Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

3A najverovatnije ostaje trajno, to već nije ni privremena linija, a u planovima u Bul. Patrijarha Pavla nema tramvajskih šina.
Ali svakako, to nam je jedna od retko dobrih linija i ja je ne bih dirao nikako.
Ima šina u planovima Bulevara patrijarha Pavla, kako nema. Pa na jedinom urađenom delu trenutno imaš sad već odavno uređenu bašticu, koja je čak uspela da zaraste u korov. Svakako da će se linija 3 vratiti jednog dana.
 
Okretnica u Topčideru trenutno ne postoji, šine su demontirane, no i dalje je ucrtana u planovima za obnovu. Cela pruga svakako mora da se skroz obnovi od okretnice do Careve Ćuprije + Pere Velimirovića do Kneževca biće potpuno nova trasa sa novim Bulevarom, no daleko smo trenutno od toga.

Zanimljivo da se u neposrednoj okolini okretnice Topčider planira potpuna devijacija od Bulevara, odnosno pruga će prolaziti ispod i neće biti više ukrštavanja sa ostalim saobraćajem.
Pogledajte prilog 249479

Što se tiče organizacije saobraćaja, kod bivše ŽS Topčider može da se organizuje presedanje sa tramvaja na autobus i obrnuto do Kneževca, time se dobija veza do Omladinskog i biće potrebno manje angažovanih autobusa na 3A. Nadalje do Kneževca pitaj kada ćemo dobiti tramvaj, ne skoro s obzirom da će to biti najobimniji posao na čitavom ovom Bulevaru zbog nove trase., sa druge strane ne zahteva se puno sredstva da se sredi pruga od Topčidera do Ćuprije, to je kilometar ipo, deluje kao najrealnija opcija.
Ja mislim da treća faza neće skoro, a to je Bulevar patrijarha Dimitrija. Čak mislim da je bilo reči o vraćanju trojke nakon urađene prve dve faze, i to tako što bi se postojeća pruga od Pere Velimirovića do Kneževca sredila. Tačnije i nije potreban verovatno kompletan remont dok se i taj deo ne uzme u rad. Naravno, nema ni mreže, al to barem nije svetski problem.
 
Ja mislim da treća faza neće skoro, a to je Bulevar patrijarha Dimitrija. Čak mislim da je bilo reči o vraćanju trojke nakon urađene prve dve faze, i to tako što bi se postojeća pruga od Pere Velimirovića do Kneževca sredila. Tačnije i nije potreban verovatno kompletan remont dok se i taj deo ne uzme u rad. Naravno, nema ni mreže, al to barem nije svetski problem.
Колико се чека(ло), на претходне, трећа фаза не да неће скоро, него је и врло упитна осим ако следећа градска управа не промени драстично приоритете. На том потезу мора да се ради и проширење до раскрснице са Мишка Крањца (па можда и до Ослобођења), што знаци и измештање тренутних шина и улазак унутар парцеле ИМРа, а град би морао у том случају да откупљује део земљишта назад, које је претходно продао будзашто.
Да ли имамо трамваја коју могу да мењају правац? У том случају би скретница код раскрснице са Пере Велимировића могла привремено да премости да макар дотле иду возила.
 
Nemamo dvosmerne tramvaje, iako je bilo reči da će se oni uzimati za Beograd. Okretnice moraju da postoje.
 
Prethodne sedmice sam se vozio svako jutro u špicu od starog merkatora do Jurija Gagarina i reći ću da je tu situacija baš loša. 73 koja je jedina normalna na tom potezu mi je svaki put došla solo, od opštine NBG do airport city ljudi ko sardine u njoj, a avgust, poluprazan grad. 610 sa svojim intervalom tu ništa ne pomaže. Tako jedan bitan pravac prepustiti faktički da voze 2 linije i to možda čak sa više solo vozila nego zglobnih je kriminal. Meni deluje da Strela još uvek nije ispunila kvote zglobnih vozila na linijama koje je dobila po tenderu.
 
Vrh