Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

A kako nije direkcija videla da milion ljudi preseda sa 18 na mostaru i idu dole na autobuse ka sajmu. Ne postoji ni jedna veza voždovac b.brdo (sajam-požeška) osim nesretne 50.
 
nisu se valjda validirali pa ih nisu videli. Oni jesu putnici ali statistički nisu. Tako kažu.
 
Ko misli da je ovo uradjeno zbog validacije grdno se vara.Lepo rekose za produzenje 74ke da je to uradjeno na insistiranje gradjana i opstine Zvezdara a i na kraju su im validatori otkrili da puno ljudi preseda na 25p kod bogoslovije ...
 
Validatori (mislim na masine) su im otkrili savrsen argument za sve njihove sulude poteze, od sada sta god budu odlucivali pravdace sa "rekao nam BusPlus"

Sve dok informacije iz BusPlus statistike ne postanu javno dostupne. :dil:
 
kopmania":2hzt2c65 je napisao(la):
A kako nije direkcija videla da milion ljudi preseda sa 18 na mostaru i idu dole na autobuse ka sajmu. Ne postoji ni jedna veza voždovac b.brdo (sajam-požeška) osim nesretne 50.

moze i da se ubaci tramvajska linija banjica-b.brdo, recimo... :kafa: malo bi rasteretilo liniju 50 :dil:
 
roadrunner":3bd756zn je napisao(la):
moze i da se ubaci tramvajska linija banjica-b.brdo, recimo... :kafa: malo bi rasteretilo liniju 50 :dil:

Mislim da ne bi uopšte rasteretilo liniju 50 , jel jedine dve stanice koje su zajedničke na trasama ove dve linije su Voždovac (okretnica autobusa na potezu 400) i okretnica Banovo brdo.
 
Da u pravu si, a oni koji su već u 50ici će da se i voze do b.brda jel će pre stići nego da presedaju na tramvaj. Ali definitivno tramvajska linija Banjica - B.brdo bi više značila nego što neki žele da se vrati recimo 11.
 
@zidar

Jako lepo resenje za 27, prosto, jednostavno, bez novih linija.

Samo ja bi ih mozda okrenuo da 27 ostane na sadasnjoj trasi, a 27e kroz Mirjevac, jer je ipak
ovaj deo kroz Mirjevac slabije naseljen i 27e je bukvalno ekspres linija koju Mirjevci koriste
od trga do Mirijeva, nisu toliko bitne usputne stanice.
A 27 kupi dosta ljudi po bulevaru, koji zive po obroncima Zvezdrare, severu karaburme, jer donji
deo je ionako povezan obicnom 25.
A i 27e bi onda mozda da ima stanicu Pancevacki most da ne ide na Bogosloviju, znacilo bi to zbog presedanja na 95 za borcu itd.

A sto se tice ove 99, nisam pametan. Mozda bi i uspelo, ali ljudi generalno mrze da presedaju, ostaje problem i vremenskih karata.
Ne znam gde bi strpao toliku okretnicu za sve te linije. Znaci mora nesto da se rusi.

Ali cinjenica je da gro ljudi koristi 46 i 79 samo do Cvetkove pijace.
Ja bas koristim 20 kao tu lokal liniju, do Kluza. Jes da ide na 20 min, ali je tacna u sekund, tacno znas kad nailazi, a i gore je za 5 min posto ide kroz Matice Srpske.

Sve u svemu, mislim da Mirijevo zasluzuje bolju saobracajnu vezu (u smislu ulice) sa Bulevarom, ma koja ona bila.
 
zidar":3h81e1g3 je napisao(la):
Naravno, da nastavim: Hajde da spojimo 706 i 309 preko Bulevara!
Zar to ne bi bilo divno, Direkciji ce sigurno da se svidi, ta bi linija opsluzivala preko 50% stanovnistva i radnih mesta u Beogradu :cool:

Onda logicno stavimo pola autobusa GSP na novu 706+309= 1015 a ostale raspodelimo preostalim linijama.
Milina, sa merenjima kretanja na jednoj jedinoj liniji imamo statistiku za pola grada. Ne treba nam vise ni busplus.

Jedan od jačih predloga u istoriji foruma :D :kk:
 
Micigen":3iosav9u je napisao(la):
@zidar

Jako lepo resenje za 27, prosto, jednostavno, bez novih linija.

Zahvaljujem :cool:

Micigen":3iosav9u je napisao(la):
Samo ja bi ih mozda okrenuo da 27 ostane na sadasnjoj trasi, a 27e kroz Mirjevac

Moze i tako, naravno, dugo sam se dvoumio a ne znam dovoljno taj kraj.

Micigen":3iosav9u je napisao(la):
A sto se tice ove 99, nisam pametan. Mozda bi i uspelo, ali ljudi generalno mrze da presedaju, ostaje problem i vremenskih karata.
(napomena: ovo sto sledi nije nista licno vec opsta mesta)
Cesto se cuje u Beogradu da ljude mrzi da presedaju, ili da nisu navikli i da nece hteti, sama direkcija najcesce koristi taj argument.
To je mozda donekle tacno, ali u tom slucaju imam jedno pitanje: Zasto onda na NAJOPTERECENIJIM pravcima u gradu nemamo direktne veze vec presedanja?

Primeri:
- Cvetko/Lion <>Trg Republike
- Vozdovac <> Autokomanda <> Trg Republike (Visnjica ima direktnu vezu sa Trgom a Vozdovac nema!)
- Opstina NBGD <> SIV <> Usce <> Vuk
- Arena <> Despota Stefana

da ne duzim, dovoljno je...

Dok se ne uvede direktna linija na glavnoj gradskoj osovini Zemun-Opstina NBGD-Usce-Trg/Terazije-Vuk-Cvetko ne prihvatam argument da ljudi nece da presedaju.

Pa pobogu na toj relaciji se planira metro sto valjda znaci da postoji ogromna potreba za prevozom a mi tu nemamo ni autobusku liniju a mogli bi da je imamo bez problema.
Danasnje nepostojanje te linije na glavnom gradskom pravcu jednostavno obara svaki argument protiv presedanja.

Micigen":3iosav9u je napisao(la):
Ne znam gde bi strpao toliku okretnicu za sve te linije. Znaci mora nesto da se rusi.

Ne mora nista da se rusi, sve se dâ lako resiti, na 3 lokacije.

46. moze komotno da okrece na istom mestu gde i 55.
http://binged.it/HarY1x

99. okrece isto kao i 309 oko same pijace

a na cosku bulevara i Vjekoslava Kovaca (severo-zapad) ima komotno mesta za 77.
Kada dolazi iz pravca Liona napravi polukruznu kod Cvetka i parkira se u Bulevaru na severnoj strani, dovoljno je da se proziri kolovoz za jednu traku duz 60ak metara a prostora ima jer je tu parkic.
http://binged.it/HIquyC

Mogla bi cak i 79. tu da okrece umesto da se gura sa trolama u Cingrijinoj.

tako sam i ucrtao terminuse, na 3 lokacije oko raskrsnice kod Cvetka, samo nisam ucrtao detalj kruzenja 309. i 99. oko pijace.

68_mirijevo-99.png

Micigen":3iosav9u je napisao(la):
Ali cinjenica je da gro ljudi koristi 46 i 79 samo do Cvetkove pijace.

To sam i pretpostavio, zato bi jedna 99. sa jakim i tacnim taktom vecini bila pogodnija nego sadasnje labave 46. i 79.


Eto za 3 dana smo kroz opusteni razgovor napravili resenje koje Mirijevu daje daleko bolji prevoz i to bez dodatnih ulaganja i bez ugrozavanja pouzdanosti postojecih linija (25 P i 74). Mozda nije najbolje moguce resenje ali je sigurno bolje od onoga sto nam se nudi.
A za to vreme Direkcija jedino ume da produzava postojece linije projektovane pre 30 godina, a ne daj boze nesto slucajno nesto novo da smisli. Nije joj rekao BusPlus.
 
Evo azurirao sam plan:

- 79 i 77 okrecu kod Cvetka a u Cingrijinoj samo trole.
- 99 i 309 kruze oko Cvetkove pijace
- 27 ostaje na sadasnjoj trasi
- 27E ide Mirijevskim Bulevarom i postaje zaista Ekspres jer vecinom trase ima zutu traku ili ulice profila 2+2

68_mirijevo-99b.png
 
Zamislite,ovi na Studio B nece da objave moj komentar... :notok:
A samo sam napisao:Kako su oni dosli do podataka za presedanje na 74 kada je poverenik zabranio obradu istih?
 
Zamisli.

Ko bi se nadao da Studio Đ neće da objavi komentar koj dovodi u pitanje metode i rad gradske vlasti :laugh:
 
@zidar

Ostaje mi samo da se slozim, sto se mene tice :vops: :vops:

E sad sta bi rekli ostali Mirijevci nemam pojma. Ostaje nam da ubedimo i njih i direkciju :)

Kod njih uvek postoji ona zelja da se ima direktna veza sa nbgd, meni to ne pije vodu.
Nista mi ne fali da sa 27e stignem do Despota Stefana pa predjem na 16 ili 95, sve jak takt.
Nego da cekam neki 74 koji ide na 10 min (u teoriji) pa jos na gazelu umesto na Brankov.

Vec sam rekao da 46 i 79 koristim jednom u sto godina, ako bas moram, osim u toj lokal varijanti.
46 jedino sto kupi ljude kod mostara i autokomande, ali bolje im je i da presednu kod Cvetka, a da se npr linija produzi do NBGd/a.

Inace Mirijevo konacno dobija nadstresnice, radovi u toku :vops: :vops: Slike na odgovarajucoj temi :D

A dok sam slikao jednu na uglu Koste Nadja i S. Beketa, osecao sam se kao da zivim u b.Mihajla Pupina, 27 i 20 na stanici , 79 pristize, 27e i minubus se spustaju nizbrdo dok 74 ceka da skrene, a iza njega 25p.
Steta sto i 46 ne ide tuda :shok: :shok: :shok:
 
Nikola '93":2jzk3vex je napisao(la):
Zamislite,ovi na Studio B nece da objave moj komentar... :notok:
A samo sam napisao:Kako su oni dosli do podataka za presedanje na 74 kada je poverenik zabranio obradu istih?

Poverenik je zabranio upotrebu ličnih podataka , gde pojedinac ulazi i izlazi. Korišćenje ukupnog broja ljudi koji se validira na određenoj stanici je dozvoljeno.
 
Zidar,ne znam gde bi na cvetku stalo toliko autobusa?I sa 309kom je manje vise knap trenutno.Eventualno bi mogla jedna linija na okretnicu 55ice da se zvizne.
 
solecar":ey3g2y16 je napisao(la):
Nikola '93":ey3g2y16 je napisao(la):
Zamislite,ovi na Studio B nece da objave moj komentar... :notok:
A samo sam napisao:Kako su oni dosli do podataka za presedanje na 74 kada je poverenik zabranio obradu istih?

Poverenik je zabranio upotrebu ličnih podataka , gde pojedinac ulazi i izlazi. Korišćenje ukupnog broja ljudi koji se validira na određenoj stanici je dozvoljeno.

Pa ako su na osnovu validacija saznali da većina putnika sa linije X preseda na liniju Y to onda znači da su radili uparivanje podataka što im je zabranjeno. Validacija treba samo da pokaže koliko je bilo putnika na određenoj stanici. Da bi saznali da je bilo presedanja morali su pratiti brojeve validiranih kartica. Njihovim uparivanjem utvrdili su da se isti brojevi kartica pojavljuju na jednoj liniji a potom i na drugoj liniji u stanici gde se one seku! Ako znaju koji broj kartice je bio na obe linije onda to znači da imaju podatak o kretanju osobe koja ima karticu sa brojem 012345 npr. Ko je vlasnik te kartice takođe znaju. A znaju i koja je njegova adresa, broj telefona, jmbg i svašta još nešto.
 
belgrey":2jiuehb6 je napisao(la):
solecar":2jiuehb6 je napisao(la):
Nikola '93":2jiuehb6 je napisao(la):
Zamislite,ovi na Studio B nece da objave moj komentar... :notok:
A samo sam napisao:Kako su oni dosli do podataka za presedanje na 74 kada je poverenik zabranio obradu istih?

Poverenik je zabranio upotrebu ličnih podataka , gde pojedinac ulazi i izlazi. Korišćenje ukupnog broja ljudi koji se validira na određenoj stanici je dozvoljeno.

Pa ako su na osnovu validacija saznali da većina putnika sa linije X preseda na liniju Y to onda znači da su radili uparivanje podataka što im je zabranjeno. Validacija treba samo da pokaže koliko je bilo putnika na određenoj stanici. Da bi saznali da je bilo presedanja morali su pratiti brojeve validiranih kartica. Njihovim uparivanjem utvrdili su da se isti brojevi kartica pojavljuju na jednoj liniji a potom i na drugoj liniji u stanici gde se one seku! Ako znaju koji broj kartice je bio na obe linije onda to znači da imaju podatak o kretanju osobe koja ima karticu sa brojem 012345 npr. Ko je vlasnik te kartice takođe znaju. A znaju i koja je njegova adresa, broj telefona, jmbg i svašta još nešto.

Validacija pokazuje koliko ljudi uđe u određenu liniju na određenoj stanici , a ne ko prelazi iz koje linije u koju. To što veliki broj ljudi izlazi kod Omladinskog stadiona iz 25P , ne znači da svi oni ulaze u 74 , kao što su predstavili da pokazuje bus plus , već sigurno hvataju i druge linije , a sigurno i veliki broj ljudi iz okoline ulazi u 74 i pokazuje pogrešnu sliku. Ovi iz DJP sigurno nisu ni izlazili iz kancelarije da provere situaciju na terenu , nego smislili da je ovakva veza najlogičnija , i što dovodi do zaključka da ovi iz Mirijevskog bulevara ne idu nigde drugde nego jedino na Bežanijsku kosu.
Zvanično je zabranjeno da se proverava gde pojedinac izlazi i ulazi. Recimo zabranjeno je da se sistematki prati moje kretanje , što u prevodu znači da ja mogu da se krećem slobodno po gradu i da se validiram kolikog god hoću puta dnevno , ti podaci ne smeju da se koriste. Svi ostali podaci mogu da se koriste , tako da ovi iz DJP nisu uradili ništa nezakonito. Ja uopšte ne stajem na stranu ovih iz DJP , već samo pokušavam da pojasnim situaciju.
 
solecar":19r65eb5 je napisao(la):
Ovi iz DJP sigurno nisu ni izlazili iz kancelarije da provere situaciju na terenu , nego smislili da je ovakva veza najlogičnija

Oprezno Sole, stavio si reci "DJP" i "logicno" u istu recenicu i to bez negacije :D
 
Ako imaju kartu sa brojem 0123456 koja je validirana u busu na liniji 27 na stanici na Mirijevu, a posle 15tak minuta se taj broj karte pojavi prilikom validacije u tramvaju broj 12 na početnoj stanici na bogosloviji, onda mogu da povežu dva i dva i da izvedu zaključak da je putnik sa brojem karte 0123456 preseo sa linije 27 na liniju 12 na stanici bogoslovija. Da bi to uradili potrebno je da urade uparivanje podataka o validiranim kartama sa linija koje prate. Npr. ako hoće da provere da li postoji presedanje na neke dve izabrane liniji oni uporede podatke o validiranim karticama na te dve linije i tako dobiju sve duplirane brojeve kartice u vremenskom okviru koji postave.

Na ovaj način se može izvući i kompletan itinerer za svaku karticu za određeni vremenski period. Kada se to ima, samo ostaje još jedan korak da se sazna o kom putniku se radi. Potrebno je proveriti u bazi podataka korisnika koje ime se krije iza tog broja kartica.
 
@ zidar
Negacija uopšte nije potrebna kada sam upotrebio reč smislili , koja celom kontekstu daje negaciju. :p

@ belgrey
Oni nemaju brojeve kartica. Da imaju , mogli bi da provere to što si ti naveo.
 
@solecar

Nisam napisao da "oni imaju brojeve kartica". Ja samo dolazim do zaključka na osnovu njihove tvrdnje da su "zahvaljujući bus plus sistemu uočili veliki broj presedanja sa jedne linije na drugu". Ako su rekli to što su rekli, onda znači da oni ipak imaju brojeve kartica, jer je to jedini način da preko bus plus sistema utvrde to što su utvrdili. drugi način je vizuelni, odnosno da postave klince koji će brojati putnike, ali to nije bus plus sistem, to je stari sistem.
 
Belgrey to što su oni rekli da su "zahvaljujući bus plus sistemu uočili veliki broj presedanja sa jedne linije na drugu" , ne znači to što ti misliš da su oni ipak imaju brojeve kartice. Oni su došli do dva različita podatka , a to su : iz 25P dosta ljudi izlazi kod Omladinskog stadiona i dosta ljudi ulazi u 74 kod Omladinskog stadiona , pa su jednostavno spojili te dve informacije u jednu. Vrlo moguće je i da se dešava nešto ovako , da recimo 20 ljudi izlazi iz 25P , ali da recimo svega njih 6 uđe na istoj stanici u 74 , dok ostalih , recimo 24 ljudi koji su ušli u 74 su ljudi koji su izašli iz 27 , 27E , 202 , 32 , 35 , linija sa poteza 100. Oni su dali tu izjavu koju su dali , kako bi mogli da imaju opravdanje zašto su produžili liniju 74. Tako će sada na bus plus moći da se vade kada bude bilo koje produženje ili promena trase linije. Recimo , može da im padne na pamet da sutra kažu da su primetili da veliki broj ljudi izlazi iz 32 kod Omladinskog stadiona i ulazi u 12 , pa zbog liniju 32 produžili do Banovog brda. Recimo mogu da kažu da veliki broj ljudi iz Batajnice preseda u 610 , pa su zato linije 73 i 610 spojili u jednu.
Ono što je žalosno je to da će se zahvaljujući BUS PLUS sistemu narod prilagođavati linijama a ne linije narodu , jer uvek ćeš dobiti odgovor , očitavanja kartica su tako pokazala.
 
Ček, a odakle im podaci gde koliko ljudi izađe iz autobusa za svu tu matematiku?
 
Vrh