Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Mislim da se mislilo da se 74 skrati na relaciju Bežanijska kosa - Omladinski stadion kako je bilo ranije, ne Mirijevo - Omladinski stadion. 74 je preko potrebna na BK, tj. bilo kakva linija koja prolazi kroz Kneza Miloša i ide ka Vukovom spomeniku putanjom 74.
 
Mislim da se mislilo da se 74 skrati na relaciju Bežanijska kosa - Omladinski stadion kako je bilo ranije, ne Mirijevo - Omladinski stadion. 74 je preko potrebna na BK, tj. bilo kakva linija koja prolazi kroz Kneza Miloša i ide ka Vukovom spomeniku putanjom 74.
Боље тако,у праву си.За Миријево може да се преседа у БКА и у Рузвелтовој на 27.
 
Evo na primer B.Kosa ima 10 linija, od kojih su korisne 75,74 i 65. Ne želim da ispadne pogrešno i da se žalim, ali iz Mirijeva sve linije osim 20 idu u strogi centar. Ali sa druge strane i Mirijevo i B.Kosa imaju samo jednu zglobnu liniju, a do pre koju godinu 2-3.
 
I sa Banovog brda idu maltene sve linije u strogi centar, pa je vrlo često gužva u 49 i 85.

Bila je priča da je stanovnicima Mirijeva nuđena linija preko Mirijevskog bulevara koja bi išla do Dunav stanice, što su oni odbili i tražili liniju do NBG, jer nemaju direktnu vezu. Nakon toga je produžena linija 74, pod objašnjenjem kako preveliki broj ljudi preseda na Omladinskom stadionu sa 25P (već bila produžena do Mirijeva IV) na 74, što stvara ogromne gužve. Posle produženja 74, ista postaje krajnje nepouzdana i na dobhitku nije niko. Nit' stanovnici Mirijeva imaju pouzdanu liniju do NBG, nit Mirijevski bulevar ima liniju na koju se može pouzdati, nit korisnici linije 74 na delu od Omladinskog stadiona do BK imaju pouzdanu liniju.

Liniju 74 bi trebalo skratiti do Omladinskog stadiona da vozi na relaciji kao pre produženja, s tim što bih ostavio da ide preko Svetog Nikole i Severnog bulevara, a neka potpuno nova linija da saobraća iz Mirijeva preko Mirijevskog bulevara i Višnjičke / Bul. despota Stefana do centra i NBG.​
 
Mislim da Mirijevcima treba 46 da se produzi do Bezanijske kose.S time da preko Mostara ide preko Gazele i da se iskljuci tek kod Bolnice na Bezaniji i onda kroz Partizanske avijacije prati trasu 74 do Bezanije.(pa cak moze i posle sava centra da prati trasu 74 do Bezanije)
A linija koja povezuje Mirijevo sa NBGD preko Bulevar Despota Stefana ima linija 27E.
 
Mislim da Mirijevcima treba 46 da se produzi do Bezanijske kose.S time da preko Mostara ide preko Gazele i da se iskljuci tek kod Bolnice na Bezaniji i onda kroz Partizanske avijacije prati trasu 74 do Bezanije.(pa cak moze i posle sava centra da prati trasu 74 do Bezanije)
(n)
I ovako zna da bude nepouzdana, samo još fali da se zaglavi i na NBG strani. A najveći broj ljudi je koristi upravo na relaciji Mostar - Cvetko. Više puta mi se dešavalo da jedva uđem u 46 ili 55 kod Steco - a, i da maltene čitav put do Cvetka bude nesnosna gužva, i da se tu (ako je 46 u pitanju) 90% busa isprazni.

A linija koja povezuje Mirijevo sa NBGD preko Bulevar Despota Stefana ima linija 27E.
Promašena poenta onoga što sam napisao. Poenta (akcenat) je u tome da Mirijevski bulevar treba da ima liniju koja bi bila bolja i pouzdanija veza sa ostatkom grada nego li što je sada slučaj sa dve krajnje nepouzdane linije. A logičnije je da linija iz Mirijevskog bulevara ide Višnjičkom i Bulevarom despota Stefana ka centru / NBG, nego da skreće u Mije Kovačevića i ide ka Vukovom Spomeniku.

Generalno, nevezano za to što stanovnici Mirijeva i BK misle da imaju očajan prevoz, iako imaju daleko bolji nego mnogi drugi delovi grada, ne treba praviti megalomanske linije koje bi opsluživale ta naselja, jer to ne vodi ničemu. OK je da postoje dugačke linije u gradu, ali ne da nam se prevoz zasniva na dugačkim linija i pretvaranju onih srednje dugih linija u dugačke linije.​
 
Od 1. u ovom mesecu ukinute su 35L i E9. Vozilo sa 35L prebačeno je na liniju 202 kao dodatna šihta.
 
Poslednja izmena:
Кад смо већ код Војводе Степе,можда би требало увести неку линију која би повезивала Кумодраж са Новим Београдом.Могло би бити нпр. Кумодраж - Блок 70А,окретница 67,76,708.Ишла би Војводе Степе,од Аутокоманде би пратила 17 и 18 до Сава центра где би после ишла горе на кружни ток и пратила 67 до Блока 70А.
 
A moze i neka linija koja bi povezivala Vojvode Stepe i centar (Trg). Nikad mi nije bilo jasno zašto taj deo grada nema direktnu liniju do centra, a tipa Batajnica i Mirijevo imaju (bez hejta prema tim delovima grada).
Druga stvar koja mi nije jasna - zašto nema nigde zvanicnog obavestenja da su te linije ukinute? Kako moze to da se ukine linija a da se ne saopsti, ne kapiram ovu državu
 
A moze i neka linija koja bi povezivala Vojvode Stepe i centar (Trg). Nikad mi nije bilo jasno zašto taj deo grada nema direktnu liniju do centra, a tipa Batajnica i Mirijevo imaju (bez hejta prema tim delovima grada).
Druga stvar koja mi nije jasna - zašto nema nigde zvanicnog obavestenja da su te linije ukinute? Kako moze to da se ukine linija a da se ne saopsti, ne kapiram ovu državu
35Л је требало укинути,није имала много полазака,а градска линија.Е9 је требало укинути само под условом да се уведе аутобуска линија на истој траси.Мада ја сам више да се укину све Е линије и А1,а увести аутобуске линије на трасама Е линија и уместо А1 такође да буде аутобуска линија.
 
Ja mogu samo da se pozdravim od posla kada krene 2. Semestar, jer je samo E9 mogla da me spusti na vreme sa fakulteta.

Pitam li se kako li je ostalim ljudima koje sam viđao u kombiju.
 
Војводе Степе је идентична са Пожешком, у смислу да представљају централни део њихових општина, као и да су прометне и да има доста радњи. Али што се тиче превоза, Пожешка је у предности.

Поред постојећих линија, у Војводе Степе требају још три линије, да би било подношљиво. Једна линија која би ишла трасом Трг Републике/Студентски Трг-Насеље Степа Степановић и две линије које би ишле улицом Војводе Степе до Аутокоманде и по потреби даље у друге делове града (једна би ишла од Трошарине, а друга од Браће Јерковић, кроз Драгице Кончар, Дарвином и Љубе Вучковића до Војводе Степе). Ниједна линија, не треба да има интервал дуже од 10 минута.
 
@Jelancha
I meni bogami fino posluži E2 ponekad, kad sam u žurbi. No, te linije se ne subvencionišu, pa je moguće da je sam konzorcijum privatnih prevoznika tražio ukidanje E9. Date su inače u koncesiju, i radiće ukoliko su isplative. Zato su digli i cenu karata pre, možda, godinu dana na 200 dinara. E2 često zna da bude baš dobro popunjen, što znači da mesto za sedenje nikako nije zagarantovano. Kako je bilo na E9 ne znam. Ukidane su tako jedna po jedna, da bi ostale sad samo E1, E2 i E6, nažalost. A jesu korisne. Imalo bi tu prostora za širenje po meni, al ako se želi više putnika zarad isplativosti, moraju se, očigledno, trase pametnije odrediti. Ili, neka se i Grad malo uključi u to, tipa sa nekim skromnijim paušalom po pređenom kilometru. Kad se imaju tolike pare za silne streline linije, što za ove "gradske" skoro uvedene, što za 860xxx, može se malo odvojiti za sedam osam ekspres minibus linija. To što ljudi traže da se umesto E linija uvedu normalne autobuske, sama logika kaže da od toga nema ništa, pošto se sa lakoćom ne održavaju baš ni ove postojeće.
 
E9 je u špicu bio popunjen, stojalo je uvek po nekoliko putnika. Neka moja slobodna procena da on u špicu na obrtu Kumodraž - Studrntski Trg - Kumodraž zaradi oko 7,000 dinara.
Ne smem da tvrdim, ali pretpostavljam da je problem nastajao posle 18h kada je linija bila praznija dok su poslednji polasci i vozili prazni.

Sve u svemu, neopravdano ukidanje, čak i da postoji direktna linija od Kumodraža do Studentskog Trga neće nikada imati tu brzinu kao E9, to čudo je vozilo od Trošarine do Terazija za 15 minuta usred špica, doslovno se kao mrav probijao gde je stigao.
Trebali su te E linije da daju GSP-u i da finansijske gubitke Grad pokriva direktno GSP-u, ovako ćorak.

Što se tiče Stepe i JGP-a, ja sam predlagao da se produži linija 600 do Trošarine (ako već ne može do Kumodraža) i da joj se poveća takt na 15 minuta.
Em što bi Voždovac konačno vezala direktno sa Glavnom Železničkom, budućom Autobuskom i Aerodromom što bi dosta značilo i studentskom domu.
Em bi rasteretila pravac Trošarina - Trg Oslobođenja što je preko potrebno, jer nove zgradurine niču kao pečurke.

Što se tiče povezanosti sa centrom, umrežiti Kralja Milana šinama i pustiti 10tku preko Trga Republike, u današnjem obliku previše kruži.

Jedina enigma ostaje Kumodraž, kako njega pokriti kako treba, kao orva mera definitivno da 33 postane zglobna.
 
A kao nuta mera raseliti ljude oko zone gde se trenutno okreće 33 u Kumodražu i napraviti mesta da može zglobni autobus da se okreće. ;)
Bilo je ranije na TV Prva da na okretnici 33 u Kumodrazu ima jedan plac (tacnije ima i jos jedan preko puta) prazan gde bi to mogla biti ono normalna okretnica.Jer cuo sam da je taj terminus predstavlja opasnost i bezbednost ostalih ucesnika u tom delu grada.
 
Kako je linija 85 predugačka i putnike ima mahom na zemunskoj i novobeogradskoj strani pa zbog takta često ide na odredjenom delu prepuna a u nekom delu poluprazna, predlažem skraćenje trase do Zemun Bačka terminusa. Time bi se oslobodila vozila za novu liniju do Borče npr 103 pa bi se na obe linije uspostavio isti takt a ne bi bilo ispadanja iz reda vožnje zbog čepova na trasi. Ujedno, pošto je potrebna i veza Zemuna sa Padinskom skelom, potrebno je upostaviti novu liniju ili produžiti neku od postojećih /102,107,109,110/.

Predlog bi izgledao ovako:

85 Banovo Brdo-Zemun Bačka (7 vozila na 13-14 min)
103 Zemun Bačka-Borča 3 (4 vozila na 13-14 min)
100 Zemun Bačka-Padinska skela (2 vozila na 32 min)

U perspektivi, nije na odmet razmisliti i o povezivanju Zemuna sa Omladinskim stadionom u vidu linije 111 koja bi svraćala do SC Kovilovo. Sa dva vozila mogla bi da radi linija 111 Omladinski stadion-SC Kovilovo-Zemun Bačka uz takt od 60 min. (sadašnji takt je 80min sa jednim vozilom)
Pogledajte prilog 184042
Подржавам касапљење линије 85, али сматрам да нова линија из Борча мора да буде дужа. Треба да иде до Ушћа, преко Цара Душана, Главне, и на крају Булеваром Николе Тесле. То би била брза веза Леве обале са центром Новог Београда и сигуран сам да би у солидној мери растеретила јавни превоз који иде Зрењанинским путем и Панчевачким мостом. Када би такт био мањи од 10 минута, мислим да нема потребе за додатним линијама из Падинске скеле.

Овакав предлог, само до Бачке, није добар, опет изискује преседање и додатно губљење времена.

Edit
Само бих додао да није тачно да је линија 85 само пуна у Земуну - НБГ. Ујутру у Борчи је тешко ући у њу, али велика већина људи изађе до ГО Нови Београд.
 
Poslednja izmena:
85 и 95 су најдуже градске линије и једине које прелазе два моста, тако да би свакако било пожељно њихово скраћивање. 95 је једина директна веза леве обале са Зеленим венцем и Новим Београдом, требало би да постоји барем још једна линија која би растеретила 95 (пре пар година је то био случај са линијом 43 и 96, али је из неког разлога то укинуто). Што се тиче замене за 85 из правца Борче, можда би било добро да постоји линија која иде до Похорске, али Главном улицом у Земуну.
 
Што се тиче замене за 85 из правца Борче, можда би било добро да постоји линија која иде до Похорске, али Главном улицом у Земуну.
I koja je poenta linije koja bi preskakala glavnu presedačku stanicu kod Opštine NBG?
 
Linija 85 treba da se skrati do Zemuna-backe ali da ide od Banovog brda.
Treba linija koja bi povezivala Levu obalu preko Pupinovog koja bi isla isto kao trasa 85-ice, al da zavrsava na Novom Beogradu(npr.blok 70A ili neki od ovih savskih blokova koji su uz Jurija Gargarina).
 
I koja je poenta linije koja bi preskakala glavnu presedačku stanicu kod Opštine NBG?
Па добро, у суштини је највећа преседачка станица у смеру ка Бановом брду станица Банатска, тј. прва после моста. Мој предлог је више усмерен на то да линија не треба да иде од Борче до Саобраћајне школе као што је било предлагано, али ни да иде на други крај града као што је сад, а Похорска је ипак солидно саобраћајно повезана, омогућава преседања и до ГО Нови Београд.
 
Vrh