Alex_BG
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.04.2019.
- Poruke
- 664
- Pohvaljen
- 1.919
Svaka čast, slažem se od reči do reči.@solecar
Naravno Sole da znam da se gore ka Lešću gradi, kao i za već postojeći Sanivil, al nema teorije da taj potez potražuje čak tri tipično gradske linije, plus 202, a za potez od dva i nešto kilometara od Rospi Ćuprije do Lešća. Znam ja taj potez jako dobro. Apsolutno je smešno uvesti čak dve linije u roku od mesec dana, a tolike godine gore ide samo 35. Za moj pojam to je sprdnja. Ako se već planirala linija čak do Zemuna, kao da već nema popriličan broj linija za presedenja duž Višnjičke ulice, što su kog đavola uvodili antibiotik od 63-jke. Imamo kao vozila, pa daj da se sprdamo malo. I opet će ostati dosta naselja u samom Beogradu uskraćeno, pa makar za jednu normalnu jaču liniju. Makar da ozbiljnije pojačaju postojeće. Na primer, jedna 23-jka traži apsolutno neko vozilo više, 89 takođe, 53 ima samo 10 vozila, a to su eto primeri samo za jug grada. Opet ćemo imati situaciju usitnjavanja polazaka za par godina, jer se uvode čak i potpuno nove, a vrlo dugačke linije. Postoji potreba za novim svakako. Drago mi je da se konačno i to dešava, a ako Lešću i tom potezu treba čak tri plus jedna linija, onda se izvinjavam. Biće da nisam tako dobro upoznat sa javnim prevozom u Beogradu.
Niko ne osporava da se taj deo gradi konstantno, ali uvoditi im dve nove linije kroz mesec dana je komedija. Grade se i drugi delovi, pa se ne preteruje.
35 uskoro svakako postaje zglobna, 63 je dosta rasteretila, imaju gomilu linija duž trase za presedanje, tako da je 86 do Lešća zaista arčenje resursa i sviranje onoj stvari.
Bukvalno su samo počeli da trpaju linije kako i gde stignu, koriste ono malo slobodnih dvocifrenih brojeva i uopšte se ne obaziru na realne potrebe.