Пошто се крећем свакодневно у зони улице Војводе Степе, констатовао сам следеће:
1. Трамваји и 33 су изузетно коришћени, пуни су у свако доба, у оба смера.
2. Повезани су директно са многим деловима града, а и до осталих делова се може доћи са највише једним преседањем.
3. Брже се стиже кроз Војводе Степе, због постојања жуте траке као и због гужви код Булевара ослобођења. Међутим, када нема гужви у поменутом булевару, стиже се чак и 5 минута пре кроз Булеваром ослобођења до Славије, али и тада се више иде кроз Војводе Степе, иако нема разлике у интервалу на линијама које иду поменутим правцима, који је јак (трамвајски правац Славија-Трошарина, 33, 47, 48).
Такав начин функционисања превоза на Вождовцу је одличан, а да би био перфектан, потребне су следеће ставке:
1. Директна веза са Браће Јерковић - Већ сам поменуо да је Вождовац директно повезан са многим деловима града(сви делови центра, Палилула, Нови Београд, Звездара, Раковица и Авала) и то је више него довољно. Али, непостојећа веза са Браће Јерковић, треба да се успостави, јер је ваздушна линија веома кратка, а врло је компликовано доћи између та два дела, боље речено, Вождовца. Или се спустити на 18, што није једноставно или ићи до Трошарине, па на 50, за којом су гужве карактеристичне. Идеалан правац би била да иде Аутокоманда-Војводе Степе-Љубе Вучковића-Дарвинова-траса 26 до окретнице. Немам идеју за коначно решење, али свакако преусмерење 18 кроз Војводе Степе, не би дошло у обзир, јер је потребна на садашњој траси. Углавном, таква веза би била популарна и коришћена као локална веза два суседна насеља и свакако скратила путовање.
2. Конвертовање 33 у зглобну - Једина препрека зашто зглобни аутобус не може на 33 је окретница у Кумодражу, која заправо и није окретница. 33 је врло оптерећена линија и без обзира што често наилази, исто тако и често не може да се уђе. Да наиђу 4 аутобуса на 33 у року од 10 минута, у најбољем случају ће 1 или 2 места бити слободна. Да би радио зглобни аутобус, пре свега, треба да или да се окреће негде другде у Кумодражу(замена са 25 или 39), или да се продужи до Села Раковица, јер је улица која спаја Кумодраж са Авалским путем реконструисана. Лично сматрам да промена терминуса 33 није неизводљива.