Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ako se sa poteza 300 nešto i bude produžavalo, po meni će to biti 307. Mada sam pominjao, ali opet kažem da bi razlog zašto je baš nju Strela preuzela mogao biti u produženju.
Sad sam se setio da Strela uzima i 81, i to bi bila prilika da se uradi ono planirano produženje do bloka 58 preko Španskih boraca, koje bi obuhvatilo i novi BAS. Po mom mišljenju mogla bi i da se vrati u Prvomajsku, već se pričalo o uvođenju još neke linije tuda.
 
Poslednja izmena:
Sad sam se setio da Strela uzima i 81, i to bi bila prilika da se uradi ono planirano produženje do bloka 58 preko Španskih boraca, koje bi obuhvatilo i novi BAS. Po mom mišljenju mogla bi i da se vrati u Prvomajsku, već se pričalo o uvođenju još neke linije tuda.​
Imati 81 i 85 koje opslužuju isti deo Zemuna sa novim BAS - om je nepotrebno. Više bi se dobilo kada bi neka linija išla kroz Prvomajsku. Tada bi i južni deo Zemuna bio opslužen sa vezom sa novim BAS - om.
Можда 35 да настави право низ Милентија Поповића као 95 до Јурија Гагарина ради бољег опслуживања нове БАС и преседачке тачке код Сава центра?​
Mislim da je bolje da linija ide kroz Vladimira Popovića, jer bi se dobila brža veza. Pogotovu što bi linija sa probijanjem puta koji povezuje Vladimira Popovića i Bul. Nikole Tesle, mogla tuda da se preusmeri. Moglo bi da se uvede stajalište kod Sava centra i u smeru ka bloku 58, čime bi presedanje na linije kod Sava centra bilo lakše.

Drugo, ne vidim zašto bi morale baš sve linije koje opslužuju novi BAS da staju i ispod samog železničkog stajališta. Zašto je problem da se u pojedinim slučajevima ide peške 100m - 150m?​
 
Није проблем, кад споје Владимира са Теслом онда би ваљало да иде право туда скроз до ЈГ.
 
Imati 81 i 85 koje opslužuju isti deo Zemuna sa novim BAS - om je nepotrebno. Više bi se dobilo kada bi neka linija išla kroz Prvomajsku. Tada bi i južni deo Zemuna bio opslužen sa vezom sa novim BAS - om.​
Što sam i rekao da je po mom mišljenju bolje. Čak bi mogla da ide Pazovačkim putem, čujem da se planira nadvožnjak ka Altini.
 
Mislim da je bolje da linija ide kroz Vladimira Popovića, jer bi se dobila brža veza. Pogotovu što bi linija sa probijanjem puta koji povezuje Vladimira Popovića i Bul. Nikole Tesle, mogla tuda da se preusmeri. Moglo bi da se uvede stajalište kod Sava centra i u smeru ka bloku 58, čime bi presedanje na linije kod Sava centra bilo lakše.

Drugo, ne vidim zašto bi morale baš sve linije koje opslužuju novi BAS da staju i ispod samog železničkog stajališta. Zašto je problem da se u pojedinim slučajevima ide peške 100m - 150m?​
Неће много уштедети кроз Владимира Поповића. Можда чак неће бити ни бржа, посебно смер ка БАС-у. Свакако мора да иде кроз Милентија Поповића код Шест каплара и Хајата, а ту јесте и највећа гужва, после се брзо прође кроз Милентија Поповића. Притом, мора да скреће лево у новоизграђени део Булевара Зорана Ђинђића и на том семафору ће сва предност да се истопи. Ово је све у тренутној ситуацији, пре спајања Владимира Поповића и Булевара Николе Тесле.
Не знам одакле си мерио 100-150 метара (са БАС-а или железничке станице НБГ) и до ког стајалишта (из града ка граду). Што се тиче железничке станице Нови Београд (користио сам је барем 200 пута у претходне 2,5 године), никад не бих пешачио 400-500 метара на линију 35 у Јурија Гагарина (чекање на семафорима, вукљање кофера преко шина) ако ми испод железничке станице стају 7, 9 и 95. Са БАС-а можда неко и хоће (онај коме само 35 одговара), али већина ће на станицу где стаје 95 испред улаза у некадашњи Бувљак, јер је и та станица ближа. Не знам где ће тачно бити долазни перони, али свакако ће 95 бити ближи. Из града ће људи исто на 95 јер ће се карте продавати у анексу, одмах уз железничку станици.
Људи на аутобус и воз често иду са коферима и торбама и тада им стварно није до непотребног пешачења.
 
Ulaz u novi BAS je iz Marka Hristića. I poenta celog ovog mog pisanja nije bila da se što bolje opsluži železnička stanica Novi Beograd, nego novi BAS. A ako nije novi BAS uopšte bitan, nego železnička stanica, najbolje da stavimo da na 95 bude toliko vozila da jedan izlazi iz stajališta u Antifašističke borbe a drugi ulazi, uz ukidanje drugih okolnih linija i rešen problem.​
 
Не мислим на улаз/излаз за аутобусе већ на улаз/излаз за путнике.
Битно је све, зар не? И треба да се посматра заједно. Ако може истовремено да се побољша покривеност железничке станице, не видим зашто не би линија прошла кроз Антифашистичке борбе. То никако не угрожава покривеност БАС-а. Штавише, побољшава покривеност БАС-а јер би карте требало да се купују у анексу који је одмах до железничке станице.
 
Moj predlog za 81 (koji ću verovatno poslati i sekretarijatu):
image (63).png

Dalje izmene se svakako mogu razmotriti.
 
Novi predlog povezivanja novog BAS-a sa tačkama koje su najavili da će da povežu. Obzirom da je najavljeno preseljene nekoliko klinika i bolnica na prostor KBC Beržanijska kosa, napravio sam predlog kojim bi se povezali i Klinički centar Srbije i KBC Bežanijska kosa. Predlog je da to bude linija 76. Sa 4 vozila, što je pojačanje za dva vozila, bi imala takt od 25 minuta. Samo rešenje nije najsrećnije zato što ne postoji bolji način poverzivanja Bulevara heroja sa Košara i novog BAS - a. Linija ide preko Prokopa čime bi se pokrili i dolasci vozom i dolasci autobusom. Takođe svako drugo povezivanje KCS sa gradskim prevozom, a nije preko Bulevara oslobođenja, nije najsrećnije rešenje. Terminus kod Narodne banke je odabran radi lakšeg i dodatnog presedanja na linije koje opslužuju Nemanjinu i Kralja Milana, plus se dodatno ne opterećuje okretnica u Birčaninovoj.

linija 76 2024 BAS.jpg


Što se tiče spajanja linija 67 i EKO1 u jednu liniju, nisam pametan šta raditi sa eletrobusima sa EKO1, kao i punjačima na Vukovom spomeniku i kod Belvila, kako ih iskoristiti.​
 
Čemu svraćanje na Prokop ako linija već prolazi kroz stanicu Novi Beograd?

Železnički saobraćaj je zamišljen da svi vozovi staju i na NBG i na Prokop, tako da je ovo bespotrebno gubljenje vremena.
Putnicima i sa Juga i sa Severa je bliže da siđu na NBG svakako.
 
Ne staju svi vozovi i na NBG i na Prokopu.

Netačno, od ovog reda vožnje svi vozovi imaju bavljenje i na Prokopu i na Novom Beogradu.

Postoji izuzetak u vidu 03 za Niš, ali to je zato što Lapovac jutarnji kasno stiže pa nije bilo vremena da se do Zemuna i nazad okrene, eventualno još neki izuzetak, ali to je to.
 
Nemaju svi polasci bavljenje i na Prokopu i na Novom Beogradu. Rekao bih da je to malo više od nekoliko polazaka.​
 
Prokop 144 polaska

Novi Beograd 173 polaska

Novi Beograd ima više polaska, zbog Novosadskih/Šidskih/Zvorničkih vozova koji nastavljaju ka Prokopu.
Ali kada oduzmemo minus 39 to je ta slična cifra.

Od onih bitnijih koji ne staju na Novom Beogradu je Barac (jedna žešća nebuloza koju je lako promeniti), 2990 (Lapovac), 03 (Nišlija), 2131 (Užičanin jutarnji), 2133 (Užičanin večernji), mislim da je to to.

Osim noćnog Barca, ovi ostali ne idu do Zemuna, jer ne može da se uklopi obrt, no remontom pruga i skraćivanjem voznog vremena dobijamo veći luft tako da će nekad biti moguće.

Može da se odradi da se uvede vanredna izmena trase da bi se pokrilo nekoliko ovih dolaska vozom, odnosno da autobus menja trasu samo u njihovo vreme. (Fusnotom se naznači taj polazak)
 
Od onih bitnijih koji ne staju na Novom Beogradu je Barac (jedna žešća nebuloza koju je lako promeniti), 2990 (Lapovac), 03 (Nišlija), 2131 (Užičanin jutarnji), 2133 (Užičanin večernji), mislim da je to to.
Ja videh samo na liniji za Vršac da ima 4 - 5 polazaka koji kreću sa Prokopa. Kako je na svim drugim linijama, nisam detaljno proveravao, tj. nisam za sve linije proverio.​
 
4 polaska za/iz Vršac polaze/dolaze iz stanice Zemun i staju na Novom Beogradu.
2 polaska se terminiraju u Centru, dolasci u 10:53 & 15:33.
Eto njih sam nenamerno izostavio gore, ali to je to, 6 pari vozova ne staje na NBG sveukupno za sve relacije.

Na NBG-u ima sasvim dovoljno i vremena i mesta da se organizuje terminiranje na kolosecima 1 & 5, kada bi sekretarijat predložio Srbijavozu, verujem da bi SV to prihvatio.

Sa druge strane, bolje je da bolesni ljudi prelaze reku vozom nego autobusom, smanjilo bi im putovanje autobusom.
+ na NBG je BAS odmah pored železničke, te to više odgovara kao opcija ljudima koji kombinuju voz / autobus
 
Sa druge strane, bolje je da bolesni ljudi prelaze reku vozom nego autobusom, smanjilo bi im putovanje autobusom.
+ na NBG je BAS odmah pored železničke, te to više odgovara kao opcija ljudima koji kombinuju voz / autobus
Čisto sumnjam da bi bili oduševljeni da sa međugradskog voza presedaju na voz pa opet na Autokomandi da presedaju na autobus da bi došli do KCS. Uprkos bzini putovanja.​
 
Ne razumem šta želiš da kažeš, jer ova tvoja linija pokriva budući KCS na Bežanijskoj kosi ili nešto drugo?

Opet za one koji idu u Klinički centar na trenutnoj lokaciji je puno bolje da se pojača 36 (ili uvede nova linija do nekog Istočnog dela Grada koja je svakako potrebna, a popunila bi rupu 36) koja i dalje ima loš takt. Ovi što idu na Bežanijsku će svakako nastaviti na NBG i tu uhvatiti direktnu potencijalno buduću liniju koju si osmislio od ŽS NBG do KBC Bežanijska Kosa.
 
Ne razumem šta želiš da kažeš, jer ova tvoja linija pokriva budući KCS na Bežanijskoj kosi ili nešto drugo?​
Predložena linija pokriva i KBC Bežanijska kosa i KCS. U sklopu KBC Bežanijska kosa će se naći i nekoliko preseljenih klinika iz starog dela grada.
Opet za one koji idu u Klinički centar na trenutnoj lokaciji je puno bolje da se pojača 36 (ili uvede nova linija do nekog Istočnog dela Grada koja je svakako potrebna, a popunila bi rupu 36) koja i dalje ima loš takt. Ovi što idu na Bežanijsku će svakako nastaviti na NBG i tu uhvatiti direktnu potencijalno buduću liniju koju si osmislio od ŽS NBG do KBC Bežanijska Kosa.​
Ako neko dođe međugradskim autobusom u blok 42, na novi BAS, kako će tačno da mu koristi linija 36? Zbog toga sam i napravio predlog koji za linju koja pokriva dve tačke gde će biti stacioniran veći broj klinika, a apropo najave nadležnih da će osmisliti u budućnosti liniju koja će povezivati novi BAS i KCS. I sve ovo sam napravio nevezano za to što i dalje smatram da je potrebno pojačati 36.

Takođe, ako bi neko došao međugradskim autobusom u blok 42, a krajnja destinacija mu je KCS, sigurno ne bi bio oduševljen da mora da ide na BG: voz do Karađorđevog parka i da onda tamo hvata ponovo gradski autobus da bi došao do KCS. A stepenica nikad više i u bloku 42 i na Autokomandi prilikom presedanja. Zato bi mu direktna linija značila.​
 
Pa računamo da ostaje Autokomanda za međugradske autobuse, zar ne?
Podlegli su pritisku, sada zavisi kako će organizivati saobraćaj do tog "Jug-a" ili kako već.

A i ako već gledaš da prevezeš putnike sa novog BAS-a zašto bi išli dužom trasom preko Prokopa?
 
Pa računamo da ostaje Autokomanda za međugradske autobuse, zar ne?​
Neće sigurno oni iz pravca zapada i severa da svraćaju na Autokomandu pa odatle u blok 42. Isto i ovi što idu preko Ibarske i Obrenovca.
A i ako već gledaš da prevezeš putnike sa novog BAS-a zašto bi išli dužom trasom preko Prokopa?​
Pa evo još jednog pitanja. Ako neko siđe na Prokopu a hoće da ide do neke klinike u okviru KBC Bežanijska kosa, da li treba da ide dužim putem do tamo?

Da odgovorim na pitanje zašto bi neko silazio na Prokopu kada mu je bliže da siđe na NBG. Zato što, igrom slučaja, viđam gomilu ljudi koji koriste liniju 600 da dođu sa Aerodroma do Prokopa i tu uhvate voz za Novi Sad. Nelogično jeste, ali tako je.​
 
Vrh