Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Pa govorim iz razloga zbog presedanja kod Pozeske.Jer kad bi bilo u sadasnjem smeru,vozili bi se do terminusa i cekali kad da krene
Ako bi terminirala na drugom kraju problem bi nestao, ali njih mrzi da postave stajalište i obeleže kolovoz. U Luke Vojvodića je saobraćaj dovoljno slab da mogu da obilaze autobus na poluuvučenom stajalištu.

Prosto neverovatno da od produženja taj problem dangube na sred trase nije dosad rešen.
 
Nisi razumeo. Sve ostale idu do Bačke, jedino 85 ide dalje bez presedanja, a to je većini potrebno. Ne može tako ogromno naselje/naselja da svedeš na konstantno presedanje.
Не.

Управо зато што је предугачка је проблем. Пошто постоје 3 локала за пеглање километраже апсолутно није потребно да 85 иде даље од Бачке. Преседање на окретници Бачка никоме није проблем. Скраћењем би се побољшала поузданост линије и бољи интервал уз будуће појачање наравно.
 
Jel razmisljaju pajseri da uvedu jos neku liniju osim 9a nakon sto su u milentija popovica i donjem deli m.milankovics ukinuli tramvaje?
Blokovi 22, 23 i 19a u tom pravcu ostali samo sa 95 i 9a!
 
Не.

Управо зато што је предугачка је проблем. Пошто постоје 3 локала за пеглање километраже апсолутно није потребно да 85 иде даље од Бачке. Преседање на окретници Бачка никоме није проблем. Скраћењем би се побољшала поузданост линије и бољи интервал уз будуће појачање наравно.
Mogla bi da ostane do Paviljona bar. I značilo bi da se produži do Koteža. Ali apsolutno ne treba da prelazi dva mosta. Isto za 95.
 
85 treba da ide na relaciji Zemun /Gornji grad/ - Belvil, i rešen problem. Za Banovo brdo 607, a za Borču 105L.​
 
Danas sam ušao u liniju 72 na Aerodromu. Vozio je solo Mercedes šerpa plave boje. Ušlo je puno ljudi sa koferima. Jedno 20% mesta za stajanje su zauzimali koferi. Po nekoj proceni, putnici uglavnom naši, Turci i Bugari. Bilo je toliko zagušljivo, gotovo niko nije izlaszio do centra. Skoro sam se ugušio. Srećom, neko je otvorio prozor, ali ni to nije bilo dovoljno. Hteo sam na Bežanijskoj kosi da izletim napolje.
Svi busevi su solo, nedovoljnog kapaciteta. Treba uvesti zglobne autobuse sa više stajaćih mesta, sa policama za prtljag kakve sam video u Perthu.
 
Не.

Управо зато што је предугачка је проблем. Пошто постоје 3 локала за пеглање километраже апсолутно није потребно да 85 иде даље од Бачке. Преседање на окретници Бачка никоме није проблем. Скраћењем би се побољшала поузданост линије и бољи интервал уз будуће појачање наравно.
I onda svi krajevi dobiju pogodnost osim Borče, koja je ogromna i koja treba da se osloni na samo jednu liniju preko Pupina (105L) dok Nbg i Zemun imaju 100x više linija i povezani su sa svim krajevima. Konačno su počeli razvijati prevoz preko Pupina i treba nastaviti u tom pravcu.
Ako to smeta onima koji su sa Nbg i Zemuna neka produže ili skrate linije koje neće da naškode drugim delovima grada.
 
85 treba da ide na relaciji Zemun /Gornji grad/ - Belvil, i rešen problem. Za Banovo brdo 607, a za Borču 105L.​
I sta bi to promenilo? Kasnjenje prevoza i guzva se ne pravi na Pupinovom mostu i u Borči, već na Nbg i kada se prolazi Zemun.
Borča uopšte ne pravi problem i nije zbog toga kašnjenje prevoza.
 
Каква је линија 112? Која је попуњеност, да ли треба да се ангажују зглобови, колики интервал треба да буде?

По мом мишљењу, то је најважнија линија која је уведена у протеклих пар година и више због повезивања Зрењанинског и Панчевачког пута, које је било веома потребно. Скроз је сулудо ићи до Богословије, да би се преседало до Зрењанинца/Панчевачког пута, притом на мосту су и гужве. А није ни приступачно ићи пешице, на шта указује да постоји потреба за таквом линијом.
 
Каква је линија 112? Која је попуњеност, да ли треба да се ангажују зглобови, колики интервал треба да буде?
Ponekad je koristim, bar ono što sam ja video, nije nak popunjenost. Nema potrebe za zglobnim busevima. za sada je i interval dobar.
 
Каква је линија 112? Која је попуњеност, да ли треба да се ангажују зглобови, колики интервал треба да буде?

По мом мишљењу, то је најважнија линија која је уведена у протеклих пар година и више због повезивања Зрењанинског и Панчевачког пута, које је било веома потребно. Скроз је сулудо ићи до Богословије, да би се преседало до Зрењанинца/Панчевачког пута, притом на мосту су и гужве. А није ни приступачно ићи пешице, на шта указује да постоји потреба за таквом линијом.
Beskorisna sa 5 putnika i oni Iveco voze prazni. Treba je ukinuti
 
По мени не укидати 112 јер би Рева остала са само 108. Моје мишљење пун погодак трасе, само бих нумерације променио на 113, док би ми 105Л била 112.
 
Vrh