Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Па добро, у суштини је највећа преседачка станица у смеру ка Бановом брду станица Банатска, тј. прва после моста.
Ti kažeš da je tako, drugi kažu da je to Opština NBG.

Похорска је ипак солидно саобраћајно повезана, омогућава преседања и до ГО Нови Београд.
Umesto da se olakša presedanje, ti bi da se oteža. Potrebno je da se ima direktna veza sa Opštinom, a ne da se pretrpavaju linije u Pohorskoj da bi se većina tih putnika vozila dve stanice kako bi stigli do željene tačke presedanja. Ovo kao ona ideja o skraćivanju linija sa poteza 700 do bloka 20, a željena destinacija im Zeleni venac, koji je takođe jedna od tački presedanja. Slično i sa skraćenjem linije 601 do bloka 42 a presedačka tačka je Sava centar.​
 
85 и 95 су најдуже градске линије и једине које прелазе два моста, тако да би свакако било пожељно њихово скраћивање. 95 је једина директна веза леве обале са Зеленим венцем и Новим Београдом, требало би да постоји барем још једна линија која би растеретила 95 (пре пар година је то био случај са линијом 43 и 96, али је из неког разлога то укинуто). Што се тиче замене за 85 из правца Борче, можда би било добро да постоји линија која иде до Похорске, али Главном улицом у Земуну.
95 može da se osakati do Zelenog venca a da se odatle na Novi Beograd vrate 60ice (61 trasom 95 do Jurija Gagarina pa do bloka 44, 62 Bulevar Mihajla Pupina - Španskih boraca - Jurija Gagarina - Blok 70, 63 Bulevar Mihajla Pupina - Omladinskih brigada - Blok 45 ali da do bloka 45 ide kao 89 i 95), onda može i 13 da se vrati na Kalemegdan. 96 bilo da kreće sa Trga bilo od mosta je samo dopuna 95, treba joj dati neku poentu, može da se produži na Dorćol, a mogu i neke od 60ica, da se rastereti Zelenjak.
 
Неко је поменуо предлог за линију 608 ( Сурчин-Кумодраж), а овако ја замишљам трасу те линије:
linija 608 ( Kumodraz Surcin).png

Такође, не би било лоше да се уведе линија 61 која би повезала Миљаковац 1 са центром града ( Тргом републике):
linija 61 ( Miljakovac 1, Trg Republike).png
 
Лепа је замисао да се уведе линија од Миљаковца до Трга, иако је то више субјективно јер сам из тог краја. Таман да се растерете 40 и 41. Али видевши трасу, изнећу примедбе:
1. Превише би кружила, када би ишла улицом Теодора Драјзера и кроз Топчидерску звезду из правца Бањице. Просто је боље да иде као троле поред Партизановог стадиона према Кнеза Милоша, поготово због чињенице да је тролејбуски саобраћај постао озоглашен у последње време.
2. И да иде кроз Топчидерску звезду, боље би било да иде кроз Булевар Патријарха Павла.
3. Иако сам неколико пута видео аутобус да је пролазио од Цркве на Топчидеру до Топчидерске звезде, сматрам да туда не треба да пролази аутобус јер је релативно уско и има оштрих кривина. Није погодно ни за аутомобиле.
4. Можда да се уведе линија кроз Ужичку улицу. Свакако је боље за пролазак аутобуса, него испод Топчидерске звезде.

У сваком случају, увођењем овакве линије би значила револуција за превоз у том делу града и свакако би значила грађанима.
 
Неко је поменуо предлог за линију 608 ( Сурчин-Кумодраж), а овако ја замишљам трасу те линије:
Meni deluje sasvim ok.
Такође, не би било лоше да се уведе линија 61 која би повезала Миљаковац 1 са центром града ( Тргом републике):
Ta bi pre nosila neki broj 97, 60ice su namenjene za blokove a ovakva linija do Trga bi se ukrstila sa 94, 95 i produženom 96 pa bi ta numeracija donekle i imala smisla (a i 90ice nemaju neki određeni deo grada u koji idu)
 
Важи, послаћу Секретаријату за саобраћај и твоје и моје предлоге на мејл.
 
Još mi se ne dopada što 57 i 87 idu samo u jednom smeru (87A baš i ne pomaže zato što je na njoj samo jedno minibus vozilo)
 
Неко је поменуо предлог за линију 608 ( Сурчин-Кумодраж), а овако ја замишљам трасу те линије:
Pogledajte prilog 186107
Такође, не би било лоше да се уведе линија 61 која би повезала Миљаковац 1 са центром града ( Тргом републике):
Pogledajte prilog 186108

Ubacio bih 600 samo pored Prokopa.
 
Meni deluje sasvim ok.

Ta bi pre nosila neki broj 97, 60ice su namenjene za blokove a ovakva linija do Trga bi se ukrstila sa 94, 95 i produženom 96 pa bi ta numeracija donekle i imala smisla (a i 90ice nemaju neki određeni deo grada u koji idu)
Predlagao sam davno liniju zeleni venac-rudo-pink-Miljakovac 1 od kako je 94 preusmeren preko drajzerove. Broj linije bi bio 54 sto je najlogicnije a sadasnja linija 54 da se preimenuje u 541. Druga varijanta je da linija 53 ide od zelenog venca preko banjice i rakovice do vidikovca jer se preklapa sa 23 na 95% trase. Cak i produzenje 67 ili 68 do Miljakovca preko kneza milosa.
 
Mozda bolje umesto 53 da linija 56L ide na relaciji Miljakovac-Zeleni venac.Jer Cukarickoj padini je dovoljan 56,Radnicka vec ima 3 autobuske linije.Tako da 56L da se preuredi i da ide na ovoj relaciji.
 
@Anonymo96
Zašto je bitna veza Miljakovca sa Topčiderskom zvezdom?
Da li je potrebnija veza Miljakovca sa Kneza Miloša ili sa Trgom republike?

Можда да се уведе линија кроз Ужичку улицу. Свакако је боље за пролазак аутобуса, него испод Топчидерске звезде.
Od toga nema ništa, zato što su tu ambasade, konzulati, političari...

Druga varijanta je da linija 53 ide od zelenog venca preko banjice i rakovice do vidikovca jer se preklapa sa 23 na 95% trase.
Kako bi smo mogli da liniju 96 izmestimo nekom drugom trasom do Trga republike, jer se 90% poklapa sa linijom 95?
Kako bi smo mogli da liniju 6 izmestimo nekom drugom trasom do Ustaničke, jer se 100% poklapa sa linijom 7?
Kako bi smo mogli da liniju 41 izmestimo nekom drugom trasom do Studentskog trga, obzirom da se 95% poklapa sa trasom linije 40?
Kako bi smo mogli da linije 19, 21 i 22 izmestimo nekom drugom trasom do Slavije, obzirom da se 95% poklapaju sa trasom linije 29?

Cak i produzenje 67 ili 68 do Miljakovca preko kneza milosa.
(n)

Ako treba da se produžuju, logičnije je (a i svrsishodnioje i potrebnije) da se 67 produži trasom EKO1 do Vuka, a 68 preko Bul. despota Stefana do Dunav stanice.

95 može da se osakati do Zelenog venca a da se odatle na Novi Beograd vrate 60ice
Kako si zamislio da se linija okreće na Zelenom vencu?

na Novi Beograd vrate 60ice (61 trasom 95 do Jurija Gagarina pa do bloka 44, 62 Bulevar Mihajla Pupina - Španskih boraca - Jurija Gagarina - Blok 70, 63 Bulevar Mihajla Pupina - Omladinskih brigada - Blok 45 ali da do bloka 45 ide kao 89 i 95)
Ranije je razmatrana ideja od strane današnjeg SJP - a da se linija 68 produži do bloka 45 ulicom Jurija Gagarina, ali se odustalo od toga. Ne mogu da se setim da li je spominjan neki razlog za odustajanje.

Kao brza veza bi najbolje bilo da postoji linija koja bi išla Jurija Gagarina (ili trasom linije 95 kroz blokove na 60) i Vladimira Popovića do Zelenog venca, umesto predložene trase linije 63.

Oznaku 61 treba da ponese linija 60L.
 
Kako si zamislio da se linija okreće na Zelenom vencu?
Nepostojećim putevima očigledno 🤦‍♂️ Neka ide do Ušća onda, taman da se olakša presedanje.
Kako bi smo mogli da liniju 96 izmestimo nekom drugom trasom do Trga republike, jer se 90% poklapa sa linijom 95?
Kako bi smo mogli da liniju 6 izmestimo nekom drugom trasom do Ustaničke, jer se 100% poklapa sa linijom 7?
Kako bi smo mogli da liniju 41 izmestimo nekom drugom trasom do Studentskog trga, obzirom da se 95% poklapa sa trasom linije 40?
Kako bi smo mogli da linije 19, 21 i 22 izmestimo nekom drugom trasom do Slavije, obzirom da se 95% poklapaju sa trasom linije 29?
96 može da ide na Dorćol kao što sam predložio, mogu i 60ice jer Dorćol nema direktnu vezu sa drugom obalom, nekad su mogli dvojkom do Kalemegdana pa da presedaju na 11, ali sad 11 ide preko mosta na Adi pa to dosta produžava put. O vezi sa Zemunom da i ne pričam.
6 bi mogla da ide do Omladinskog stadiona, njima sad ostaje samo 12
41 ne treba dirati, 40 je problem, ona je potpuno filer linija, kao i 14. 40 bi mogla Beogradskom do Slavije pa do Autokomande i posle da se ako je izvodljivo spusti preko Ljutice Bogdana do sadašnje trase. Za 14 stvarno ne znam šta bi se moglo izvesti.
19, 21(A) i 22 ne vrede da se diraju ako se ne produže do Studentskog trga.
Ranije je razmatrana ideja od strane današnjeg SJP - a da se linija 68 produži do bloka 45 ulicom Jurija Gagarina, ali se odustalo od toga. Ne mogu da se setim da li je spominjan neki razlog za odustajanje.
Vrlo moguće zato što je to jedina linija koja okreće u bloku 70. Treba uvesti bar još jednu (unbiased)
Kao brza veza bi najbolje bilo da postoji linija koja bi išla Jurija Gagarina (ili trasom linije 95 kroz blokove na 60) i Vladimira Popovića do Zelenog venca, umesto predložene trase linije 63.
To bi mogla da bude ta 61, možda čak neka varijanta 61E koja ne bi stajala na svim stajalištima. Ja sa ovim planom gledam da se ubace trase koje ne postoje, npr. skretanje Bulevar Mihajla Pupina - Španskih boraca i skretanje Bulevar Mihajla Pupina (iz pravca Ušća) - Omladinskih brigada (nekada koristila 63, kasnije 99)
Oznaku 61 treba da ponese linija 60L.
60L treba da bude 60P, ista je kao 60 samo obilazi Muzej savremene umetnosti. Mogla bi i da bude obična 60 a sadašnja 60 da bude 60L, pošto ne ide vikendom
 
Предлози за Миљаковац 1:
1.Миљаковац 1 - Београд на води,траса преко Канаревог,трасом 40,41 до Мостара и после до Београда на води
2.Миљаковац 1 - Дунав станица/ЖС Панчевачки мост исто као и предлог један само што од Мостара наставља право трасом 23
3.Миљаковац 1 - Баново брдо трасом кроз Пилота Михаила Петровића и излазак на Ибарску пре Лав аута.
 
A шта мислите Миљаковац 1 - Прокоп - Аутокоманда - Устаничка - Крушевачка - Црвени крст?
 
96 može da ide na Dorćol kao što sam predložio, mogu i 60ice jer Dorćol nema direktnu vezu sa drugom obalom, nekad su mogli dvojkom do Kalemegdana pa da presedaju na 11, ali sad 11 ide preko mosta na Adi pa to dosta produžava put. O vezi sa Zemunom da i ne pričam.
6 bi mogla da ide do Omladinskog stadiona, njima sad ostaje samo 12
41 ne treba dirati, 40 je problem, ona je potpuno filer linija, kao i 14. 40 bi mogla Beogradskom do Slavije pa do Autokomande i posle da se ako je izvodljivo spusti preko Ljutice Bogdana do sadašnje trase. Za 14 stvarno ne znam šta bi se moglo izvesti.
19, 21(A) i 22 ne vrede da se diraju ako se ne produže do Studentskog trga.
Totalno si promašio poentu mog komentara. Pročitaj ponovo komentar koji sam citirao.

To bi mogla da bude ta 61, možda čak neka varijanta 61E koja ne bi stajala na svim stajalištima. Ja sa ovim planom gledam da se ubace trase koje ne postoje, npr. skretanje Bulevar Mihajla Pupina - Španskih boraca i skretanje Bulevar Mihajla Pupina (iz pravca Ušća) - Omladinskih brigada (nekada koristila 63, kasnije 99)
Zašto je problem što linija 68 ide Bulevarom Zorana Đinđića? Logika stvari govori da se tvoj predlog za vezu Bulevar Mihajla Pupina (iz pravca Ušća) - Omladinskih brigada zasniva na tome da mora Bul. Mihajla Pupina da ima prednost nad drugim okolnim ulicama i bulevarima, kao i da ima vezu ka svim okolnim ulicama i naseljima.

Drugo, da li si razmišljao o tome kako bi funkcionisale te linije koje bi se uvele? Da li ti je palo na pamet da bi umesto jedne linije sa jačim taktom dobio više linija sa slabijim taktom (koje bi išle na 20+ minuta)?​
 
Zašto je problem što linija 68 ide Bulevarom Zorana Đinđića? Logika stvari govori da se tvoj predlog za vezu Bulevar Mihajla Pupina (iz pravca Ušća) - Omladinskih brigada zasniva na tome da mora Bul. Mihajla Pupina da ima prednost nad drugim okolnim ulicama i bulevarima, kao i da ima vezu ka svim okolnim ulicama i naseljima.​
68 nije nikakav problem, ideja je da u svim ulicama u tom delu bude javnog prevoza. A sa ovim skretanjem u Omladinskih brigada pokušavam da rešim problem presedanja jer iz Pariskih komuna mora da se prelazi ulica.
Drugo, da li si razmišljao o tome kako bi funkcionisale te linije koje bi se uvele? Da li ti je palo na pamet da bi umesto jedne linije sa jačim taktom dobio više linija sa slabijim taktom (koje bi išle na 20+ minuta)?​
Ja se svaki dan vozim 95 i nema trenutka da nije prenatrpana, potrebno je da tu bude više od jedne linije. 60ice bi bile kraće od sadašnje 95 pa bi možda čak i svaka zasebno mogla da ima skoro isti takt kao 95
 
Zašto bi se uopšte nešto diralo samo da bi se menjalo? Šta fali 14-ici? Koliko puta me je samo spasla. Ako se nešto radi, treba ceo tramvajski sistem da se unapredi, a ne samo 14-ica. Oni semafori nisu realni. Ono kruženje posle mosta na Adi nije realno i da ne nabrajam.

Što se tiče Novog Beograda, on ima najbolji prevoz u gradu, to smem da potpišem. Ne vidim neku potrebu za menjanjem bilo čega, osim da se 27E i 35, kada se konačno završi autobuska, prebace na pominjanu okretnicu preko puta Vera. Da li kroz Vladimira Popovića ili kroz Zorana Đinđića, ostaje da se vidi. Problem sa 68 je loš red vožnje i nepouzdan prevoznik, a ne trasa.

96 je odlično funkcionisao dok je išao do Trga i pomagao 16, 43 i 95 na tom delu. Sad je samo na stajalište Braće Stamenković prebačena gužva. Jednostavno je vratiti na Trg kao i 43 i kraj priče.
 
Zašto bi se uopšte nešto diralo samo da bi se menjalo? Šta fali 14-ici? Koliko puta me je samo spasla. Ako se nešto radi, treba ceo tramvajski sistem da se unapredi, a ne samo 14-ica. Oni semafori nisu realni. Ono kruženje posle mosta na Adi nije realno i da ne nabrajam.

Što se tiče Novog Beograda, on ima najbolji prevoz u gradu, to smem da potpišem. Ne vidim neku potrebu za menjanjem bilo čega, osim da se 27E i 35, kada se konačno završi autobuska, prebace na pominjanu okretnicu preko puta Vera. Da li kroz Vladimira Popovića ili kroz Zorana Đinđića, ostaje da se vidi. Problem sa 68 je loš red vožnje i nepouzdan prevoznik, a ne trasa.

96 je odlično funkcionisao dok je išao do Trga i pomagao 16, 43 i 95 na tom delu. Sad je samo na stajalište Braće Stamenković prebačena gužva. Jednostavno je vratiti na Trg kao i 43 i kraj priče.
Ali čekajte, gosn Gremlin iz šahta je prvo rekonstruisao Slaviju, metio fontanu da svira i bilo je da izmešta linije i stanice, da bi se gužva rastetetila.
E onda ide kontra istog lika, Trg je popločan svetim kockicama koje se krune jer previše vozila JGP tu prolazi.... Pa su se linije skratila do Slavije (znači previše je terapije uzeo za taj mesec), bila je tu beskorisna 22A da se vide Higeri u centru, 43.je beše osakaćena a posle vraćena na zahtev građana, a 96. je prošla najgore, prepunivši 95.

Pa kako sada? A da, prošle nedelje se te iste kockice iskrunile na Trgu, bila najezda krtica.
 
Лепа је замисао да се уведе линија од Миљаковца до Трга, иако је то више субјективно јер сам из тог краја. Таман да се растерете 40 и 41. Али видевши трасу, изнећу примедбе:
1. Превише би кружила, када би ишла улицом Теодора Драјзера и кроз Топчидерску звезду из правца Бањице. Просто је боље да иде као троле поред Партизановог стадиона према Кнеза Милоша, поготово због чињенице да је тролејбуски саобраћај постао озоглашен у последње време.
2. И да иде кроз Топчидерску звезду, боље би било да иде кроз Булевар Патријарха Павла.
3. Иако сам неколико пута видео аутобус да је пролазио од Цркве на Топчидеру до Топчидерске звезде, сматрам да туда не треба да пролази аутобус јер је релативно уско и има оштрих кривина. Није погодно ни за аутомобиле.
4. Можда да се уведе линија кроз Ужичку улицу. Свакако је боље за пролазак аутобуса, него испод Топчидерске звезде.

У сваком случају, увођењем овакве линије би значила револуција за превоз у том делу града и свакако би значила грађанима.
Koliko me sećanje služi, na ulasku u Užičku ima znak zabrane za autobuse.
 
68 nije nikakav problem, ideja je da u svim ulicama u tom delu bude javnog prevoza. A sa ovim skretanjem u Omladinskih brigada pokušavam da rešim problem presedanja jer iz Pariskih komuna mora da se prelazi ulica.​
Mi već imamo gradski prevoz u svim tim ulicama, tako da sa te strane nije potrebno da se ima dodatna linija. Isto tako, ne vidim što je problem da se malo vežba i pređe se pešački prelaz preko Pariske komune?​

P. S.
Ulica se zove Pariske komune a ne Pariskih komuna.

Ja se svaki dan vozim 95 i nema trenutka da nije prenatrpana, potrebno je da tu bude više od jedne linije. 60ice bi bile kraće od sadašnje 95 pa bi možda čak i svaka zasebno mogla da ima skoro isti takt kao 95​
To što bi te linije imale zajedno takt kao i 95, ne bi značilo ama baš ništa korisnicima istih, jer ne bi duž cele trase na NBG koju pokriva 95 bio takt koji spominješ, pošto su po tvom predlogu različite trase. Ako već hoćeš da nešto uradiš po pitanju poboljšanja linije 95, odnosno njene NBG trase, onda treba da staviš na papir koji deo trase je najkritičniji i da za taj deo osmisliš jednu liniju koja bi najbolje pomogla u razrešenju problema, jer su šanse da se dobije linija sa pristojnim taktom tako veće nego sa uvođenjem više novih linija.​

Što se tiče Novog Beograda, on ima najbolji prevoz u gradu, to smem da potpišem. Ne vidim neku potrebu za menjanjem bilo čega, osim da se 27E i 35, kada se konačno završi autobuska, prebace na pominjanu okretnicu preko puta Vera. Da li kroz Vladimira Popovića ili kroz Zorana Đinđića, ostaje da se vidi. Problem sa 68 je loš red vožnje i nepouzdan prevoznik, a ne trasa.​
To što NBG ima najbolji prevoz ne znači da sad ne treba ništa menjati. Što se tiče 27E i 35 tu se slažem.

Koliko me sećanje služi, na ulasku u Užičku ima znak zabrane za autobuse.
Koliko me sećanje služi, ti saobraćajni znaci se mogu bez problema i po nečijoj direktivi postaviti i ukloniti. ;)
 
Pa kontam da nije bez razloga stavljen, nećemo valjda da uzbuđavamo elitu koja tu živi sa bmc-om koji uz brdo kao tenk zvuči.
 
Некада је 95 ишла до Ботаничке баште, а 43 до Сењака. Када је укинута окретница код Ботаничке тј. Гундулићевог венца? Да ли би било добро да се поново успостави?
 
Vrh