Трамваји:
Вратити 11, било у старом облику, било преко Новог моста па преко Сајма до Бека;
13 може да иде цик цак преко оба моста, дакле од Бека, преко Старог моста, Ушћа, Сава Центра, Новог моста, до Бановог Брда;
нова линија Блок 45-Баново Брдо преко Новог моста, на пример 8;
укинути 7Л;
6 не дирати, растерећује 7-ицу;
14 уопште није бесмислена, често је користим на Вождовцу, има путника, не дирати је.
Аутобуси:
18 мало појачати, а са 88 скинути бар 1 аутобус, оставити садашње трасе;
89 преусмерити преко Новог моста;
27Л изменити кад се отвори Миријевски булевар - Вуков споменик, Рузвелтова, Мије Ковачевића, Вишњичка, М. булевар...;
Ако буде довољно возила, 49 претворити у аутобус, делимично је изменити и продужити је преко Новог моста негде у Нови Београд, на пример Пролетерске солидарности, М. Миланковића, Булевар уметности, Булевар Зорана Ђинђића, Омладинских бригада, Општина НБг, или чак до Похорске, дакле 49 Бањица 2 - Општина НБг (или Похорска)
50 има довољно возила, тешка је траса;
51 и можда још неки преусмерити преко нове петље ка Б. Брду, да заобиђу Аду, са друге стране продужити 51 до Црвеног крста;
58 не смета оваква;
59 појачати са минимум два зглобна двосменца, а пожељно тросменца;
68 појачати са једним тросменцем (има одличну трасу);
67 изменити на следећи начин: З. венац, Бранков мост, Бул. М. Пупина, Бул. уметности, М. Миланковића, О. Бригада, Блок 70а (заглављује се на петљи, садашња траса је лоша);
или продужити 67 до Миријева 4 кад се отвори Миријевски булевар (ако буде возила);
71 појачати са два тросменца, оваква ситуација са два тросменца и два шихташа је срамота;
83 продужити до Цветка, а можда увести 83Л Ц. крст - ??? (на жалост на Тргу Бранка Радичевића је сада пумпа, ако неко има идеју где би у Земуну могао да окреће, нека каже), на 83 су само тросменци, дакле на 83 или локал или неколико шихташа;
Нови Београд је зрео за кружну линију, поготово сада кад може да повеже Општину, стари Меркатор, Фонтану са БГ:возом, на пример Ж. ст. НБг, Пролетерске солидарности, М. Миланковића, Шпанских бораца, Б. З. Ђинђића, Б. уметности, Б. М. Пупина, Гоце Делчева, Париске Комуне, Народних хероја, М. Миланковића, Ж. ст. НБг;
уколико би се остварило оно што сам написао за 49, онда бих 94 оставио овакву каква јесте;
95 је предугачка, увек је оптерећена, али немам идеју за њу. И поред 96-ице која има одличан интервал, 95 је увек препуна, људи су навикли на њу;
Линије са Трга су добре, њих не бих дирао;
35Л преименовати у 201
47 је веома поуздана у овом облику, а 48 би изгубио поенту кад би био скраћен до Славије, тј. преоптеретио би линију 33;
Променити нумерацију 81Л, пошто је овако бесмислено. Дакле, преименовати га у 81А или 80;
708 изменити да уместо до Блока 70А, окреће код Ж. ст. НБг, дакле О. бригада, М.Миланковића, П. солидарности, Ж. ст. НБг.