Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 4.219
- Pohvaljen
- 5.163
48 је за зглоб, тако да никако Космај.
Na međugradu su fantastični. Sve sami Manovi, Temse i novi Turismo. Ko da nije isti prevoznik sa 56.И линија 56 функционише овако како јесте, нисам одушевљен, иако није превише лоше.
Ne mogu se privremene linije tipa 3A i 9A davati privatnicima. Ne znam ko bi i kako sastavio taj tender. I kud će posle ti privatnici sa vozilima, pošto realno niko neće da ulazi u posao koji je garantovan na dve tri godine.Moj predlog je da Lui uzme 3A i 9A, a 48 gsp. Onda ta linija pola Kosmaj pola Novi Beograd, nešto nalik liniji 37. Zglobovi sa linije 58 da se prebace na 48.
Sa linijom 46 bolje iskustvo imam sad, nego u prošlom "mandatu" sa pp. Knežević je otišao, ponašao se tada bahato. Naročito matori vozači. I Lui je bio loš na 42 i 46, ja često izbegavam koliko mogu da uđem u 48 sad.
A linija 56 onako funkcioniše, nisam oduševljen, mada nije mnogo loše.
Ako postoji jasan pravilnik da taj poduhvat nije moguć, onda šteta. Međutim, zbog previše problema i prijava što Lui ima, treba da ide na kaznenu ekspediciju i da radi baš te dve linije. Tender se jednostavno može napraviti. Trajanje ugovora, dok se ne izgradi Novi Savski most za 9A, odnosno završetak rekonstrukcije šina u Bulevaru Patrijarha Pavla za 3A.Ne mogu se privremene linije tipa 3A i 9A davati privatnicima. Ne znam ko bi i kako sastavio taj tender. I kud će posle ti privatnici sa vozilima, pošto realno niko neće da ulazi u posao koji je garantovan na dve tri godine.
*4 autobusa, greška moja, nisam stigao da editujem4 tramvaja, a letnji red vožnje je.
A za pitanje kud će sa vozilima, mogu se lako prodati po nižoj ceni drugim prevoznicima. I Lekon je morao da proda vozila jer je na kraju izbačen bio. Tako može i Lui da ispadne ili bilo koji privatnik.
Продужити је до Богословије да иде трасом трамваја 3.3A najverovatnije ostaje trajno, to već nije ni privremena linija, a u planovima u Bul. Patrijarha Pavla nema tramvajskih šina.
Ali svakako, to nam je jedna od retko dobrih linija i ja je ne bih dirao nikako.
Kako nema u planovima? Eno i baštice spremne. Šine stoje. Debili su ako je ne vrate. Mada kako je krenulo neće biti ni Bulevara patrijarha Pavla.3A najverovatnije ostaje trajno, to već nije ni privremena linija, a u planovima u Bul. Patrijarha Pavla nema tramvajskih šina.
Ali svakako, to nam je jedna od retko dobrih linija i ja je ne bih dirao nikako.
Evo sve je spremno, samo što nijeKako nema u planovima? Eno i baštice spremne. Šine stoje. Debili su ako je ne vrate. Mada kako je krenulo neće biti ni Bulevara patrijarha Pavla.
To se sredi za mesec dana. Naravno da je tako kad se godinama nije održavalo. Kažem, trenutno je veći problem sam bulevar. Kad se on konačno bude radio, lako ćemo šine i žice.Evo sve je spremno, samo što nije
To stoji jedno 7 godina i sve je propalo i zaraslo. Moralo bi sve potpuno da se rekonstruiše, a to je baš teška priča pre promene vlasti. Ako se 3 ikad vrati, to neće biti pre pada ove vlasti.To se sredi za mesec dana. Naravno da je tako kad se godinama nije održavalo. Kažem, trenutno je veći problem sam bulevar. Kad se on konačno bude radio, lako ćemo šine i žice.
Окретница на Топчидеру је у јако лошем стању или је раскопана те више није за нормалну употребу.Postoji li neki razlog da trojka danas ne vozi do okretnice na Topčideru? Koliko se sećam budući Bulevar se nigde ne ukršta sa trasom pruge do te okretnice. Nakon okretnice će se graditi podvožnjak kojim će se trasa dovesti u sredinu novog Bulevara.