Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Idi na glavnu stranicu sajta i onda skroluuj naniže. Ima velika fotografija koja te upućuje na vrst o skraćenju linija poteza 700.​
 
Masovno pišite mejlove SJP-u ljudi, ovo je iživljavanje šta rade sa javnim prevozom u centru. Šta je sledeće, hoće li hlorisani 51, 52, 53, 56 skratiti do Banovog Brda, 31 do Slavije, 95 i 43 do Pančevačkog Mosta, a 27 do Omladinskog Stadiona? Bolje da mu ne dajemo ideje.
 
Jutros se informacija proširila po mrežama u pogodjenim naseljima. Krenuli su vec sa online peticijama.

 
Šta mislite da se uvede linija 608 Blok 45-Dobanovci kao direktna veza sa Blokovima
 
Na osnovu analiza saobraćaja u proteklom periodu, na deonici: Brankov most – Brankova – Zeleni venac – skretanje u Jug Bogdanovu, doneta je odluka da se u funkciji pouzdanije realizacije reda vožnje i intervala nailaska vozila, linije broj: 704, 706, 707 koje saobraćaju na relaciji prema Zemun polju i Batajnici, preusmere na korišćenje terminusa „Novi Beograd /Blok 20/“.

Ali ovo retardirano objasnjenje, da bi red voznje bio pouzdaniji, hajmo da skratimo linije do beskorisnog terminusa da postanu 50% nebitnije i da maltretiramo ljude da presedaju na već prepune ostale linije koji idu do Zelenjaka. Nisu se setili da tipa postoji mogućnost promene turaze i slično. Kako ranije nisu skratili nego sad bas kad je Strela na tom potezu, mislim, providno je, a i ovo objasnjenje ne znam u ko moze da poveruje. Sere mi se vise od njih
 
Na osnovu analiza saobraćaja u proteklom periodu, na deonici: Brankov most – Brankova – Zeleni venac – skretanje u Jug Bogdanovu, doneta je odluka da se u funkciji pouzdanije realizacije reda vožnje i intervala nailaska vozila, linije broj: 704, 706, 707 koje saobraćaju na relaciji prema Zemun polju i Batajnici, preusmere na korišćenje terminusa „Novi Beograd /Blok 20/“.

Ali ovo retardirano objasnjenje, da bi red voznje bio pouzdaniji, hajmo da skratimo linije do beskorisnog terminusa da postanu 50% nebitnije i da maltretiramo ljude da presedaju na već prepune ostale linije koji idu do Zelenjaka. Nisu se setili da tipa postoji mogućnost promene turaze i slično. Kako ranije nisu skratili nego sad bas kad je Strela na tom potezu, mislim, providno je, a i ovo objasnjenje ne znam u ko moze da poveruje. Sere mi se vise od njih
Тако што се СНСтрели не исплати да испада из тураже.
 
Svako povećanje turaže znači i manji broj polazaka. A mnogo lakše je sa postojećim brojem vozila napraviti više polazaka nego dodavati dodatna na povećanu turažu da bi bio na istome i plusw na to dodati još vozila da bi se povećao broj polazaka u odnosu na staru turažu.​
 
Svako povećanje turaže znači i manji broj polazaka. A mnogo lakše je sa postojećim brojem vozila napraviti više polazaka nego dodavati dodatna na povećanu turažu da bi bio na istome i plusw na to dodati još vozila da bi se povećao broj polazaka u odnosu na staru turažu.​
Naravno, u Streli gledaju samo da što više eksploatišu vozače. Na 307 su smanjili turazu i sad vozači za vreme špica moraju da voze bez pauze da bi bili jedva knap sa vremenom i da ne bi ozbiljnije ispdali iz turaže. U Gsp-u ćeš se ti lako opravdati sa zakonskih 5 minuta, ali Strelu nije briga za to, njih zanima samo profit.
 
Ovo za zemunske linije je baš doneto onako bezobrazno, pred praznik, da menjaš naglo nešto što postoji 40 godina gde je 706 išao do luke beograd i 704 sa trga. Nešto mislim da nije sam doneo odluku, a razmislite da li je 81 ikad vraćen na blok 70a, a altina je isto glasačko naselje.
 
Pošto idu ka gašenju okretnice, mislim da ne znaju gde će 15, 84 uz čukaričke linije. Imam utisak da je blok 20 sada popunjen. Jedino se ne sećam šta je plan iz 2015te predvideo za pomenutu okretnicu. Naravno, za strelu se prilagodjava mnogo toga tako da onaj predlog sa 608 možda se ostvari.
 
Jedino se ne sećam šta je plan iz 2015te predvideo za pomenutu okretnicu.
Ostala bi okretnica s tim što bi bila rasterećena ukidanjem 53, 60, 67 i 68 i spajanjem 84 sa 27E, 704 sa 35 kao i 56 sa 23.
Pošto idu ka gašenju okretnice, mislim da ne znaju gde će 15, 84 uz čukaričke linije.
Evo par slikovitih ideja.

1. Izgradnja novog terminusa Dorćol /Dunavska/ i produženje svih linija uz to što neke koriste dvosmernu Prizrensku.
Untitled2_20250216001040.jpg

2. Prebacivanje svih linija na okolne terminuse, na isti način kao što su funkcionisale tokom radova na leto 2024. (Osim što bi 50ice saobraćale do BGH2O.)
Untitled2_20250216001040 (1).jpg

3. Kao što je korisnik iznad predložio, produženje do Skupštine radi promocije novog kružnog toka.
Untitled2_20250216001040 (2).jpg

4. Kružno produženje radi promocije SVIH novih kružnih tokova u zoni centra (i ponovo otvorene Vasine).
Untitled2_20250216001040 (3).jpg

5. Radi promocije proširene Prizrenske i kružnog toka, produženje svih linija do Slavije uz istovremeno skraćenje linija sa Studentskog trga do iste (osim VEGAN2).
Untitled2_20250216001040 (4).jpg

6. Prosto ukidanje okretnice i skraćenje svih linija do bloka 20 (u slučaju 50ica BGH2O).
Untitled2_20250216001040 (5).jpg


P.S. Za dobrobit svih korisnika javnog prevoza nadam se da dr Šapić ne čita ovaj forum.
 
Vrh