Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Tooooo od svih problema u gradu okomićemo se na terminuse u centru, iako nemamo organizivanu alternativu!😂
A zašto se ne organizuje neki panel pre novog tendera gde ćemo moći da damo predloge i kritike, demokratija 0 bodova.
 
@Anonymo96
Polustandardni odgovor koji šalju. Jedino što je problem u tvom predlogu je što nisi decidirano naveo da Strela obavlja prevoz putnika. Tada bi se sigurno našlo i kapaciteta na okretnicama i vozača, a naravno i vozila. :D

@Jelancha
To dok protestvujemo zbog izborne krađe da nam uvale Novu mrežu linija V2.0 ;)
 
@Anonymo96
Polustandardni odgovor koji šalju.​
Управо тако,њих уопште није брига ништа,само да одраде њихово радно време и довиђења.Причао сам већ да сам им писао за неку локалну линију да је дошло до промене реда вожње и даље нису то изменили на сајту.Е па то је то.
 
Pa mora da se gradi neki novi Beograd na trgu i slično. Kad su oteli Savamalu, što ne bi mogli i ostalo.
 
Доносиоци одлука о јавном превозу се гаде истог. Посебно окретница, опште је познато да паркирани аутобуси подједнако као и паркирани вагони привлаче пацове, змије и наркомане.
 
Доносиоци одлука о јавном превозу се гаде истог. Посебно окретница, опште је познато да паркирани аутобуси подједнако као и паркирани вагони привлаче пацове, змије и наркомане.
Istina... A provozali su se nikad.
Šta on zna kada leti na spoljašnjoj temperaturi od 38° dođe IK112LE.
Bole ih ćošak, bitno da se redovi vožnje redukuju.
A to što ne voze po redovima vožnje to tek...

Najbitnije je menjati, e sada, što se menja samo na lošije, nema veze.
 
Доносиоци одлука о јавном превозу се гаде истог. Посебно окретница, опште је познато да паркирани аутобуси подједнако као и паркирани вагони привлаче пацове, змије и наркомане.
Људи који никада нису ушли у аутобус, трамвај,тролејбус,БГ воз...
 
Zdravo. Šta mislite o ovom predlogu: da linije 49 i 534 zamene okretnice? 534 koja sada okreće na Ceraku da se okreće na Banovom brdu, a da 49 okreće na Ceraku? Mislim da je ovo potrebno s obzirom da stanovnici Lipovice idu na posao u Žarkovo, na Banovo brdo, neka deca u Hemijsku, 13.gimnaziju, tako da bi 534 imao veze i sa tramvajskim linijama (12,13)... jer neko ko ide na ta mesta, mora na 534, pa da preseda na 23, 53, 37... Mislim da bi čak i bilo manje gužve u vidikovačkim autobusima ako bi se ova linija produžila bar do Banovog, a 49 koja bi išla do Ceraka bi rasteretila 50cu, jer bi 49 prolazila pored Žarkova i išla trasom kao i 52. Da li se neko slaže sa ovim predlogom, jer je prevoz u Lipovici užasan (pisali smo peticije i žalili se na ovakav prevoz i ništa se nije uradilo, s obzirom da nam bus ide na 20 min od 4-17h, a onda posle 17h ide na 50 min, pa ako ne stigneš u 17:55, čekaš tek sledeći u 18:45) a ima dosta ljudi koji tu žive, a nama ništa ne znači što okreće na Ceraku, jer nema nikakvu vezu, osim što ima vezu sa 52 koja ide do Zelenjaka, ali mislim da bi nama Lipovčanima mnogo značilo, jer svaki put moramo da žurimo iz centra grada da što pre stignemo na Vidikovac da bi stigli na 534.
 
Zdravo. Šta mislite o ovom predlogu: da linije 49 i 534 zamene okretnice? 534 koja sada okreće na Ceraku da se okreće na Banovom brdu, a da 49 okreće na Ceraku? Mislim da je ovo potrebno s obzirom da stanovnici Lipovice idu na posao u Žarkovo, na Banovo brdo, neka deca u Hemijsku, 13.gimnaziju, tako da bi 534 imao veze i sa tramvajskim linijama (12,13)... jer neko ko ide na ta mesta, mora na 534, pa da preseda na 23, 53, 37... Mislim da bi čak i bilo manje gužve u vidikovačkim autobusima ako bi se ova linija produžila bar do Banovog, a 49 koja bi išla do Ceraka bi rasteretila 50cu, jer bi 49 prolazila pored Žarkova i išla trasom kao i 52. Da li se neko slaže sa ovim predlogom, jer je prevoz u Lipovici užasan (pisali smo peticije i žalili se na ovakav prevoz i ništa se nije uradilo, s obzirom da nam bus ide na 20 min od 4-17h, a onda posle 17h ide na 50 min, pa ako ne stigneš u 17:55, čekaš tek sledeći u 18:45) a ima dosta ljudi koji tu žive, a nama ništa ne znači što okreće na Ceraku, jer nema nikakvu vezu, osim što ima vezu sa 52 koja ide do Zelenjaka, ali mislim da bi nama Lipovčanima mnogo značilo, jer svaki put moramo da žurimo iz centra grada da što pre stignemo na Vidikovac da bi stigli na 534.
Za liniju 534 se slazem da ide do Banovog brda.Tamo i ima poteza 500 koji okrecu i dolaze iz pravca Rusnja,Barajeva,Sremcice itd.A 49 bi posle trenutnog terminusa produzio da ide na Cukaricku padinu, i time bi ukinuo 87 i 87A .87A uvek ide prazan,i ako je namenjen kao veza Ade sa BB preko onog nadvoznajaka kod Ade.
 
Hvala što se slažete ovim predlogom za 534. Al za 49 kako god (jer inače ne idem tom linijom, to najbolje znaju stanovnici Banovog brda ili nekog naselja bliže njemu). I zaboravila sam da napomenem, osim što bi nama Lipovčanima odgovarala ovakva trasa 534, tako bi i Ripanjcima sigurno. Često puta kad se desi da neko ide do centra grada, pa 53/23 uvek idu ispred 534 kad izađu sa njihove okretnice "Vidikovac" i onda moraš da trčiš da stigneš na te buseve ako ideš na posao, u školu, faks...
 
Hvala što se slažete ovim predlogom za 534. Al za 49 kako god (jer inače ne idem tom linijom, to najbolje znaju stanovnici Banovog brda ili nekog naselja bliže njemu). I zaboravila sam da napomenem, osim što bi nama Lipovčanima odgovarala ovakva trasa 534, tako bi i Ripanjcima sigurno. Često puta kad se desi da neko ide do centra grada, pa 53/23 uvek idu ispred 534 kad izađu sa njihove okretnice "Vidikovac" i onda moraš da trčiš da stigneš na te buseve ako ideš na posao, u školu, faks...
534 треба до Брда да иде,ту се слажем.Кад већ може 533 која иде до гробља на Орловачи може и 534 са Брда.
 
Cak bi liniju 534 stavio da ne skrece levo kod meka ka okretnici na Ceraku ,nego da ide pravo i prati trasu 50-ice do okretnice na BB.Ili bi stavio da se ne iskljuci sa Ibarske kod Vidikovca nego da nastavi pravo kao i ostali iz poteza 500 koji idu pravo Ibarskom do Banovog brda.
 
Poslednja izmena:
Ako
Cak bi liniju 534 stavio da ne skrece levo kod meka ka okretnici na Ceraku ,nego da ide pravo i prati trasu 50-ice do okretnice na BB.Ili bi stavio da se ne iskljuci sa Ibarske kod Vidikovca nego da nastavi pravo kao i ostali iz poteza 500 koji idu pravo Ibarskom do Banovog brda.
To sam čak isto htela da napišem, to bi bila odlična ideja.
 
49 онда Трговачка - Јабланичка и даље као 52.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Koliko smo samo o tome pisali mesecima o predlozima za 49 i jos neke linije...vreme je da budemo realno pa da kazemo ovako...sve sto ima veze sa privatnicima,ima neke šanse i da se promeni...sve što ima veze sa GSP-om mrka kapa...e sad pošto Strela ima dobru zaledjinu očigledno i neko svesno gura tu priču,mislim da će oni ubrzo lagano preuzeti sve pravce(100,300,400,700...500 i 600 već imaju) i samim tim napravice linije onako kako bude odgovaralo nekom gore jel.....Aerodrom su vec povezali sa 600 i 607,na te 2 linije lagano im je otislo 8 autobusa...to nije malo a nije ni mnogo...a sta ce tek biti ako uvedu jos neku...e sad,sto se tice 49,ja sam isto tako za to da se prebaci na Cerak Vinograde,uz 2 opcije,jedna je da ide pored Škole Miloš Crnjanski pa uz Ratka Mitrovica pored Doma Zdravlja ili da ide kroz Blagoja Parovica pa kod Meka na Vidikovcu desno na Cerak Vinograde....jer ocigledno 85 nece produziti jer je i onako prevelika a jos je i drzi GSP tako da to nije realno...ako bi okretala 49 na Ceraku,onda bi mozda bilo resenje da se 534 spusta na Bele Vode...kad vec nije to uradjeno sa 504,i ovo bi mozda bilo resenje....uz korigovanje reda voznje i vise polazaka ka Ripnju....nelogicno je da ceo dan ide na 20 min,a uvece na 50 min...to treba da se pise Direkciji za prevoz....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
87A uvek ide prazan,i ako je namenjen kao veza Ade sa BB preko onog nadvoznajaka kod Ade.
Наравно да иде празан када иде на 40 минута, а од Аде до ОШ „Јосиф Панчић“ се попне за највише 10 минута. Да иде на 10–15 минута можда би га неко и чекао.
 
@mynameisname @buslover1 @Djole Pevcanin @solaris52 @prostorni planer @Bender Rodriguez @Nikola03 @Nikola NS @igor89 @Дошљак @протектор

Bilo je ranije raznih predloga za Banovo brdo, Čukaričku padinu, Naselje Golf, Žarkovo, Rupčine, Cerak / Cerak vinogradi, Filmski grad, Vidikovac, Labudovo brdo, Kneževac i Petlovo brdo, pa sam što sam više uspeoda nađem, skupio na gomilu. Ovo su predlozi koje smo davali, pa ću i obrazložiti neke od zašto su davani ovakvi kakvi su davani. Mape nemam za sve predloge, tako da se nadam da to neće biti problem.

37 Pančevački most - Rupčine - Kneževac

Ovim bi se dobila frekfentna i konačno dvosmerna linija duž cele ulice Ratka Mitrovića. Više puta tokom raznoraznih radova je išla tuda upravo linija 37, čak i zglobna vozila bez problema.


37K predlog.jpg

51 Prokop - Bele vode

Preusmeravanje linije 51 tako da nakon Mostarske petlje saobraća do „Prokopa“. Ovo bi omogućilo direktnu vezu Sajma, Banovog brda, Žarkova i Ceraka sa železničkom stanicom “Beograd Centar” (Prokop). Ovime bi se i kompenzovala niža popunjenost ove linije na trenutnoj deonici od Mostara do terminusa Beograd na vodi.

51_Prokop_20231.jpg

Linija 57

Postojeća linija 57 Banovo brdo - Naselje Golf - Filmski grad - Banovo brdo se deli na dve linije:

57 Banovo brdo - Naselje Golf - Banovo brdo (stara trasa linije) i na liniju 90 Banovo brdo - Filmski grad - Banovo brdo. Linija 90 bi imala trasu Banovo brdo - Trgovačka - Spasovdanska - Ratka Mitrovića - Kneza Višeslava - Miloja Zakića - Dimitrija Avramovića -
Ratka Mitrovića - Spasovdanska - Trgovačka - Banovo brdo

Kako na postojećoj trasi linije 57 saobraćaju 2 vozila, na novim linijama 57 i 90 bi saobraćalo po 1 vozilo celodnevno.

58 Pančevački most - Čukarička padina - Novi Železnik

Linija bi umesto preko Banovog brda išla preko Čukaričke padine, čime bi se dobila veza iste sa Kneza Miloša u oba smera. Takođe bi linija u oba smera išla Venizelosovom i Cvijićevom umesto što sada ide samo u smeru ka Pančevačkom mostu. Linija 88 ostaje kao veza Novog železnika sa Banovim brdom, a 23 i 37 kao veze sa centrom.


58 predlog.jpg

500 Cerak vinogradi - ŽS Kneževac

Na liniji bi sa jednim minibus vozilom takt bio 30 minuta. Linija bi imala stajališta u zoni Dimitrija Konjovića (veza sa 42, 501 i 502), između Kneževačke i Susedgradske, u zoni Susedgradske, pa stanicu Sretena Mladenovića Mike (u smeru ka ŽS Kneževac postojećer stajalište 504, a u smeru ka Ceraku između Patrijarha Joanikija i Vidikovačkog venca).

500-cerak-vinogradi-zs-knezevac-jpg.122296

Produženje linije 49 dalje od okretnice na Banovom brdu i reorganizacija više linija u naseljima Cerak / Cerak vinogradi, Filmski grad, Vidikovac, Labudovo brdo, Kneževac i Petlovo brdo

linija 49

Bilo je više predloga da se linija 49 produži. Jedan od predloga je bio da linija saobraća preko Endija Vorhola do Čukaričke padine, drugi da linija opslužuje Filmski grad umesto gorepomenute linije 90, kao i da ide do okretnice na Ceraku. Predloga je bilo da do okretnice Cerak vinogradi linija ide jednom od trasa:

1. Banovo brdo - Trgovačka -
Spasovdanska - Ratka Mitrovića - Kneza Višeslava - Pilota Mihajla Petrovića - Cerak vinogradi
2. Banovo brdo - Trgovačka - Ace Joksimovića - Ratka Mitrovića - Kneza Višeslava - Pilota Mihajla Petrovića - Cerak vinogradi
3. Banovo brdo - Trgovačka - Ace Joksimovića - Ratka Mitrovića - Jablanička - Vinogradski venac - Cerak vinogradi

Obzirom na to da predlog 👇 uključuje okretnicu Cerak vinogradi, pitanje je šta je izvodljivo.

cerak-vidikovac-petlovo-brdo-predlog-reorganizacije-jpg.143734


Sam predlog 👆 je nastao tokom radova na rekonstrukciji terminusa Vidikovac. Dole niže, detaljnije o pojedinačnim linijama.

linija 542

O ovoj liniji se dosta pričalo i postojalo je nekoliko varijanti. Linija bi bila kružna i povezivala prevashodno Kneževac sa Vidikovcem.

1. Jednosmerna kružna linija koja bi koristila terminus Vidikovac i imala trasu: Vidikovac - Patrijarha Joanikija - Pilota Mihajla Petrovića - trasa linije 42 kroz Kneževac - Oplenačka - XI krajiške divizije - Vidikovac. Na liniji bi radila 2 vozila.

2. Dvosmerna kružna linija koja bi koristila terminus Vidikovac i imala trasu: Vidikovac - Patrijarha Joanikija - Pilota Mihajla Petrovića - trasa linije 42 kroz Kneževac - Oplenačka - XI krajiške divizije - Vidikovac. Na liniji bi radila 2 vozila, po 1 vozilo po smeru.


3. Jednosmerna kružna linija koja bi koristila terminus Petlovo brdo i imala trasu: Petlovo brdo - Milorada Draškovića - Rasinska - trasa linije 42 kroz Kneževac - Pilota Mihajla Petrovića - Patrijarha Joanikija - XI krajiške divizije - Oplenačka - Georgija Ostrogorskog - Milorada Draškovića - Petlovo brdo

kruzna-linija-542-jpg.122289

linije 23 i 42

Kako je konstatovano da je dobro što postoji veza Petrlovog brda i Banovog brda i da linija 23 ne gubi puno vremenski produženjem do Petlovog brda, u cilju rasterećenja pomenutog terminusa, kao kompromisno rešenje je uzeto da linija 42 saobraća ulicom XI krajiške divizije do terminusa na Vidikovcu. Faktički, linije 23 i 42 bi zamenile terminuse.

linija 89

Od ideje da linija svraća do terminusa Cerak Vinogradi se odustalo, tako da bi linija ostala na sadašnjoj trasi.

linija 501

Od predloga datog na mapi se odustalo, tako da bi linija ostala na sadašnjoj trasi.

linija 504

Trasa data na mapi je bila trasa tokom radova na terminusu Vidikovac, za koju smo se složili zda bi trebalo da ostane trajna.

linija 521

Trasa data na mapi je bila trasa tokom radova na terminusu Vidikovac. Iako je bilo predloga da linija saobraća trasom linije 534 do terminusa Cerak vinogradi, na kraju smo se kompromisno složili da bi trasa kojom je linija išla tokom radova trebalo da ostane trajna.

534 Banovo brdo - Ibarska magistrala - Ripanj /Groblje/

Ako bi se linija produžila do Banovog brda ibarskom magistralom, treba da saobraća u ekspres režimu od Vidikovca do Banovog brda, stajući na stajalištima Petlovo brdo, Kneževac i Žarkovo.

P. S.

Što se tiče linija 87 i 87A, tu nije bilo mnogo razmišljanja šta bi bilo najbolje rešenje, pa evo shodno svemu prethodno iznesenom, možda se neko rešenje i pojavi.

Takože, koje je vaše mišljenje o liniji kroz Lješku, koja bi išla samo u jednom smeru (u 90% slučajeva je to bio smer ka Adi)​
 
Poslednja izmena:
Кружна линија кроз Кнежевац мора бити двосмерна и најбоље да креће са Петловог брда јер је Видиковац већ натрпан.
 
@mynameisname @buslover1 @Djole Pevcanin @solaris52 @prostorni planer @Bender Rodriguez @Nikola03 @Nikola NS @igor89 @Дошљак @протектор

Bilo je ranije raznih predloga za Banovo brdo, Čukaričku padinu, Naselje Golf, Žarkovo, Rupčine, Cerak / Cerak vinogradi, Filmski grad, Vidikovac, Labudovo brdo, Kneževac i Petlovo brdo, pa sam što sam više uspeoda nađem, skupio na gomilu. Ovo su predlozi koje smo davali, pa ću i obrazložiti neke od zašto su davani ovakvi kakvi su davani. Mape nemam za sve predloge, tako da se nadam da to neće biti problem.

37 Pančevački most - Rupčine - Kneževac

Ovim bi se dobila frekfentna i konačno dvosmerna linija duž cele ulice Ratka Mitrovića. Više puta tokom raznoraznih radova je išla tuda upravo linija 37, čak i zglobna vozila bez problema.


Pogledajte prilog 186583

51 Prokop - Bele vode

Preusmeravanje linije 51 tako da nakon Mostarske petlje saobraća do „Prokopa“. Ovo bi omogućilo direktnu vezu Sajma, Banovog brda, Žarkova i Ceraka sa železničkom stanicom “Beograd Centar” (Prokop). Ovime bi se i kompenzovala niža popunjenost ove linije na trenutnoj deonici od Mostara do terminusa Beograd na vodi.

51_Prokop_20231.jpg

Linija 57

Postojeća linija 57 Banovo brdo - Naselje Golf - Filmski grad - Banovo brdo se deli na dve linije:

57 Banovo brdo - Naselje Golf - Banovo brdo (stara trasa linije) i na liniju 90 Banovo brdo - Filmski grad - Banovo brdo. Linija 90 bi imala trasu Banovo brdo - Trgovačka - Spasovdanska - Ratka Mitrovića - Kneza Višeslava - Miloja Zakića - Dimitrija Avramovića -
Ratka Mitrovića - Spasovdanska - Trgovačka - Banovo brdo

Kako na postojećoj trasi linije 57 saobraćaju 2 vozila, na novim linijama 57 i 90 bi saobraćalo po 1 vozilo celodnevno.

58 Pančevački most - Čukarička padina - Novi Železnik

Linija bi umesto preko Banovog brda išla preko Čukaričke padine, čime bi se dobila veza iste sa Kneza Miloša u oba smera. Takođe bi linija u oba smera išla Venizelosovom i Cvijićevom umesto što sada ide samo u smeru ka Pančevačkom mostu. Linija 88 ostaje kao veza Novog železnika sa Banovim brdom, a 23 i 37 kao veze sa centrom.


Pogledajte prilog 186582

500 Cerak vinogradi - ŽS Kneževac

Na liniji bi sa jednim minibus vozilom takt bio 30 minuta. Linija bi imala stajališta u zoni Dimitrija Konjovića (veza sa 42, 501 i 502), između Kneževačke i Susedgradske, u zoni Susedgradske, pa stanicu Sretena Mladenovića Mike (u smeru ka ŽS Kneževac postojećer stajalište 504, a u smeru ka Ceraku između Patrijarha Joanikija i Vidikovačkog venca).

500-cerak-vinogradi-zs-knezevac-jpg.122296

Produženje linije 49 dalje od okretnice na Banovom brdu i reorganizacija više linija u naseljima Cerak / Cerak vinogradi, Filmski grad, Vidikovac, Labudovo brdo, Kneževac i Petlovo brdo

linija 49

Bilo je više predloga da se linija 49 produži. Jedan od predloga je bio da linija saobraća preko Endija Vorhola do Čukaričke padine, drugi da linija opslužuje Filmski grad umesto gorepomenute linije 90, kao i da ide do okretnice na Ceraku. Predloga je bilo da do okretnice Cerak vinogradi linija ide jednom od trasa:

1. Banovo brdo - Trgovačka -
Spasovdanska - Ratka Mitrovića - Kneza Višeslava - Pilota Mihajla Petrovića - Cerak vinogradi
2. Banovo brdo - Trgovačka - Ace Joksimovića - Ratka Mitrovića - Kneza Višeslava - Pilota Mihajla Petrovića - Cerak vinogradi
3. Banovo brdo - Trgovačka - Ace Joksimovića - Ratka Mitrovića - Jablanička - Vinogradski venac - Cerak vinogradi

Obzirom na to da predlog 👇 uključuje okretnicu Cerak vinogradi, pitanje je šta je izvodljivo.

cerak-vidikovac-petlovo-brdo-predlog-reorganizacije-jpg.143734


Sam predlog 👆 je nastao tokom radova na rekonstrukciji terminusa Vidikovac. Dole niže, detaljnije o pojedinačnim linijama.

linija 542

O ovoj liniji se dosta pričalo i postojalo je nekoliko varijanti. Linija bi bila kružna i povezivala prevashodno Kneževac sa Vidikovcem.

1. Jednosmerna kružna linija koja bi koristila terminus Vidikovac i imala trasu: Vidikovac - Patrijarha Joanikija - Pilota Mihajla Petrovića - trasa linije 42 kroz Kneževac - Oplenačka - XI krajiške divizije - Vidikovac. Na liniji bi radila 2 vozila.

2. Dvosmerna kružna linija koja bi koristila terminus Vidikovac i imala trasu: Vidikovac - Patrijarha Joanikija - Pilota Mihajla Petrovića - trasa linije 42 kroz Kneževac - Oplenačka - XI krajiške divizije - Vidikovac. Na liniji bi radila 2 vozila, po 1 vozilo po smeru.


3. Jednosmerna kružna linija koja bi koristila terminus Petlovo brdo i imala trasu: Petlovo brdo - Milorada Draškovića - Rasinska - trasa linije 42 kroz Kneževac - Pilota Mihajla Petrovića - Patrijarha Joanikija - XI krajiške divizije - Oplenačka - Georgija Ostrogorskog - Milorada Draškovića - Petlovo brdo

kruzna-linija-542-jpg.122289

linije 23 i 42

Kako je konstatovano da je dobro što postoji veza Petrlovog brda i Banovog brda i da linija 23 ne gubi puno vremenski produženjem do Petlovog brda, u cilju rasterećenja pomenutog terminusa, kao kompromisno rešenje je uzeto da linija 42 saobraća ulicom XI krajiške divizije do terminusa na Vidikovcu. Faktički, linije 23 i 42 bi zamenile terminuse.

linija 89

Od ideje da linija svraća do terminusa Cerak Vinogradi se odustalo, tako da bi linija ostala na sadašnjoj trasi.

linija 501

Od predloga datog na mapi se odustalo, tako da bi linija ostala na sadašnjoj trasi.

linija 504

Trasa data na mapi je bila trasa tokom radova na terminusu Vidikovac, za koju smo se složili zda bi trebalo da ostane trajna.

linija 521

Trasa data na mapi je bila trasa tokom radova na terminusu Vidikovac. Iako je bilo predloga da linija saobraća trasom linije 534 do terminusa Cerak vinogradi, na kraju smo se kompromisno složili da bi trasa kojom je linija išla tokom radova trebalo da ostane trajna.

534 Banovo brdo - Ibarska magistrala - Ripanj /Groblje/

Ako bi se linija produžila do Banovog brda ibarskom magistralom, treba da saobraća u ekspres režimu od Vidikovca do Banovog brda, stajući na stajalištima Petlovo brdo, Kneževac i Žarkovo.

P. S.

Što se tiče linija 87 i 87A, tu nije bilo mnogo razmišljanja šta bi bilo najbolje rešenje, pa evo shodno svemu prethodno iznesenom, možda se neko rešenje i pojavi.

Takože, koje je vaše mišljenje o liniji kroz Lješku, koja bi išla samo u jednom smeru (u 90% slučajeva je to bio smer ka Adi)​
Za liniju 37 je odlican predlog jer je taj deo Zarkova odsecen od prevoza.
51 isto jer nema potrebe da ide do BNV kad svi silaze kod Sajma ili posle nje da bi otisli do Galerije.
Za 90-tku fantasticno,dok bi 57 se oslanjala samo na BB.Znaci ja bi 57 stavio kako ide Zarkovackom da skrece desno u Djordja Ognjanovica i onda do BB.Ja bi cak 90-tku stavio da ide levo u djordja ognjanovica pa desno u ratka mitrovica gde bi na toj raskrsnici stavio stanicu zbog presedanja izmedju 57 i 90.
58 ne bi zaista,nek pomogne 88.
500 mi se svidja jer je Knezevac odsecen od urbanosti.
49 bi stavio da ide do Cukaricke padine cim prodje terminus na BB i ukinuo bi 87 i 87A to sam i ranije napomenuo.
542 isto topina veza ceraka i patrijarha joanikija i LB sa Knezevcem i veza zbog ZS Knezevac sa BG vozom.Mada Ceraku i Meku kod Vidikovca bi bilo brze kad bi bila linija do ZS Rakovice.
42 ne bi dirao. E sad ne znam dal 23 ili 53 produziti do PB. 23 mi previse dugacka.Ali treba veza PB sa BB preko pozeske i dalje.
89 nek ide kako ide i dan danas.
501 isto.
504 isto.
521 bi posle terminusa na vidikovcu produzio na cerak ili na miljakovac 1 ili miljakovac 2 gde je nekad okretao 48.Cak bi ga preusmerio da ide preko ZS Rakovice i novog Buvljaka.
534 nije lose.Bukvalno da staje samo na stanicama Rusanj,PB,Knezevac,Zarkovo i BB.
Linija kroz Ljesku nema potrebe njima je prevoz u Pozeskoj blizi nego onome na Golfu.
 
88 je bitna linija. Nikako je ne sklanjati sa Banovog brda. Verujem i da samom Železniku, i dalje Belim vodama, delovima Žarkova, više znači veza sa Brdom nego li Padinom. Realno, bez da me iko shvati pogrešno, sama Čukarička padina malo kome treba za bilo šta, pošto su i oni ljudi vezani za Banovo brdo. Sreća, pa im je tu odmah. Više bi mi odgovaralo i da 56 ide preko Banovog brda, al bože moj. 58 bi već mogao komotno kroz Padinu. Za Banovo brdo nije posebno bitna. Postoji zamena u vidu 23 i 37. Jednostavno, kako pisah i pre, apsurdno mi je da Železnik ima čak dve linije preko Brda, a Petlovo brdo ni jednu od tolikih linija u krugu. 23 je svakako bolje rešenje za produžiti, a uz preusmerenje 42-jke, nego li 53. Veza sa Vencem već postoji preko 56-ice, dosta i češće od 53-jke. Mada, i 53 bi nam značio da se produži, ako je 23 problem. Meni lično i ne čini toliko. Ja sam na 10 minuta pešačkog hoda od vidikovačke okretnice, al zasigurno bi značila veza sa Banovim brdom velikom broju ljudi, koji na kraju i presedaju na Vidikovcu. Pored 59-tke, nije loše da imamo i još jednu presedačku vezu sa Vidikovca, kad već toliko ljudi cirkuliše na toj relaciji. Petlovo brdo je realno kratko produženje za bilo koju vidikovačku liniju, a značilo bi nemalom broju ljudi.
 
Ja 56 ne bi stavljao da ide na BB,jer treba veza Padine sa Zelenjakom.Veza Zeleznika sa Padinom vec postoji i to linijom 55.Mislim taj deo Zeleznika gde ide 55 nema vezu sa BB pa je mozda razlog da 58 ide na padinu,a 55 na BB
 
56 odavno ide preko Padine, i tu nema pomeranja. Ja i ne kažem da se šalje na Brdo, al bi mi svakako više odgovaralo nego što ide preko Padine, a pride nekad zna i više da se zaglavi na Čukarici, nego sve one silne linije koje idu Požeškom. Ko zna koje godine je 56 uveden, a verovatno je tamo neke xy godine puštena preko Padine da bi bila brža veza sa gradom. Već godinama se apsolutno ništa ne dobija po pitanju skraćenja putovanja, a Banovo brdo ima daleko više potrebnog sadržaja od Padine, plus je i daleko bitnija presedačka tačka. No, sad šta je tu je. 55, 56, 58 i 89 i više nego dovoljno linija za Čukaričku padinu. Opet, da ponovim da bi nam i produženje 53-jke značilo, ako je 23 problem zbog dužine, mada tu je još toliko linija koje idu sa kraja na kraj grada, pa može i 23 vala, možda i manje od dva kilometra, bez opasnosti da će upasti u neki čep. Okretnica na Pevcu uopšte nije mala. Ovo za 55 nisam razumeo baš najbolje, pošto ne znam kakve ona veze ima sa Zelenim vencem. Inače, prevoz Labudovog i Petlovog brda uopšte, ukupno gledano, nije loš, ali smatram da su naselja dovoljno blizu Vidikovcu, da može još malo da im se poboljša veza, kad za to već postoje, realno, idealni uslovi. Veliki plus u svemu, nema potrebe ni za angažovanjem dodatnih vozila, možda samo još jednog busa za 23. Mada, ruku na srce, 23-jci i ovako treba pojačanje.
 
Током радова на реконструкцији Видиковца 23 и 56 су без проблема окретале доле. Певац може да прими још највише две линије. Зато и предлажем да 542 или која већ креће са Певца.
 
Svaka cast na gomili odlicnih predloga. Pogotovo za ovu kruznu/dvosmernu liniju Pevac Vidikovac. Svi predlozi su krajnje smisleni. Ono sto mene zanima je jedno teoretsko pitanje, koje sada vec nije ostvarivo. Da li bi gradski prevoz smeo da ide obilaznicom? Primera radi, linija Resnik-Petlovo Brdo/Vidikovac/Banovo Brdo? Naravno, sve ovo pod uslovom kada bi postojala petlja Resnik

Svakako ta linija ne bi bila rezonska(valjda) i da je moguca, nego me cisto zanima teoretski
 
Vrh