@mynameisname @buslover1 @Djole Pevcanin @solaris52 @prostorni planer @Bender Rodriguez @Nikola03 @Nikola NS @igor89 @Дошљак @протектор
Bilo je ranije raznih predloga za Banovo brdo, Čukaričku padinu, Naselje Golf, Žarkovo, Rupčine, Cerak / Cerak vinogradi, Filmski grad, Vidikovac, Labudovo brdo, Kneževac i Petlovo brdo, pa sam što sam više uspeoda nađem, skupio na gomilu. Ovo su predlozi koje smo davali, pa ću i obrazložiti neke od zašto su davani ovakvi kakvi su davani. Mape nemam za sve predloge, tako da se nadam da to neće biti problem.
37 Pančevački most - Rupčine - Kneževac
Ovim bi se dobila frekfentna i konačno dvosmerna linija duž cele ulice Ratka Mitrovića. Više puta tokom raznoraznih radova je išla tuda upravo linija 37, čak i zglobna vozila bez problema.
Pogledajte prilog 186583
51 Prokop - Bele vode
Preusmeravanje linije 51 tako da nakon Mostarske petlje saobraća do „Prokopa“. Ovo bi omogućilo direktnu vezu Sajma, Banovog brda, Žarkova i Ceraka sa železničkom stanicom “Beograd Centar” (Prokop). Ovime bi se i kompenzovala niža popunjenost ove linije na trenutnoj deonici od Mostara do terminusa Beograd na vodi.
Linija 57
Postojeća linija 57 Banovo brdo - Naselje Golf - Filmski grad - Banovo brdo se deli na dve linije:
57 Banovo brdo - Naselje Golf - Banovo brdo (stara trasa linije) i na liniju 90 Banovo brdo - Filmski grad - Banovo brdo. Linija 90 bi imala trasu Banovo brdo - Trgovačka - Spasovdanska - Ratka Mitrovića - Kneza Višeslava - Miloja Zakića - Dimitrija Avramovića - Ratka Mitrovića - Spasovdanska - Trgovačka - Banovo brdo
Kako na postojećoj trasi linije 57 saobraćaju 2 vozila, na novim linijama 57 i 90 bi saobraćalo po 1 vozilo celodnevno.
58 Pančevački most - Čukarička padina - Novi Železnik
Linija bi umesto preko Banovog brda išla preko Čukaričke padine, čime bi se dobila veza iste sa Kneza Miloša u oba smera. Takođe bi linija u oba smera išla Venizelosovom i Cvijićevom umesto što sada ide samo u smeru ka Pančevačkom mostu. Linija 88 ostaje kao veza Novog železnika sa Banovim brdom, a 23 i 37 kao veze sa centrom.
Pogledajte prilog 186582
500 Cerak vinogradi - ŽS Kneževac
Na liniji bi sa jednim minibus vozilom takt bio 30 minuta. Linija bi imala stajališta u zoni Dimitrija Konjovića (veza sa 42, 501 i 502), između Kneževačke i Susedgradske, u zoni Susedgradske, pa stanicu Sretena Mladenovića Mike (u smeru ka ŽS Kneževac postojećer stajalište 504, a u smeru ka Ceraku između Patrijarha Joanikija i Vidikovačkog venca).
Produženje linije 49 dalje od okretnice na Banovom brdu i reorganizacija više linija u naseljima Cerak / Cerak vinogradi, Filmski grad, Vidikovac, Labudovo brdo, Kneževac i Petlovo brdo
linija 49
Bilo je više predloga da se linija 49 produži. Jedan od predloga je bio da linija saobraća preko Endija Vorhola do Čukaričke padine, drugi da linija opslužuje Filmski grad umesto gorepomenute linije 90, kao i da ide do okretnice na Ceraku. Predloga je bilo da do okretnice Cerak vinogradi linija ide jednom od trasa:
1. Banovo brdo - Trgovačka - Spasovdanska - Ratka Mitrovića - Kneza Višeslava - Pilota Mihajla Petrovića - Cerak vinogradi
2. Banovo brdo - Trgovačka - Ace Joksimovića - Ratka Mitrovića - Kneza Višeslava - Pilota Mihajla Petrovića - Cerak vinogradi
3. Banovo brdo - Trgovačka - Ace Joksimovića - Ratka Mitrovića - Jablanička - Vinogradski venac - Cerak vinogradi
Obzirom na to da predlog uključuje okretnicu Cerak vinogradi, pitanje je šta je izvodljivo.
Sam predlog je nastao tokom radova na rekonstrukciji terminusa Vidikovac. Dole niže, detaljnije o pojedinačnim linijama.
linija 542
O ovoj liniji se dosta pričalo i postojalo je nekoliko varijanti. Linija bi bila kružna i povezivala prevashodno Kneževac sa Vidikovcem.
1. Jednosmerna kružna linija koja bi koristila terminus Vidikovac i imala trasu: Vidikovac - Patrijarha Joanikija - Pilota Mihajla Petrovića - trasa linije 42 kroz Kneževac - Oplenačka - XI krajiške divizije - Vidikovac. Na liniji bi radila 2 vozila.
2. Dvosmerna kružna linija koja bi koristila terminus Vidikovac i imala trasu: Vidikovac - Patrijarha Joanikija - Pilota Mihajla Petrovića - trasa linije 42 kroz Kneževac - Oplenačka - XI krajiške divizije - Vidikovac. Na liniji bi radila 2 vozila, po 1 vozilo po smeru.
3. Jednosmerna kružna linija koja bi koristila terminus Petlovo brdo i imala trasu: Petlovo brdo - Milorada Draškovića - Rasinska - trasa linije 42 kroz Kneževac - Pilota Mihajla Petrovića - Patrijarha Joanikija - XI krajiške divizije - Oplenačka - Georgija Ostrogorskog - Milorada Draškovića - Petlovo brdo
linije 23 i 42
Kako je konstatovano da je dobro što postoji veza Petrlovog brda i Banovog brda i da linija 23 ne gubi puno vremenski produženjem do Petlovog brda, u cilju rasterećenja pomenutog terminusa, kao kompromisno rešenje je uzeto da linija 42 saobraća ulicom XI krajiške divizije do terminusa na Vidikovcu. Faktički, linije 23 i 42 bi zamenile terminuse.
linija 89
Od ideje da linija svraća do terminusa Cerak Vinogradi se odustalo, tako da bi linija ostala na sadašnjoj trasi.
linija 501
Od predloga datog na mapi se odustalo, tako da bi linija ostala na sadašnjoj trasi.
linija 504
Trasa data na mapi je bila trasa tokom radova na terminusu Vidikovac, za koju smo se složili zda bi trebalo da ostane trajna.
linija 521
Trasa data na mapi je bila trasa tokom radova na terminusu Vidikovac. Iako je bilo predloga da linija saobraća trasom linije 534 do terminusa Cerak vinogradi, na kraju smo se kompromisno složili da bi trasa kojom je linija išla tokom radova trebalo da ostane trajna.
534 Banovo brdo - Ibarska magistrala - Ripanj /Groblje/
Ako bi se linija produžila do Banovog brda ibarskom magistralom, treba da saobraća u ekspres režimu od Vidikovca do Banovog brda, stajući na stajalištima Petlovo brdo, Kneževac i Žarkovo.
P. S.
Što se tiče linija 87 i 87A, tu nije bilo mnogo razmišljanja šta bi bilo najbolje rešenje, pa evo shodno svemu prethodno iznesenom, možda se neko rešenje i pojavi.
Takože, koje je vaše mišljenje o liniji kroz Lješku, koja bi išla samo u jednom smeru (u 90% slučajeva je to bio smer ka Adi)