Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

A kako bi bilo da se 95 preusmeri u Zorana Djindjića da ide do prve petlje kod arene duž Bulevara, pa da tamo posle nastavi starom trasom pored buvljaka...
 
Ti ocigledno nepoznajes trasu koju predlazes, jer svako ko autobusima koji prelaze preko tih kruznih petlji, putuje, zna koliko vremena gubi zbog guzvi, posebno posle 17 casova na tim mestima i dalje na bulevarima, sve do mosta.

95 bi trebalo da skrene posle mosta ka Starom sajmistu, pa u ul V. Popovica i dalje pravo do Gagarinovog bulevara, posebno jer je bulevar sada prosiren, izgradnjom novog zeleznickog nadvoznjaka. Sem toga ulicom M. Popovica idu tramvaji, a mogla bi da ide neka od bezbroj linija koje idu Pupinovim bul. kao 71, 72 itd. tako da nestankom 95 ice na tom delu trase, pored Sava centra, niko ne bi bio ostecen, a svi koji zive u najudaljenijim blokovima poput 45 i 61 bi brze i udobnije stizali, jer ne bi bilo ni onih nekoliko skretanja na raskrsnicama.
 
Mozda opet dobjemo 11 posto se skoro opet zatvara krak ka 3 ,12,13 zbog radova na duze vrijeme :kafa:
 
tragac":4ilm5nk8 je napisao(la):
Henry_Chinasky":4ilm5nk8 je napisao(la):
Ukidanje 47 i produzavanja linije 48 do resnika i kasnije zamene te autobuske linije sa trolejbuskom.
A mi sa miljakovca 2 i 3 da do grada idemo na magarcima?
Jok, ne moras magarcem, udjes lepo u 48 koja se produzi do Resnika... 48(Dunav Stanica-Resnik), sa Miljakovcem 2 i 3... Ne vidim problem nikakav...
 
Bice radova na deonici od raskpetlje ka okretnici to se suska na gsp forumu.Kao sto kaze direktor nekoliko meseci nece raditi 3ka.
 
опет? па могли су лепо да ураде целу трасу линије када су радили раскрпетљу. а не пусте је, па је после затворе, па је опет пусте, па је опет затворе. мислим ствааааарно :bash:
 
Још да имају памети па да направе и скретницу код Хиподрома која недостаје...

Али наравно да неће... :rolleyes:
 
Sada procitah komentar u jednom clanku, pa nisam znao gde da okacim.

"Poruka svim studentima iz unutrasnjosti: ne kupujte karte za gradski prevoz, neka pisu kazne! Verovatno vec i znate, kazne koje kontrolori napisu, se ne salju van Beograda i ne mogu se sudski procesuirati. Ja, evo, godinama se vec vozim tako, imam gomilu kazni i nikom nista. To vam je najjeftinija opcija, niste ludi da bacate novac koji vam je preko potreban za menzu i koje kakve dazbine."

Da li je to istina, i da li nas i ovde prave budalama (nas koji placamo, karte za prevoz)?
 
Istina je, znam dosta ljudi koji se voze na ličnu kartu već godinama..

Rođeni brat je u onom povoljnom plaćanju mnogo kazni za 3000 dinara platio 17 kazni, dok njegov bivši cimer ima preko 50, i nijedna još nije došla do Subotice..

Pitam se hoće li sad uraditi nešto po pitanju sređivanja trase trojke..
 
Ma kakva Subotica, ne stiže ni do Pančeva. Od svih Pančevaca koje znam, a ima ihdosta, niko nikada nije kupio kartu za GSP.
 
To za karte je apsolutno tacno.Gspu se ne isplati nekog da tuzi za 2 kazne posto sudke takst tj troskovi prelaze vrijednost spora.Inace ako nedignu tuzbu u roku 1 godinu vise nemogu da vas tuze recimo za kazne iz 2009 jer su zastarile takodje ono cuveno storniranje kazni nije bilo po zakonu al ajde da uzmemo bar neku kintu :kafa:
 
@ direktor, ali meni goje i dalje tvrdi da nisam bu**** sto placam kartu u autobusu :D
 
Ja kupim 10ak karata i traju mi oko mesec dana. Otkucam samo kad naiđe kontrola.
Ali i tome će verovatno doći kraj kad uvedu e-naplatu.
 
Ја се не бих хвалио тиме. :bash: Јел тако и кад идеш у продавницу потрпаш шта ти треба у џеп, па платиш само ако наиђе полиција? Да није таквих сви бисмо имали много бољи превоз! :rant:
 
+1

Znam bezbroj ljudi iz unutrasnjosti koji pricaju da nece da placaju kartu dok su krs autobusi,a ne razmisljaju kako je to jer dobar deo putnika uopste ne placa karte.

Sa tiketing sistemom od 1.1.2012. nadam se da ce se stvari promeniti.
 
vucko":3tkb07wl je napisao(la):
+1

Znam bezbroj ljudi iz unutrasnjosti koji pricaju da nece da placaju kartu dok su krs autobusi,a ne razmisljaju kako je to jer dobar deo putnika uopste ne placa karte.

Sa tiketing sistemom od 1.1.2012. nadam se da ce se stvari promeniti.
Sta ce da se promeni ? Neces moci da udjes u autobus ako nemas kartu ? Ukoliko nije to, onda ne znam kako ce nesto da se promeni, kada je zakon sporan, jer ne kaznjava one koji ne postuje zakone.
 
Ne kažem da sam baš strahovito ponosan, ali eto.
Da, "izvijam" pravila sistema toliko da ne budem kažnjen. Nije da baš ne radimo takve stvari često, usporavamo i vezujemo pojas kad vidimo policiju, prelazimo put van pešačkog i sl.
Ne kažem da je to opravdanje, nego eto, ima tih situacija dosta.
 
@vucko
Zar nismo utvrdili da su autobusi krs jer se lose odrzavaju, a da GSP zaradjuje sasvim dovoljno novca od kupovine karata?
 
to da li su loši autobusi ili ne ili da li gsp ima dovoljne prihode ili ne je druga priča.

ne može se pravdati sopstveni lopovluk nečijim drugim lopovlukom ili neradom. uvek postoji izbor. ne sviša ti se gsp, ok tu su minibusevi, taxi, auto, bicikl, noge.....

a druga stvar cena e po meni sasvim korektna. za 50 dinara danas se može kupiti tek nešto više od trećine litre benzina.



ako se voziš autobusom koristiš uslugu koju treba da platiš. isto kao kad odeš u prodavnicu uzmeš hleba platiš na kasi, ili pričaš na mobilnom pa ti na kraju meseca stigne račun.

i ne može se švercovanje poreditti sa nevezivanjem pojasa ili prelaskom van pešačkog. ovo prvo je krađa a ovo drugo su prekršaji....



ono što mene iritira je što država štiti lopove. ako neko krade po prodavnicama do 15000 dinara to se smatra manjim lopovlukom i može se goniti samo privatnom tužbom. kad ti lopov upadne na gajbu ne smeš da ga odalamiš motkom i slično....
 
jovanovm":1hkheci2 je napisao(la):
@vucko
Zar nismo utvrdili da su autobusi krs jer se lose odrzavaju, a da GSP zaradjuje sasvim dovoljno novca od kupovine karata?
Pa problem je sto su u ogromnom minusu.C.S.I je postovao to negde.Em trebaju da se rese prekobrojnih radnika em trebaju da podignu naplatu karata vise puta.

Edit:predlazem da i analizirate novu ili nove linije tramvaja preko novog mosta koje ce biti aktuelne krajem 2012. godine ili pocetkom 2013. godine.
 
Ono što sam hteo da kažem je da GSP ima prihod od naplate karata sličan drugim sistemima (npr. Budimpešta). Statistiku o tome sam već postavljao na forumu.

Priča o neplaćanju karata se namerno servira da bi se sakrio nečiji nerad. Inače, dosta ljudi ipak plaća karte.
 
Henry_Chinasky":3lx9bmil je napisao(la):
tragac":3lx9bmil je napisao(la):
Henry_Chinasky":3lx9bmil je napisao(la):
Ukidanje 47 i produzavanja linije 48 do resnika i kasnije zamene te autobuske linije sa trolejbuskom.
A mi sa miljakovca 2 i 3 da do grada idemo na magarcima?
Jok, ne moras magarcem, udjes lepo u 48 koja se produzi do Resnika... 48(Dunav Stanica-Resnik), sa Miljakovcem 2 i 3... Ne vidim problem nikakav...
To bi bilo odlicno resenje kada bi spojili Miljakovac 3 sa Resnikom asfaltnim putem. Do tad bi se patili sa nevidjenim guzvama, a autobus bi trebao da ide na svakih 4-5 minuta (sadasnja 48 ide na svakih 20-25)

Михаило":3lx9bmil je napisao(la):
Ја се не бих хвалио тиме. Јел тако и кад идеш у продавницу потрпаш шта ти треба у џеп, па платиш само ако наиђе полиција? Да није таквих сви бисмо имали много бољи превоз!
A to sto je nezaposlenost medju mladima najveca u Evropi i sto smo postali gradjani drugog reda znaci da treba da GLADUJEM da bih sa vozio jer ne mogu nigde da nadjem nikakav posao? Kad ga nadjem, placacu prevoz. I ja takodje kupujem karte kao Mekbejn
 
Vrh