Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Pa u oba smera ide kroz Španskih boraca ali da bi stigla do tamo, ide kao i do sada u smeru ka gradu (Omladinskih brigada i Milutina Milankovića). Na to sam mislio, u smislu da ne ide ka gradu iz Belvila pravo ka Španskih boraca.
 
Да ли има неко предлог да се нека линија преусмери или уведе на Јужном Булевару и Господара Вучића? Ујутру, преко 20 минута није било ни 46, ни 55, ка Звездари. Тај потез треба да има још једну линију, ако не и две (тролу 22 не рачунам).

55 вероватно и може да издржи са соло бусевима, али сматрам да 46 треба да оде у зглобни режим рада након завршетка тренутног уговора са приватницима. За оне који не знају, пролазили су зглобви кроз Ђердапску/Грчића Миленка, али и сваког лета (као и овог лета) на АДА линији где скреће из десно из Витезова Карађорђеве звезде у Миријевски Венац.
 
55 вероватно и може да издржи са соло бусевима, али сматрам да 46 треба да оде у зглобни режим рада након завршетка тренутног уговора са приватницима. За оне који не знају, пролазили су зглобви кроз Ђердапску/Грчића Миленка, али и сваког лета (као и овог лета) на АДА линији где скреће из десно из Витезова Карађорђеве звезде у Миријевски Венац.
55 može da izdrži sa solaćima? Kakva komedija. Svakako na 55 ne verujem da mogu zglobovi zbog Starog Železnika, ali ukoliko bi sa 58 zamenio okretnicu bilo bi izvodljivo.
 
Може Соларис/QRC да скрене у Ђердапску и Грчића Миленка.
 
Да ли има неко предлог да се нека линија преусмери или уведе на Јужном Булевару и Господара Вучића? Ујутру, преко 20 минута није било ни 46, ни 55, ка Звездари. Тај потез треба да има још једну линију, ако не и две (тролу 22 не рачунам).

55 вероватно и може да издржи са соло бусевима, али сматрам да 46 треба да оде у зглобни режим рада након завршетка тренутног уговора са приватницима. За оне који не знају, пролазили су зглобви кроз Ђердапску/Грчића Миленка, али и сваког лета (као и овог лета) на АДА линији где скреће из десно из Витезова Карађорђеве звезде у Миријевски Венац.
Цео Тужни булевар и остатак града који се ослања на њета су жртве игнорисања потребе за ширењем од стране града.

Можда би помогла нова линија која би ишла од Учитељског насеља из Војислава Илића у Господара Вучића, Тужни булевар, на Аутокоманду, Трг ослобођења, па поред Партизана скорз до Прокопа? Имала би око 5 км.
 
Цео Тужни булевар и остатак града који се ослања на њета су жртве игнорисања потребе за ширењем од стране града.

Можда би помогла нова линија која би ишла од Учитељског насеља из Војислава Илића у Господара Вучића, Тужни булевар, на Аутокоманду, Трг ослобођења, па поред Партизана скорз до Прокопа? Имала би око 5 км.
Када једног дана врате тролејбусе на 21, могла би да остане 21А, али да скрене од Војислава Илића лево према Господара Вучића, Јужним булеваром, Булеваром Ослобођења поред Храма до Славије, да полази где и тренутно, код самог кружног тока. Та линија би била веома корисна и не би имала где да упадне у гужву.

Са обзиром да нема места на почетној станици код Учитељског насеља, можда би могла да се активира више пута помињана окретница у Пљеваљској улици, одакле би полазила предложена линија.

Линија 21А

Славија-Булевар Ослобођења-Јужни булевар-Ђердапска/Грчића Миленка-Господара Вучића-Војислава Илића-Мис Ирбијеве-Др Велизара Косановића-Пљеваљска
 
Славија и Булевар ослобођења ми се чине преоптерећени јавним превозом, поготову окретница. Али су ипак ти делови града оријентисани ка Славији, а било која друга варијанта са преседањима не би била рационална.
 
Када једног дана врате тролејбусе на 21, могла би да остане 21А, али да скрене од Војислава Илића лево према Господара Вучића, Јужним булеваром, Булеваром Ослобођења поред Храма до Славије, да полази где и тренутно, код самог кружног тока. Та линија би била веома корисна и не би имала где да упадне у гужву.

Са обзиром да нема места на почетној станици код Учитељског насеља, можда би могла да се активира више пута помињана окретница у Пљеваљској улици, одакле би полазила предложена линија.

Линија 21А

Славија-Булевар Ослобођења-Јужни булевар-Ђердапска/Грчића Миленка-Господара Вучића-Војислава Илића-Мис Ирбијеве-Др Велизара Косановића-Пљеваљска
Ja stvarno ne znam kako oni trolejbusi okrecu kod Slavije od onolikog prometa.Po meni posto se prica da se trole sa studentskog trga sele na Dorcol(valjda su preusmerene da idu preko Francuske)trebaju i one koje okrecu na Slaviji da se produze.Studenjak treba ostaviti kao okretnica 31 + produziti linije koje okrecu kod trga republike(27,43) i liniju 96 tamo produziti.
Linija 32 koja ide do vuka treba da bude tu preusmerena,32E ukinuti,tramvaj 6 preusmeriti na Bogosloviju.
Glupo je da stanovnici Visnjice presedaju kod Pancevackog mosta da bi dosli do centra grada a blizu su.32E ima par polazaka i saobraca samo radnim danima.A okretnica kod Visnjice je nikakav tako da je dovoljan samo 32 da okrece i da se preusmeri da ide na Studenjak.
 
Да ли има неко предлог да се нека линија преусмери или уведе на Јужном Булевару и Господара Вучића? Ујутру, преко 20 минута није било ни 46, ни 55, ка Звездари. Тај потез треба да има још једну линију, ако не и две (тролу 22 не рачунам).

55 вероватно и може да издржи са соло бусевима, али сматрам да 46 треба да оде у зглобни режим рада након завршетка тренутног уговора са приватницима. За оне који не знају, пролазили су зглобви кроз Ђердапску/Грчића Миленка, али и сваког лета (као и овог лета) на АДА линији где скреће из десно из Витезова Карађорђеве звезде у Миријевски Венац.
Ceo pravac od Mirijeva do Železnika nije prilagođen potrebama. Sa jedne strane imamo 46 preopterećenu između Cvetka i Mostara zbog toga što iako nedovoljnog kapaciteta samo ona pokriva i Mirijevo (samo deo putnika preseda kod Cvetka na tramvaj). Sa druge tu je 55 koja mora da primi i pola presedača sa 46 na Mostaru ka Sajmu ukoliko nešto drugo izostane ili je prepuno.

Osim toga 46 i 55 prave domino efekat na ostalim linijama, pa nema sumnje da bi veći ponuđen kapacitet obe linije popravio situaciju.

Što se drugih linija tiče, ceo taj deo grada vapi za vezom ka Prokopu, pokrivanjem rupe u Kruševačkoj i većim kapacitetom Vračarskog pravca.

To bi moglo biti postignuto preusmerenjem 21 na Južni bulevar ka Prokopu, 22 ka Ustaničkoj niz Kruševačku (s obzirom da ni do Vojvode Stepe nije obezbeđena poprečna veza možda Vitanovačkom 10,5m autobus zbog malih radijusa), konverzijom 29 u zglob i produženjem 83.
55 može da izdrži sa solaćima? Kakva komedija. Svakako na 55 ne verujem da mogu zglobovi zbog Starog Železnika, ali ukoliko bi sa 58 zamenio okretnicu bilo bi izvodljivo.
Saobraćajni je predviđao rotaciju i u Železniku i na Banovom kako bi eventualno zglob uhvatio presedače na Banovom i uklonio ih sa Mostara i Sajma, a slabija 58 preuzela fragmentovan rep ka železniku gde primarnu ulogu vrši 88.
Na 55 su ranije išli zglobovi, kada je linija bila zglob / solo.
Ali pulleri. N serija je bila prava retkost, i to na 46 jer u Starom Železniku nije mogao da skrene.

Nisu mogli da se sete zglobnih polazaka do Novog Železnika označenih sufiksom Z, odnosno solo 58-ica do Starog sa sufiksom S.
Ja stvarno ne znam kako oni trolejbusi okrecu kod Slavije od onolikog prometa.Po meni posto se prica da se trole sa studentskog trga sele na Dorcol(valjda su preusmerene da idu preko Francuske)trebaju i one koje okrecu na Slaviji da se produze.Studenjak treba ostaviti kao okretnica 31 + produziti linije koje okrecu kod trga republike(27,43) i liniju 96 tamo produziti.
Linija 32 koja ide do vuka treba da bude tu preusmerena,32E ukinuti,tramvaj 6 preusmeriti na Bogosloviju.
Glupo je da stanovnici Visnjice presedaju kod Pancevackog mosta da bi dosli do centra grada a blizu su.32E ima par polazaka i saobraca samo radnim danima.A okretnica kod Visnjice je nikakav tako da je dovoljan samo 32 da okrece i da se preusmeri da ide na Studenjak.
Ta sitna produženja koja dovode do suvišnih preklapanja kumulativmo dovode do solo na 95 ili izostanaka na 23, pa sad vidi da li je ta praksa nije dugoročno održiva.

Da su tramvaji 12 i 14 bili bolje umreženi sa železnicom i autobusima kratkim produženjem od Bogoslovije do Pančevačkog mosta došlo bi do povoljnog uticaja na linije u Višnjičkoj. Sa druge strane da kapacitet vračarskog pravca nije pojeden, produžena zglobna 29 bi sa 83 mogla primiti presedače sa preusmerenih 21 i 22. Na taj način bi 83 pojačavala vračarski pravac, a 29 rasteretila 31, uz rasterećenje 26 na Dorćolu i uklanjanje terminusa na Studentskom trgu.

Ali ne, ako se solo klepetušama na 29 ne bi ušlo u 22. vek izbio bi smak sveta.
 
Kako je linija 85 predugačka i putnike ima mahom na zemunskoj i novobeogradskoj strani pa zbog takta često ide na odredjenom delu prepuna a u nekom delu poluprazna, predlažem skraćenje trase do Zemun Bačka terminusa. Time bi se oslobodila vozila za novu liniju do Borče npr 103 pa bi se na obe linije uspostavio isti takt a ne bi bilo ispadanja iz reda vožnje zbog čepova na trasi. Ujedno, pošto je potrebna i veza Zemuna sa Padinskom skelom, potrebno je upostaviti novu liniju ili produžiti neku od postojećih /102,107,109,110/.

Predlog bi izgledao ovako:

85 Banovo Brdo-Zemun Bačka (7 vozila na 13-14 min)
103 Zemun Bačka-Borča 3 (4 vozila na 13-14 min)
100 Zemun Bačka-Padinska skela (2 vozila na 32 min)

U perspektivi, nije na odmet razmisliti i o povezivanju Zemuna sa Omladinskim stadionom u vidu linije 111 koja bi svraćala do SC Kovilovo. Sa dva vozila mogla bi da radi linija 111 Omladinski stadion-SC Kovilovo-Zemun Bačka uz takt od 60 min. (sadašnji takt je 80min sa jednim vozilom)
mapa.jpg
 
Kako je linija 85 predugačka i putnike ima mahom na zemunskoj i novobeogradskoj strani pa zbog takta često ide na odredjenom delu prepuna a u nekom delu poluprazna, predlažem skraćenje trase do Zemun Bačka terminusa. Time bi se oslobodila vozila za novu liniju do Borče npr 103 pa bi se na obe linije uspostavio isti takt a ne bi bilo ispadanja iz reda vožnje zbog čepova na trasi. Ujedno, pošto je potrebna i veza Zemuna sa Padinskom skelom, potrebno je upostaviti novu liniju ili produžiti neku od postojećih /102,107,109,110/.

Predlog bi izgledao ovako:

85 Banovo Brdo-Zemun Bačka (7 vozila na 13-14 min)
103 Zemun Bačka-Borča 3 (4 vozila na 13-14 min)
100 Zemun Bačka-Padinska skela (2 vozila na 32 min)

U perspektivi, nije na odmet razmisliti i o povezivanju Zemuna sa Omladinskim stadionom u vidu linije 111 koja bi svraćala do SC Kovilovo. Sa dva vozila mogla bi da radi linija 111 Omladinski stadion-SC Kovilovo-Zemun Bačka uz takt od 60 min. (sadašnji takt je 80min sa jednim vozilom)
За 85 ти није лоше решење јер линија јесте предугачка,раније је то било Баново брдо - Похорска.
 
Sto se tice leve obale:
Linija 111 Omladinski stadion-SC Kovilovo-Zemun backa(moze cak i da svraca do terminusa Borca 3 trasom 95 i ona posle produzi kao 85 do Zrenjaninca levo)
Linija koje iz periferija idu za Padinjak da idu do Zemuna
Linija 85 treba kad ide iz Banovog brda cim predje Most na Adi treba da ide preko Bulevara Heroja sa Kosara pa desno u Omladinskih brigada da bi se ubrzala.Razlozi:
1.Gubi na semaforima zbog skretanja u levo.
2.Do starog buvljaka,delta sitija i GSP pogona NBGD moze da se ide i tramvajem 13(koja je skoro prazna a ima ga na svakih 10-15min)

Linija 107O koja saobraca vikendom treba da se ukine,i linija 107 koja saobraca radnim danom treba da saobraca i vikendom i to svim danima da ide na relaciji Dunavac-Padinjak-Omladinski stadion.Naravno podrazumevalo bi se da svraca u Padinjak,kao i rasterecenje linije 101.
 
Sto se tice leve obale:
Linija 111 Omladinski stadion-SC Kovilovo-Zemun backa(moze cak i da svraca do terminusa Borca 3 trasom 95 i ona posle produzi kao 85 do Zrenjaninca levo)
Linija koje iz periferija idu za Padinjak da idu do Zemuna
Linija 85 treba kad ide iz Banovog brda cim predje Most na Adi treba da ide preko Bulevara Heroja sa Kosara pa desno u Omladinskih brigada da bi se ubrzala.Razlozi:
1.Gubi na semaforima zbog skretanja u levo.
2.Do starog buvljaka,delta sitija i GSP pogona NBGD moze da se ide i tramvajem 13(koja je skoro prazna a ima ga na svakih 10-15min)

Linija 107O koja saobraca vikendom treba da se ukine,i linija 107 koja saobraca radnim danom treba da saobraca i vikendom i to svim danima da ide na relaciji Dunavac-Padinjak-Omladinski stadion.Naravno podrazumevalo bi se da svraca u Padinjak,kao i rasterecenje linije 101.
Prvo mi je palo napamet da iz Zemuna Backe polaze 109 110 i 111 ali prve dve su ugovorene linije i za sve tri bi obrt bio oko 120 min sto iziskuje dosta autobusa. Ukoliko se izgradi nadvoznjak iznad puta posle pupinovog mosta, najbolje resenje bi bilo produzenje 104 kao najkraca veza.
 
Prvo mi je palo napamet da iz Zemuna Backe polaze 109 110 i 111 ali prve dve su ugovorene linije i za sve tri bi obrt bio oko 120 min sto iziskuje dosta autobusa. Ukoliko se izgradi nadvoznjak iznad puta posle pupinovog mosta, najbolje resenje bi bilo produzenje 104 kao najkraca veza.
Na to sto ti mislis treba da se prosiri put izmedju Borce i Crvenke ,da se put ka Pupinovom mostu i da tu bude jedna petlja.Naravno tu ima i most koja spaja ova dva naselja,tako da i tu treba da se napravi novi most tim prosirenjem
 
За 85 ти није лоше решење јер линија јесте предугачка,раније је то било Баново брдо - Похорска.
Никада није ишла тако, прво је ишла Чукаричка падина - Белвил. Ласта је одржавала линију, када је Пупинов мост отворен онда је пребачена на садашњу трасу,
Некада (90их) је 89 возила на траси коју си навео, па је продужена до Видиковца и после је укинута била годинама,
 
Никада није ишла тако, прво је ишла Чукаричка падина - Белвил. Ласта је одржавала линију, када је Пупинов мост отворен онда је пребачена на садашњу трасу,
Некада (90их) је 89 возила на траси коју си навео, па је продужена до Видиковца и после је укинута била годинама,
Мислим да сам виђао на појединим унутрашњим дисплејевима Баново брдо - Похорска кад сам ишао са 85,па сам мислио да је то раније било.
 
Prvo je linija 85 isla od Padine do Belvila.Onda kad je izgradjen Most na Adi kao brza veza Banovo brda sa NBGD stavili ga na relaciji Banovo brdo-Pohorska na NBGD-u.
I tek 2014 ili 15.god kad je Pupinov gotov onda je produzen do Borce
 
85 je odličan primer kako uništiti jednu liniju. Od kratke i pouzdane linije na koju si mogao da se osloniš i čija je glavna svrha bila da ljudi pređu most, dobili smo nekog monstruma koji kruži okolo preko pola grada i koja je totalno nepouzdana. Pun Beograd tih idiotskih linija sa dugačkim trasama koje redovno ne mogu da ispoštuju red vožnje zbog toga što upadaju u gužve i staju na milion semafora usput.
 
85 je odličan primer kako uništiti jednu liniju. Od kratke i pouzdane linije na koju si mogao da se osloniš i čija je glavna svrha bila da ljudi pređu most, dobili smo nekog monstruma koji kruži okolo preko pola grada i koja je totalno nepouzdana. Pun Beograd tih idiotskih linija sa dugačkim trasama koje redovno ne mogu da ispoštuju red vožnje zbog toga što upadaju u gužve i staju na milion semafora usput.
Samo ne treba da staje na svaku moguću stanicu ulicama kuda prolazi i bila bi odmah 2x bolja linija.
 
Ako neće da je skrate do Omladinskog stadiona, bar ukinuti kruženje oko groblja, nego da ide kao ranije Ruzveltovom.
To su uveli tako da bi Severni bulevar imao još neku linije pored 65, ali mislim da je moglo dal bude smišljeno neko drugo rešenje, ili bar neka druga linija da kruži oko groblja posto 74 ionako već previše kruži.
 
Vrh