Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

tragac":1axvn60d je napisao(la):
88: Petlovo brdo-Vidikovac-Blagoja Parovica-Pozeska-petlja Hipodrom-Novi most-Milentija Popovica-Bul. Z. Djindjica-Omladinskih brigada, i dalje trasom postojece linije 88
89: Zeleznik-Vodovodska-Zarkovo-Cukaricka padina-Radnicka-NOVI MOST-M. Popovica, Bul. N. Tesle-Hala sportova
не би требало обе линије окренути на мост, јер у том случају не постоји веза Ада-Сајам-Сава центар, зато би једну ваљало преко новог моста а другу да иде старом трасом
 
Lepo je to sa ekspres tramvajima, al šta kad ekspres tramvaj naiđe iza običnog, a ne može da ga pretekne?
 
na BB ima samo jednu liniju koja ide uporedo sa njom, a na delu NBG na kom bi prolazio nema previse guzvi i semafora na svakih 100 metara kao u centru, tako da je i saobracaj sam po sebi tamo cesci, mogao bi tramvaj da bude ekspres u tom smislu sto bi od okretnice imao samo dve stanice pre mosta, a na NBG strani saobracaj je ionako brzi, no sve bih ja tramvaje u blokovima prebacio na ekspres rezim, jer su tamo i funkcionalne razdaljine vece nego u centru. Sadasnji rezim tramvaja je prespor bas zato sto su stanice suvise primaknute jedna drugoj
 
tragac":2qxhte52 je napisao(la):
ako je vec definitivno da ce ici 13 preko novog mosta onda bi mogao i neki tram od Rakovice takodje
На жалост, не може. Паметњаковићи нису предвидели скретницу.
 
@tragac
Kapiram da je ideja da autobus ide kao nocna linija - tj. da okrece sada gde je okretnica 48-ice u sumi, i da onda nastavi ka resniku.
 
Nocna 48 ne okrece u sumi, vec na miljakovcu 2 na mestu stare okretnice i to nakaradno, praveci polukruzno na T raskrsnici jer je stara okretnica pretvorena u parking. Sem toga zar ne bi takva putanja bila cisto gubljenje vremena? Resnik bi realno trebao da ima poseban prevoz koji ide preko Rakovice i Topcidera ka centru, a mozda i preko B Brda (produzenje 37). Uz to imace i BG Voz sa kojim ce do Vuka stizati za 20-25 min. I naravno, trebalo bi sa linijom 504 uraditi nesto, jer ovo sto su sad zamislili apsolutno nikome ne treba.
 
Wile E. Coyote":232u43f4 je napisao(la):
tragac":232u43f4 je napisao(la):
ako je vec definitivno da ce ici 13 preko novog mosta onda bi mogao i neki tram od Rakovice takodje
На жалост, не може. Паметњаковићи нису предвидели скретницу.
Tramvajska linija Banovo Brdo - Kneževac bi delimično rasteretila pedeseticu, a linija od Rakovice do Blokova ne može da bude loša ideja.

Međutim, mislim da će i sama trojka da opstane čisto reda radi, kad već postoje šine. I premda je to linija koju najčešće koristim moram da se složim s tim. U ovom trenutku nema smisla uložiti dobre pare za renoviranje trase linije koja na deset minuta retko kad vozi puna (a praktično nikad pre opštine). Ako već treba te pare spucati u tramvaj, bolje praviti novi kilometar trase tamo gde treba i gde bi relativno mala prepravka trase donela dosta (okretnica kod Ušća ili u bloku 70, ili ozbiljno sređivanje trase u Karađorđevoj), da ne pričamo o produžavanju linija gde već postoje svi uslovi..
 
ne znam kako su tacno organizovani tramvajski koloseci na petlji ispred novog mosta kod hipodroma ali najvaznije je u sustini da se omoguci presedanje sa jedne linije na drugu kuda god one isle. Ne mora da postoji linija BBrdo Knezevac ako sa 12. moze da se presedne na 3.
Mada zaista je steta sto nece postojati mogucnost pravca Rakovica-NBGD, jeste da ce jednog dana BG:voz pokriti tu trasu ali i tada ce se oba sinska sistema dopunjavati.

Sto se tramvajskih ekspres linija tice, ne trebaju nam obicne i ekspres linije vec iskljucivo ekspres linije,brze tramvajske linije visokog kapaciteta sa intervalima stanica od oko 800m, otprilike svaka druga sadasnja stanica, a lokalni autobusi da pokrivaju medjuprostor sa kracim intervalima stanica od oko 400 m. Tramvaj da postane brzo prevozno sredstvo sa prednoscu na raskrsnicama a autobus je uvek tu da ga pokrije u slucaju havarije na mrezi. Isto kao sto sada BG:voz omogucava da se brzo predje grad sa kraja na kraj, tramvaj treba da tezi ka tome, ne rade vise svi kao nekad u centru, sve je vise ljudi koji iz jednog perifernog naselja idu u drugo na suprotnu stranu. Javni prevoz mora omoguciti ravnomeran razvoj grada a ne samo koncentraciju u centru.
 
stf":2tchs728 je napisao(la):
Направити пристојну окретницу-терминал код Панчевачког моста, где ће окретати све линије које долазе са оне стране Дунава и из правца Вишњице и Миријева.
Са те окретнице, кроз Деспота Стефана провући једну линију тролејбуса са тактом од 2 минута. Задржати линије 16 и 95 јер су пролазне.

Резултати: Загађење вишестреуко смањено, као и бука. Укидање окретнице код Дома војске, која је ругло Трга Републике.
16 i 95 i druge buseve bi trebalo ukloniti iz Bu. D.Stefana, a Visnjicu povezati sa Novim Beogradom tramvajem, trasom koja isla Visnjickom do Bogslovije gde bi bila i okretnica buseva 95,96 i drugih koji sada okrecu na Trgu Republike.

Trolejbus bi mogao da ide od Mirjeva preko Karaburme do Cvijiceve, a zatim sadasnjom trasom do Svetogorske gde bi moglo da se presedne na 65 u Makedonsko cime bi se ukinula 27 ica..

Mekbejn je dobro rezimirao potrebe Novog Beograda, ali 67 moze da ide Bulevarom umetnosti i Teslinim bulevarom, cime bi se izbegla ocajna zagusenja kod prelaza preko auto puta i linija napunila, jer bi prolazila pored Merkatora, TC Usce, a posebno ako bi preko Trga Republike nastavila kao 24 do Dorcola.

Sem toga ni jedna linija ne povezuje delove Novog Bg. sa Teslinim bul. tj parkom od hotela Jugoslavija do Usca !

68 bi obavezno trebalo da ide na 5 do 10 min. i ona bi mogla da preko Terazija ide kao 27 dalje do Mirjeva, ili da nastavi Bulevarom K.A. i dalje prema novom Mirjevskom bulevaru tako bi bila zamenjena i 27ica.

95 je neverovatno promasena linija, vec dve decenije, pitanje je zasto , neredovna, sa uvek istim obrazlozenjem da je duga, pa izmenite je vec jednom ! NJEN INTERVAL JE 5 DO 7 MINUTA, A 16 IDE NA 2 DO 3 MINUTA, CIME TO MOZE DA SE OBRAZLOZI S OBZIROM NA DALEKO VECE POTREBE TRASE 95 NA Novom Beogradu.
 
@tragac
Oprosti, nisam znao. Ja uvek silazim jednu stanicu pre te okretnice, te sam pretpostavljao da zavrsava u sumi (to mi je jednostavno bilo logicno).. .
 
i da, da se uvede neki pravilnik koji bi regulisao da u autobusima MORA biti odredjeni nivo nocnog osvetljenja, a ne da u ganc novom autobusu bude skroz mrak ili priguseno tinjanje kao u vozovima na Divljem zapadu :bash:
 
medjutim":2s7mgcim je napisao(la):
Tramvajska linija Banovo Brdo - Kneževac bi delimično rasteretila pedeseticu, a linija od Rakovice do Blokova ne može da bude loša ideja.
Џаба ширимо причу о томе.
zidar":2s7mgcim je napisao(la):
ne znam kako su tacno organizovani tramvajski koloseci na petlji ispred novog mosta kod hipodroma ali najvaznije je u sustini da se omoguci presedanje sa jedne linije na drugu kuda god one isle. Ne mora da postoji linija BBrdo Knezevac ako sa 12. moze da se presedne na 3.
Сад, где би ставили станице да би могло да се преседне, питање је. Бојим се да би преседање било код Господарске механе уз претрчавање. Испустили су прилику кад су радили раскрпетљу да то одраде. Вишак скретница никад не жуља.
 
Situacija na terenu je jako delikatna, jer je u trouglu izmedju pruge, Topciderke i Radnicke ostalo jako malo ili ni malo prostora - sve ce popuniti prilazne i silazne rampe. Projekat ipak postoji i postavljen je na sajtu:

116t0ld.png


Crvenom sam dodao moj predlog za povezivanje rakovickog kraka kojim bi se moglo ici i na BB i na NBG
 
У једном тренутку се на неком рендру видела та скретница. Међутим, како је сад нису урадили, сва је прилика да ни неће.
 
Ako neko iz GSP-a čita ovu temu predlažem da se razmotri mogućnost uvodjenja autobuskog stajališta linije 89 i 95 ispred Belvilla.
 
Данас сам се сетио могућег решења за Деспота Стефана.

35 постаје трола, пре свега због брдовитог дела трасе ка Лешћу.
Интервал 2 минута.

Ко је користио 35 зна да је гужва деведесетих мала маца.

Остале ллиније окрећу код Панчевачког, како сам предложио, и путници преседају на 35.
Линија 95 се дели на две. Једна од Борче до Панчевачког, а друга од блокова до Железничке станице Нови Београд. Деоницу између Панчевачког и станице покрива БГ воз.

Аутобуске линије, која остаје кроз Деспота стефана су 16 и 23, јер су пролазне, а дељењем ће се направити хаос.

Овиме се добија више побољшања.
- Смањење загађења у Деспота Стефана,
- смањење буке
- ефикасније линије
- повећава такт 35, који је тренутно криминалан.
- могућност даљег ширења тролејбуске мреже.
 
Da li je neko razmisljao o novoj tramvajskoj liniji bulevarom Zorana Djindjica, prema Institutu i Hali sportova, ili mozda jos dalje, do Zemuna? Vec sada treba razmisljati o tramvaju kao prelaznoj varijanti dok se ne izgradi metro, i pozicionirati ga kao "rapid transit" sa velikim razmacima izmedju stanica.
 
u principu postoji konsenzus na forumu da projekat tramvaj za 21. vek pociva u miru i da tramvaj nikako ne moze zameniti metro.
odrzati postojece tramvajske trase i jos efektnije ih iskoristiti, svakako, ali bez dodatnog sirenja mreze dok se zaista ne pocne sa izgradjom metroa inace ode novac u tramvajske sine a od krtice nista.
 
Sa druge teme:

Матеја Бељан":23dpm76q je napisao(la):
mekbejn":23dpm76q je napisao(la):
Off:
I samo da dodam za drugare koji su navalili da se smanji broj buseva na 73 :) da je to često i jedina linija koja povezuje Zemun / S. Merkator sa blokovima kroz O. Brigada. Ali svejedno, kao što kaže Boca (Kovinac?) siledžijski bi bilo uraditi tako nešto, bar za sada.
Pa to bi podrazumevalo uvođenje linije 73L: Zemun (Gornji grad) - Blok 45. To je već sada potrebno.
73L u kombinaciji sa pojačanim lokalnim linijama po Bataji i BG:Vozom zvuči odlično ;)
 
ponovljen predlog sa teme modernizacija Modernizacija GSB-a jer bez ramatranja u direkciji GSB je nemocan

Prvu zonu treba proširiti za po neki kilometar , granice zona se nisu menjale po odavno
pa kad menjaju i cene i opremu i vozila i drirektora i svašta pa mogli bi i granice zona da pomere
Uvesti ,,nultu zonu,, i to
da u nekom malo manjem krugu kao ,,dvojke,, nulta zona uopšte ne naplacuje prevoz tj da bude besplatan
i time postaje ,,zujanje,, putničkim vozilima besmisleno unutar kruga (tako i tako su uvek u pitanju od 1-2 stanica)
a cenu za prvu zonu malo povecati
stim da
povecavanjem teritorije 1 zone opravdava malo vecu cenu karte
Sada je stanje tako , da gro putnika za ulaz u zonu 2 kad je u pitanju 1-2 stanice kartu-povlasticu ima iz zone 1
što bi omogucilo i priliv vece količine novca od naplate usluga (odstranjivanje tog dela ,,šverca,,)

Glavni prihod od usluga je od markica pa tek onda od karata. Ko kupuje markicu da bi je koristio samo u nultoj zoni, niko, onaj ko ima
on se tako i tako vozi . Ista situacija je i sa kartama tako da gubitak je minimalni ali pokriven minimalnim povecanjem cene i veličinom zone.
Edit
Nulta zona i postavljanje novih granica dr. zona još lakše je za elektronsku naplatu i ceo elektornski sistem koj je ce vrlo brzo biti uveden
postoje još pozitivni efekti iznesenog ali nisu toliko primarni u ovom momentu.
 
Укидање 2 зоне. Зонирање је непотребно.
 
Vrh