bude što efikasnije... Ne mora u Kaludjericu,može se okretati i kod "Tri tiganja",da i nama sa poteza 300 svane :)
Za 25P se podrazumeva da se vrati na normalnu trasu,ovako je stvarno em neefikasna,em i nerentabilna,a 27e naravno kroz M.bulevar da bi opravdala to "E" i bila express pravi do centra grada,naročito kad onaj deo kod Pančevačkog mosta bude disao normalno kad budu izgradili tu rampu koju čekamo još od aprila da započnu...
što kraće linije,to efikasnije :kk:
 
vucko":30okdwfd je napisao(la):
Ako bi direkcija napravilu kruznu liniju tuda,to bi bio epohalni potez s obzirom da su sve linije napravljene da idu ka centru.

Ta kružna linija bi išla samo u jednom pravcu , tj. ne bi imala unutrašnji i spoljašnji "prsten" kao linija 2 , zato što tako idu sve kružne autobuske linije. Tako da sumnjam da bi ta kružna imala svoj puni značaj.
 
Moze, moze sve moze, samo ja ipak mislim da bi tu trebalo da pici neki minibus koji se ne placa dodatno nego na busplus.
Mislim da je to ipak suvise strmo, i usko za normalan bus

Mogao bi cak da ide ovom novom precicom na Lesce, da zaobidje M.bulevar. Zamisli tri tiganja Lesce za 15min plafon :p

Inace panduri stoje na starom delu, sada jednosmerne precice i pisu li pisu kazne :lol: :vops: :vops:
Veceras sam navukao trojicu nisam namerno hteo da im blicam, cist bezobrazluk, to me izludjuje. :D :cool:
 
Nije problem narodu odavde da preseda,na to smo navikli ceo zivot :)
Molicu vas da na mixeru iznesete predlog kako najbolje povezati ''Smederevski venac'' sa Mirijevom,tj najbitnije da doveze bus do presedackog cvorista Matice Srpske,tu staju 25p,27e,74 i ako se ne varam 79... Dalje cemo lako... a taj bus neka se okrece u Mirijevu 2 gde se okrece 46 :)
Ako vec nije moguce da se taj bus okrece kod Tri tiganja dole kod mene na zapustenom prostoru gde se nalazi stara skola tj 5.stanica od skretanja za Kaludjericu,kod crkve... evo slika
scaled.php
moguce je napraviti tako nesto eto i ovaj kraj da ima bar jednu uljudnu okretnicu kad su vec sve ''dizajnirane'' onako kako su dizajnirane.

@Micigen-
Slozices se da je na uskom grlu potreban trotoar sa jedne i sa druge strane,em ce biti bezbednije za pesake,em vozila iz pravca Mirijeva,Slanaca,Lesca nece ni pokusavati da krenu tu kad to budu videli... a inace sleperi tutnje tu,uprkos zabranama....
Kada se bude docekala ta bajna SMT naravno da ce ici bus sve do lesca,zasad mi onaj teren deluje jako strmo za bus i cini neko ''prelazno resenje'' i po meni tu je lagano samo bajsom ili autom ici ...
 
Zdravo svima, duze vreme pratim forum i desavanja na njemu, ali ovo je moj prvi post :)

Imam predlog o produzenju linije 82 kroz Zemun, na ruti od Zemunskog keja, do Bloka 44, preko Bezanijske kose. Po svom planu voznje, predvidjena je za povezivanje Bezanijske kose i Bezanijskog groblja, sa blokovima i Starim Merkatorom do keja. Moj predlog je da se linija u Zemunu produzi do Novog grada , prateci liniju 15 od Poljoprivrednog fakulteta (raskrsnica Aleksandra Dubceka i 22.oktobra) preko Prvomajske ulice do okretnice. To bi omogucilo povezivanje celog jednog dela Zemuna sa Bezanijskom kosom i blokovima. Sadasnja povezanost nije efikasna jer:
- linije 18 i 78 koje povezuju NBG i Zemun, prolaze kroz tzv uska grla: gazelu, slaviju, autokomandu, odlazeci cak do Banjice i Medakovica. Usled toga bivaju jako opterecene, tako da se na njih ne moze osloniti tokom spiceva, sto obuhvata veci deo dana!
- linija 81 koja je povezivala Novi grad, kroz Prvomajsku sa Merkatorom, je preusmerena kroz Ugrinovacku, sa kojom ne postoji nikakvo povezivanje
- na podrucju zemunskog parka postoje tri srednje skole i jedan veliki fakultet, tako da u vreme pocinjanja nastave je prakticno nemoguce uci u vozilo, gde bi preusmerenje linije 82, donelo vecu frekventnost vozila!
- posle skretanja linije 82 ka Zemunu, posle kruznog toka kod Opstine NBG, vozila su prazna, jer tu rutu do Zemunskog keja pokrivaju bar 6-7 linija, A NI JEDNA NE IDE DO NOVOG GRADA, velike stambene celine. Produzavanjem linije 82, popunjenost vozila bi bila veca jer je potreba ka usmeravanju na Novi grad velika!
Nadam se da je ovo izlaganje bilo kratko.

Imam pitanje za vas, da li je neko pokusao da predloge prosledi gradu ili gsp-u ili direkciji za javni prevoz? mene su uputili na direkciju,koja se nalazi u Ulici 27. marta 43-45, telefon 011/ 330 91 53 ali koja nema svoj sajt, a iskreno me bas mrzi da licno idem tamo i predlozim svoje ideje, i cisto sumljam da samo mene cekaju :cool:
Da li je neko uspeo da pokrene svoje ideje izvan foruma, ili se tako nesto jos nije desilo!?
 
GoranKom":1bak49yv je napisao(la):
Zdravo svima, duze vreme pratim forum i desavanja na njemu, ali ovo je moj prvi post :)

Imam predlog o produzenju linije 82 kroz Zemun, na ruti od Zemunskog keja, do Bloka 44, preko Bezanijske kose. Po svom planu voznje, predvidjena je za povezivanje Bezanijske kose i Bezanijskog groblja, sa blokovima i Starim Merkatorom do keja. Moj predlog je da se linija u Zemunu produzi do Novog grada , prateci liniju 15 od Poljoprivrednog fakulteta (raskrsnica Aleksandra Dubceka i 22.oktobra) preko Prvomajske ulice do okretnice. To bi omogucilo povezivanje celog jednog dela Zemuna sa Bezanijskom kosom i blokovima. Sadasnja povezanost nije efikasna jer:
- linije 18 i 78 koje povezuju NBG i Zemun, prolaze kroz tzv uska grla: gazelu, slaviju, autokomandu, odlazeci cak do Banjice i Medakovica. Usled toga bivaju jako opterecene, tako da se na njih ne moze osloniti tokom spiceva, sto obuhvata veci deo dana!
- linija 81 koja je povezivala Novi grad, kroz Prvomajsku sa Merkatorom, je preusmerena kroz Ugrinovacku, sa kojom ne postoji nikakvo povezivanje
- na podrucju zemunskog parka postoje tri srednje skole i jedan veliki fakultet, tako da u vreme pocinjanja nastave je prakticno nemoguce uci u vozilo, gde bi preusmerenje linije 82, donelo vecu frekventnost vozila!
- posle skretanja linije 82 ka Zemunu, posle kruznog toka kod Opstine NBG, vozila su prazna, jer tu rutu do Zemunskog keja pokrivaju bar 6-7 linija, A NI JEDNA NE IDE DO NOVOG GRADA, velike stambene celine. Produzavanjem linije 82, popunjenost vozila bi bila veca jer je potreba ka usmeravanju na Novi grad velika!
Nadam se da je ovo izlaganje bilo kratko.

Imam pitanje za vas, da li je neko pokusao da predloge prosledi gradu ili gsp-u ili direkciji za javni prevoz? mene su uputili na direkciju,koja se nalazi u Ulici 27. marta 43-45, telefon 011/ 330 91 53 ali koja nema svoj sajt, a iskreno me bas mrzi da licno idem tamo i predlozim svoje ideje, i cisto sumljam da samo mene cekaju :cool:
Da li je neko uspeo da pokrene svoje ideje izvan foruma, ili se tako nesto jos nije desilo!?


Горане, као становник Бежанијске косе, помало се и не слажем с твојим предлогом. Оно што нам треба, то је да 82-ка иде чешће, јер дефинитивно има путнике, али иде редовно к`о антибиотик у пилулама.
С друге стране, тачно је да треба повезати тај "брдски" део Земуна и Новог Београда, али - по мени - директно. Мислим на везу Ледине - Б. коса - Марије Бурсаћ - Калварија - Горњи Земун. Да ли нова линија, или реорганизација постојећих - треба размислити.
 
Vrh