Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Zemunu je potrebna linija koja bi išla Prvomajskom i tako ostvarivala vezu sa BAS - om. Da li samo do bloka 20 ili negde dalje preko NBG, ali blizu (da ne zalazi mnogo u stari deo grada), ostaje da se vidi. Sa druge strane, izvodljivo je već sada produžiti 35, pa čak i 27E, bez da se čeka izgradnja okretnice u bloku 42. To je mnogo svrsishodnije nego praviti liniju 86 da bude lokal linije 85 na NBG strani, koji opet neće koristiti stanovnicima Zemuna, a samo bi bespotrebno pravio gužvu na Keju, gde i sa trenutnim stanjem stvari zna da bude gužve u odreðenim delovima dana.

Meni lično deluje kao da je neko pokušao da moj predlog za produženje 35 i potrebu za još jednom linijom iz pravca Zemuna objedini u liniju 86.​
 
86 kakva god da se uvede, pošto se već zna da ide preko Jurija Gagarina, izgledala bi kao gori vanzemaljac od 14, 45 i EKO2 zajedno.
ЕКО2 је једина директна веза између Београда на води и центра,Трга републике.
 
Iz Mirijeva treba uvesti 46B koja će ići do BAS-A, jer 27E je ionako opterećena. Ili da uvedu 27B Mirijevo 4-Blok 42, da ide preko Slavije u Nemanjinu, pa Savska zatim gazela i Antifašističke Borbe prema autobuskoj.
Bio je ranije predlog da se linija 601 preusmeri kroz Bulevar Milutina Milankovića do bloka 42, a sa druge strane 46 od Mostara preusmeri na Gazelu i Antifašističke borbe do bloka 42.

Obzirom da je probijen produžetak Franše D'Eperea do Galerije, pre bih 46 tuda provukao, uz opsluživanje Prokopa.​
 
Bio je ranije predlog da se linija 601 preusmeri kroz Bulevar Milutina Milankovića do bloka 42, a sa druge strane 46 od Mostara preusmeri na Gazelu i Antifašističke borbe do bloka 42.

Obzirom da je probijen produžetak Franše D'Eperea do Galerije, pre bih 46 tuda provukao, uz opsluživanje Prokopa.​
Што се Милутина Миланковића тиче предлог би био да се уведе линија која ће ићи целом дужином,а не овако како је сада није мала дужина улице.
 
Што се Милутина Миланковића тиче предлог би био да се уведе линија која ће ићи целом дужином,а не овако како је сада није мала дужина улице.
To je u planu sa 93, izuzev stanice koju pokriva linija 95, dakle od Antifašističke borbe pa do Tošinog bunara.​
 
Milutina Milankovića je nekada (pa i sada na papiru) bila predviđena za tramvaj, al naravno, u Bgu se sve završava sa bus linijom..
 
Svašta je bilo predviđeno po Beogradu, a na kraju imamo to što imamo jer su mnoge stvari napola odrađene, od nekih se u potpunosti odustalo a neke su urađene potpuno drukčije od prvobitne zamisli.​
 
Vrh