Кружна линија која би везивала савске блокове као 36 што ради по центру Београда, би итекако била рентабилна још би се тражила карта више јер би качила чворишта попут Тошиног Бунара, Студењака, Старог Меркатора, Општине Нови Београд, за почетак, Блок 42 да се ту целокупна аутобуска станица пребаци, онда би 85 добио на смислу јер не би довлачио људе из Старе Пазове ту, већ би добио на значају да мора да остане у најамњу руку на подручју Аде, јер је ту велика размена људи... Није све на Новом Београду засновано на 95, ПРЕПУНОМ 95. Ту је Пантограф елаборирао, а ја документујем, као неко који се креће на тим релацијама, и зато упорно што каже Бумбар, не треба дирати 601 из градске зоне, јер то ће бити колапс јер ће људи се распадати да пресадају и да пуне 95 људима који нису из те феле. 601 мора да остане у граду, а са стране Блока 42 велико је питање, шта треба. Јачати 85, или јачати Северозапад и Југоисток Земуна, а идеална пречица за тај део Земуна је 612 који треба модификовати уз укидање 76 који ничему не служи... Да ли сам барем ја јасан на 9 зајечарских пива вечерас док ја ово елаборирам? Аман више,