Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Idi na glavnu stranicu sajta i onda skroluuj naniže. Ima velika fotografija koja te upućuje na vrst o skraćenju linija poteza 700.​
 
Masovno pišite mejlove SJP-u ljudi, ovo je iživljavanje šta rade sa javnim prevozom u centru. Šta je sledeće, hoće li hlorisani 51, 52, 53, 56 skratiti do Banovog Brda, 31 do Slavije, 95 i 43 do Pančevačkog Mosta, a 27 do Omladinskog Stadiona? Bolje da mu ne dajemo ideje.
 
Jutros se informacija proširila po mrežama u pogodjenim naseljima. Krenuli su vec sa online peticijama.

 
Šta mislite da se uvede linija 608 Blok 45-Dobanovci kao direktna veza sa Blokovima
 
Na osnovu analiza saobraćaja u proteklom periodu, na deonici: Brankov most – Brankova – Zeleni venac – skretanje u Jug Bogdanovu, doneta je odluka da se u funkciji pouzdanije realizacije reda vožnje i intervala nailaska vozila, linije broj: 704, 706, 707 koje saobraćaju na relaciji prema Zemun polju i Batajnici, preusmere na korišćenje terminusa „Novi Beograd /Blok 20/“.

Ali ovo retardirano objasnjenje, da bi red voznje bio pouzdaniji, hajmo da skratimo linije do beskorisnog terminusa da postanu 50% nebitnije i da maltretiramo ljude da presedaju na već prepune ostale linije koji idu do Zelenjaka. Nisu se setili da tipa postoji mogućnost promene turaze i slično. Kako ranije nisu skratili nego sad bas kad je Strela na tom potezu, mislim, providno je, a i ovo objasnjenje ne znam u ko moze da poveruje. Sere mi se vise od njih
 
Na osnovu analiza saobraćaja u proteklom periodu, na deonici: Brankov most – Brankova – Zeleni venac – skretanje u Jug Bogdanovu, doneta je odluka da se u funkciji pouzdanije realizacije reda vožnje i intervala nailaska vozila, linije broj: 704, 706, 707 koje saobraćaju na relaciji prema Zemun polju i Batajnici, preusmere na korišćenje terminusa „Novi Beograd /Blok 20/“.

Ali ovo retardirano objasnjenje, da bi red voznje bio pouzdaniji, hajmo da skratimo linije do beskorisnog terminusa da postanu 50% nebitnije i da maltretiramo ljude da presedaju na već prepune ostale linije koji idu do Zelenjaka. Nisu se setili da tipa postoji mogućnost promene turaze i slično. Kako ranije nisu skratili nego sad bas kad je Strela na tom potezu, mislim, providno je, a i ovo objasnjenje ne znam u ko moze da poveruje. Sere mi se vise od njih
Тако што се СНСтрели не исплати да испада из тураже.
 
Svako povećanje turaže znači i manji broj polazaka. A mnogo lakše je sa postojećim brojem vozila napraviti više polazaka nego dodavati dodatna na povećanu turažu da bi bio na istome i plusw na to dodati još vozila da bi se povećao broj polazaka u odnosu na staru turažu.​
 
Svako povećanje turaže znači i manji broj polazaka. A mnogo lakše je sa postojećim brojem vozila napraviti više polazaka nego dodavati dodatna na povećanu turažu da bi bio na istome i plusw na to dodati još vozila da bi se povećao broj polazaka u odnosu na staru turažu.​
Naravno, u Streli gledaju samo da što više eksploatišu vozače. Na 307 su smanjili turazu i sad vozači za vreme špica moraju da voze bez pauze da bi bili jedva knap sa vremenom i da ne bi ozbiljnije ispdali iz turaže. U Gsp-u ćeš se ti lako opravdati sa zakonskih 5 minuta, ali Strelu nije briga za to, njih zanima samo profit.
 
Vrh