Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Psihologija Prigradskih vozača Laste, Lastre i Strele čim uđu u 1. Zonu je za posmatranje od strane psihologa.

U njihovim očima, autobus je sveta krava rezervisana samo za stanovnike iz koje dolazi linija, zlonamerni bi rekli da neguju kult segregacije. Samo se setim scena na Adi ili Sajmu gde u 860 vozači redovno nisu hteli da puštaju nikoga do BAS-a.
Isto tako se ponašaju prema nama iz Vinče, Leštana i Boleča koji koristimo 351 i 363, kao da je taj autobus rezervisan za stanovnike tih naselja. To što se meni u 90% 307ice natrpaju ljudi iz Kaluđerice, to ništa.
 
Bože bože ja se iskreno nadam da će se ljudi buniti, kao i za 43 pa su je vratili na Trg republike. Volim kako su ovako maltene preko noći odlucili da skrate linije. Bespotrebno maltretiranje građana… Mada eto 19, 21 i 22 ostadoše zauvek na Slaviji, bojim se da će im i ovo proći
 
Na stajalištima 704, 706 i 707 na Zelenom Vencu na tablama za najavu se vrti info da su ove linije od 18.02. Izmeštene na okretnicu u bloku 20. Pise posetite bg prevoz za vise informacija, a tamo nema nista za ovu izmenu.
До дољњег јел?
 
Могли су да их продуже до БАС-а како би СНСтрела пеглала још већу километражу.
Pa do Basa možda i ne bi bilo loše kad (ako) otvore okretnicu. Jeste da bi kružile malo, ali ne bi bile ni prve ni poslednje.
 
Опет би водиле нигде, али би мало боља ситуација била. А и СНСтрела би се фино омастила кмтражом.
 
Дакле губи се експрес веза од Земуна до Зелењака, и пуни аутобуси на 84, Свака част на одлуци! 👏👏
 
Дакле губи се експрес веза од Земуна до Зелењака, и пуни аутобуси на 84, Свака част на одлуци! 👏👏
Sada će stanovnici Batajnice i Zemun polja da budu glavni korisnici linija 15 i 84, a vrlo verovatno će biti i haos kod Ušća zbog onih koji budu presedali da bi se dobacili do Zelenog venca da bi tamo mogli da opet presedaju ili idu daĺje peške do željene destinacije.​
 
Pa ništa ljudi, da pišemo mejlove i da zovemo. Mada ovde bi prvo trebalo da reaguju stanovnici Zemuna, Zemun polja i Bataje. Jer ja sam se realno poslednji put nekom od tih linija vozio pre tri godine (704). Ja mogu da pošaljem neki mejl na osnovu logike i zdravog razuma, ali svoje potrebe i tokove kao putnika najbolje znaju upravo stanovnici tih naselja. Plašim se da ovo ne prođe kao vračarske trole za koje su putnici očigledno potpuno nezainteresovani.
 
Tоком радова на редовном одржавању у Булевару Зорана Ђинђића, у делу од Студентске до Улице Тошин бунар, пун профил, на новом Београду, од 18. до 28. фебруара доћи ће до потпуног заузећа коловоза у Булевару Зорана Ђинђића на предметној деоници, при чему ће линијe јавног превоза променити режим рада, саопштено је из Секретаријата за јавни превоз.

Возила са линије 70 ће у оба смера саобраћати трасом: Булевар Зорана Ђинђића – Студентска – Париске комуне – Тошин бунар и даље редовном трасом; возила са линија 74 и 612 ће у оба смера саобраћати трасом: Булевар Зорана Ђинђића – Студентска – Париске комуне – Тошин бунар – Др Жоржа Матеа и даље редовним трасама; возила са линија 72, 82, 15Н и 603Н ће у оба смера саобраћати трасом: Париске комуне – Тошин бунар и даље редовним трасама; возила са линија 75, 76, 77, 708 и 75Н ће у оба смера саобраћати трасом: Париске комуне – Тошин бунар – Др Жоржа Матеа и даље редовним трасама.
https://www.bgprevoz.rs/linije/aktuelne-izmene/661

Koja je ovo šizofrenija, 5 puta mi je trebalo da pročitam. Znači ništa za Zeleni venac ne staje u Studentskoj do 28. februara zbog ovog redovnog održavanja.
 
Имам доста колега са факса којима 704, 706 и 707 значе превише, па чак и мени кад 17 не наилази неко време. Од Земуна до Зеленог Венца тим линијама се стигне за око 20 минута некад и мање ван вршног часа
 
Upravo sam pročitao vest o ukidanju Zelenog venca za linije sa poteza 700 i kao što sam i pretpostavio, pasus koji sam citirao 👇 samo potkrepljuje moju teoriju o kompletnom ukidanju okretnice.​

Након реконструкције Призренске улице и изградње прошира коловоза за аутобуско стајалиште у ул. Зелени венац, иницирана је израда идејних решења за улице Сарајевска, Балканска, Адмирала Гепрата, Немањина, Кнеза Милоша, а све у функцији веће проточности саобраћаја и прерасподеле саобраћајних токова. Посебан сегемент у организацији саобраћаја чини јавни превоз, где се кроз корекције у простору и на мрежи линија врши реорганизација у циљу што боље реализације и избегавања конфликтних зона.​
 
Gde će sa svim tim linijama? Ako ih skrate sve do bloka 20 i okolnih terminusa tako će us**ti stvar da više ni u jednu liniju koja prelazi Brankov most neće moći da se uđe. Sve te linije trebalo bi staviti na čuvenu okretnicu na Dorćolu ali šta ćeš kad su to neprocenjivi kvadrati.

Iz ovog citata kontam da će 50ice preseliti na BGH2O, možda i par linija sa gornjeg dela.
 
27E i 35 obavezno do novog Basa, Blok 20 ukinuti i vratiti parking. Ili ih vratiti na Trg republike, zajedno sa 96.

Edit: u slučaju Basa, jedna linija u Milentija Popovića uz 95, a druga u Antifašističke borbe uz 67, da jedna ostane ispomoć za 95, a druga za 16 i 65.
Trg je ionako pun buseva.
 
Trasa skraćenih linija 700 👇

Нова траса линија је: „Нови Београд (Блок 20)“, Владимира Поповића, Булевар Зорана Ђинђића, Милентија Поповића, Ушће, Булевар Николе Тесле и даље редовном трасом. Главно преседачко стајaлиште за корсинике наведених линија биће стајалиште „Блок 21“ у ул. Милентија Поповића у зони Хотела „Hyatt Regency “, где се могу користити остале линије ЈЛПП које настављају кретање ка терминусу „Зелени венац“, односно ка другим деловима града.​
 
Onaj vaterpolista bolje da je ostao u Barseloni, Trstu ili gde se već sklonio. Prodisali smo dok niko nije znao gde je, a on se sve vreme razmišljao šta će sledeće da s*ebe i uništi.
Kako se ponovo pojavio, eto novih planova za grad koji tretira kao svoje privatno vlasništvo.
 
Od utorka 704, 706 i 707 ne idu do Zelenog venca. Deliće okretnicu sa 27e i 35
 
U prevodu, autobusi smetaju kolima, sa druge strane i sam sam više puta video da Strela svoje autobuse stvarno zna da ostavlja loše, da pravi gužvu na prilazu Kraljice Natalije, bivše Narodnog fronta. To naravno nije do toga što je Zeleni venac mali, već do debilane od firme, koja se ne bavi svojim osobljem. Loše je to za korisnike tih linija. Te ekspres linije su mnogo značile i dovozile puno ljudi direktno do Venca, a ovako će svi na 15 i 84. Neće ljudima biti lako.
 
Mislim da ovo neće proći tako lako...dići će se frka, pa će neko da rešava...ipak su ta naselja bitna za vladajuću partiju
 
Vrh