Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

@solecar
Naravno Sole da znam da se gore ka Lešću gradi, kao i za već postojeći Sanivil, al nema teorije da taj potez potražuje čak tri tipično gradske linije, plus 202, a za potez od dva i nešto kilometara od Rospi Ćuprije do Lešća. Znam ja taj potez jako dobro. Apsolutno je smešno uvesti čak dve linije u roku od mesec dana, a tolike godine gore ide samo 35. Za moj pojam to je sprdnja. Ako se već planirala linija čak do Zemuna, kao da već nema popriličan broj linija za presedenja duž Višnjičke ulice, što su kog đavola uvodili antibiotik od 63-jke. Imamo kao vozila, pa daj da se sprdamo malo. I opet će ostati dosta naselja u samom Beogradu uskraćeno, pa makar za jednu normalnu jaču liniju. Makar da ozbiljnije pojačaju postojeće. Na primer, jedna 23-jka traži apsolutno neko vozilo više, 89 takođe, 53 ima samo 10 vozila, a to su eto primeri samo za jug grada. Opet ćemo imati situaciju usitnjavanja polazaka za par godina, jer se uvode čak i potpuno nove, a vrlo dugačke linije. Postoji potreba za novim svakako. Drago mi je da se konačno i to dešava, a ako Lešću i tom potezu treba čak tri plus jedna linija, onda se izvinjavam. Biće da nisam tako dobro upoznat sa javnim prevozom u Beogradu.
Svaka čast, slažem se od reči do reči.
Niko ne osporava da se taj deo gradi konstantno, ali uvoditi im dve nove linije kroz mesec dana je komedija. Grade se i drugi delovi, pa se ne preteruje.
35 uskoro svakako postaje zglobna, 63 je dosta rasteretila, imaju gomilu linija duž trase za presedanje, tako da je 86 do Lešća zaista arčenje resursa i sviranje onoj stvari.
Bukvalno su samo počeli da trpaju linije kako i gde stignu, koriste ono malo slobodnih dvocifrenih brojeva i uopšte se ne obaziru na realne potrebe.
 
Onda su 75 i 89 verovatno zglobne vise nego solo...pa cela 56 je privatna,ti zglobovi sigurno nisu rezerva...moram da to proverim danas...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Baš sad gledao na aplikaciji, nijednog zgloba nema na 53, 75 i 89.
Možda bude nekog u toku dana, ali izgleda da su im BMC-i sad u fulu iskorišćeni.
 
Bože svašta

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Ja se nešto i ne čudim iskreno. 56 nije ni bila ful zglobna. Znao sam po 2-3 solo BMC-a da vidim tu, tako da računam 15 zglobova najviše.
Treba imati u vidu da 17, 83 i 95 skoro svaki dan imaju po 2-3 solo BMC-a, a 88 često i dosta više, tako da nije baš da nisu imali gde da odu zglobovi sa 56. Verovatno i 52 ima solo BMC-a. Kad se pokriju ti polasci zglobovima sa 56, taman za rezervu neki ostane... Barem je meni to najviše logično.
 
Ja se nešto i ne čudim iskreno. 56 nije ni bila ful zglobna. Znao sam po 2-3 solo BMC-a da vidim tu, tako da računam 15 zglobova najviše.
Treba imati u vidu da 17, 83 i 95 skoro svaki dan imaju po 2-3 solo BMC-a, a 88 često i dosta više, tako da nije baš da nisu imali gde da odu zglobovi sa 56. Verovatno i 52 ima solo BMC-a. Kad se pokriju ti polasci zglobovima sa 56, taman za rezervu neki ostane... Barem je meni to najviše logično.
Ali ti imas danas na 74 kompletno Bmc solo 19 komada....sve sto je i bila solo ispomoc na 52,56,95...sve ode na 74....mozda tim zglobovima popunjavaju te rupe,ali opet...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ja se nešto i ne čudim iskreno. 56 nije ni bila ful zglobna. Znao sam po 2-3 solo BMC-a da vidim tu, tako da računam 15 zglobova najviše.
Treba imati u vidu da 17, 83 i 95 skoro svaki dan imaju po 2-3 solo BMC-a, a 88 često i dosta više, tako da nije baš da nisu imali gde da odu zglobovi sa 56. Verovatno i 52 ima solo BMC-a. Kad se pokriju ti polasci zglobovima sa 56, taman za rezervu neki ostane... Barem je meni to najviše logično.
Раштркани су на 53, 83, 85 и 88 данас. Такође 3086 на 89.
 
93 treba da ide do Kumodraza 2 ili okretnice 33 kad bi se prosirila.Isla bi preko Banjice,Teodora Drajzera,Mosta na Adi i onda trasom 94 kroz Milutina Milankovica do raskrsnice sa Omladinskih brigada gde bi pravo isla i na Bezanijsku kosu.(gde bi isla preko groblja kao 82)
Ili preko Prokopa gde staje 36 pa na Gazelu i sve isto.Kao veza Kumodraza sa NBGDOM i Prokopom.A I NBGD osim 600 nema nijednu liniju do nove ŽS.
Znacilo bi da Kumodraz ima neku liniju do NBGDa a ne da se trpaju na tramvaj ili neke od autobuskih linija kod Autokomande
Mislim da bi bilo jako dobro da se 49 produzi do kumodraza 1 trasom 25p ili 39 i da se pojaca sa 1 ili 2 vozila.Ceo kumodraz treba biti povezan sa banjicom,dedinjem i ostalim krajevima,nema mi smisla da ide samo do stepe.Ljudi iz kumodraza moraju da menjaju minimum 2 prevoza,i moraju da imaju srece da ubodu 49,i to bez razloga.Da ne govorim da se tu nalazi i farmaceutski fakultet.
 
74 od jutros full bmc. Stvarno nisu normalni.
I ja sam se iznervirao kada sam video,cini mi se da je bmc 12 cak i manji od higera.Pretpostavljam da moramo da sacekamo menjanje 52 i 88 sa strelom i 53 sa dumecom i da ce nekoliko zglobova otici tamo gde treba(26,37,74...)
 
I ja sam se iznervirao kada sam video,cini mi se da je bmc 12 cak i manji od higera.Pretpostavljam da moramo da sacekamo menjanje 52 i 88 sa strelom i 53 sa dumecom i da ce nekoliko zglobova otici tamo gde treba(26,37,74...)
Ja sam iskreno zaboravio,stvarno se ne sećam...da li je 74 otkad je produžen u Mirijevo imao zglobove na liniji pre nego što je privatnik preuzeo,ili je zglobove imao dok je išao do Oml.Stadiona?
Totalno mi je stao mozak...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Mnogo ljudi sa Leve obale Dunava radi na Novom Beogradu, a oni koji ne putuju autom na posao, treba da imaju alternativu u smislu da neka linija iz Borče, preko ,,Pupina" saobraća do Novog Beograda u ovom haosu.
Можда експрес 85, који би ишао само до блока 42 и који би прескакао сва стајалишта 9д Банатске до Џона Кенедија. Могла би чак да буде продужена на другу страну, у Борчи кроз Ваљевског одреда и Ивана Милутиновића, па Зрењанинцем до Котежа.
 
I ja sam se iznervirao kada sam video,cini mi se da je bmc 12 cak i manji od higera.Pretpostavljam da moramo da sacekamo menjanje 52 i 88 sa strelom i 53 sa dumecom i da ce nekoliko zglobova otici tamo gde treba(26,37,74...)
Bolji je mnogo solo BMC od Higera, ako pričamo o kapacitetu. Higer je tesan i za stajanje i za sedenje. 53-jka je koliko toliko prodisala solo BMC-om. Higerom je bilo daleko veće mučenje.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ...
Можда експрес 85, који би ишао само до блока 42 и који би прескакао сва стајалишта 9д Банатске до Џона Кенедија. Могла би чак да буде продужена на другу страну, у Борчи кроз Ваљевског одреда и Ивана Милутиновића, па Зрењанинцем до Котежа.
Kotežu definitivno fali makar jedna linija, pošto se celo naselje oslanja na 43.
 
Ja sam iskreno zaboravio,stvarno se ne sećam...da li je 74 otkad je produžen u Mirijevo imao zglobove na liniji pre nego što je privatnik preuzeo,ili je zglobove imao dok je išao do Oml.Stadiona?
Totalno mi je stao mozak...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Jeste od kad je produzena do Mirijeva,drzao je GSP sa Solarisima
 
Можда експрес 85, који би ишао само до блока 42 и који би прескакао сва стајалишта 9д Банатске до Џона Кенедија. Могла би чак да буде продужена на другу страну, у Борчи кроз Ваљевског одреда и Ивана Милутиновића, па Зрењанинцем до Котежа.
Taj predlog je - odličan, mogu ti reći.
 
Често људи гледају на тзв. 3. Београд као на саму Борчу, али ту има доста становника и у Котежу и дуж Зрењанинца пре раскршћа за Овчу.
 
Војводе Степе је идентична са Пожешком, у смислу да представљају централни део њихових општина, као и да су прометне и да има доста радњи. Али што се тиче превоза, Пожешка је у предности.

Поред постојећих линија, у Војводе Степе требају још три линије, да би било подношљиво. Једна линија која би ишла трасом Трг Републике/Студентски Трг-Насеље Степа Степановић и две линије које би ишле улицом Војводе Степе до Аутокоманде и по потреби даље у друге делове града (једна би ишла од Трошарине, а друга од Браће Јерковић, кроз Драгице Кончар, Дарвином и Љубе Вучковића до Војводе Степе). Ниједна линија, не треба да има интервал дуже од 10 минута.
Imam predlog,zasto samo 48 ne bi isla do studentskog,preko vojvode stepe,autokomande,mostarske petlje i kneza milosa,a da se 47 produzi do pancevackog?
 
Неко је поменуо предлог за линију 608 ( Сурчин-Кумодраж), а овако ја замишљам трасу те линије:
Pogledajte prilog 186107
Такође, не би било лоше да се уведе линија 61 која би повезала Миљаковац 1 са центром града ( Тргом републике):
Pogledajte prilog 186108
mislim da je bolje samo promeniti 48 do studentskog i produziti 47
 
47 je i ovako predugačka, još kad bi se produžila nastao bi haos
Pa dobro,mozemo onda nesto drugi do pancevackog,glupo mi je da 48 koja jedina ide na miljakovac III ide samo do pancevackog,mozda 59 do pancevackog ili slicno,ili uopste da nema pancevacki jer je bitniji centar
 
A шта мислите Миљаковац 1 - Прокоп - Аутокоманда - Устаничка - Крушевачка - Црвени крст?
Moj predlog je minibus linija 80,preko autokomande koja bi isla trasom 46 kroz cvetka i kluza kroz ustanicku do konjarnika posto je ustanicka pretrpana.Na dedinju povezanost sa zvezdarom i vracarom je jako losa,pogotovo sto 40 jos i kruzi.
 
Vrh