zidar":22nsoh6k je napisao(la):
- skracivanje pojedinih linija, 43 na primer, do stanice Pancevacki most
43 сам окренуо на Дунав станицу, уместо да иде на Трг. 96 укинути скроз, 95 ставити да иде до Омладинског стадиона
zidar":22nsoh6k je napisao(la):
- produziti 31 do 25.maja
боље да се окреће у Дунавској, има више простора (видиш на сликама, може да се у Дунавску дода још један перон). е сад, 27Е и 31 би у том случају са окретнице продужили Дунавском, Жоржа Клеменсоа, па онда 31 Француском, а 27Е у Џорџа Вашингтона па старим трасама
zidar":22nsoh6k je napisao(la):
- razmisliti o spajanju starogradskih (27, 26 ) i novobeogradskih linija u prolazne recimo 15+26 do granice propusne moci tunela
знао сам да сам нешто заборавио на Миксеру. а то је да 15 поново буде трола, и да се једина окреће на Зелењаку или да иде до 25. маја
zidar":22nsoh6k je napisao(la):
- napraviti prolazne trolejbuske linije kroz grad spajanjem postojecih, 28 + 29 ...
16 и 23 пребацити у троле, и тиме не мораш да спајаш 28 и 29, само укинеш 19, 22Л и 40. по некој мојој идеји, 21 се скрати до Крста а 22 до Славије, тиме ти остаје само 29 да иде Краља Милана, чиме олакшаваш посао у будућности, када би ја лично затворио скроз Краља Милана за саобраћај, ставио трамваје, а 29 скренуо у Немањину, па Кнеза Милоша и даље са 41.
Wile E. Coyote":22nsoh6k je napisao(la):
Зашто би скратио 43 (тј. у некој варијанти 93)? Може да се преусмери на Дорћол као 26 или споји са, на пример, 68.
и тиме добијаш нову 95. може да иде до Дунавске, има места и за ту линију на окретници, само се избаце неки слепи/празни колосеци
илустроваћу сутра како сам замислио да иде саобраћај преко Трга до Дорћола када би се затворили Краља Милана и Теразије