lento":1wk0stu1 je napisao(la):
Glas prirode":1wk0stu1 je napisao(la):
Nije ostvarivo da se na Novom Beogradu preseda kod TC Usce na trole, sve je to povezano sa pitanjem metroa, teskog ili lakog ili nezavisnog tramvaja i tako ukrug .
Ako ce trole da prelaze na Nbg. onda treba da idu sve do Nove galenike i Novog grada.Ili mozda tramvaji. Ali svako resenje je bolje od okretnice na Zelenom v.
Za pocetak najbolje je povezivanje linija i uklanjanje nekih na druge pravce, npr 53, 56 na Takovsku prema Dunav stanici.
U sustini ovog pitanja je i otsustvo tramvajske veze Savska Dunavska PADINA, PREKO TERAZIJSKOG GREBENA.
Ta tramvajska veza je nestala kad je tramvaj sklonjen sa Terazija. Tesko da cemo ikad vise videti tramvaj u Despota Stefana (29. novembra), preko Trga Republike, Terazija, Prizrenske (ili alternativno kroz Terazijski tunel) do mosta u Brankovoj i dalje ka N. Beogradu.
Tramvaj koji prelazi preko ili ispod Terazija, je od sustinskog znacaja sve dok najmanje 3 linije metroa ne budu polazile kroz najuze gradsko jezgro.
Razlog je jednostavan, posto ne moze da se dodje tramvajem iz delova grada gde on postoji, mora da se dodje autobusima, a ako hocemo zdraviju zivotnu sredinu bez smrada i buke, cime da zamenimo buseve, trolejbusi vec ulaze u to jezgro, ali ne i tramvaji.
Ima raznih mogucnosti, jedna je da od tramvajskog mosta bude postavljena trasa Zagrebackom ulicom preko Zelenog venca i Prizrenske do Terazija, zatim od Pasicevog trga, Vlajkovicevom i Kosovskom do Crkve Sv. Marka i dalje Bulevarom K.A.
Druga mogucnost je postojecim tunelom, a treca novim tunelom ispod Terazija i Pasicevog trga.
Ako bi produzili trole na Novi Bg. onda Terazijski tunel treba sacuvati za njih.
Sta mislite vi ?