lukander01
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 12.03.2021.
- Poruke
- 694
- Pohvaljen
- 1.418
Kao da je toliki problem da se otkupi jedan plac u Kumodrazu.
Možda da se 33 skrati do okretnice MZ Kumodraž gde mogu da se okreću zglobovi, a 25p da se produži do terminusa 33 (dodati još jedno ili dva vozila na 25P ili skinuti jedno sa 25).Kao da je toliki problem da se otkupi jedan plac u Kumodrazu.
Šta ovo treba da znači?Ako nema mnogo saobracaja mogla bi se produziti tramvajska pruga do MZ.
Mesna zajednica KumodražŠta ovo treba da znači?
Okretnica MZ Kumodraž gde se nekad okretala 25P, a sad tu 39 staje.Moje pitanje se odnosilo na celu rečenicu, zato sam i citirao sve, a ne samo ''mz''
Jeste da se preklapa, ali na delu od Trošarine do raskrsnice sa Kumodraškom ide sama (tu takođe idu minibusi 406L i 409 koji ne mogu da se porede sa 33).33 jeste iskorišćena i popularna linija, ali:
- Preklapa se sa 48 i tramvajima (posebno sa desetkom) na 75% trase
- Preklapa se sa vozom (koji bi u budućnosti trebalo da funkcioniše normalno) na vrlo važnoj relaciji Franš-Pančevački most
Zar je 300m toliki problem? Za tu distancu ne treba ni dodavanje vozila. Ako je situacija takva kakva je, onda nisu ni na 83 trebali vraćati zglobove.Pritom, 25P ne ide do MZ Kumodraž nego do Stepine kuće, što je 300m pre okretnice 33 (ne ide do iste iz razloga što nema mesta).
Ne znam da l ste u životu bili na okretnicama Kumodraž i Kumodraž/Stepina kuća (i MZ Kumodraž takođe), ali nikakvog zglobnog autobusa tamo biti neće dok je situacija ovakva kakva je.
Jako retko sam isao na tu stranu grada, pa me zanima da li se stvaraju guzve na tom putu. Ako bi produzio tramvajske sine do Kumodraza, da li bi se tramvaji zaglavljivali u saobracaju ako sine idu kolovozom ili to ne bi bio problem?Šta ovo treba da znači?
Što znači da je treba gledati primarno na liniju koja služi da omogući tu vezu gde i jeste glavna (tj Kumodraž - Trošarina).ali na delu od Trošarine do raskrsnice sa Kumodraškom ide sama
I dalje nisi razumeo. Pročitaj ponovo celu rečenicu koju sam citirao, molim te.Okretnica MZ Kumodraž gde se nekad okretala 25P, a sad tu 39 staje.
Nije problem 300 metara nego to što ni na jednoj od pomenutih okretnica nema mesta za zglobni autobus (realno nema ni za solo, al eto), kao što sam i napisao.Zar je 300m toliki problem?
Nije toliko strašno tamo, gužve i nema, ali svakako mislim da tramvaji uvek i svuda treba maksimalno da budu odvojeni od ostatka saobraćaja (tramvajska baštica, žuta traka...)Ako bi produzio tramvajske sine do Kumodraza, da li bi se tramvaji zaglavljivali u saobracaju ako sine idu kolovozom ili to ne bi bio problem?
Slažem se skroz, i mislim da bi pri dobrom i redovnom funkcionisanju desetke bilo skroz okej da 33 bude lokalna veza Kumodraža sa tramvajima (9, 10, 14) i 48 i ostalim autobusima, što je kada je uvedena i bila. Umesto da reši problem sa tramvajima i sa 48 koji su bili evidentni i pre, grad im je pridružio još jednu liniju koja je postala problematična.Bas zato sto dobar deo trase deli sa desetkom, bilo bi dosta racionalnije da se koriste tramvaji, najvise zbog nedostatka vozaca
Da, potrebno je hitno od nje i 25 napraviti nekoliko linija koje bi funkcionisale kako treba.25P je stvarno predugacka i upada u guzve,
Pa ne moze, ali bolje da budu 2 linije priblizno iste duzine gde jedna ide malo vise na Mirijevo, a druga malo vise na Kumodraz nego da je jedna od te 2 preglomazna. Cisto malo da se izbalansira, a za Dusanovac samo stubici i buldozer.Zašto mislite da 25 i 25P ne funkcionišu? Odnosno da pitam ovako - da li mislite da kroz sadašnje začepljene krvne sudove istočnog dela grada između Dušanovca i Vuka, u ovom momentu i ovim uslovima, može da se povuče bilo šta drugo na bilo koji drugi način a da bolje funkcioniše?
Ja taj fenomen pripisujem konfiguraciji delova grada kroz koje prolaze. Prosto, Vračar, Lekino brdo i Dušanovac su saobraćajno i urbanistički gledano slepa creva grada, kojima ulice nisu širene i regulisane na vreme. I saobraćaj u njima zna strašno da oscilira. Jedan dan bude sve čisto i prohodno od Kalenića pa skoro do Dušanovca, a drugi dan, ili drugog sata, sve stoji i gomila se. Kod takvih linija pokušaji projektovanja i planiranja su nemogući, i jedni lek je je da se linija nafiluje vozilima pa sad jbg, nekad će se negde ''susresti'' i onda iza ostaviti poduži period bez vozila ali jbg, tako je kako je.@Bender Rodriguez
Po meni je glavni problem 25 i 25P to što postoje obe. To jako loše utiče na red vožnje, i u nekim trenucima se dešava da ih (čak i ''planirano'') na zajedničkom delu nema jako dugo i onda dođu obe (odatle ti nekad mesta za sedenje). Takođe, mislim da je za vezu Mirijevo - Karaburma koju ostvaruju 25P i 74 potrebna jedna normalna frekventna i korisna linija.
I 26 je problematičnija, naravno, ali trenutno pričam o Kumodražu
Ovo je po meni najbolje rešenje svega o čemu danas pričamoMozda bi bilo ok da skrate 33, ako puste na 5 minuta zglobni 48 (bonus poeni ako je trolejbus).
Znao sam da ces ovo da napisesPo pedeseti put govorim - širite ljudi tramvaje po Novom Beogradu, po njegovim bašticama i pojasevima ostavljenim upravo za koloseke i okretnice. Pustite gudure i sokake desne obale Save, pogotovu ove udaljene i izolovane, i skoncentrisane oko jedne bedne ulice koja služi kao nosilac svega i kao jedina ili glavna veza nekog naselja sa gradom.
Kako kad i kako gde. Dokle god se ne kuvam u MAZu i Liazu, draže mi je da s njim stignem brže i da imam gde da se uhvatim, nego da se vučem u CAFu i da u njemu tražim delić rukohvata da se uhvatim jer ih ima 10ak na ceo tramvaj.I mnogo je lepse ljudima da udju u CAF nego u neki MAZ/LIAZ.