Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

27E i 35. Ali to su dve dodatne stanice do terminusa, pa čekanje 10 minuta da 27E/35 uopšte krene. Moguće je i izaći kod bloka 21 i preći na 95 ali to zahteva prelaženje prilično nezgodne ulice Milentija Popovića.
 
Ово скраћивање линија је тотално идијотско и последица анализа др Шапића на релацији кућа-посао, где су му засметали ауробуси на Зеленом венцу, а ту је и проблем са оним мајмунским оградицама аутобуске нише.
Линије потеза 700 за Зелени венац су биле пример квалитетне услуге за путнике, и уместо да имамо више таквих линија и на другим правцима, они деградурају оно мало што ваља.
 
Šapić: Ja nikada nisam išao nekim 700 do Zelenog venca, jel išao neko od vas?
Svi odrečno klimaju glavom (3 džipa i jeda kupe, parkirani na 5 parking mesta u garaži, dok jedno vozilo blokira trotar)
Šapić: Eto, nema potrebe, seci kod Ušća.

(ovo je bukvalno u stilu onog Nemanje, ili kako se već zove "Pa druže ko te yebe kad si spao na to da se voziš autobusima, potrudi se malo u životu")
 
Počinje da se vidi koliko je metro postao neophodan.
Nije više samo pitanje toga da brže negde stignemo, ili da se smanje gužve.
Sad više ne može ništa ni da se izmeni, a da to (nekome) ne napravi ozbiljan problem.

Zelenjak realno jeste haos kakav ne bi trebalo da postoji u centru grada.
Normalno rešenje za to da ljudi negde (mnogo pre Ušća) pređu u metro.
No, metroa nema, a dobrog rešenja za Zelenjak sa tim busevima tamo isto tako nema.
 
Надам се бунту грађана, као у Котежу кад је 43 са трга продужен до Ушћа.
Nije tada bio neki bunt, traženo je bilo nakon nekog vremena da se vrati na Trg republike, nego tek kada je linija skraćena do Pančevačkog mosta.​
 
Ако се не варам и 96 је пре ишао са Трга, међутим и дан данас није враћен након краћења до ЖС Панчевачки мост. Поготово сад са Стрелом неће вратити на Трг 96.
 
Tehnički produženje 43 do Ušća nije uopšte bilo toliko loše. Najveći problem je bio u tome što linija gotovo da uopšte nije bila pojačana nakon produženja i to je stvaralo velika čekanja.
Prava borba za 43 je bila vratiti je sa okretnice kod Pančevca na Trg. Neko ko je u UG Kotež ima jake veze, pa je zahvaljujući toj osobi linija i vraćena na Trg, ali je kazna bila trogodišnji 80% solo režim.
Danas mislim da je vraćanje na Trg bilo još značajnije nego što se mislilo, jer bi 43 verovatno doživela "strelizaciju" kao i 96.
Nažalost, 96 se nakon skraćenja nikada više nije vratila na normalni režim. "Higerizacija" linije, potom prebacivanje iz Karaburme u Kosmaj i obrnuto i na kraju konačno preuzimanje od strane Strele i gubitak nade da će se sa njima ikad vratiti na Trg.
 
Путници из Борче се ипак више ослањају на 95 него на 96, док Котеж има само 43.
Тачно продужење преко моста је било спорно што није појачан такт додатним возилима.
 
Problem kod 704,706 i 707 je guzva kod Pupinovog mosta.Od kad se most izgradio guzve su velike.Pre njega nisu nikad bile guzve.Linije treba bre ostaviti.Sto 67 i 68 ne produze one su i ovako kratke linije.Treba prosiriti Batajnicki drum od Pupinovog mosta pa skroz do Bataje.
 
Snimak ekrana 2025-02-17 135731.png
 
Ovoliko treba odavde do zelenjaka kilometara
 

Prilozi

  • Snimak ekrana 2025-02-17 135930.png
    Snimak ekrana 2025-02-17 135930.png
    552,4 KB · Pregleda: 44
Vrh