Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Vidi, logika je da bi sa malo većim brojem angažovanih tramvaja prevezao mnogo više putnika tramvajem, osim što bi popravio ljudima život. Na takvoj logici firme prave profit, ali, kao što 100 puta napisah: firme su pametne, javna uprava je glupa.

Sličan efekat može da ima jedan y-krak tramvaja kroz blokove 6x na NB.

I to bi, sa moje strane, bilo to.
 
Znači pojma blagog nemate/ nemaju kako bi se sproveo tramvaj kroz Kumodraž a jedini argument koji drži celu priču je da su Banjica i Kumodraž blizu, pa ako može da dobaci do Banjice, moći će i do kraja Kumodraža. Jel sam dobro razumeo?

I da, naravno, firme su pametne a javna uprava je glupa, zato se firmama urušavaju zgrade prilikom kopanja temelja, zato se prave betonski kineski zidovi pred nečiji prozor i zato naplata karata i kontrola kvaliteta javnog prevoza u Beogradu pršti od uspeha otkako su je privatnici preuzeli. Znam, kapiram sve. Anarho-kapitalizam je rešenje za sve.

Siguran sam da kad bi se napravio tender za širenje tramvaja do kraja Kumodraža, da bi sve prštalo od ponuda. Svetske firme bi se utrkivale u planovima i projektima kako da se ovo protera ovuda.

200 faking metara Žičke ne može da se proširi i preuredi 50 faking godina, a ovamo se fantazira o pičenju šina i mreže kroz 2 kilometra poludivljeg naselja bez ili sa parčićima asfalta okolo, divlje izrađenim izbočinama, prevojima i nagibima i paukovom mrežom iznad kolovoza. Pa ok onda, neka urade kad je tako lako, ne znam šta drugo da kažem...
 
Poslednja izmena:
Imaš mape na onom linku, pa pogledaj kuda bi se 'provukao' tramvaj. Tvoja agresivnost prerasta u bezobrazluk.
 
Čista reakcija na polovične nadmene odgovore i traćenje vremena da se pišu Fridmanovski pamfleti umesto da se da prost odgovor na jbno pitanje:
Kako neko misli da ovo protera ovuda. I da li su vizionari ideje bili skoro da vide na šta to tamo liči, ili se cela ideja drži na tome da ''Kumodraž je blizu Banjice''...

E do mojega...

I ceo Novi Beograd je blizu tramvajskom depou pa su za 40 godina tamo uradili svega 3 kilometra novih šina. I to na jedvite jade. A ovamo se fantazira o nekim šinama po gudurama i sokacima na drugom kraju grada.

Na kraju krajeva, pa u redu, ako je tako lako neka urade to. Eto. Nek se organizuje tender i da vidimo koliko će se strana javiti. A ako se neke i jave, kolike troškove odnosno cene će očekivati za tako nešto.
 
Ovo je po meni najbolje rešenje svega o čemu danas pričamo :D
Sad sam gledao kako bi se skratio 33 i vidim par mogucnosti:
1) Lokal do trosarine kao sto je davno bio (korisno za Kumodraz)
2) Bus linija da od Autokomande produzi na prokop (odlicno za ceo Vozdovac)
3) Tramvaj do Tasmajdana (kad vec deli prugu a Tas je prva okretnica nakon Slavije)
 
Sad sam gledao kako bi se skratio 33 i vidim par mogucnosti:
1) Lokal do trosarine kao sto je davno bio (korisno za Kumodraz)
2) Bus linija da od Autokomande produzi na prokop (odlicno za ceo Vozdovac)
3) Tramvaj do Tasmajdana (kad vec deli prugu a Tas je prva okretnica nakon Slavije)
Cek nisam samo razumeo jel ovo vazi za skracivanje od Kumodraza ili skracivanje od Pancevackog mosta?
 
Znači pojma blagog nemate/ nemaju kako bi se sproveo tramvaj kroz Kumodraž a jedini argument koji drži celu priču je da su Banjica i Kumodraž blizu, pa ako može da dobaci do Banjice, moći će i do kraja Kumodraža. Jel sam dobro razumeo?
Bender, Vojvode Stepe od Trošarine do MZ Kumodraž (pa i još stotinak metara dalje) je odlična i dovoljno široka, a ima i dovoljno mesta za proširenje. Tu može lagano da se produži tramvajska pruga. Sve dalje od toga nema smisla, zbog onakvog profila ulica što si postavio.
 
Bender, Vojvode Stepe od Trošarine do MZ Kumodraž (pa i još stotinak metara dalje) je odlična i dovoljno široka, a ima i dovoljno mesta za proširenje. Tu može lagano da se produži tramvajska pruga. Sve dalje od toga nema smisla, zbog onakvog profila ulica što si postavio.
Vlada Srbije donela je više rešenja kojim se utvrđuje javni interes za eksproprijaciju, odnosno administrativni prenos nepokretnosti – zemljišta i objekata u cilju izgradnje objekata javne namene.​

Tako je u beogradskoj opštini Voždovac utvrđen javni interes sa ciljem proširenja ulice Vojvode Stepe na delu od Instituta za molekularnu genetiku do ulice Save Maškovića, gde je celom dužinom planiran drvored, kao i izgradnja niše autobuskog stajališta više linija GSP-a.

(eKapija, četvrtak)
 
Bender, Vojvode Stepe od Trošarine do MZ Kumodraž (pa i još stotinak metara dalje) je odlična i dovoljno široka, a ima i dovoljno mesta za proširenje. Tu može lagano da se produži tramvajska pruga. Sve dalje od toga nema smisla, zbog onakvog profila ulica što si postavio.
Da, do Farmaceutskog ima mesta. Posle njega... teško. Ja sam svo vreme govorio u kontekstu Kumodraža iza toga, jer su ljudi pominjali menjanje 33ke tramvajem. Tako da sam se vodio logikom da misle sve do poslednjeg stajališta 33 tamo duboko u Kumodražu.
 
Не знам да ли је неко написао претходно али на 83 сада саобраћају зглобни аутобуси а на 31 сам једном приликом видео соло
 
Не знам да ли је неко написао претходно али на 83 сада саобраћају зглобни аутобуси а на 31 сам једном приликом видео соло
To je sad tako na većini NBG linija.
 
Да смо реалан народ не бисмо ову дискусију ни водили. Треба трамвај а мале улице? Пали булдожер. Само булдожер Србина спасава.
 
Eksproprijacija nije nešto što treba da bude masovna pojava već je treba sprovoditi samo tamo gde je zaista preko potrebno (Makenzijeva/Žička npr).
 
Ljudi sta je sa "86" odnosno da li se ocekuje da bilo kakav bus prodje bul Heroja sa Kosara u skorije vreme?
 
Ne znam šta je u planu, ali je podhitno potrebno uvesti neku liniju koja bi išla bul.heroja sa Košara gore ka Bežanijskoj kosi - Zemunu sa jedne strane i most preko Ade-Banovo brdo-Čukarica sa druge strane. Kroz Omladinskih brigada je veliki saobraćaj, autobusi na dve postojeće linije koje idu ka Bežanijskoj kosi (708 i 76) idu preko Opštine Novi Beograd, Fontane, i poklapaju se sa linijama koje dolaze iz centra grada (72,75,65), iz Zemuna (82) a idu u istom pravcu. U suprotnom pravcu ka Banovom brdu i Čukarici ne postoji veza Zemun - Bežanijska kosa - bul.heroja sa Košara - most preko Ade - Čukarica. Putovanje od bloka 70 do Bežanijske kose traje dugo a realno bi moglo da traje 10-15 minuta kada bi se bar jedna linija (708 ili 76) preusmerila na bulevar Heroja sa Košara u pravcu ka Bežanijskoj kosi i dalje prema Zemunu. Stanovnici Bežanijske kose sa postojećom linija 85 Banovo brdo - Zemun - Borča imaju vezu kod samo kod opštine Novi Beograd a to je opet vožnja okolo i ul.Omladinskih brigada u kojoj je uvek gužva. Ako već postoji bul.Heroja sa Košara sa po 3 saobraćajne trake po smeru koja spaja Bežanijsku kosu, Zemun, Ledine sa jedne strane i most preko Ade, Banovo brdo, Senjak, Čukaricu, Dedinje, Rakovicu sa druge strane trebalo bi uvesti liniju koja će omogućiti stanovnicima pomenutih naselja brže i kraće putovanje.
 
Нема од тога ништа док се не уради БПП који наравно неће још 10 година. Линија може да се уведе али ови неће.
 
Znači pojma blagog nemate/ nemaju kako bi se sproveo tramvaj kroz Kumodraž a jedini argument koji drži celu priču je da su Banjica i Kumodraž blizu, pa ako može da dobaci do Banjice, moći će i do kraja Kumodraža. Jel sam dobro razumeo?
Nisi dobro razumeo. Sama Vojvode Stepe od Trošarine do kraja je komunalni koridor u koji se ne može uklopiti tramvaj, i mnogo efikasnije je ograničiti gradnju u istoj sa autobuskim ili autobusolikim prevozom. Ali, Stepa, Kumodraž 2 i neizgrađena zona između Kumodraža Jerkovića i Velikog mokrog luga imaju bulevarske koridore i perspektivu dalje gradnje i naseljavanja, ovaj put planski.
B1 — копия.jpg

Ako želimo efikasan autobus, trolejbus, elektrobus, njega takođe ne možemo napraviti u sokacima, osim kada je sokak sporedna ulica sa paralelnim glavnim.
200 faking metara Žičke ne može da se proširi i preuredi 50 faking godina, a ovamo se fantazira o pičenju šina i mreže kroz 2 kilometra poludivljeg naselja bez ili sa parčićima asfalta okolo, divlje izrađenim izbočinama, prevojima i nagibima i paukovom mrežom iznad kolovoza. Pa ok onda, neka urade kad je tako lako, ne znam šta drugo da kažem...
Kumodraž 1 je za razliku od Kumodraž selo planski građen. Ima kanalizaciju, definisanu regulacionu liniju, nema slepe ulice. Još prvih godina nakon Drugog svetskog rata, kada je tramvaj produžen do Trošarine, hteli su da ga produže do Kumodraža. Ali gedže su se pobunile, zbog oduzetih njiva. Kada smo u okviru Udruženja ljubitelja železnice pokrenuli peticiju "Tramvaj za stepu i Kumodraž", imali smo jako lep odziv većine sa kojima smo se sretali. Protiv su bile gedže starosedeoci, nezadovoljni oko denacionalizacije, i gedže među doseljenicima u Naselje Stepa Stepanović, koji ne priznaju ništa osim automobila transportnim sredstvom.
 
Ne znam šta je u planu, ali je podhitno potrebno uvesti neku liniju koja bi išla bul.heroja sa Košara gore ka Bežanijskoj kosi - Zemunu sa jedne strane i most preko Ade-Banovo brdo-Čukarica sa druge strane. Kroz Omladinskih brigada je veliki saobraćaj, autobusi na dve postojeće linije koje idu ka Bežanijskoj kosi (708 i 76) idu preko Opštine Novi Beograd, Fontane, i poklapaju se sa linijama koje dolaze iz centra grada (72,75,65), iz Zemuna (82) a idu u istom pravcu. U suprotnom pravcu ka Banovom brdu i Čukarici ne postoji veza Zemun - Bežanijska kosa - bul.heroja sa Košara - most preko Ade - Čukarica. Putovanje od bloka 70 do Bežanijske kose traje dugo a realno bi moglo da traje 10-15 minuta kada bi se bar jedna linija (708 ili 76) preusmerila na bulevar Heroja sa Košara u pravcu ka Bežanijskoj kosi i dalje prema Zemunu. Stanovnici Bežanijske kose sa postojećom linija 85 Banovo brdo - Zemun - Borča imaju vezu kod samo kod opštine Novi Beograd a to je opet vožnja okolo i ul.Omladinskih brigada u kojoj je uvek gužva. Ako već postoji bul.Heroja sa Košara sa po 3 saobraćajne trake po smeru koja spaja Bežanijsku kosu, Zemun, Ledine sa jedne strane i most preko Ade, Banovo brdo, Senjak, Čukaricu, Dedinje, Rakovicu sa druge strane trebalo bi uvesti liniju koja će omogućiti stanovnicima pomenutih naselja brže i kraće putovanje.
Sto se tice linije 85 ona bi mogla cim predje most na adi,da se ne spusta dole niz buvljak,nego da nastavi pravo kroz novi bulevar i desno da skrene u omladinskih prigada i dalje ka opstini nbgd.Jer vec ima tramvaj 13 koji spaja Banovo brdo sa buvljakom i delta sitijem.Linija 708(ako gledamo iz pravca Zemun polja) da umesto sto skrece u partizanske avijacije,da nastavi pravo i da ide preko novog bulevara i skrene desno kod omladinskih brigada tj gde je aiport city i dalje pravo ka bloku 70a.Linija 76 bi mogao da skrene desno u tosin bunar,tj kod studentskog grada prati trasu linije 45 do žs tosin bunar i onda skrene levo u bulevar i dalje kako sam predlozio za 708.
 
Ja se slažem da postoji linija kroz Bulevar heroja sa Košara nekad. Ali ja stvarno ne vidim zašto bi sada išla tamo, jer u toj ulici realno ne postoji još uvek ništa. Ja nekako razumem da gradski prevoz ne treba da ide najbržom trasom, već onom gde postoji narod da tako kažem. Npr. 85 ne ide bezveze kroz Belvil, jer osim Belvila tu se nalazi i autobuski i tramvajski pogon. Linije 76 i 708 su mogli da puste levo u Bulevar Zorana Djindjića, pa pravo ka 11. aprilu. Ali očigledno da postoji neki razlog zašto idu preko opštine. Može i 94 skrenuti iz Omladinskih brigada u pomenuti bulevar i pravo na Most na Adi, ali onda se cela M.Milankovića ostavljaju bez prevoza ka Rakovici. Treba pustiti naravno neku linije tuda, ali moje mišljenje je da za sada nema potrebe, jer bi se time uništile postojeće linije.
 
Линија кроз Буевар хееоја са Кошара би могла да буде фидер за БГ воз пошто је приступ стајалишту сада ближи из булевара него из Тошиног бунара.
 
Vrh