Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Tehnički gledano vezu sa strogim centrom grada bi trebalo da obezbedi tramvajska linija 10 kada se postave šine od Slavije do Trga jednog lepog dana.
Taj tramvaj ako bi se širio Stepa ka Kumodražu do negde Farmaceutskog fakulteta bi mogao da saobraća, jer širenje Ulice ne bi zahtevalo puno ekspropiacije.

48 ne bih nikako u Stepu, iovako su gužve stalne.
 
Čitam na prethodnim stranama o 86 pa razmišljam, možda bi mogao u pitanju biti produženi 35 kome su dali taj broj da asocira na varijantu 85 kao što je bilo za 93 i 94.

Kontam da ovakva neka linija ne bi trebalo da ima interval iznad 10 minuta a prilično je dugačka. Odakle bi se nabavila tolika nova vozila ako ne pripajanjem sa 35? S druge strane ako ostaju i 35 i 86 to nema mnogo smisla osim ako 86 ne ide preko Mosta na Adi ili Gazele pa kao 23. To u tom slučaju ne bi bila loša varijanta. Taman ne mora da se preseda sa 35 na 23 a i rasterećuje se 23 na delu kroz Takovsku gde je sama.
 
Napravi liniju koja ti ide jednom u sat vremena pa ti neće biti glupo napravljena, jer niko takvu liniju neće ni koristiti. ;)
 
89 je neverovatno da se ne pojaca s obzirom da su joj na trasi otvoreni nova autobuska stanica i kineski trzni centar. Trenutno ide u spicu na 12 minuta i to kada nema guzvi, cesto u praksi na 20, a bice veza BAS-a sa pola Cukarice i Rakovice
Opušteno, eno na BAS temi odgovorni kažu da baš taj interval i treba da bude.
 
Danas popodne, negde oko 17h se zatekoh kod Kluza. Imao sam priliku da vidim kako je popunjena 63. U smeru ka Mirijevu je bila baš puna, a u smeru ka Ustaničkoj ni sva sedišta nisu bila puna. Takoðe, u razmaku od par minuta su prošla dva autobusa ka Ustaničkoj. Ono što je očigledno je da se linija najverovatnije najviše koristi kao ispomoć liniji 46.​
 
Čitam na prethodnim stranama o 86 pa razmišljam, možda bi mogao u pitanju biti produženi 35 kome su dali taj broj da asocira na varijantu 85 kao što je bilo za 93 i 94.

Kontam da ovakva neka linija ne bi trebalo da ima interval iznad 10 minuta a prilično je dugačka. Odakle bi se nabavila tolika nova vozila ako ne pripajanjem sa 35? S druge strane ako ostaju i 35 i 86 to nema mnogo smisla osim ako 86 ne ide preko Mosta na Adi ili Gazele pa kao 23. To u tom slučaju ne bi bila loša varijanta. Taman ne mora da se preseda sa 35 na 23 a i rasterećuje se 23 na delu kroz Takovsku gde je sama.
35 treba integrisati sa 67 i 68.
 
Okretnica na bloku 20 ima dosta mesta, tako bi predložio liniju 61 Novo Bežanijsko groblje-Blok 20. Da ide trasom 76 i da skrece ka garazi kao 85 i da prolazi pored autobuske kao 85 do buvljaka i onda kao 95 do hajata i da skrece desno bloka 20.
 
1000010330.jpg
1000010329.jpg
 
Колико се одговлачи са том новом линијим прво почетак па средина октобра, сад испаде новембар. Исто тако се и одговлачи са тим преузимањем линија...
Nije da namerno odugovlače, već shodno uslovima. Linija bi već bila uvedena da je došlo do preraspodele između GSP-a i privatnika koja je prvobitno bila najavljena za 01.09. pa za 16.09. onda za 01.10. pa za 15.10. i tako dalje.
Cela priča oko preraspodele prosto ne ide tako lako kako su oni zamislili. Prvo su se ispalili misleći da će ogroman broj vozača iz GSP-a preći kod privatnika, ali oni baš i nisu bili zainteresovani da rade po firmama koje u ozbiljnoj meri krše zakon o radu, a danas saznajemo i da je gazda jedne od njih premlatio vozača, tako da sve ide u nekom nepredviđenom smeru. Pored toga mnogim prevoznicima kasne vozila, što takođe utiče na uzimanje linija, tako da one moraju da ostanu kod trenutnih prevoznika dok planirani ne ispune uslove da ih preuzmu. Zato i imamo postepenu raspodelu linija, odnosno kako koji prevoznik stvori uslove da preuzme neku liniju, tako i dolazi do preraspodele. Tako to prosto funkcioniše kad se najvećem gradskom prevozniku tek tako oduzimaju linije i dele trećerazrednim prevoznicima od kojih većina ima gomilu incidenata i sa onim manjim procentom linija koje su do skoro održavali.
Uvešće se 93 kad se bar malo ovaj cirkus stabilizuje i bude poznato ko će i koliko vozila i vozača imati na raspolaganju.
 
Nije da namerno odugovlače, već shodno uslovima. Linija bi već bila uvedena da je došlo do preraspodele između GSP-a i privatnika koja je prvobitno bila najavljena za 01.09. pa za 16.09. onda za 01.10. pa za 15.10. i tako dalje.
Cela priča oko preraspodele prosto ne ide tako lako kako su oni zamislili. Prvo su se ispalili misleći da će ogroman broj vozača iz GSP-a preći kod privatnika, ali oni baš i nisu bili zainteresovani da rade po firmama koje u ozbiljnoj meri krše zakon o radu, a danas saznajemo i da je gazda jedne od njih premlatio vozača, tako da sve ide u nekom nepredviđenom smeru. Pored toga mnogim prevoznicima kasne vozila, što takođe utiče na uzimanje linija, tako da one moraju da ostanu kod trenutnih prevoznika dok planirani ne ispune uslove da ih preuzmu. Zato i imamo postepenu raspodelu linija, odnosno kako koji prevoznik stvori uslove da preuzme neku liniju, tako i dolazi do preraspodele. Tako to prosto funkcioniše kad se najvećem gradskom prevozniku tek tako oduzimaju linije i dele trećerazrednim prevoznicima od kojih većina ima gomilu incidenata i sa onim manjim procentom linija koje su do skoro održavali.
Uvešće se 93 kad se bar malo ovaj cirkus stabilizuje i bude poznato ko će i koliko vozila i vozača imati na raspolaganju.
Разумем ја то, видим и да гсп не зна где удара због тога. Пао је терет на њих велики у последње време... А фале им нова возила. ПП фале и возила и возачи, очигледно је требало строго прописати датум и ко не ипсуни до тад да испадне са те линије, овако се хаос прави. Кад боље размислим и боље што се постепено врши расподела. 😅
 
Разумем ја то, видим и да гсп не зна где удара због тога. Пао је терет на њих велики у последње време... А фале им нова возила. ПП фале и возила и возачи, очигледно је требало строго прописати датум и ко не ипсуни до тад да испадне са те линије, овако се хаос прави. Кад боље размислим и боље што се постепено врши расподела. 😅
Najbolje bi bilo da našoj gradskoj kompaniji nisu uzimali posao, već da su iste pare uložili u njih, a ne ovako što punimo privatne džepove bez ikakve kontrole.
 
Ja koliko sam razumeo odgovor, u ovom trenutku nije sigurno da će se 86 uvoditi, dok za 93 još nisu 100% sigurni za trasu i najverovatnije čekaju da se razreši situacija sa primopredajom linija, barem u odreðenom obimu.​
 
Nadam se da ako budu uvodili 86 od Zemuna do Lešća da će da ide malo dublje u Zemun a ne samo do keja, mogla bi da ide Nemanjinom do Slavije pa onda kao 33 i 48 do Vlade Divljana pa onda do Omladinskog pa dalje do Lešća
 
86 je monstrum od linije koji nikad ne bi funcionisam kako treba jer bi u više delova grada upadao u gužve. Ovu jednu liniju treba podeliti na dve lokalne linije. Jedna linija od Zemuna do BASa i druga linija koja je zapravo produžena 35 i 27E do BASa.
 
86 kakva god da se uvede, pošto se već zna da ide preko Jurija Gagarina, izgledala bi kao gori vanzemaljac od 14, 45 i EKO2 zajedno.
 
Iz Mirijeva treba uvesti 46B koja će ići do BAS-A, jer 27E je ionako opterećena. Ili da uvedu 27B Mirijevo 4-Blok 42, da ide preko Slavije u Nemanjinu, pa Savska zatim gazela i Antifašističke Borbe prema autobuskoj.
 
Vrh