Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544658#p544658:2lyjx9px je napisao(la):
Дошљак » 13 Јун 2018 03:03 pm[/url]":2lyjx9px]И то ограничење је глупост, ГСП нас вози у неким возилима из прошлог миленијума.
ГСП није добио линије на тендеру па нема ту старосну границу да га условљава
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544691#p544691:2nt0m8dj je napisao(la):
Djole Pevcanin » Сре Јун 13, 2018 6:16 pm[/url]":2nt0m8dj]Боље препун ЛиАЗ 5292.22 у коме клима растура него зглобни нови крш на 601.
А путници да седају једни другима на главу.
 
Bilo da je zglobni man bez klime , sa malo šibera i malim brojem putnika , bilo da je pretpan Liaz sa klimom koja piči , efekat je isti. Kada sde gomila znojavih ljudi skupi na malom prostoru , džaba ti to što klima tuče kada kada je nadjača toplota velikog broja tela , plus što u takvim situacijama vrlo često zna da bude i zagušljivo ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544739#p544739:352ipbtq je napisao(la):
solecar » 13 Јун 2018, 22:16[/url]":352ipbtq]Bilo da je zglobni man bez klime , sa malo šibera i malim brojem putnika , bilo da je pretpan Liaz sa klimom koja piči , efekat je isti. Kada sde gomila znojavih ljudi skupi na malom prostoru , džaba ti to što klima tuče kada kada je nadjača toplota velikog broja tela , plus što u takvim situacijama vrlo često zna da bude i zagušljivo ...

тако је. јбш климу ако у бусу има 100 људи
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544746#p544746:208psddi je napisao(la):
Žika » Sre Jun 13, 2018 10:49 pm[/url]":208psddi]Klima je klima.
Koliko često se voziš gradskim prevozom i koliko često si bio u situaciji da se voziš sa pretpanim vozilom u kome radi klima?
 
Џаба клима ако људи висе на вратима често и без могућности да се држе за неку шипку због гужве, да не кажем натрпани ко свиње у камион.
 
Sad kad zavrsi skola pa smanje broj buseva pocnu godisnji u gsp bice guzve
 
Danas sam se vozio u Solarisu u kome nije radila klima, a bio je relativno pun. Unutra nije moglo da se diše, preznojavao sam se od vrućine. I onda sam presedao na 50, Liaz, prepun autobus, unutra radi klima, i nije bilo uopšte vrućina i moglo je da se diše.
 
Od 13:15 do 13:50 bez ijedne 73 i 610, reakcija ljudi kod Erport Stija kad su videli 94 "auuuu", na prvi 85, 94 ide kao navijen, ali ne moze da preveze ljude od te stanice do Blokova... Da li neko kapira sustinu? Vec skoro godinu dana stanica Erport Siti u oba smera ne moze da prihvati toliki broj ljudi do Zemuna ili Blokova? West Point 65 i A Blok Belvila su se uselili, Delta Siti da ne spominjem... Nesto se na deonici Omladinskih Brigada - Opstina Nbg mora preduzeti, nijedna linija odatle nije predata privatnicima, a na svim linijama GSP, to ne moze... Imao si pre pouzdani 85 na 15 - 20 minuta, i 610 sa privatnikom tacnim u sekund, sad samo privatnik na 68 i 94, ali ajde hteli su "transparentniji gradski prevoz", umesto rentabilnog... Zato smo tu, da sem 94 nista po Novom Beogradu ne radi kako treba, a i do 94 treba doci do Erport Sitija gde je veeeeeeeeeelika razmena ljudi... Pa kako?
 
Не капирају, комшија, не капирају; Омладинских бригада је једна од најзначајнијих градских улица, то је главна осовина централног пословног подручја Београда, али, док та чињеница допре из једног места... тамо доле до глава која управљају животом града, много ће воде отећи низ канализацију.
 
Umesto da se radi na normalizaciji (privataziciji) GSPa, oni mene uporno pokusavaju da upiru prstom da sam krivac za takvo stanje... Barem ti Pantografe i video si stanje da su ljudi duz Omladinskih Brigada prinudjeni da rade gimnastiku kod Erport Sitija da bi usli u prevoz do Opstine... Problem kretanja lokalnog dela savskih blokova je taj, sto da bi dosli do Opstine Novi Beograd i izbegli guzve u 95, oni koriste 94 jer jedini pod privatnicima radi kako treba, da bi se domogli 85 koji prevozi ljude tu... E sad, 94 kod Erport Sitija dolazi prazan sa Buvljaka, i kupi ljude koji ne trebaju da udju u isti, a zasto je to tako, i zasto nije privatnicima ostao potez 600, gde ne bismo imali nivo retardacije da 83 ide sa solo vozilima GSPa to je pitanje od milion E... Uglavnom Omladinskih Brigada je usko grlo postalo sa velikim brojem ljudi, a kraj krize i intenzitet saobracaja koji je preglomazan za tu ulicu se ne nazire, jedino resenje je uvodjenje kruzne linije kroz Savske Blokove i do Opstine Novi Beograd, a da sa druge strane kruzi preko Tosinog Bunara do Opstine Novi Beograd i Bloka 42, jer non stop se radi gimnastika, a GSPu ne uspeva da to resi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544739#p544739:7mx1uwkd je napisao(la):
solecar » Sre Jun 13, 2018 9:16 pm[/url]":7mx1uwkd]Kada se gomila znojavih ljudi skupi na malom prostoru , džaba ti to što klima tuče kada kada je nadjača toplota velikog broja tela...
Ahahaha, 100 ljudskih tela da nadjaca i neutralise rashladjen autobus? Pa ovo je za vanrednog momentalnog nobela iz oblasti biofizike... :lool:
Пантограф":7mx1uwkd je napisao(la):
Омладинских бригада је једна од најзначајнијих градских улица, то је главна осовина централног пословног подручја Београда
Bas zbog te glavne osovine, oduvek sam predlagao tramvaj, i objasnjavao zasto tu a ne u bul umetnosti.
A optuzuju me za sinofobiju. :lool:
Skracena trasa 73 saobracajna-blokovi je cela na takvim osovinama i potpuno je opravdano uvesti tramvaj, zajedno sa spajanjem dela usce-opstina.
Tramvaj i treba na glavne osovine sa najvise putnika, a ne u hronicno skuceni centar ili kruzno obilazne varijante tipa mirijevski bul i ova nebuloza oko belvila koja je totalni promasaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544964#p544964:31ewvcl5 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pet Jun 15, 2018 8:58 am[/url]":31ewvcl5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544739#p544739:31ewvcl5 je napisao(la):
solecar » Sre Jun 13, 2018 9:16 pm[/url]":31ewvcl5]Kada se gomila znojavih ljudi skupi na malom prostoru , džaba ti to što klima tuče kada kada je nadjača toplota velikog broja tela...
Ahahaha, 100 ljudskih tela da nadjaca i neutralise rashladjen autobus? Pa ovo je za vanrednog momentalnog nobela iz oblasti biofizike... :lool:
Teško da tako nešto kompleksno može da shvati neko ko ne izbija iz klimatizovanih kola.
 
Мени је чудно да на НБГ нема кружних линија, а услови су најпогоднији за њихово увођење у односу на остале делове града где имамо кружне линије. Кружна линија која би качила блокове, општину, Тошин бунар, блок 42 и Омладинских бригада би са честим тактом могла да буде и поуздан фидер БГ возу.
 
Sve zavisi gde i kako se organizuje kružna linija. Eto recimo 57 je , po meni , odlično zamišljena i funkcionisala dok je opsluživala samo naselje Golf , dok je sada u ovakvom obliku promašaj.
 
Pada mi na pamet kružna tramvajska linija, ali ajde nek bude minibus. Ušće- Milentija Popovića, pa do GŽS dalje do omladinskih-opština i nazad do Ušća. U bilo kojem smeru, mislim da bi makar pokrila taj haos u Omladinskih brigada gde je prevoz najlošiji.
 
Nisam te baš najbolje razumeo kuda bi to linija išla. Buni me ovo sa GŽS. Da li bi linija išla preko Starog savskog mosta , pa Savskom i Bulevarom Vojvode Mišića preko Mosta na ADI i Bulevara Milutina Milankovića?
 
Таква трамвајска линија звучи савршено. Ево мени пада на памет електробус сличне трасе, само да после блока 42 скрене у Ђорђа Станојевића као 85, ту се напуни код гараже ГСП, и онда продужи право до Омладинских бригада па право на општину, десно у М. Пупина, Ушће па опет М. Поповића ка блоку 42.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544965#p544965:27a7eye5 je napisao(la):
solecar » Pet Jun 15, 2018 8:54 am[/url]":27a7eye5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544964#p544964:27a7eye5 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pet Jun 15, 2018 8:58 am[/url]":27a7eye5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544739#p544739:27a7eye5 je napisao(la):
solecar » Sre Jun 13, 2018 9:16 pm[/url]":27a7eye5]Kada se gomila znojavih ljudi skupi na malom prostoru , džaba ti to što klima tuče kada kada je nadjača toplota velikog broja tela...
Ahahaha, 100 ljudskih tela da nadjaca i neutralise rashladjen autobus? Pa ovo je za vanrednog momentalnog nobela iz oblasti biofizike... :lool:
Teško da tako nešto kompleksno može da shvati neko ko ne izbija iz klimatizovanih kola.
Haha, bas je kompleksno :lool:,toliko da su i drugi clanovi primetili da je prosto nemoguce:
marrecar":27a7eye5 je napisao(la):
I onda sam presedao na 50, Liaz, prepun autobus, unutra radi klima, i nije bilo uopšte vrućina i moglo je da se diše.
 
Tolko je kompleksno da su čak i drugi članovi primetili:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544747#p544747:3r2vrhbl je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Jun 13, 2018 10:55 pm[/url]":3r2vrhbl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544739#p544739:3r2vrhbl je napisao(la):
solecar » 13 Јун 2018, 22:16[/url]":3r2vrhbl]Bilo da je zglobni man bez klime , sa malo šibera i malim brojem putnika , bilo da je pretpan Liaz sa klimom koja piči , efekat je isti. Kada sde gomila znojavih ljudi skupi na malom prostoru , džaba ti to što klima tuče kada kada je nadjača toplota velikog broja tela , plus što u takvim situacijama vrlo često zna da bude i zagušljivo ...

тако је. јбш климу ако у бусу има 100 људи

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544759#p544759:3r2vrhbl je napisao(la):
Дошљак » Sre Jun 13, 2018 11:24 pm[/url]":3r2vrhbl]Џаба клима ако људи висе на вратима често и без могућности да се држе за неку шипку због гужве, да не кажем натрпани ко свиње у камион.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544739#p544739:25ku6bxn je napisao(la):
solecar » Sre Jun 13, 2018 9:16 pm[/url]":25ku6bxn]...džaba ti to što klima tuče kada kada je nadjača toplota velikog broja tela...
Ti ljudi su komentarisali efekat GUZVE, nigde ne vidim da je bilo ko od drugih clanova izneo ili se slozio sa krajnje smehotresnom tvrdnjom da 'toplota' 100 ljudskih tela moze da nadjaca I PONISTI dejstvo jednog klima uredjaja. Ako je takvo osmo svetsko cudo zaista moguce, onda sa zakonima fizike nesto ozbiljno nije u redu. I eto nama nobela. :lool:
 
Кружна линија која би везивала савске блокове као 36 што ради по центру Београда, би итекако била рентабилна још би се тражила карта више јер би качила чворишта попут Тошиног Бунара, Студењака, Старог Меркатора, Општине Нови Београд, за почетак, Блок 42 да се ту целокупна аутобуска станица пребаци, онда би 85 добио на смислу јер не би довлачио људе из Старе Пазове ту, већ би добио на значају да мора да остане у најамњу руку на подручју Аде, јер је ту велика размена људи... Није све на Новом Београду засновано на 95, ПРЕПУНОМ 95. Ту је Пантограф елаборирао, а ја документујем, као неко који се креће на тим релацијама, и зато упорно што каже Бумбар, не треба дирати 601 из градске зоне, јер то ће бити колапс јер ће људи се распадати да пресадају и да пуне 95 људима који нису из те феле. 601 мора да остане у граду, а са стране Блока 42 велико је питање, шта треба. Јачати 85, или јачати Северозапад и Југоисток Земуна, а идеална пречица за тај део Земуна је 612 који треба модификовати уз укидање 76 који ничему не служи... Да ли сам барем ја јасан на 9 зајечарских пива вечерас док ја ово елаборирам? Аман више,
 
Vrh