15+27=?
Za početak – jedno možda na prvi pogled grubo i neizvodljivo rešenje, ali mislim da linije 15 i 27 treba da budu spojene u jednu liniju, uz produžetak od terminusa Zemun/Novi grad/ do železničke stanice Zemun, pored TC Zmaj. Osim veze sa železnicom, veliki deo Zemuna (Prvomajska, deo oko Zemunskog parka, Kej, Bulevar Nikole Tesle) dobiće vezu sa nečim u centru daljim od Zelenog venca (Bulevar, Vuk…). Znate i sami da je veza leve obale Save i Bulevara kralja Aleksandra slaba tačka. Problem je delimično rešen uvođenjem EKO1, međutim, intervali su ogromni i svakako je tu sedmica. Ka Zemunu nemamo ništa. Linije 15 i 27 imaju sličan vozni park, interval, red vožnje i broj putnika po poslednjim dostupnim podacima. Ovime će se takođe rasteretiti terminusi Trg Republike i Zeleni venac.
Ispod su trasa cele linije i isečak produžetka u Zemunu.
[img"]
https://forum.beobuild.rs/attachments/1660781459594-jpeg.143252/[/img]
15+27=NE
Već objašnjeno od strane drugih članova
16
Produžetkom linije 16 od okretnica Novi Beograd/Paviljoni/ do ''Airport City'' rešava se nekoliko problema. Pomenuta okretnica bila bi rasterećena (aktuelan problem tamo), pojavila bi se nova veza sa železničkom stanicom Tošin bunar i stambenim i poslovnim kompleksima u Bloku 65, koji su trenutno kao odsečeni od sveta.
Pomenuta izmena je diskutabilna i možda teže izvodljiva, zbog velikog broja autobusa angažovanih na liniji 16. Izmena trase iziskivala bi veći broj dodatnih autobusa nego što je to slučaj kod ostalih ideja.
Produzenje 16 bi bilo kruzenje, ali treba razmisliti kako da se poveze Airport City i okolina sa centrom, posto je trenutno veza ocajna. Takodje 71 od Tosinog do bloka 30 ima dosta potpuno nepotrebnih stajalista i staje na skoro svakom semaforu, to bi moglo lako da se optimizuje.
Slažem se sa pisanjem
@lukander01. Ako bi se produžavala linija 16, to do KBC Zvezdara. Pisalo se ranije da je u planu ukidanje okretnice Paviljoni i kao predlozi, date su dve opcije, jedna je upravo pomenuta, dok je druga bila vraćanje linije 65 vna staru trasu, a produženje linije 16 Tošinim bunarom i Nikole Dobrovića i Marka Čelebonovića.
Što se tiče pokrivanja West 65, predlagao sam ranije da se linija 708 preusmeri Bulevarom heroja sa Košara i Omladinskih brigada do okretnice u Paviljonima, uz izmeštanje jedne ili više (dve ili tri) linije na neku drugu okretnicu.
Vezano za povezivanje sa centrom i pričom o liniji 71, ista bi mogla da se preusmeri da ide Omladinskih brigada i Bulevarom heroja sa Košara. Druga stvar, po probijanju nadvožnjaka u produžetku Bulevara umetnosti, 71 bi mogla direktno u Bulevar heroja sa Košara. Jedino što bi se izgubilo je veza sa ŽS Tošin bunar. E sad, postavlja se pitanje koliko je ista bitna.
17 i 18
Ovo je svakako već pominjano. Mislim da linije 17 i 18
obe treba da budu produžene od Zemuna/Gornji grad/ i Zemuna/Bačka/ do novog naselja pored spoljne tangente.
83
Produžena na obe strane. Iz Ugrinovačke, tj od okretnice Zemun/Bačka/ do Železničke stanice Zemun i od Crvenog krsta do Zvezdare (tj do Cvetkove pijace). Nove veze sa Zemuna sa vozom, prva veza Vračara sa Bulevarom, tramvajima i linijom 309.
Ranije je spominjano da će se okretnica Bačka ukinuti i da će se linije 18 i 83 produžiti Dobanovačkim putem do nove okretnice koja bi bila u zoni ŽS Altina (u blizini OŠ Sava Šumanović), zato što se zemljište na kojem se nalazi okretnica vraća vlasnicima u postupku restitucije.
Što se tiče povezivanja ŽS Zemun sa gradskim prevozom, predlagano je da se 709 skrati do iste, a da se 45 i 78 produži do iste. S te strane, nije potrebno da i 45 i 83 idu do ŽS, već je dovoljno da to bude jedna linija.
Vezano za produženje 83 na drugu stranu, do smo se već ranije složili da je bolje da to bude do Cvetkove pijace, umesto Učiteljskog naselja (figurira nekadašnja okretnica u Pljevaljskoj), kako je predlagano od strane nadležnih.
Vezano za 17 i 18, u planu je izgradnja okretnice u okviru naselja Nova Galenika 2, tako da nije potrebno kruženje. Linija 17 da kod Pupinovog mosta skrene levo, i ide pravo do okretnice, jer će ista biti sa te strane. Vezano za 18, spominje se izgradnja veze Nove Galenike sa Banatskom, pa kada se ista izgradi, mogla bi linija tuda da se preusmeri.
65
Preusmeravanjem linije 65, tako da umesto do Novog bežanijskog groblja iz Marka Čelebonovića nastavi kroz Dr Huga Klajna i Nedeljka Gvozdenovića do Bežanijske kose (trasom linije 75) pojavila bi se frekvetna veza naselja Bežanijska kosa i železnice na stanici Tošin bunar.
75
Umesto linije 65, linija 75 bi kao slabije frekvetna mogla da bude veza sa severnim delom Novog bežanijskog groblja, uz produžetak do železničke stanice Zemun gde bi se ostvarila veza sa vozovima. Uklanjanjem sa Bežanijske kose i preusmeravanjem linije 65 tuda nije izgubljena nijedna veza. Sve je pokriveno izmenjenom linijom 65 i linijom 74.
Ovde ne treba ništa dirati. 75 sasvim dobro funkcioniše na trenutnoj trasi, dok bi se produženjem 65 samo dobila još jedna nepouzdana linija, poput 74. Sama linija 65 i ovako zna da u nekim delovima dana zakaže.
77
Malo van teme, s obzirom da je izmena na suprotnoj strani Save. Veze Dimitrija Tucovića-Bulevar, Bulevar-Vojislava Ilića i Dimitrija Tucovića-Vojislava Ilića su preloše, ili ne postoje. Produžetkom linije 77 do Konjarnika bi to bilo rešeno. Izostanak iz Čingrijine rešava se naravno trolejbusima.
Pogledajte prilog 143265Pogledajte prilog 143266
Nepotrebno produženje. Što reče
@Zvezdarac77, da se ista preusmeri Batutovom do Cvetka, dok se ne izgradi veza Čingrijine i Cvetka, a onda tuda preusmeriti 77 do Cvetka. Što se tiče veze Cvijićeve i Konjarnika, pre par godina sam predlagao liniju 97 koja bi radila u ekspres režimu i koja bi išla do Cvetanove ćuprije, čime bi se dobila gotovo direktna veza tog dela grada sa centrom, a i rešio se probglem zbog koga bi se 77 produžavala po tvom predlogu. Na liniji bi radila 3 vozila na nekih 20 – 22 minuta. Kliknuti na mapu da se videla uvećana. Crvenom bojom su označena stajališta koja bi linija koristila.
Што се тиче линије 85 примећујем да увек гомила људи из правца Борче излази у Банатској и иде ка Саобраћајној, то јест Цара Душана да преседну, исто и у контра смеру,
тако да би могли комотно да уведу још једну линију из Борче која би после Пупиновог моста ишла кроз Цара Душана и окретала или на Кеју ослобођења или код Ушћа...свеједно.
1. Cara Dušana pa Filipa Višnjića ili Dobrovoljačka / Novogradska pa dalje redovnom trasom
2. Banatska, pa Ugrinovačka do Filipa Višnjića, a onda trasom linije 45 do 22. oktobra i dalje redovnom trasom