Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Pa sad gledaju da uposle očigledno višak vozača zbog preuzimanja linija GSP-a od privatnika...simptomatično mi je to kako odjednom već imamo novu liniju,isprojektovana trasa,bam bam...i odmah se uvodi...ko je procenio da je ovo potrebno zaista ne znam,ali ocigledno da mogu kad mora ili kad neko traži...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Parče Milana Rakića koje se nastavlja na Vitezova Karađorđeve zvezde - gde ide 46. Ovo prikazano žutom.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240828-103411.png
    Screenshot_20240828-103411.png
    1,9 MB · Pregleda: 38
Onda ok ako tim delom može....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ta linija barem treba da se produzi do okretnice Sumice, kako bi pokrila malo i 50cu
 
Upravo saznah da se uvodi nova linija od 1 septembra...63 -Ustanička-Lešće(groblje)...samo ne znam ni da li je GSP ili privatnik...valjda će nam dati vise informacija tokom dana....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Ово ме изненађује,последњих година се уводе линије само кад су избори и те нове линије се дају Стрели за прање пара.
 
Linija koju doslovno uvode zbog viška voznog osoblja. Što se trpanja na Ustaničku tiče, još jedan dokaz koliko oni blage veze nemaju šta rade. Prave totalni kolaps tamo gde je već problematično dovoljno.
Numeracija blagi užas. Toliko malo slobodnih dvocifrenih brojeva, a dodeljuju se linijama lokalnog karaktera.
 
Ima vremena do 16-og septembra do primopredaje linija da još nešto ovakvo smisle zbog viška radne snage i vozila...pričam o GSP-u....sve je moguće...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Upravo saznah da se uvodi nova linija od 1 septembra...63 -Ustanička-Lešće(groblje)...samo ne znam ni da li je GSP ili privatnik...valjda će nam dati vise informacija tokom dana....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока​
Linija koju doslovno uvode zbog viška voznog osoblja. Što se trpanja na Ustaničku tiče, još jedan dokaz koliko oni blage veze nemaju šta rade. Prave totalni kolaps tamo gde je već problematično dovoljno.
Numeracija blagi užas. Toliko malo slobodnih dvocifrenih brojeva, a dodeljuju se linijama lokalnog karaktera.​

Kada sam pisao da se pojačaju linije 36, 38, 38L , 44 i sl. linije, dobih odgovor da se nema sa čime, a sada evo dobismo novu (besmislenu) liniju, koja će uz to da opkruži Mirijevo da bi došla do Mirijevskog Bulevara. Kada dam predlog za neku liniju da opsluži i Prokop, u 90% slučajeva dobijem odgovor kako je potrebno da se stigne od tačke A do tačke B bržim putem a ne da se kruži, a sada vidim nikome ne smeta kruženje po Mirijevu. Dalje, govore nam iz Grada kako je na maksimumu kapaciteta okretnica Ustanička i da ne može nova linija tu da se okreće, a onda nam uvedu ovako nešto. Takođe, ni stanovnici Mirijevskog bulevara se neće mnogo usrećiti sa ovom linijom koja ide na 20 minuta. Njima je potrebna linija koja će imati normalan takt i koja će moći isti da ispoštuje. Ovako sada će imati dve predugačke i nepouzdane linije i jednu kraću u odnosu na pomenute dve, ali na 20 minuta.

Kada kažem besmislenu liniju, mislim na njenu trasu, ne i na potrebu za povezivanjem Gročanskih linija sa naseljima koja su na delu između Ruzveltove / Mije Kovačevića i Mirijevskog bulevara.​
 



Kada sam pisao da se pojačaju linije 36, 38, 38L , 44 i sl. linije, dobih odgovor da se nema sa čime, a sada evo dobismo novu (besmislenu) liniju, koja će uz to da opkruži Mirijevo da bi došla do Mirijevskog Bulevara. Kada dam predlog za neku liniju da opsluži i Prokop, u 90% slučajeva dobijem odgovor kako je potrebno da se stigne od tačke A do tačke B bržim putem a ne da se kruži, a sada vidim nikome ne smeta kruženje po Mirijevu. Dalje, govore nam iz Grada kako je na maksimumu kapaciteta okretnica Ustanička i da ne može nova linija tu da se okreće, a onda nam uvedu ovako nešto. Takođe, ni stanovnici Mirijevskog bulevara se neće mnogo usrećiti sa ovom linijom koja ide na 20 minuta. Njima je potrebna linija koja će imati normalan takt i koja će moći isti da ispoštuje. Ovako sada će imati dve predugačke i nepouzdane linije i jednu kraću u odnosu na pomenute dve, ali na 20 minuta.

Kada kažem besmislenu liniju, mislim na njenu trasu, ne i na potrebu za povezivanjem Gročanskih linija sa naseljima koja su na delu između Ruzveltove / Mije Kovačevića i Mirijevskog bulevara.​
Pa sad možeš da im pišeš samo tako...imaćeš ovu liniju kao alibi da te ne odbiju...umesto da neke linije reorganizuju,terminuse rasterete,pojedine linije produže ili skrate...svašta...nemoj da zaboravis da tek treba da uvedu 103 i 112 doduše Strela...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Pa sad možeš da im pišeš samo tako...imaćeš ovu liniju kao alibi da te ne odbiju
Nisam razumeo šta si hteo da kažeš sa ovim.

nemoj da zaboravis da tek treba da uvedu 103 i 112 doduše Strela...
103 mi je OK, a 112 preterano i ne mnogo smisleno kruženje, ali dobro, to će držati Strela. Samo da dodam da će i 105L da produže. Tu mi je OK da linija kruži, jer joj je cilj bio, ne samo da bude alternativa ređoj 105, nego i da se povežu stanovfnici Ovče sa Borčom, ka kojoj jedan deo njih gravitira, jer je tamo centar zbivanja, poput stanovnika Kneževca (trasa linije 42) koji gravitiraju ka Vidikovcu (trasa linije 23 i 53).​
 
Nisam razumeo šta si hteo da kažeš sa ovim.


103 mi je OK, a 112 preterano i ne mnogo smisleno kruženje, ali dobro, to će držati Strela. Samo da dodam da će i 105L da produže. Tu mi je OK da linija kruži, jer joj je cilj bio, ne samo da bude alternativa ređoj 105, nego i da se povežu stanovfnici Ovče sa Borčom, ka kojoj jedan deo njih gravitira, jer je tamo centar zbivanja, poput stanovnika Kneževca (trasa linije 42) koji gravitiraju ka Vidikovcu (trasa linije 23 i 53).​
Sam si rekao da si im pisao predloge,a oni odbijali....zato kažem da je ova nova linija 63 idealna da je navedes kao primer nepotrebnog kruzenja što ti oni navode kao razlog odbijanja tvojih predloga...o tome pričam...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Dobro...nezadovoljnih ima svuda oko nas...i ovde i tamo...meni sklanjaju posle 30,40 godina GSP sa 52 pa opet moram da živim sa tim...tako je kako je...
Pa kada se polazi od premise da niko neće koristiti Prokop, nego da će svi koristiti NBG, i da niko neće koristiti linije gradskog prevoza ako ne budu saobraćale ulicom Antifašističke borbe, kako uopšte da dođemo do nekog smislenog i konstruktivnog odgovora da li je neki predlog dobar ili ne?

Isto tako se sada razglaba o tome da li su zglobni autobusi radili na 302 i 50, i opet će na kraju da bude kuknjave kada potez 300 izvisi za vezu sa novim BAS - om.
 
Pa kada se polazi od premise da niko neće koristiti Prokop, nego da će svi koristiti NBG, i da niko neće koristiti linije gradskog prevoza ako ne budu saobraćale ulicom Antifašističke borbe, kako uopšte da dođemo do nekog smislenog i konstruktivnog odgovora da li je neki predlog dobar ili ne?

Isto tako se sada razglaba o tome da li su zglobni autobusi radili na 302 i 50, i opet će na kraju da bude kuknjave kada potez 300 izvisi za vezu sa novim BAS - om.
Razglaba se kad neko zaista ne govori istinu i onda nekoliko ljudi prosto oseti potrebu da stvari isteraju na čistac...nekad je to potrebno...a što se tiče Prokopa,počelo je sa 36....a sad imaš i 34 i 38L i 600...još trole da prebace dole da prodju i to je to...Prokop hteli ne hteli dobija na važnosti i za to postoje razlozi,meni to nije upitno uopšte više...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Vrh