Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

JohnnyLee":e5vozl13 je napisao(la):
није лоша идеја за 36, само би је ја ставио да иде трасом некадшњег 011, касније 24П, 25. мај-Теразије-Славија-Аутокоманда-Јерковић-Медак 3
:kk: to se trazi...ovako sve zavisi od 18..sto se tice pravca do medakovica ///
 
Ali mnogo je bliže Ustaničkom da ide. A kuda posle autokomande mislite, kao i 18 i 39? Nije ni to loše, ionako je veza Kumodraške i centra loša, a pokrio bi se i veći deo Jerkovića
 
да иде Кумодрашкомм куда и 18 и 39. доста би се покрило, поготово ако се узме у обзир да 39 иде на неких 20 минута
 
ево мојих предлога за исељење окретница Трг републике и Студентски трг:

окретница Милан Гале Мушкатировић
ac749f.jpg


окретница Дорћол
358vxja.jpg


ово даље је везано за линију 43 и окретницу на Дунав станици
vxypo5.jpg

2rqhvzl.jpg


едит: заборавио сам 31. о тој линији уопште нисам размишљао, а право да вам кажем, мрзи ме да све поново радим
 
Odličan predlog za okretnicu kod SPC-A Milan Gale Muškatirović.

Još jedan predlog: Da li bi linija 48 mogla da skrene iz Beogradske u Bulevar, kasnije Ruyveltovom i Cvijićevom do Poenkaroeve i okretnice dunav stanica. 33 naravno ostaje na svojoj trasi.
 
све линије, изузев трола, саобраћају на 10 и више минута (35 је најчешћа иде на 10, 24 на 20, 32Е на 30 и 79 на 15 минута). 29 и 41 иду на 4 до 5 минута, зато сам и раздвојио да једна стаје на једној страни а друга на другој, 28 иде на 7 до 9 минута​
 
@JohnnyLee

svidja mi se ukidanje okretnice na trgu produzavanje linija do Dorcola (dunavska, 25. maj), fino resenje.

Treba to resenje kombinovati sa jos nekoliko :

- skracivanje pojedinih linija, 43 na primer, do stanice Pancevacki most
- produziti 31 do 25.maja
- razmisliti o spajanju starogradskih (27, 26 ) i novobeogradskih linija u prolazne recimo 15+26 do granice propusne moci tunela
- napraviti prolazne trolejbuske linije kroz grad spajanjem postojecih, 28 + 29 ...

sve ovo radi izbacivanja okretnica iz centra grada.
 
Зашто би скратио 43 (тј. у некој варијанти 93)? Може да се преусмери на Дорћол као 26 или споји са, на пример, 68.
 
zidar":22nsoh6k je napisao(la):
- skracivanje pojedinih linija, 43 na primer, do stanice Pancevacki most
43 сам окренуо на Дунав станицу, уместо да иде на Трг. 96 укинути скроз, 95 ставити да иде до Омладинског стадиона

zidar":22nsoh6k je napisao(la):
- produziti 31 do 25.maja
боље да се окреће у Дунавској, има више простора (видиш на сликама, може да се у Дунавску дода још један перон). е сад, 27Е и 31 би у том случају са окретнице продужили Дунавском, Жоржа Клеменсоа, па онда 31 Француском, а 27Е у Џорџа Вашингтона па старим трасама

zidar":22nsoh6k je napisao(la):
- razmisliti o spajanju starogradskih (27, 26 ) i novobeogradskih linija u prolazne recimo 15+26 do granice propusne moci tunela
знао сам да сам нешто заборавио на Миксеру. а то је да 15 поново буде трола, и да се једина окреће на Зелењаку или да иде до 25. маја

zidar":22nsoh6k je napisao(la):
- napraviti prolazne trolejbuske linije kroz grad spajanjem postojecih, 28 + 29 ...
16 и 23 пребацити у троле, и тиме не мораш да спајаш 28 и 29, само укинеш 19, 22Л и 40. по некој мојој идеји, 21 се скрати до Крста а 22 до Славије, тиме ти остаје само 29 да иде Краља Милана, чиме олакшаваш посао у будућности, када би ја лично затворио скроз Краља Милана за саобраћај, ставио трамваје, а 29 скренуо у Немањину, па Кнеза Милоша и даље са 41.

Wile E. Coyote":22nsoh6k je napisao(la):
Зашто би скратио 43 (тј. у некој варијанти 93)? Може да се преусмери на Дорћол као 26 или споји са, на пример, 68.
и тиме добијаш нову 95. може да иде до Дунавске, има места и за ту линију на окретници, само се избаце неки слепи/празни колосеци


илустроваћу сутра како сам замислио да иде саобраћај преко Трга до Дорћола када би се затворили Краља Милана и Теразије
 
Iz iskustva znamo da spajanje linija koje voze preko mosta i u starom gradu nije baš dobro rešenje u trenutnim uslovima. Znate i sami da često sa Zvezdare ispaštaju zato što 65 biva zaglavljena na mosti itd.

Za početak bih ove linije sa Trga republike pomerio dalje, Dunav stanica ili P. most, a onda pustio trolu do te okretnice čime bi se delimično smanjilo zagađenje te ulice. Sve bi funkcionisalo kao sa linijama koje okreću u Birčaninovoj, jer zamislite da sve te linije okreću na Trgu, pa u Kralja Milana bi se napravio džumbus kao i sa 29. novembrom. Mislim da je ovakav predlog već postojao.

Pročitah takođe predlog o ukidanju vremena čekanja na centralnim terminusima i povećanje istog vremena na perifernim terminusima. Ovakva ideja je postojala i bila je delimično isprobavana na pojedinim linijama, 35,32 itd (96 bi trebalo još da funkcioniše tako), ali su vozila zbog gužvi postajala jako neredovna i u tom periodu je bilo najviše pritužbi na vremena čekanja koja su se akumulirala, a ne bi bila ublažena vremenom na oba terminusa.
 
JohnnyLee":pw10qvck je napisao(la):
Wile E. Coyote":pw10qvck je napisao(la):
Зашто би скратио 43 (тј. у некој варијанти 93)? Може да се преусмери на Дорћол као 26 или споји са, на пример, 68.
и тиме добијаш нову 95. може да иде до Дунавске, има места и за ту линију на окретници, само се избаце неки слепи/празни колосеци
Може и тако.
 
Aman ne spajajte linije!
15 + 27 = upopašćene obe linije. Onaj u Zemunu čeka da bus prođe 29. novembar a onaj na Bogosloviji čeka da buse pređe most. Nemojte ljudi k'o Boga vas molim! Zaista mislim da okretnice u centru grada (koje pritom ne moraju da budu klasične okretnice već samo početne stanice) nisu vredne ovoga. Pogovoto što se uvodi novi sistem sa vremenskom naplatom karata pa će presedanje biti jednostavnije...
 
Ja sam uvek za to da se sve vise autobuskih linija zamenjuje tramvajskim i trolebuskim, medjutim ako bi se 15tica prevela u trolu onda bi bilo logicno da i ostalelinije koje idu ka Zemunu postanu trole, da bi se iskoristila mreza, a to znaci da se napravi sveobuhvatniji plan, obezbede sredstva itd. itd.... A opste je misljenje da pre svega toga treba graditi metro, da se novac ne bi rasplinjivao na razlicite projekte, a Beograd dobio metro 2115 godine....
 
Sto kaze nas narod, ljubav za ljubav, sir za pare! Slazem se s rokitansky-im. Trebalo bi videti da li to prebacivanje s autobusa na trolejbuse/tramvaje odvlaci novac od metroa ili ne. Metro sigurno, cak ni kad budu sve linije zavrsene, nece moci da pokrije celu mrezu sadasnjih linija i da bi bio svrsishodan, mora da bude integrisan s ostalim vidovima. Najgore sto moze da nam se desi je da jedna-dve linije metroa budu izgradjene, a da mogu da ih koriste samo oni koji mogu do stanica da stignu ili pesice ili nekim oskudnim linijama autobusa, trolejbusa ili tramvaja. Ako se, na primer, s uvodjenjem metroa od Ustanicke ukine tramvaj u Bulevaru, kako ce ljudi od Djerma stizati do metroa, jer stanice metroa se nece i ne treba da se poklapaju sa sadasnjim.
 
Senke":32vff2f2 je napisao(la):
83 i 84 mogu da budu trole.
Pre bi mogle 15 i 84, kao nekad davno 14 i 15. 83 ide preko tramvajskog mosta, pa kroz Novi Beograd, tako da ne znam da li bi trolejbuska kontaktna mreza mogla da stane izmedju tramvajske na mostu.
 
ево моје виђење центра града са затварањем Краља Милана и Теразија. троле су плаве, зелено су бусеви, црвено трамваји. оно црно што се види испод трамваја значи да је туда забрањен саобраћај за сва возила. ставио сам само оно што је ново, постојеће стање нисам ставио

k9u9zn.jpg


едит: сада видим да ми се мало позадина пореметила. извините на томе
 
Što se tiče prebacivanja saobraćaja na Dorćol, to je neispunjeno obećanje nakon zatvaranja okretnice Kalemegdan. Izgovor im je da se stanovnici Dorćola bune zbog buke i zagađenja. To nije nikakav izgovor jer ljudi žive u centru grada, i podrazumeva se da moraju da trpe buku i zagađenje, centar grada pripada svima, i kome smeta, može da se preseli u Višnjicu na primer, a svoj stan proda firmi koja će ga koristiti kao poslovni prostor.
 
Seca li se neko kruzne linije 47K koju su odrzavali privatnici u periodu cini mi se 1998-2002, isla je glavna stanica-slavija-autokomanda-banjica-miljakovac-vidikovac-zarkovo-banovo brdo-sajam-glavna stanica... bila bar meni jako korisna 'stvarcica' a i uvek je koristilo dosta ljudi.....da li je neko mozda za ponovno uvodjenje ove linije?
 
Pitanje okretnica na Starom gradu je jedno od najvaznijih pitanja zivotne sredine u Beogradu.

U toku radionice na Mikseru smo imali priliku da cujemo odlicno predavanje o stanju zivotne sredine na toj opstini posebno u vezi sa saobracajem, svest o trenutnom stanju postoji, ali na zalost ne i resenja koja bi bila na vidiku.

Na tribini koja je odrzana na Mikseru takodje, na temu javnog prostora, Hocu drvo, a ne trafiku, prisustvovalo je nekoliko clanova foruma, medju njima i uvazeni clanovi Direktor i Jlaki.

Na predlog da se ulica Kralja Milana, Terazije i Trg Republike, Studentski trg oslobode saobracaja, jedan gradski zvanicnik je rekao da se radi na tome i pozvao clanove foruma da i dalje pisu, predlazu i zahtevaju resenja za zdraviju zivotnu sredinu grada.

Autobuske linije koje se okrecu na trgovima na Starom gradu mogu se osloboditi i rasteretiti pre izgradnje metroa jedino povezivanjem i okretanjem bez zadrzavanja, kao i izmestanjem na neka druga mesta. Znaci tri vrste resenja, a sva bi bila privremena do prve linije metroa, zato ne bi trebalo da trazimo savrsenost u tim resenjima, ali svako bi bilo bolje od postojeceg.

Trolejbusi bi trebalo iz Kralja Milana da skrecu u Kneza Milosa, time bi se oslobodila prva deonica ove ulice i Terazija od sveg saobracaja kao i okretnica Studentski trg.

Linija 29 bi isla Svetogorskom i okretala se na okretnici autobusa 27 i drugih koje bi izmestili na ona tri nacina.

Ostale linije bi isle do Zvezdare ili Banjice, 28 bi bila ukinuta, takodje i 41, a 40 bi menjala ove dve linije.

Putnici bi izlazili kod Beogradjanke ili kod crkve Sv. Marka, a kome se ne ide pesice do Trga Republike, mogao bi da predje na 29.

Predlozi za obnovu trolejbusa za Zemun su dobri, ali mreza ne bi sledila onu staru jer ce taj deo biti pokriven metro trasom, ali je moguce buduce trole 14, 15, 16, 17, 18 i 19 povezati od Konjarnika i Medakovica, Mirjeva i Karaburme sa Novim gradom i Novom galenikom putem Bulevara Stefana Prvovencanog , Bulevara Arsenija Carnojevica i ul. Kneza Milosa.

Odakle vam pomisao da bi 23 mogla da bude trola, jer nema osnova da se duz tramvajske trase na Banovom brdu povlaci jos i trolejbuska i to cak do Vidikovca.



Pozdravljam sve one koji su postali novi clanovi foruma posle Miksera i sve one koji i dalje samo citaju!
.
.
 
Glas prirode":dwfxqflr je napisao(la):
Autobuske linije koje se okrecu na trgovima na Starom gradu mogu se osloboditi i rasteretiti pre izgradnje metroa jedino povezivanjem i okretanjem bez zadrzavanja
Ovo bi bilo najbolje resenje, da linije "kruze" oko odredjenog bloka zgrada u centru, jedino je problem sto bi takve linije bile napor za vozaca.
Glas prirode":dwfxqflr je napisao(la):
Trolejbusi bi trebalo iz Kralja Milana da skrecu u Kneza Milosa, time bi se oslobodila prva deonica ove ulice i Terazija od sveg saobracaja kao i okretnica Studentski trg.
Nekad isao tramvaj 3 i 12. Mislim da bi za ova poduhvate trebalo prvo pricekati izgradnju novog mosta preko Dunava. Na zalost, Kneza Milosa je tranzit za Pancevo. Inace podrzavam ideje.
Glas prirode":dwfxqflr je napisao(la):
Linija 29 bi isla Svetogorskom i okretala se na okretnici autobusa 27 i drugih koje bi izmestili na ona tri nacina.
Koja bi bila veza sa Svetogorske i Vojislava Ilica, odnosno kako bi konkretno isla trasa?
 
Vrh