Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Jeste, priznajem da nisam primetio i 86, ali ići trasom kao ada2 pa na lešće pored 35 je nova 74. Razumem, sada se povezuje stanica sa svim delovima grada. Dobro, potrebna je i bolja veza sa zemunom, samo mi je čudno da ide na lešće. Više mi linija sa 80 gravitiraju ka južnijem delu grada, ne računam plan da se 84 produži do mirijeva.
 
Ovde na mapi 86 piše,sad nigde na mapi nema 93...a kako ide 86 kroz Jurija Gagarina,a trasa ide sa Keja ka Lešću....?????
O čemu se ovde radi jbt?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Davide, taman sam hteo da kažem kakav blok 70, ali rekonstruisana je. Možda konačno dobije još neku liniju.
 
Ja sam ubedjen da nije greška za 86 i njena trasa,samo mapa se ne uklapa...i nema nigde 93...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
93 су требали увести јуче,односно на дан када је нови БАС отворен овако лажу људе да 93 постоји,а заправо тек треба током октобра да се уведе.
Линија се уводи средином октобра.
 
93 treba da ide do Kumodraza 2 ili okretnice 33 kad bi se prosirila.Isla bi preko Banjice,Teodora Drajzera,Mosta na Adi i onda trasom 94 kroz Milutina Milankovica do raskrsnice sa Omladinskih brigada gde bi pravo isla i na Bezanijsku kosu.(gde bi isla preko groblja kao 82)
Ili preko Prokopa gde staje 36 pa na Gazelu i sve isto.Kao veza Kumodraza sa NBGDOM i Prokopom.A I NBGD osim 600 nema nijednu liniju do nove ŽS.
Znacilo bi da Kumodraz ima neku liniju do NBGDa a ne da se trpaju na tramvaj ili neke od autobuskih linija kod Autokomande
 
Za 86 mi nije jasno,to im je u planu da Zemun s jedne strane i Lesce s druge imaju vezu sa novim Basom.Bolje 35 produziti i da su terminus napravili.Ili da bude kod bloka 58(paralelno sa blokom 70a),a Zemun ima BG voz i 85
 
Услова има, него мозга нема. Препрека им је сигурно скретање из ВКЗ у Миријевски венац што зглоб савлада без проблема чак и у мимоилажењу.
 
Neka autobuska linija ne može svima da odgovara, ali opet...da nijedna od dve nove linije, 103 i 112 ne ide dalje od Zemuna(Bačka), da je bar do nedge na Novom Beogradu. Recimo 103, da je bar do Pohorske produžila.
Šta je pisano na forumu, to je i dobijeno. Maltene svaki drugi post na tu temu je bio produžiti 105L i uvesti kratku 103, kao i da nije potrebno da ide dalje od Gornjeg grada jer može da se preseda na druge linije.​

Šta li će čak tri linije ka Lešću aman, plus 202. 35 im ide sto godina sama maltene, i sad u roku od mesec dana se uvode još dve. Stvarno sprdačina od grada, a ne znam šta navaljuju toliko sa grobljima kao krajnjim terminusima. Fali još neka dodatna veza za Orlovaču, pošto su i postojeće linije koje gravitiraju ka tom terminusu jako opterećene.​
Ne znam da li ti je ikada palo na pamet da se baš dosta gradi na potezu Slanačkog puta, od Višnjičke pa da okretnice na Lešću i da se verovatno zato uspostavljaju nove linije. Upravo je izašao plan za neku novogradnju u Višnjičkoj banji, a i pre izvesnog vremena je bio jedan drugi plan koji je u samom naselju Višnjička banja predvideo okretnicu, na delu koji prati Slanački put.
Dobro, potrebna je i bolja veza sa zemunom, samo mi je čudno da ide na lešće.​
Pa od toga nema ništa, obzirom da će prema onome kako mapa sugeriše, pratiti trasu linije 85, odnosno ići Bulevarom Mihajla Pupina, Omladinskih brigada i Jurija Gagarina do Mosta na Adi. Ovo sa terminusom kod Lešča verovatno ima veze sa time što sam nadležnima poslao predlog za produženje linije 35 do bloka 58 (Dr Agostina Neta) kroz Vladimira Popovića, sa pojačanjem od par vozila, umesto da se ceo centar grada, III Beograd i severoistočni deo Beograda oslanjaju na 95 koja bi bila pojačana.
Услова има, него мозга нема. Препрека им је сигурно скретање из ВКЗ у Миријевски венац што зглоб савлада без проблема чак и у мимоилажењу.​
Možda su mislili na to da neće imati dovoljno zglobova i za 74 i za druge linije.​
 
Još jedna linija do Lešća??? Izgleda da je neko iz tog kraja postao bitan u SNS-u ili DJP. Ovako je isto bilo kad je neki lik iz Resnika dobio poziciju u opštini Rakovica, pa svaki sokak Resnika povezali javnim prevozom. Tada je i došlo do kontroverznog produženja 94.
Inače, mislim da će 35 izgubiti potrebu za zglobovima pored 63 i 86.
 
Šta je pisano na forumu, to je i dobijeno. Maltene svaki drugi post na tu temu je bio produžiti 105L i uvesti kratku 103, kao i da nije potrebno da ide dalje od Gornjeg grada jer može da se preseda na druge linije.


Ne znam da li ti je ikada palo na pamet da se baš dosta gradi na potezu Slanačkog puta, od Višnjičke pa da okretnice na Lešću i da se verovatno zato uspostavljaju nove linije. Upravo je izašao plan za neku novogradnju u Višnjičkoj banji, a i pre izvesnog vremena je bio jedan drugi plan koji je u samom naselju Višnjička banja predvideo okretnicu, na delu koji prati Slanački put.


Pa od toga nema ništa, obzirom da će prema onome kako mapa sugeriše, pratiti trasu linije 85, odnosno ići Bulevarom Mihajla Pupina, Omladinskih brigada i Jurija Gagarina do Mosta na Adi. Ovo sa terminusom kod Lešča verovatno ima veze sa time što sam nadležnima poslao predlog za produženje linije 35 do bloka 58 (Dr Agostina Neta) kroz Vladimira Popovića, sa pojačanjem od par vozila, umesto da se ceo centar grada, III Beograd i severoistočni deo Beograda oslanjaju na 95 koja bi bila pojačana.


Možda su mislili na to da neće imati dovoljno zglobova i za 74 i za druge linije.​
Ono što se gradi nije ni prineti koliko je izgradjeno naselje Veljko Vlahović.Lešće groblje jeste veliko groblje,ali naselje koje niče ispod možda bude veće,ali trenutno je to samo malo veći blok novih zgrada sa još uvek nejasnom infrastrukturom,mislim na ulice i njihovu širinu,parking mesta,itd......zaista ne vidim potrebu ovoliku da se uvode 2 nove linije i to veoma jake da okreću gore.....ako već 86 treba da kači novi BAS,da li to onda znači još jednu liniju preko Sajma i Kneza Miloša?
Jedva čekam da vidim trasu 86 i broj vozila na istoj...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Услова има, него мозга нема. Препрека им је сигурно скретање из ВКЗ у Миријевски венац што зглоб савлада без проблема чак и у мимоилажењу.
Апсурдно је и дискутовати о томе јер је исти тај Соларис година возио на истој тој 74, ко се сећа. Кад је пребачена на соло, сви смо били у неверици, шок. И ето остаде тако ко зна колико и још није враћено. А где су тек 25, 46, 83 и многе друге линије које су некад биле зглобне.
 
Sačekajte par dana pa možda ipak puste nekog Solarisa kao što su na 48 i onda videli da tu može zglob bez problema.
Ekipa koja se sada bavi slanjem vozila na linije je očigledno promenjena i needukovana.
Na 74 su Solarisi bili redovni dok je bila u GSP-u, tako da je bespotrebno pričati može li tamo zglob.
 
@solecar
Naravno Sole da znam da se gore ka Lešću gradi, kao i za već postojeći Sanivil, al nema teorije da taj potez potražuje čak tri tipično gradske linije, plus 202, a za potez od dva i nešto kilometara od Rospi Ćuprije do Lešća. Znam ja taj potez jako dobro. Apsolutno je smešno uvesti čak dve linije u roku od mesec dana, a tolike godine gore ide samo 35. Za moj pojam to je sprdnja. Ako se već planirala linija čak do Zemuna, kao da već nema popriličan broj linija za presedenja duž Višnjičke ulice, što su kog đavola uvodili antibiotik od 63-jke. Imamo kao vozila, pa daj da se sprdamo malo. I opet će ostati dosta naselja u samom Beogradu uskraćeno, pa makar za jednu normalnu jaču liniju. Makar da ozbiljnije pojačaju postojeće. Na primer, jedna 23-jka traži apsolutno neko vozilo više, 89 takođe, 53 ima samo 10 vozila, a to su eto primeri samo za jug grada. Opet ćemo imati situaciju usitnjavanja polazaka za par godina, jer se uvode čak i potpuno nove, a vrlo dugačke linije. Postoji potreba za novim svakako. Drago mi je da se konačno i to dešava, a ako Lešću i tom potezu treba čak tri plus jedna linija, onda se izvinjavam. Biće da nisam tako dobro upoznat sa javnim prevozom u Beogradu.
 
Mnogo ljudi sa Leve obale Dunava radi na Novom Beogradu, a oni koji ne putuju autom na posao, treba da imaju alternativu u smislu da neka linija iz Borče, preko ,,Pupina" saobraća do Novog Beograda u ovom haosu.
 
Vrh