Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Tragac,nije problem sto ne kupujes karte jer si nezaposlen,meni smetaju oni koji imaju novac i posao a ne kupuju karte.

Jovanome fala na podsecanju,jedini spas za gsp je dakle da otpuste sve te prekobrojne radnike,a verujem da ce i novim tiketingom dobar deo kontrolora otpustiti.
 
Sem toga, prosecan interval predvidjen redom voznje na liniji 48 je 8 minuta radnim danom van spica, ali se zapravo ostvaruje tek polovina tih polazaka, dakle kvalitet prevoza je daleko ispod minimalnog koji GSP garantuje. Sad da li je to zbog guzve na ulicama, manjeg broja autobusa ili sto je najgore "praznih voznji" to je sve krivica GSP. Ko ce meni da plati za zivce izgubljene na stanicama cekajuci prevoz koga ljudi zovu Godo? Znam da mozda zvucim populisticki ali kad zavisite od jednog prevoza koji je tako nepouzdan situacija nije ni malo sjajna. Smatram da kvalitet prevoza ni malo ne opravdava njegovu cenu, makar na linijama koje ja koristim.
 
Kako je moj drug danas rekao: Ako nekog prevoznika postujem, to je Lasta, i samo njima bih placao kartu. Ali, kako mi za njenu povlasticu treba 5000, a to je cetvrtina plate....odakle?
 
Kao što je već par forumaša pomenulo, Višnjička banja ima problema sa prevozom, a oni će se tek povećati jer je opština Palilula najavila izgradnju naselja "Višnjičko polje" na prostoru koji se sada nalazi između Višnjičke banje, groblja Lešće, ciglane "Trudbenik" i Mirijeva.

Međutim, ovaj deo grada obuhvata nekoliko segmenata od kojih je svaki problem za sebe jer međusobno nisu dobro povezani. To bi bili Karaburma, Višnjica, Višnjička Banja i Veliko selo i Slanci. Svaki od ovih segmenata zahteva posebnu liniju prevoza.

Neko ko dođe do Karaburme ne može pešaka da dođe u Višnjičku banju u razumnom vremenu. Neko ko siđe u Višnjičkoj banji mora dosta da pešači do Višnjice. Trebalo bi napraviti bolju komunikaciju putevima (pešačkim, biciklisitičkim, motornim). Između V. banje i Mirijeva može da se napravi put kada bi komunikacija trajala ~ 10 min, trenutno je kolima potrebno pola sata, a prevozom oko sat i po.

Što se tiče organizacije prevoza, smatram da bi trebalo produžiti liniju 12. sa Bogoslovije, pored SUP Palilula i celom dužinom Višnjičke ulice. Time bi svi segmenti dobili poveznost sa Slavijom (pod uslovom da ima koliko-toliko pristojan broj vozila). Apsurdno je uvoditi trolejbus kada već postoji mogućnost za proširenje tramvajske infrastrukture.

Liniju broj 35 bi trebalo zadržati ovakvom kakva je, ali uvesti DUPLE AUTOBUSE makar u špicu jer posle stanice "tri bika" odnosno "Vuka Vrčevića" apsolutno nema ni milimetra slobodnog prostora. Do mosta nekako, posle mosta nikako.

Veliki problem je i noćni prevoz, ali nemam živaca da analiziram.
 
Zanimljivo pitanje je da li je bolje Karaburmu,Mirjevo i Visnjicu povezati trolama ili tramvajima sa starim gradom.

Prednost trola je sto mogu da se zaobidju u slucaju kvara za razliku od tramvaja, ali imaju dodatni trosak u obnovi guma .Sta vi misli te da je bolje resenje, posle metroa.
 
Govorimo o realnim i trenutnim mogucnostima.Stoga nista od trola u tom delu grada,jednog dana ce 28ica ici preko milana rakica za mirijevo ali do tada ce puno vode proteci Mirijevskim potokom.

Mislim da je vazno da se tramvaji sa bogoslovije produze duz visnjicke ulice.
 
Da, od okretnice Bogoslovije nizbrdo pored Tri bika, pa uzbrdo Višnjićka banja, do groblja Lešće okretnica vec postoji :)

Realno je kompletnu okretnicu Zeleni venac prebaciti sa novobeogradske strane Brankovog mosta ,

više linija dolazi na nj. sa one strane Save pa bi time i sam most bio slobodniji, manja potrošnja goriva veza i sa tramvajem
mogucnost korišcenja i drugog mosta koristi tj pozitivnih efekata mnogooo ulaganja gotovo da i nema nema,
krug pored benz. pumpe Dejtonke postoji , pa čak ima mesta u tom krugu i za mini radionicu otklanjanje manjih kvarova itd ...itd...

To je ključna stvar u optimlizaciji mreže i linija gradskog prevoza , bez toga malo šta će bitno da se promeni.
predlog je više puta bio i od drugih forumaša ali bez pravih argumenata je stavljeno A/A valjda navika ka Zelenom vencu je jača od svega
 
Ako sve linije iz Zemuna i Novog Beograda se budu okretale pre mosta, kakvu će onda vezu imati ti putnici sa centrom grada?
 
Glas prirode":3a4qmd4z je napisao(la):
Zanimljivo pitanje je da li je bolje Karaburmu,Mirjevo i Visnjicu povezati trolama ili tramvajima sa starim gradom.
То би тражило дубоку анализу. Трамвајски коридор већ постоји, али је проблем што трам не може да се пење у Бању, због превелике узбрдице. Значи, он би могао да иде само до краја Вишњичке. Сада, је велико питање, да ли има довољно путника дуж Вишњичке да би трам био исплативо илагање? Ја мислим да нема. Јер, возио сам се линијама 16, 23, 35, и све су крцате и после скретања са Вишњичке, док станице дуж ње имају доста слабији уплив путника.
Трола би, по мени, била далеко боље решење. Инфраструктура је доста јефтинија, возила такође. Троле би најлакше савладале узбрдицу према Лешћу. Такође, уводе могућност протеривања аутобуса из Деспота Стефана, тиме, што би трола 35 са тактом од 2 мин. решила проблем гужви и била замена за укинуте аутобусе кроз Деспота Стефана. Окретницу аутобуса са Трга пребацити код Панчевачког.
Kokos":3a4qmd4z je napisao(la):
Ako sve linije iz Zemuna i Novog Beograda se budu okretale pre mosta, kakvu će onda vezu imati ti putnici sa centrom grada?
Лако. Тролејбуска линија која би повезала Ушће са Зеленим венцом, са тактом 1.5 мин.
 
A sta bi bilo da se tramvaj protera i pored Bogoslovije do Visnjicke, u kojoj vec postoji tramvajska bastica, i kroz Dr. Srejovica (bivsa Partizanski put) do Marijane Gregoran i pravo do Karaburme.

Nisam siguran gde sam to video, mislim u Zagrebu, da su na dugackim tramvajskim deonicama u novim ulicama, kao kod nas u Jurija Gagarina, postavljali "pomocne" koloseke na odredjenim razmacima, upravo da bi tramvaji u kvaru mogli tu da se "parkiraju", Na taj nacin, pokvareni tramvaj se skloni u stranu i saceka "vucno vozilo", koje moze da ga odvuce do remize, jer moze da mu pridje s prednje strane.
 
Zaboravih da dodam jos nesto. U vecini gradova s razvijenom tramvajskom mrezom, uvek postoje alternativni pravci. Na primer, da postoji skretnica na uglu Beogradske i 27. marta za skretanje levo iz pravca Vuka, bilo sta da se desi izmedju Pravnog i Vuka, moglo bi da se prebaci da ide tuda. Cak i ako se nesto desi na samoj raskrsnici kod Vuka, pravac ka Bogosloviji ne mora da bude odsecen.

Na N. Beogradu su mogli da produze prugu od buvljaka pravo ka mostu i da je spoje s postojecom kod Bloka 19a, tako da postoji veza od Vera pravo do Jurija Gagarina i zatim levo ka mostu (a i desno ka blokovima).
 
@stf
plus za trole , a izgleda davno nisi bio u tom kraju
od ciglane do Lešća preko puta V, banje izgradilo se dosta i gradi se još visokih zgrada,
a sa strane banje tačnije iznad banje, pa skroz skoroz, u nivou groblja da ne poveruješ ,koliko se kuca izgradilo liči na deo Kaluđerice
Po karakteristikama ulica a još uspon veliki ko da su koze zidale :laugh: Vecina ih je na dva sprata a ima i višljih.
Tako da ima dosta putnika i to mladjih koj idu i vracaju se sa posla svakodnevno. Da im nije kola sa javnim prevozom vecina bi kasnila
sevap bi bio srediti i taj pravac.

Pre V. banje je uz sam Dunav jedan vrlo lep biser, zove se selo Višnjica i čeka put ka buducem Vinčanskom mostu
biser zarobljen u prostoru i vremenu i još na samoj obali Dunava al o tome na drugoj temi jednog dana.

Koliko sam primetio a trebalo bi i saobracajnicama i saobracajem prlanirati očiglednu tendenciju da ce se bukvalno oko groblaja Lešće
izgradnjom V. Banja spojiti sa Mirijevom . Lepo se to vidi sa vrha groblja...

:vops:
 
Боцо, био сам баш скоро, и знам за нову Калуђерицу. :( Ужасно изгледа.

Ниси ме добро разумео, када сам рекао да нема довољно путника за трам, мислио сам на Вишњичку улицу. Трам не може да залази у насеља, јер су узбрдице престрме. Дуж саме Вишњичке нама довољно путника за трам.
 
stf":1t1cdkbz je napisao(la):
Боцо, био сам баш скоро, и знам за нову Калуђерицу. :( Ужасно изгледа.

Ниси ме добро разумео, када сам рекао да нема довољно путника за трам, мислио сам на Вишњичку улицу. Трам не може да залази у насеља, јер су узбрдице престрме. Дуж саме Вишњичке нама довољно путника за трам.
Pre par dana sam prosao Visnjickom posle duzeg vremena i video da se desna strana poprilicno urbanizovala. Leva strana je izgradjena tek posle Vojvode Micka. Da postoji tramvajska linija, ljudi bi je sigurno koristili, naravno ako ne bi bila kao penicilin, na svaka 4 sata (kao sad "dvanaestica"). Desavalo mi se da prodjem kolima od Vuka do Bogoslovije i da ne vidim nijedan tramvaj ni u jednom pravcu. :(
 
Mozda ce me neko optuziti za opsesiju tramvajima, ali ovo je jednostavno jace od mene

aerodrom.png
 
tragac":p2vy31mw je napisao(la):
Mozda ce me neko optuziti za opsesiju tramvajima, ali ovo je jednostavno jace od mene

http://www.dodaj.rs/f/3l/6c/svgotuC/aerodrom.png
Citas mi misli! :lol: Taman bi lepo mogli da srede ulicu koja od kruznog toka na kraju Vojvodjanske ide ka Ledinama i da od Jurija Gagarina provuku tramvaj kroz Ivana Ribara. Jos ako se uradi "precica" od Buvljaka do starog mosta, aerodromskim tramvajem bi moglo da se stigne i do (Inter)Continentala i Hyatta i dalje do Slavije, Metropola (kad ga boze-zdravlja renoviraju). A ako bismo bili jos perverzniji, umesto da krajnja stanica bude na Aerodromu, mogla bi se pruga produziti do autoputa, tunelom prebaciti na levu stranu u pravcu Beograda i onda pravo, pored bolnice na Bezanijskoj kosi spustiti do Bulevara Z. Djindjica do Sava Centra i dalje ka gradu.
 
samo na trenutak da se vratim na temu karti u prevozu...sad citam neke komentare i naidjem na ovaj...'
Ne znam zašto se ponašate kao šljam. Taj autobus ne ide na vazduh, nego na gorivo koje treba da se kupi.''

Ствар је у томе што су карте прескупе, и да за те паре добијамо распале аутобусе, у које се једва стаје, који базде на све и свашта, немају климу, и оштећују слух.
Да не спомињем да би бар пензионери и ученици требало да имају право на бесплатан превоз.

А те приче ''од чега да се купе басеви ако не купујете карте''' зајебите. Да мање краду, било би пара и за то!

п.с. чуо сам да планирају поскупљење, па ви поштени и даље плаћајте.
i ima dosta slicinih komentara ovom,da li je to samo neki izgovor ne znam,ali se za vecinu slazem,...:p
 
Karte nisu preskupe vec je ekonomija zemlje u previse losem stanju znamo svi zbog cega.

Za to je krivo odrzavanja i preveliki broj zaposlenih.

Koja zemlja u evropi ima besplatne karte za prevoz za studente a da je u pribliznoj ekonomskoj situaciji kao SVrbija?Penzioneri preko 65 godina imaju besplatni prevoz.

Nekupivonom karata neces nista promeniti,ti isti ce identicno krasti.

Bio posten ili ne od 1.1.2012. nema sanse da se vozis bez karte videces i zasto.Ne znam za tebe,ali ako mogu da stignem tamo gde idem za 4-5 krace vreme nego peske da idem mogu da iskesiram 1000 din mesecno kao student.

Tragac svidja mi se,mada bih ja poterao tramvaj za bezanijsku kosu ili blokove oko studentskog grada.Greota da su toliki bulevari a nigde sinskog saobracaja.
 
Ако су карте прескупе, ти лепо онда наточи бензин за 50 кинти, па се возај до миле воље. :lool:
Не браним ГСП, много смрди, много не ваља, ал то није оправдање за неплаћање карата. Онда се само вртимо у круг: "нећу да плаћам зато што не ваља" - "не ваља јел се људи шверцују" до бесконачности.
За уклањање трулежи из ГСП-а се треба борити грађанском инцијативом тј. пријавама инспекцијама и ангажовањем медија, а не крађом..
 
vucko":2tdybn5e je napisao(la):
Karte nisu preskupe vec je ekonomija zemlje u previse losem stanju znamo svi zbog cega.

Za to je krivo odrzavanja i preveliki broj zaposlenih.

Koja zemlja u evropi ima besplatne karte za prevoz za studente a da je u pribliznoj ekonomskoj situaciji kao SVrbija?Penzioneri preko 65 godina imaju besplatni prevoz.

Nekupivonom karata neces nista promeniti,ti isti ce identicno krasti.

Bio posten ili ne od 1.1.2012. nema sanse da se vozis bez karte videces i zasto.Ne znam za tebe,ali ako mogu da stignem tamo gde idem za 4-5 krace vreme nego peske da idem mogu da iskesiram 1000 din mesecno kao student.

Tragac svidja mi se,mada bih ja poterao tramvaj za bezanijsku kosu ili blokove oko studentskog grada.Greota da su toliki bulevari a nigde sinskog saobracaja.
Upravo je to ovaj krak od Sava Centra Bulevarom Z. Djindjica koji sam pomenuo. :) Isao bi pored novog Merkatora, Carine, Stdentskog grada i pravo ka bolnici na B. Kosi. Iza 11. aprila bi mogao da predje autoput i udje na B. Kosu i da ide pored Merkura. A kod St, Grada bi mogao da skrece levo u Tosin Bunar ide pravo do kruznog toka na kraju Vojvodjanske, gde bi se spojio s krakom Jurija Gagarina - Aerodrom. Ne znam samo da li bi moglo da se izvede i skretanje iz Tosinog Bunara desno ka B. Kosi, posle autoputa, odnosno zel. stanice Tosin Bunar. Ako bi se jos napravile i poprecne veze izmedju Tosinog Bunara/Vojvodjanske i Jurija Gagarina kroz Gandijevu, Nehruovu i D. Vukasovica (prve dve eventualno da produze do Save), postojala bi alternativna veza u slucaju kvara, zastoja, rekonstrukcije.
 
Михаило":rm1n9fkk je napisao(la):
За уклањање трулежи из ГСП-а се треба борити грађанском инцијативом тј. пријавама инспекцијама и ангажовањем медија, а не крађом..
:kk:


tako je. jedan lopovluk ne opravdava drugi.
 
tragac":husnrzoz je napisao(la):
Mozda ce me neko optuziti za opsesiju tramvajima, ali ovo je jednostavno jace od mene

http://www.dodaj.rs/f/3l/6c/svgotuC/aerodrom.png
ништа против, свиђа ми се, али сам ипак за то да чим скрене лево у Војвођанску одатле прошипчи испод писте до терминала :) (има да ме Њиле и 2012 разапну због овога)
 
JohnnyLee":36ke51e3 je napisao(la):
tragac":36ke51e3 je napisao(la):
Mozda ce me neko optuziti za opsesiju tramvajima, ali ovo je jednostavno jace od mene

http://www.dodaj.rs/f/3l/6c/svgotuC/aerodrom.png
ништа против, свиђа ми се, али сам ипак за то да чим скрене лево у Војвођанску одатле прошипчи испод писте до терминала :) (има да ме Њиле и 2012 разапну због овога)
Mislis da kad skrene iz Surcinske ka aerodromu da se odmah spusti pod zemlju do terminala? Posto nameravaju da grade i drugu pistu s te strane, to bi bilo jedini moguci nacin da se to i odradi. :)
 
Vrh