Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

@Jelancha Ti izgleda ne shvataš da ako se ne ubaci neka skarabudžena linija na Prokop, Prokop, ostaće nepovezan i odsečen, posebno na desnoj obali. Teorijski, vezu dve makrolokacije bi trebalo da vuče BG:VOZ, u praksi stražnjicom niko da mrdne da se isti digne na neki ozbiljniji nivo, čak ni to da na liniji Ovča-Batajnica ide svakih 30 minuta ceo dan. Da ne govorimo o nečemu još boljem, da kada pristigne još Steadler 4, da BG:VOZ za Mladenovac i Valjevo budu Stedleri Zemun - Lazarevac/Mladenovac, a da svi visokopodni vozovi pokrivaju isključivo BG:VOZ-1 i BGVOZ-2 pa da najvažnija linija bude makar na svakih 20 minuta. Čak i tada, ta neka linija koja spaja i BAS i Prokop sa produžecima na levoj i desnoj obali bi bila korisna, ponajviše desnoj obali kojoj je železnička stanica u budžaku, a autobusku uopšte ni nemaju. Tipa posle Prokopa ne na Slaviju. a recimo da to bude nova 46 za Mirijevo preko Zvezdare (jedna od varijanti), može i preko Ustaničke za Kaluđericu, ili Medaković 3, recimo, pa da spoji i Šumice).
 
@Jelancha Ti izgleda ne shvataš da ako se ne ubaci neka skarabudžena linija na Prokop, Prokop, ostaće nepovezan i odsečen, posebno na desnoj obali. Teorijski, vezu dve makrolokacije bi trebalo da vuče BG:VOZ, u praksi stražnjicom niko da mrdne da se isti digne na neki ozbiljniji nivo, čak ni to da na liniji Ovča-Batajnica ide svakih 30 minuta ceo dan. Da ne govorimo o nečemu još boljem, da kada pristigne još Steadler 4, da BG:VOZ za Mladenovac i Valjevo budu Stedleri Zemun - Lazarevac/Mladenovac, a da svi visokopodni vozovi pokrivaju isključivo BG:VOZ-1 i BGVOZ-2 pa da najvažnija linija bude makar na svakih 20 minuta. Čak i tada, ta neka linija koja spaja i BAS i Prokop sa produžecima na levoj i desnoj obali bi bila korisna, ponajviše desnoj obali kojoj je železnička stanica u budžaku, a autobusku uopšte ni nemaju. Tipa posle Prokopa ne na Slaviju. a recimo da to bude nova 46 za Mirijevo preko Zvezdare (jedna od varijanti), može i preko Ustaničke za Kaluđericu, ili Medaković 3, recimo, pa da spoji i Šumice).
Od šumica ima 38L.
Ja sam ranije pisao da linije 38 i 38L da se spoje i da idu na relaciji Veliki Mokri Lug - Sumice - Prokop. Ali kad ide za VML da prati trasu 17ice do Sumica i onda na autoput
 
Može još nešto sem 38L na pola sata da ide na tu stranu, mislim na istok grada.
 
Od šumica ima 38L.
Ja sam ranije pisao da linije 38 i 38L da se spoje i da idu na relaciji Veliki Mokri Lug - Sumice - Prokop. Ali kad ide za VML da prati trasu 17ice do Sumica i onda na autoput
Ne mora da prati 17, može autoputem kao 70 gde se čak i brže stiže do Šumica čak i uz pešačenje od 7-8 minuta do stanice 50
 
Пошто се измешта Бас-ова станица, па самим тим, аутобуси ће ићи обилазницом око Београда. Неки ће стајати код Траншпеда и поред 70 и 461, није неки избор линија, као и веза са осталим деловима града.

Мој предлог је да се тамо продуже линије 306 и 504. А за потез 400, немам идеју која би се линија продужила. Таман би се добила, дуго очекивана, веза и са Икеом.

Што се тиче 306, чини ми се да се дуго спомињало на форуму да се продужи до Икее. А за 504 ми реалније делује, него да ће да се уведе дуго најављивана линија 300 од Миљаковца до Винче. 504 би само од центра Ресника скренула лево према кружом путу и даље ка Бубањ потом и Икеом. Са делом Ресника који покрива 504, као веза са школом и Железничком станицом, остају 503 и 507, које могу да се појачају.
 
Пошто се измешта Бас-ова станица, па самим тим, аутобуси ће ићи обилазницом око Београда. Неки ће стајати код Траншпеда и поред 70 и 461, није неки избор линија, као и веза са осталим деловима града.

Мој предлог је да се тамо продуже линије 306 и 504. А за потез 400, немам идеју која би се линија продужила. Таман би се добила, дуго очекивана, веза и са Икеом.

Што се тиче 306, чини ми се да се дуго спомињало на форуму да се продужи до Икее. А за 504 ми реалније делује, него да ће да се уведе дуго најављивана линија 300 од Миљаковца до Винче. 504 би само од центра Ресника скренула лево према кружом путу и даље ка Бубањ потом и Икеом. Са делом Ресника који покрива 504, као веза са школом и Железничком станицом, остају 503 и 507, које могу да се појачају.
Bice jos jedan BAS kod Autokomande i zvace se "Beograd jug" ja mislim.Jer fora je u tome da medjugradski saobracaj ne ide dalje od Autokomande,a ni preko Gazele.
504 je namenjen veza Resnika sa Vidikovcem zbog ostalih presedanja.
Linija 300 spasava to.Ispred ulaza u Resnik kod Kruznog puta stavis stanicu gde tu ljudi iz Resnika sa 47 ili 503,94 mogu da presedaju na 300.
Linija 300 bi svracala u oba smera za Ikeuu ili da bude po neki polazak da oznaci da svraca u Ikeuu.
306 b stavio da ide trasom 311 do Lestane ravan,gde bi se 311 ukinula i vozila presla na 306,dok bi onaj deo gde ide 306 kod Kruznog puta stavio da ide linija 300.
Trebala bi linija 410 od Ralje preko Avalskog puta (znaci trasom 408 )i onda posle Hotela 1000 ruza da skrene desno na Kruzni put i pravac Ikea.
A treba Zuce povezati s Ikeom gde bi se putevi prosili preko Ikee,Transpeda i ka gradu negde autoputem
Linija 300 bi mogla kod Transpeda da svraca isto sto sam i za Ikeuu objasnio.
 
Za 300 odličan predlog, ja bih još uveo minibus liniju iz Zuca koja bi išla do Ikee, video sam da odatle ima možda 2km udaljenosti i ne vidim zašto ljudi sa poteza 400 ne bi dobili vezu sa Ikeom.
 
Solecar@

Da li si možda dobio neku informaciju da li je razmatrano preusmerenje 37 kroz Ratka Mitrovića i Djordja Ognjanovića pored Gimnazije Crnjanski...koliko se sećam,ti si predlagao ranije tu korekciju trase prevashodno zbog boljeg povezivanja tog dela Žarkova i Banovog Brda....meni je to bio odličan predlog,a obzirom da se linija vraća pod okrilje GSP-a sa mogućnošću da sada dobije i zglobne autobuse,mislim da bi to bio pun pogodak...kada su god izmene na trasi za 23 i 53,one tim delom idu lagano i bez problema,zašto ne bi mogla jedna jaka linija tuda da ide,a ne samo 57 koja ih samo vozi do okretnice...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
@solaris52
Nemam nikakve informacije u vezi ovoga, ali da bi se ovo uopšte realizovalo, neophodno je da se u predlog ubaci i linija 57, jer koliko me sećanje služi, ali nemojte me držati za tačnost 100%, da je napravljena ovakva današnja trasa linije 57 zbog traženja da se uspostavi linija sa dvosmernim saobraćajem kroz Ratka Mitrovića, i da je to urađeno kako se ne bi morala preusmeravati 37, od koje je cela priča i krenula. Potrebno je (o)smisliti predlog za 57 i da se onda pošalje taj predlog sa predlogogom za preusmerenje linije 37.​
 
Aha ok moguće da si u pravu onda za 57,i verovatno da je to razlog.....onda faktički ispada da bi 37 tu mogla da ide kad ne bi bilo 57 što je i najpraktičnije...iskreno za 57 ja stvarno nemam neko rešenje smisleno,neko je ovde predlagao da se prepolovi na 2 linije 57 i 90,ni to nije loše rešenje,ali zaista ja bih se pre trudio da preusmerim 37 koja je svakako ogromna i jaka linija,a da za 57 se nadje neko drugo resenje...samo koje...
Samo ću ti reći da najveći broj putnika 57 na prvom delu trase izlazi u Petra Martinovića,faktički u naselju Golf,onda jedan dobar deo trase ide prazna,ponovo se napuni u Ratka Mitrovića i ponovo isprazni u Filmskom Gradu....i onda do okretnice na B.Brdu sem u jutarnjem špicu mislim da preko dana tih par stanica do kraja vozi promaju,mada ona svakako jeste klasična lokalna linija,da ne kažem penzionerska linija....mislim da je potrebna jedna nova linija koja bi išla od Filmskog Grada ka Košutnjaku,naselju Golf i spuštala se kroz Kneza Višeslava ka B.Brdu i da se recimo okreće negde na Miljakovcu,čak bi prolazila i pored Novog Buvljaka...neka to bude i minibus nemam ništa protiv,ali sa taktom recimo kao 26L...meni je ovakva 57 zaista loša i mislim da nam treba bolje rešenje...a za 37 se nadam da ce je ipak jednom preusmeriti...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Aha ok moguće da si u pravu onda za 57,i verovatno da je to razlog.....onda faktički ispada da bi 37 tu mogla da ide kad ne bi bilo 57 što je i najpraktičnije...iskreno za 57 ja stvarno nemam neko rešenje smisleno,neko je ovde predlagao da se prepolovi na 2 linije 57 i 90,ni to nije loše rešenje,ali zaista ja bih se pre trudio da preusmerim 37 koja je svakako ogromna i jaka linija,a da za 57 se nadje neko drugo resenje...samo koje...​
Dokle god postoji dvosmerno linija 57 u Ratka Mitvića, neće se 37 preusmeravati tuda. Obzirom da liniju 57 preuzima privatnik, potrebno je osmisliti rešenje koje bi mu bilo isplativo, a da drži obe podeljene linije sadašnje 57.
Samo ću ti reći da najveći broj putnika 57 na prvom delu trase izlazi u Petra Martinovića,faktički u naselju Golf,​
Da, to znam(o). Čini mi se da je linija 57 bolje funkcionisala kada je opsluživala prvo Košutnjak, pa Filmski grad i samo u jednom smeru išla kroz Ratka Mitrovića, nego ovako kako je sada. Ispravi me ako grešim. U svakom slučaju, za naselje Golf bi bilo najbolje da se linija 57 vrati na staru trasu, a da filmski grad dobije svoju liniju.​
 
Dokle god postoji dvosmerno linija 57 u Ratka Mitvića, neće se 37 preusmeravati tuda. Obzirom da liniju 57 preuzima privatnik, potrebno je osmisliti rešenje koje bi mu bilo isplativo, a da drži obe podeljene linije sadašnje 57.


Da, to znam(o). Čini mi se da je linija 57 bolje funkcionisala kada je opsluživala prvo Košutnjak, pa Filmski grad i samo u jednom smeru išla kroz Ratka Mitrovića, nego ovako kako je sada. Ispravi me ako grešim. U svakom slučaju, za naselje Golf bi bilo najbolje da se linija 57 vrati na staru trasu, a da filmski grad dobije svoju liniju.​
Treba nekako Golf naselje u oba smera ima vezu sa Pozeskom zbog presedanja na te linije koje tamo idu.Kao sto linija 36 ima za oba smera tako bi i 57 trebao
 
Preusmeriti 53 kroz Golf Naselje. Trasa: Žarkovačka, Beogradskog Bataljona, Petra Martinovića, Kneza Višeslava i dalje standardno.
 
Nekada su kroz Kneza Višeslava pored Dif-a i bazena u Košutnjaku išli zajedno 23,50 i 53 do negde 90-tih godina....dok je 50 okretala u Zrmanjskoj....kroz Žarkovačku tada nije nikad ni prosao nijedan autobus niti je bio u planu...od tada samo idu zajedno 23 i 53,a ta treća linija im stalno fali...sve to može da se promeni jednog dana ako neko bude imao dovoljno volje i smisli neko pametno rešenje koje bi obuhvatalo i Žarkovačku kao recimo varijantu za brži silazak neke linije na Čukaričku Padinu ili možda ka Požeškoj...zato mislim da je potrebno pre svega naći novo rešenje za 57,za početak,a onda videti možda i iskoristiti neku postojeću za preusmerenje...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Upravo saznah da se uvodi nova linija od 1 septembra...63 -Ustanička-Lešće(groblje)...samo ne znam ni da li je GSP ili privatnik...valjda će nam dati vise informacija tokom dana....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Upravo saznah da se uvodi nova linija od 1 septembra...63 -Ustanička-Lešće(groblje)...samo ne znam ni da li je GSP ili privatnik...valjda će nam dati vise informacija tokom dana....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Još jedna linija na Ustaničkoj 🤩🤩🤩
 
Upravo saznah da se uvodi nova linija od 1 septembra...63 -Ustanička-Lešće(groblje)...samo ne znam ni da li je GSP ili privatnik...valjda će nam dati vise informacija tokom dana....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Jel poznato kojom trasom?
 
Upravo saznah da se uvodi nova linija od 1 septembra...63 -Ustanička-Lešće(groblje)...samo ne znam ni da li je GSP ili privatnik...valjda će nam dati vise informacija tokom dana....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Jel ide preko Bukevara i da konačno dobijemo neku alternativu za tramvaje? Očekujem nekog privatnika jer bi bilo suludo da uzme Gsp i da to bude jedina linija koju će držati na Ustaničkoj. Možda neki od privatnika koji je izvisio za linije poput Mobilitasa ili Bamirona.
 
Trasa je Ustanička-Bulevar Kralja Aleksandra-Mite Ružića-Milana Rakića-Vitezova Karadjordjeve Zvezde-Mirijevski Venac-Vitezova Karadjordjeve Zvezde-Mirijevski Bulevar-Slanački Put-Lešče.

Održavaće je GSP....sa 4 vozila,takt na 20 minuta...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Dakle novo je to što će pokriti parče Bulevara od Ustaničke do Kluza,sve ostalo ionako pokriva 79...pretpostavljam da će ovo biti minibus jer ide trasom gde ide 64 kroz Milana Rakića...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Dakle novo je to što će pokriti parče Bulevara od Ustaničke do Kluza,sve ostalo ionako pokriva 79...pretpostavljam da će ovo biti minibus jer ide trasom gde ide 64 kroz Milana Rakića...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Potpuno suludo, ne vidim nikakvu svrhu ove linije.
 
Vrh