Да ли има неко предлог да се нека линија преусмери или уведе на Јужном Булевару и Господара Вучића? Ујутру, преко 20 минута није било ни 46, ни 55, ка Звездари. Тај потез треба да има још једну линију, ако не и две (тролу 22 не рачунам).
55 вероватно и може да издржи са соло бусевима, али сматрам да 46 треба да оде у зглобни режим рада након завршетка тренутног уговора са приватницима. За оне који не знају, пролазили су зглобви кроз Ђердапску/Грчића Миленка, али и сваког лета (као и овог лета) на АДА линији где скреће из десно из Витезова Карађорђеве звезде у Миријевски Венац.
Ceo pravac od Mirijeva do Železnika nije prilagođen potrebama. Sa jedne strane imamo 46 preopterećenu između Cvetka i Mostara zbog toga što iako nedovoljnog kapaciteta samo ona pokriva i Mirijevo (samo deo putnika preseda kod Cvetka na tramvaj). Sa druge tu je 55 koja mora da primi i pola presedača sa 46 na Mostaru ka Sajmu ukoliko nešto drugo izostane ili je prepuno.
Osim toga 46 i 55 prave domino efekat na ostalim linijama, pa nema sumnje da bi veći ponuđen kapacitet obe linije popravio situaciju.
Što se drugih linija tiče, ceo taj deo grada vapi za vezom ka Prokopu, pokrivanjem rupe u Kruševačkoj i većim kapacitetom Vračarskog pravca.
To bi moglo biti postignuto preusmerenjem 21 na Južni bulevar ka Prokopu, 22 ka Ustaničkoj niz Kruševačku (s obzirom da ni do Vojvode Stepe nije obezbeđena poprečna veza možda Vitanovačkom 10,5m autobus zbog malih radijusa), konverzijom 29 u zglob i produženjem 83.
55 može da izdrži sa solaćima? Kakva komedija. Svakako na 55 ne verujem da mogu zglobovi zbog Starog Železnika, ali ukoliko bi sa 58 zamenio okretnicu bilo bi izvodljivo.
Saobraćajni je predviđao rotaciju i u Železniku i na Banovom kako bi eventualno zglob uhvatio presedače na Banovom i uklonio ih sa Mostara i Sajma, a slabija 58 preuzela fragmentovan rep ka železniku gde primarnu ulogu vrši 88.
Na 55 su ranije išli zglobovi, kada je linija bila zglob / solo.
Ali pulleri. N serija je bila prava retkost, i to na 46 jer u Starom Železniku nije mogao da skrene.
Nisu mogli da se sete zglobnih polazaka do Novog Železnika označenih sufiksom Z, odnosno solo 58-ica do Starog sa sufiksom S.
Ja stvarno ne znam kako oni trolejbusi okrecu kod Slavije od onolikog prometa.Po meni posto se prica da se trole sa studentskog trga sele na Dorcol(valjda su preusmerene da idu preko Francuske)trebaju i one koje okrecu na Slaviji da se produze.Studenjak treba ostaviti kao okretnica 31 + produziti linije koje okrecu kod trga republike(27,43) i liniju 96 tamo produziti.
Linija 32 koja ide do vuka treba da bude tu preusmerena,32E ukinuti,tramvaj 6 preusmeriti na Bogosloviju.
Glupo je da stanovnici Visnjice presedaju kod Pancevackog mosta da bi dosli do centra grada a blizu su.32E ima par polazaka i saobraca samo radnim danima.A okretnica kod Visnjice je nikakav tako da je dovoljan samo 32 da okrece i da se preusmeri da ide na Studenjak.
Ta sitna produženja koja dovode do suvišnih preklapanja kumulativmo dovode do solo na 95 ili izostanaka na 23, pa sad vidi da li je ta praksa nije dugoročno održiva.
Da su tramvaji 12 i 14 bili bolje umreženi sa železnicom i autobusima kratkim produženjem od Bogoslovije do Pančevačkog mosta došlo bi do povoljnog uticaja na linije u Višnjičkoj. Sa druge strane da kapacitet vračarskog pravca nije pojeden, produžena zglobna 29 bi sa 83 mogla primiti presedače sa preusmerenih 21 i 22. Na taj način bi 83 pojačavala vračarski pravac, a 29 rasteretila 31, uz rasterećenje 26 na Dorćolu i uklanjanje terminusa na Studentskom trgu.
Ali ne, ako se solo klepetušama na 29 ne bi ušlo u 22. vek izbio bi smak sveta.