Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

najveća dnevna migracija ljudi u beogradu je upravo između novog beograda i centra grada i to preko 50 hiljada ljudi dnevno. pomeranje okretnice na da autobusi sa starog dela na novi beograd bi mnogo ljudi moralo da preseda za jednu do dve stanice. nisam siguran da je to dobro rešenje.
 
Ok, presedanje za 1-2 stanice ali sa druge strane isti ti ljudi bi dobili pouzdanije linije jer se busevi ne bi zaglavljivali u centru grada.
 
Проблем је заправо окретница на Зелењаку. Налази се на правом месту, али једноставно ту нема места.
 
Ако је на преседање на линије који иду кроз тунел, оне би морале да се појачају, а тунел то не би могао да издржи. Ако је на линију Ушће-Зелени Венац, проблем гужве на мосту није решен. Пешке би ретко ко ишао.
 
Wile E. Coyote":3uxaqrhl je napisao(la):
Проблем је заправо окретница на Зелењаку. Налази се на правом месту, али једноставно ту нема места.
Tačno tako. Možda bi se kao dobar potez pokazalo to da je pijaca na Z. vencu, s obzirom da je konstruisana praktično od nule, premeštena tom prilikom u donji deo susednog parka, a da je na mestu današnje pijace napravljen moderan i prostran autobuski terminus, sa natkrivenim peronima... Ali ta prilika je propuštena.
 
Па раније се причало о некој подземној окретници. Колико је то добра идеја, нисам баш сигуран.
 
Evo predloga gde bih kompletan Zeleni venac prebacio



Ovako je moguce koristiti oba mosta plus tramvaj pa i vezu ka ,,Gazeli,, i ,,Igli,,
A Staro sajmište ostaje nedirnuto što je jako važno u oba smisla parka a Z, Venac slobodan
od ulaganja gotovo ništa sem prebacivanja ,,pečurki,, i po negde malo proširiti stajališta umesto ružnih kioska

Edit Ne zamerite na ne savršenosti prikaza , nisam ja kao naš ,,zidar,, :)
 
@Felix55: nema potrebe da u centru grada bude peronska pocetna stanica za gradski prevoz. Problem Zelenog venca bi se jednostavno resio time sto bi se ukinulo da to bude pocetna stanica na kojoj autobusi cekaju neki imaginarni red voznje, vec bi trebalo da bude obicna stanica kao i svaka druga, znaci bez zadrzavanja. Vozaci bi se odmarali i pauzirali na okretnicama na periferiji.
 
Apsolutno. Centar treba da ima prolazne a ne peronske linije.
 
11030":171v41k4 je napisao(la):
@Felix55: nema potrebe da u centru grada bude peronska pocetna stanica za gradski prevoz. Problem Zelenog venca bi se jednostavno resio time sto bi se ukinulo da to bude pocetna stanica na kojoj autobusi cekaju neki imaginarni red voznje, vec bi trebalo da bude obicna stanica kao i svaka druga, znaci bez zadrzavanja. Vozaci bi se odmarali i pauzirali na okretnicama na periferiji.
Хмм... Није лоша идеја...
 
Dve najaktivnije teme iz online dela radionice za Mikser festival su prebacene u deo foruma posvecen javnom gradskom prevozu.
 
Voleo bih kad bih vratili liniju 56e :( ...tako nam je potrebna, mogu i da je produže pa umesto da skreće ka zelenom vencu neka nastavi pravo na brankov most i okreće kod ušća...
 
Slažem se da je potreban 56E, evo mog predloga za tu liniju.
56E Zeleni venac - Petlovo brdo
Interval: 20 minuta
Stajališta
Zeleni Venac
Mostar
Čukarica (možda)
Čukarička padina
Zarkovo spomenik
Labudovo brdo
11. k. divizije
Petlovo Brdo
U smeru B bi imao jedno stajlište u Sarajevskoj ulici.
 
Slažem se mada mislim da je ta linija stajala i na Adi kada je vozila. 56 nije loša linija, ide na svaka 4-5 min, ali bolje da uzmu četiri autobusa i da ih prebace na 56e.
 
56E više odgovara zbog velikog razmaka između stanica, pa bi smanjila trajanje puta od Petlovog Brda do Zelenog venca. Sama trasa linije je ok.
 
aladin2908":2g3iitiv je napisao(la):
56E više odgovara zbog velikog razmaka između stanica, pa bi smanjila trajanje puta od Petlovog Brda do Zelenog venca. Sama trasa linije je ok.
Te ekspres linije treba da se uvedu na mnogo mesta. Besmisleno je da linije koje idu prema najdaljim naseljima staju na svakom ćošku. Ekspres linije treba da staju samo na najbitnijim čvorištima.
 
E - linije bih uveo ka svim većim delovima grada, mada u Direkciji kažu da se on e nisu pokazale dobro.

- 96 da postane 96E,
- 27E da bude pravi ekspres,
- 26E,
- 53E,
- 56E,
- 15E...

Takođe, potrebno je još L - linija:

- 18L,
- 50L,
- 73L...

Kad smo kod slovnih oznaka, što da ne i A - linije, sa izmenjenim trasama:

- 81A umesto 81L (L je besmislica koja zbunjuje)
- 27-mici da se vrati A, pošto ima 3 vrste lakše je reći A, E, L... nepotrebno je skinuto to A...

Šta mislite o NOVOJ LINIJI 36: Dorćol (sportski centar) - Braće Jerković a da ide trasom 31 do Plavog mosta odakle bi skretala ka B.J. Rasteretili bi i 31 i 26. Vremenom 31 i 36 bi mogle postati trolejbuske.
 
L bi trebao prestavljati Lokal znači skraćena varijanta neke linije
E bi trebao značiti express znači express linija već postojeće (preskače nevažne stanice)
ne treba mnogo komplikovati sa ostalim slovima A B C..... jedino ako neka linija recimo primer 26 Dorćol - Braće jerkovića (preko dušanovca) 26A Dorćol - Braće Jerkovića (preko auto komande), po meni jedino takvim linijama davati ostala imena, ne znam ni da li postoje takve linije gde imaju istu destinaciju a idu drugim putem.
 
Матеја Бељан":nlah04m4 je napisao(la):
E - linije bih uveo ka svim većim delovima grada, mada u Direkciji kažu da se on e nisu pokazale dobro.

- 96 da postane 96E,
- 27E da bude pravi ekspres,
- 26E,
- 53E,
- 56E,
- 15E...

Takođe, potrebno je još L - linija:

- 18L,
- 50L,
- 73L...

Kad smo kod slovnih oznaka, što da ne i A - linije, sa izmenjenim trasama:

- 81A umesto 81L (L je besmislica koja zbunjuje)
- 27-mici da se vrati A, pošto ima 3 vrste lakše je reći A, E, L... nepotrebno je skinuto to A...

Šta mislite o NOVOJ LINIJI 36: Dorćol (sportski centar) - Braće Jerković a da ide trasom 31 do Plavog mosta odakle bi skretala ka B.J. Rasteretili bi i 31 i 26. Vremenom 31 i 36 bi mogle postati trolejbuske.

Bolje da 36 ide trasom 29.
 
Матеја Бељан":x5gdevi9 je napisao(la):
-

Šta mislite o NOVOJ LINIJI 36: Dorćol (sportski centar) - Braće Jerković a da ide trasom 31 do Plavog mosta odakle bi skretala ka B.J. Rasteretili bi i 31 i 26. Vremenom 31 i 36 bi mogle postati trolejbuske.

Ovo mi se dopada! :) Mislim da to ni tehnicki ne bi bilo tesko izvesti (ukoliko ima dovoljo trojejbusa), jer se prakticno samo u Ustanickoj od Veterinarskog fakulteta do Vojislava Ilica trasa ne nalazi blizu tramvajske pruge, pa bi verovatno uz kontaktnu mrezu trebalo postaviti i transformatorske stanice. Ujedno bi to bio i alternativni pravac za troje*******use ka Konjarniku i Medakovicu, kad na primer rade nesto od Slavije ka Ustanickoj, preko Crvenog krsta.
 
Pa za početak bi to mogao biti autobus. Nesnosne su gužve i u 31 i u 26. Neka žrtvuju 10 vozila. Grad se povećava a oni ne povećavaju broj vozila! Izuzetak je BG:voz ali on ne pokriva ni istok ni jug
 
JohnnyLee":4pc4hyy0 je napisao(la):
hazard":4pc4hyy0 je napisao(la):
Uvesti E-minibus do aerodroma, recimo na trasi ukinutog Jatovog autobusa (aerodrom - NBG - Z. stanica - Slavija), mozda sa produzetkom do Trga Republike.
био, па је добро ишао да су га укинули

Ali više ne ide JAT-ov autobus
 
није лоша идеја за 36, само би је ја ставио да иде трасом некадшњег 011, касније 24П, 25. мај-Теразије-Славија-Аутокоманда-Јерковић-Медак 3
 
Vrh