Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

@ Felix55
Pa nema im druge ako skretnica ne prebaci. :| A ove nase skretnice su cudo. Ko ceka tramvaj ka Slaviji u Beogradskoj svaki put dozivi sok kad s druge strane skretnica "skljocne". A putnicima se u tramvaju promeni raspored unutrasnjih organa kad tramvaj cimne. Posle toga dolazi razbijanje kamenja u zuci i bubrezima kad tramvaj prelazi preko skretnice. Nije mi jasno kako se na primer u Pragu ne cuje nista kad se skretnica prebaci i kako kod prelaska preko skretnice nema "kamenoloma". Zasto i kod nas nisu ugradjivali takve skretnice kad su renovirali sine?
 
Код Правног нису мењали скретнице. Како ли ће ту лудницу од раскрснице средити, сам Бог зна.
 
Prisustvovao sam u Beču kada jedna skretnica nije automatski promenila smer. Prvo je šofer izašao i na na banderi pored postoji prekidač koji se aktivira malim ključem, a pošto i to nije uspelo onda se vratio u tramvaj i izvadio pajser i promenio skretnicu, ništa neobično.
 
Wile E. Coyote":1r2olq8s je napisao(la):
Код Правног нису мењали скретнице. Како ли ће ту лудницу од раскрснице средити, сам Бог зна.
Mislio sam na raskrsnice koje su sredjivali (Vukov spomenik, Tasmajdan, Zeleznicka stanica i sl.).

A zna li se kad ce "tu ludnicu od raskrsnice" sredjivati? Oni samo povremeno zavare ojedene delove ukrsnice kod Pravnog, ali i dalje je prelazak preko nje traumatican.
 
Ako im je stalo do cafova ima da je menjaju pre septembra,ako nije nek nam je ______(ubaciti sta zelite umesto crtica) u pomoci.
 
zidar":2f1z3gj5 je napisao(la):
Steva":2f1z3gj5 je napisao(la):
Kelt":2f1z3gj5 je napisao(la):
Samo jedno tehničko pitanje, da li će na kraju od ove diskusije da nastane neki zvanični dokument koji će biti poslat vlastima ili će samo ostati na internetu?

Mogli bi da otvorimo neki google dokument gde bi forumasi napisali zajednicki argumentovan tekst sa medijskim materijalom. Za koordinaciju takvog projekta moze posluziti jedan thread na tu temu u "Radionici". Takav se dokument kasnije moze proslediti medijima. Sta mislite?

Radionica dobro napreduje, isticu se jasni koncepti reorganizacije mreze JGP, do subote uvece trebalo bi da imamo prilicno cistu sliku pravaca reorganizacije prevoza.

Sav taj rad cemo srociti u citko stivo, u elektronskoj formi naravno, kako bi svima bilo dostupno, ali i u stampanom obliku kao pravu naucnu analizu i zbirku resenja koja ce biti standard za reorganizaciju mreze u narednim godinama.

Beobuild od najuticajnijeg foruma o gradjevini i infrastrukturi postaje i pravi think tank, javna uticajna grupa koja menja svest i usmerava nadlezne gradske organe na pravi put.

Mozda bi svako najpre trebalo da pokusa da unapredi svoju svest, pre nego sto pocne da menja svet, za pocetak nas doprinos boljem prevozu, malo vise hodanja, malo manje vozanja,

Tako smo moj kolega i ja onomad, posto uvalismo narodu Zidareve mape, pozivnice za radionicu, ostavljajuci ljude u boljem raspolozenju nego sto su bili pre, pretrcali razdaljinu izmedju dve stanice pre nego sto smo usli u prepunu 26.
 
Ево мог предлога за кружну линију у Земуну. Постоји доста уздужних, али ниједна попречна линија. Такође, повезана је и железничка станица:

2ugz2vo.jpg
 
Postoji 612, koja ide retko i zahvata mali deo Zemuna. Ali spaja Novu Galeniku sa ž.stanicom. Ovu liniju si provukao kroz Filipa Višnjića, gde zbog parkiranih kola više ne mogu da se mimoiđu dva auta, a kamoli i bus.

Nije loša ideja, samo malo da se doradi. Sviđa mi se što bi prolazila kroz Novogradsku. Čini mi se da se previše poklapa sa postojećim linijama, trebalo bi onda njih reorganizovati.
 
Кроз Филипа Вишњића иде бус. А што се тиче паркираних кола, то се лако регулише забраном паркирања и пауком. Ово је почетна идеја, дајте предлоге за побољшање. :cool:
 
Kad ovde pocinje da se prica o tramvajskoj semi "2-3-7-10-12"? :) Mene ta sema podseca na mrezu od pre samodoprinosa ("2-3-6-7-9-10").
 
@Njile, kroz Filipa Višnjića ne ide nijedna linija gradskog prevoza. Išao je nekad 708, više ne ide, 612 ide kroz Banatsku. Od autobusa voze jedino oni koji prevoze decu.

Što se tiče kružne linije kroz Zemun, ima više pitanja o tome. Da li bi linija uključivala i Galeniku i Altinu, da li bi išla samo kroz Gornji grad ili bi možda zatvarala krug kroz Tošin Bunar (kuda već idu 45, 78, 18)?
 
Кроз Тошин бунар не би било пожељно, јер је тамо гужва. За то да кроз Филипа Вишњића не иде бус, у праву си, али значи да може. Ако би се укључили Галеника и Алтина, мислим да би круг био превелики. Али да пробамо све варијанте.
 
Njile,ovo je samo realno razmisljanje sta moze da se uradi relativno skoro.Dok je metro posebna prica i tu tesko mozemo uticati na to sta se odluci.Bilo je zanimljivo cuti miseljenje onog gospodina iz Direkcije za Saobracaj oko toga.
 
Е па видиш онда овако:

Пошто би гомила људи онда морала да мења 3 превоза тамо и 3 назад, овакав систем би могао да функционише тако што би појединачна карта еволуирала у полудневну карту. При првом уласку у возило би се откуцавао датум и време и онда би таква карта важила до 14 сати и од 14 сати.
 
Čovek iz direkcije je spomenuo karte koje važe sat vremena. To bi rešilo problem naplate usled presedanja.

Ideja sa tom zgradom preko puta SKC-a je teško ostvariva. Bilo je o tome diskusije na mikseru u okviru panela "čiji je moj grad", nije se došlo ni do kakvog konkretnog zaključka osim da privatno-državno partnerstvo ne postoji i da se gradski poslovni prostor koji čeka izdavanje ne može dati za privremenu upotrebu bilo kome.

Naravno, bilo bi super, ali... :(
 
jlaki":32q2tv6r je napisao(la):
Čovek iz direkcije je spomenuo karte koje važe sat vremena. To bi rešilo problem naplate usled presedanja.
Не би. Ако неко мења три превоза, сат времена није довољно. Два сата би већ пило воду.
 
Opet smo se upetljali k'o pile u kucinu. Imadjasmo one narandzaste automate s datumom i vremenom, koji nikad nisu pokazivali tacno vreme, jer je "majstore" mrzelo da podese, kao sto ih mrzi da promene smer na displeju. I eto nas opet u temi odrzavanja. ;) Onda ce da se jave oni koji nece da placaju zato sto otkucano vreme nije tacno i tako sve u krug. Uspeo sam da spakujem vise tema u isti pasus! :laugh:
 
A šta ako bude sudar, bomba, poseta nekog mudonje, protesti na ulicama i onda umesto planirane vožnje od 45 min vožnja traje 2h i 45 min, ko će onda da odgovara kontroli odnosno putniku?

Zanima me, gde je to tačno na Ušću pogodno za autobusku okretnicu? Osim ako ćemo da rušimo tržni centar, samo mi javite unapred, video sam neke košulje tamo...
 
Ja tipujem na deo gde su sada automehanicarske radnje ka jugu.Tu ce valjda uskoro i sazidati vezu za te bulevara,a umesto tih radnji bi jedna okretnica legla savrseno.I koliko god bila opterecena bila nema stambenih zgrada u okolini a zelenilo je ka rekama pa bi zagadnjenje bilo anulirano.A zelenjak bi najzad prodisao :)

Ja sanjam o zelenjaku sa trolama kao ranije ali to tek posle prve linije metroa.
 
Vucko, imaj u vidu da nas ima u poodmaklim godinama koji bismo takodje rado videli trole na Zelenjaku, ali ako to bude posle prve linije metroa, bojim se da ce nas dotad ostati koliko i solunaca. :)
 
Пре свакако не треба. Били смо сведоци 1980-их.

А што се тиче аутомеханичарских радњи, тешко да ће се ту уденути окретница ако се булевари споје.
 
краткорочно за троле: укинути 19, 22Л и 40. 21 скратити до Црвеног Крста, 22 до Славије. 28, 29 и 41 појачати са возилима скинутим са 19, 22Л и 40

краткорочно за трамваје: укинути 7Л, вратити 11 на траси НБГ-Пристаниште-Цара Душана-Омладински стадион

краткорочно за бусеве: скратити 95 до Омладинског стадиона и укинути 96, укинути 25П, појачати 25 са тим возилима, укинути 34Л, вратити 34 ВМА-Прокоп-Главна станица, 33: Кумодраж-Прокоп, 48: Миљаковац 3-Славија, 47: Ресник-Трошарина (садашњом трасом)
 
JohnnyLee":1n21joc9 je napisao(la):
краткорочно за троле: укинути 19, 22Л и 40. 21 скратити до Црвеног Крста, 22 до Славије. 28, 29 и 41 појачати са возилима скинутим са 19, 22Л и 40

краткорочно за трамваје: укинути 7Л, вратити 11 на траси НБГ-Пристаниште-Цара Душана-Омладински стадион

краткорочно за бусеве: скратити 95 до Омладинског стадиона и укинути 96, укинути 25П, појачати 25 са тим возилима, укинути 34Л, вратити 34 ВМА-Прокоп-Главна станица, 33: Кумодраж-Прокоп, 48: Миљаковац 3-Славија, 47: Ресник-Трошарина (садашњом трасом)
konacno da neko pomene 25p...stv je treba ukinuti,a umesto trole 19-autobuska linija koja ce ici od medaka do banjice-kako je predlozio jedan od forumasa...jer 18 stv nije dovoljna,narocito kad je cekas po 40 min...i onda dodju 5 zaredom,,,:p
 
Okretnica na uscu bi bila ispod brankovog mosta bice crteza i detaljinijih objasnjenja skoro sto nedodjoste na radionicu sad bi sve vec znali ovako morate se strpiti :kafa:
 
Vrh