А појачати 70 на делу Газела - Бежанијска коса куда не би ишла 74.Овако тренутно не би ишло да се 74 скрати,а 70 остане како јесте.Treba vratiti i 74 do Omladinskog stadiona.
А појачати 70 на делу Газела - Бежанијска коса куда не би ишла 74.Овако тренутно не би ишло да се 74 скрати,а 70 остане како јесте.Treba vratiti i 74 do Omladinskog stadiona.
Боље тако,у праву си.За Миријево може да се преседа у БКА и у Рузвелтовој на 27.Mislim da se mislilo da se 74 skrati na relaciju Bežanijska kosa - Omladinski stadion kako je bilo ranije, ne Mirijevo - Omladinski stadion. 74 je preko potrebna na BK, tj. bilo kakva linija koja prolazi kroz Kneza Miloša i ide ka Vukovom spomeniku putanjom 74.
Mislim da Mirijevcima treba 46 da se produzi do Bezanijske kose.S time da preko Mostara ide preko Gazele i da se iskljuci tek kod Bolnice na Bezaniji i onda kroz Partizanske avijacije prati trasu 74 do Bezanije.(pa cak moze i posle sava centra da prati trasu 74 do Bezanije)
A linija koja povezuje Mirijevo sa NBGD preko Bulevar Despota Stefana ima linija 27E.
Od 1. u ovom mesecu ukinute su 35L i E9. Vozilo sa 35L prebačeno je na liniju 202 kao dodatna šihta.
35Л је требало укинути,није имала много полазака,а градска линија.Е9 је требало укинути само под условом да се уведе аутобуска линија на истој траси.Мада ја сам више да се укину све Е линије и А1,а увести аутобуске линије на трасама Е линија и уместо А1 такође да буде аутобуска линија.A moze i neka linija koja bi povezivala Vojvode Stepe i centar (Trg). Nikad mi nije bilo jasno zašto taj deo grada nema direktnu liniju do centra, a tipa Batajnica i Mirijevo imaju (bez hejta prema tim delovima grada).
Druga stvar koja mi nije jasna - zašto nema nigde zvanicnog obavestenja da su te linije ukinute? Kako moze to da se ukine linija a da se ne saopsti, ne kapiram ovu državu
Pametno za 35L. To sam odavno predlagao.Od 1. u ovom mesecu ukinute su 35L i E9. Vozilo sa 35L prebačeno je na liniju 202 kao dodatna šihta.
A kao nuta mera raseliti ljude oko zone gde se trenutno okreće 33 u Kumodražu i napraviti mesta da može zglobni autobus da se okreće.kao prva mera definitivno da 33 postane zglobna.
Bilo je ranije na TV Prva da na okretnici 33 u Kumodrazu ima jedan plac (tacnije ima i jos jedan preko puta) prazan gde bi to mogla biti ono normalna okretnica.Jer cuo sam da je taj terminus predstavlja opasnost i bezbednost ostalih ucesnika u tom delu grada.A kao nuta mera raseliti ljude oko zone gde se trenutno okreće 33 u Kumodražu i napraviti mesta da može zglobni autobus da se okreće.
Подржавам касапљење линије 85, али сматрам да нова линија из Борча мора да буде дужа. Треба да иде до Ушћа, преко Цара Душана, Главне, и на крају Булеваром Николе Тесле. То би била брза веза Леве обале са центром Новог Београда и сигуран сам да би у солидној мери растеретила јавни превоз који иде Зрењанинским путем и Панчевачким мостом. Када би такт био мањи од 10 минута, мислим да нема потребе за додатним линијама из Падинске скеле.Kako je linija 85 predugačka i putnike ima mahom na zemunskoj i novobeogradskoj strani pa zbog takta često ide na odredjenom delu prepuna a u nekom delu poluprazna, predlažem skraćenje trase do Zemun Bačka terminusa. Time bi se oslobodila vozila za novu liniju do Borče npr 103 pa bi se na obe linije uspostavio isti takt a ne bi bilo ispadanja iz reda vožnje zbog čepova na trasi. Ujedno, pošto je potrebna i veza Zemuna sa Padinskom skelom, potrebno je upostaviti novu liniju ili produžiti neku od postojećih /102,107,109,110/.
Predlog bi izgledao ovako:
85 Banovo Brdo-Zemun Bačka (7 vozila na 13-14 min)
103 Zemun Bačka-Borča 3 (4 vozila na 13-14 min)
100 Zemun Bačka-Padinska skela (2 vozila na 32 min)
U perspektivi, nije na odmet razmisliti i o povezivanju Zemuna sa Omladinskim stadionom u vidu linije 111 koja bi svraćala do SC Kovilovo. Sa dva vozila mogla bi da radi linija 111 Omladinski stadion-SC Kovilovo-Zemun Bačka uz takt od 60 min. (sadašnji takt je 80min sa jednim vozilom)
Pogledajte prilog 184042
I koja je poenta linije koja bi preskakala glavnu presedačku stanicu kod Opštine NBG?Што се тиче замене за 85 из правца Борче, можда би било добро да постоји линија која иде до Похорске, али Главном улицом у Земуну.
Па добро, у суштини је највећа преседачка станица у смеру ка Бановом брду станица Банатска, тј. прва после моста. Мој предлог је више усмерен на то да линија не треба да иде од Борче до Саобраћајне школе као што је било предлагано, али ни да иде на други крај града као што је сад, а Похорска је ипак солидно саобраћајно повезана, омогућава преседања и до ГО Нови Београд.I koja je poenta linije koja bi preskakala glavnu presedačku stanicu kod Opštine NBG?