Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Moj predlog je da Lui uzme 3A i 9A, a 48 gsp. Onda ta linija pola Kosmaj pola Novi Beograd, nešto nalik liniji 37. Zglobovi sa linije 58 da se prebace na 48.

Sa linijom 46 bolje iskustvo imam sad, nego u prošlom "mandatu" sa pp. Knežević je otišao, ponašao se tada bahato. Naročito matori vozači. I Lui je bio loš na 42 i 46, ja često izbegavam koliko mogu da uđem u 48 sad.
A linija 56 onako funkcioniše, nisam oduševljen, mada nije mnogo loše.
 
Poslednja izmena:
Само да не возе Контејнере 70 на сат Чукаричком падином увече и остатком трасе и нема проблема. Али бих јако волео да се врати НБГД.
 
Зато што зарађују брдо пара јужњачким монополом. Најскупљи су од свих али је услуга најбоља. БГ им дође најмаснији јер им плаћају добро а терају најјефтинији могући Контејнер.
 
Moj predlog je da Lui uzme 3A i 9A, a 48 gsp. Onda ta linija pola Kosmaj pola Novi Beograd, nešto nalik liniji 37. Zglobovi sa linije 58 da se prebace na 48.

Sa linijom 46 bolje iskustvo imam sad, nego u prošlom "mandatu" sa pp. Knežević je otišao, ponašao se tada bahato. Naročito matori vozači. I Lui je bio loš na 42 i 46, ja često izbegavam koliko mogu da uđem u 48 sad.
A linija 56 onako funkcioniše, nisam oduševljen, mada nije mnogo loše.
Ne mogu se privremene linije tipa 3A i 9A davati privatnicima. Ne znam ko bi i kako sastavio taj tender. I kud će posle ti privatnici sa vozilima, pošto realno niko neće da ulazi u posao koji je garantovan na dve tri godine.
 
Ево решења: на 37 искључиво зглоб, на 48 возила са 37, и соло и зглоб, да би Космај имао где да ради.
 
Ne mogu se privremene linije tipa 3A i 9A davati privatnicima. Ne znam ko bi i kako sastavio taj tender. I kud će posle ti privatnici sa vozilima, pošto realno niko neće da ulazi u posao koji je garantovan na dve tri godine.
Ako postoji jasan pravilnik da taj poduhvat nije moguć, onda šteta. Međutim, zbog previše problema i prijava što Lui ima, treba da ide na kaznenu ekspediciju i da radi baš te dve linije. Tender se jednostavno može napraviti. Trajanje ugovora, dok se ne izgradi Novi Savski most za 9A, odnosno završetak rekonstrukcije šina u Bulevaru Patrijarha Pavla za 3A.
Ali 9A toliko loše funkcioniše da nije za oprostiti ni gsp-u, ni sekretarijatu za javni prevoz. Sramota! Uvek nastane konvoj i ja ponekad vidim na okretnici 4 tramvaja, a letnji red vožnje je.
A za pitanje kud će sa vozilima, mogu se lako prodati po nižoj ceni drugim prevoznicima. I Lekon je morao da proda vozila jer je na kraju izbačen bio. Tako može i Lui da ispadne ili bilo koji privatnik.
 
To uopšte nije naivan biznis da ti nabavljaš vozila za posao na dve godine, zato se i potpisuju ugovori na 10. Što bi ja ulagao u to, ulazio u neki Lizing da mi amortizacija pojede sav profit za dve godine. Privremene linije nisu posto za to, jer to niko normalan ne bi uzeo na tenderu. A svakako da aljkavi privatnici treba da se počiste, a i GSP treba da poštuje svoje obaveze.
 
3A najverovatnije ostaje trajno, to već nije ni privremena linija, a u planovima u Bul. Patrijarha Pavla nema tramvajskih šina.
Ali svakako, to nam je jedna od retko dobrih linija i ja je ne bih dirao nikako.
 
3A najverovatnije ostaje trajno, to već nije ni privremena linija, a u planovima u Bul. Patrijarha Pavla nema tramvajskih šina.
Ali svakako, to nam je jedna od retko dobrih linija i ja je ne bih dirao nikako.
Продужити је до Богословије да иде трасом трамваја 3.
 
3A najverovatnije ostaje trajno, to već nije ni privremena linija, a u planovima u Bul. Patrijarha Pavla nema tramvajskih šina.
Ali svakako, to nam je jedna od retko dobrih linija i ja je ne bih dirao nikako.
Kako nema u planovima? Eno i baštice spremne. Šine stoje. Debili su ako je ne vrate. Mada kako je krenulo neće biti ni Bulevara patrijarha Pavla.
 
Pa uvek je bila u planu. Čak i ona famozna nova linija Rakovica - NBG. Ne znam kad se nešto promenilo.
 
Kako nema u planovima? Eno i baštice spremne. Šine stoje. Debili su ako je ne vrate. Mada kako je krenulo neće biti ni Bulevara patrijarha Pavla.
Evo sve je spremno, samo što nije
20250812_175448.jpeg
20250812_175445.jpeg
 
@Vinča307 Odgovori nam zasto je to tako? Nismo mislili na to,taj deo je bio funkcionalan nego na ono sto je 'uradjeno',nije lepo da nas zekis.
 
To se sredi za mesec dana. Naravno da je tako kad se godinama nije održavalo. Kažem, trenutno je veći problem sam bulevar. Kad se on konačno bude radio, lako ćemo šine i žice.
To stoji jedno 7 godina i sve je propalo i zaraslo. Moralo bi sve potpuno da se rekonstruiše, a to je baš teška priča pre promene vlasti. Ako se 3 ikad vrati, to neće biti pre pada ove vlasti.
 
Postoji li neki razlog da trojka danas ne vozi do okretnice na Topčideru? Koliko se sećam budući Bulevar se nigde ne ukršta sa trasom pruge do te okretnice. Nakon okretnice će se graditi podvožnjak kojim će se trasa dovesti u sredinu novog Bulevara.
 
Kao sto vidis,u svom stvaralackom zanosu su potrgali kontaktnu mrezu tako da ni to nije moguce. Do Topcidera nije nesto korisna,al ajde,ko je predvideo da ce radovi biti gotovi nikad a mozda ni tad,mogle su da se urade devijacije pa da se novi kolosek uklopi u postojece.
 
Postoji li neki razlog da trojka danas ne vozi do okretnice na Topčideru? Koliko se sećam budući Bulevar se nigde ne ukršta sa trasom pruge do te okretnice. Nakon okretnice će se graditi podvožnjak kojim će se trasa dovesti u sredinu novog Bulevara.
Окретница на Топчидеру је у јако лошем стању или је раскопана те више није за нормалну употребу.
 
Okretnica u Topčideru trenutno ne postoji, šine su demontirane, no i dalje je ucrtana u planovima za obnovu. Cela pruga svakako mora da se skroz obnovi od okretnice do Careve Ćuprije + Pere Velimirovića do Kneževca biće potpuno nova trasa sa novim Bulevarom, no daleko smo trenutno od toga.

Zanimljivo da se u neposrednoj okolini okretnice Topčider planira potpuna devijacija od Bulevara, odnosno pruga će prolaziti ispod i neće biti više ukrštavanja sa ostalim saobraćajem.
bulevar-patrijarha-pavla-deonica-01topcider-up.jpg


Što se tiče organizacije saobraćaja, kod bivše ŽS Topčider može da se organizuje presedanje sa tramvaja na autobus i obrnuto do Kneževca, time se dobija veza do Omladinskog i biće potrebno manje angažovanih autobusa na 3A. Nadalje do Kneževca pitaj kada ćemo dobiti tramvaj, ne skoro s obzirom da će to biti najobimniji posao na čitavom ovom Bulevaru zbog nove trase., sa druge strane ne zahteva se puno sredstva da se sredi pruga od Topčidera do Ćuprije, to je kilometar ipo, deluje kao najrealnija opcija.
 
E to je to na šta sam mislio, a što se vidi na ovom crtežu koji je Jelancha okačio... Radovi na Bulevaru nemaju nikakve veze sa time što trojka ne saobraća do Topčidera i kada se bude radila faza jedan Bulevara, u te radove verovatno ne spada sređivanje pruge kroz park do te okretnice. Prema tome pošto svakako mora da se sredi ta deonica, to može da se uradi odmah da se želi. Linija tri do Topčidera skoro jednako je kultna i turistički važna kao i linija dva oko centra.
 
Vrh