Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Скраћење 601 до 42 блока било би равно њеном укидању. Евентуално скраћење које би смело да се дозволи јесте до блока 20 али да пролази Сава центар успут.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545250#p545250:3d5ynky0 je napisao(la):
Дошљак » Sub Jun 16, 2018 11:17 am[/url]":3d5ynky0]Скраћење 601 до 42 блока било би равно њеном укидању. Евентуално скраћење које би смело да се дозволи јесте до блока 20 али да пролази Сава центар успут.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545262#p545262:3d5ynky0 je napisao(la):
direktor » Sub Jun 16, 2018 12:40 pm[/url]":3d5ynky0]601 da okrece ili na mostaru ili na prokopu
:kk:
 
601 на Прокопу или Мостару би само оптерећивао већ оптерећене линије које туда иду ка граду, док би у блоку 20 могло да се преседне на празне 27е и 35 до центра града за две станице, или да се преседа на трамваје, 78 и 83 до Славије као што се преседа на Савском тргу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545230#p545230:3k8l6khd je napisao(la):
Gaspar18 » Sub Jun 16, 2018 2:29 am[/url]":3k8l6khd]Кружна линија која би везивала савске блокове као 36 што ради по центру Београда, би итекако била рентабилна још би се тражила карта више јер би качила чворишта попут Тошиног Бунара, Студењака, Старог Меркатора, Општине Нови Београд, за почетак, Блок 42 да се ту целокупна аутобуска станица пребаци, онда би 85 добио на смислу јер не би довлачио људе из Старе Пазове ту, већ би добио на значају да мора да остане у најамњу руку на подручју Аде, јер је ту велика размена људи... Није све на Новом Београду засновано на 95, ПРЕПУНОМ 95. Ту је Пантограф елаборирао, а ја документујем, као неко који се креће на тим релацијама, и зато упорно што каже Бумбар, не треба дирати 601 из градске зоне, јер то ће бити колапс јер ће људи се распадати да пресадају и да пуне 95 људима који нису из те феле. 601 мора да остане у граду, а са стране Блока 42 велико је питање, шта треба. Јачати 85, или јачати Северозапад и Југоисток Земуна, а идеална пречица за тај део Земуна је 612 који треба модификовати уз укидање 76 који ничему не служи... Да ли сам барем ја јасан на 9 зајечарских пива вечерас док ја ово елаборирам? Аман више,

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528880#p528880:3k8l6khd je napisao(la):
Dzejms » Pet Mar 30, 2018 2:11 pm[/url]":3k8l6khd]Ja imam opsesiju sa kružnom linijom koja bi povezala blok 21 - 23 - Tošin i Yu Biznis. Nije nešto prepametna ali bih ja bio najsrećniji kad bi pičio neki redovni na ovoj trasi.
file.php



Neostvaren san, pored drvoreda na sve strane.
 
Eво да се надовежем, предлог за три кружне линије на НБГ, од којих би две биле електробуске (црвена и зелена), а плава Џејмсова аутобуска.
 
Али блок 20 је само две станице од Савског трга, пролазе поред исте аутобуске и сличне трамвајске линије, док од Мостара имамо брдо линија али преоптерећених по доласку.
 
Дошљак оно што си ти по мапама урадио је одлично, само што си по бојама си дао решења је недефинисано, требаш да оно што си зеленом бојом ставио додаш пола оног што качи Блок 42 и то је то. Значи кружна линија као по предложеном би ишла од Блока 45 - Јурија Гагарина - Војвођанска - Тошин Бунар - Париске Комуне - Гоце Делчева (дискутабилна је Фонтана и 9та гимназија) - Стари Меркатор - Општина Нови Београд - Омладинских Бригада - Трећи Булевар - А.Борбе - Јурија Гагарина до Блока 45. Мислим да би то могло да се изведе за 40 минута овај круг, са два или три аутобуса по смеру... Питање за комшије са Новог Београда, да ли би линија смисла да стаје и код Ерпорт Ситија, у смислу да је и ту велика навала људи, или да се повећавају капацитети на 73 и 85..? 94 овде не рачунам, јер исти од Бувљака служи само у локалном превозу до Блокова...
 
Obzirom da od sutra krece rekonstrukcija ulice Ace Joksimovica,i trajace do 31 jula,linije 37,50,52 ce ici kroz Spasovdansku.Od 15 jula do 31 jula zatvara se Spasovdanska tako da ce linije koje sam pomenuo zajedno i sa 89 ici kroz Djordja Ognjanovica u oba smera....eto prilike da se nadlezni uvere kako mogu lepo autobusi da tuda idu u oba smera i ka gradu i ka periferiji.Kao sto prilikom rekonstrukcije Vinogradske ulice u Surcinu,tamo ostavili ljudima liniju 602 da koriste i posle sredjivanja ulice,ovo je idealna prilika da se jedna od ovih linija 37,50 ili 52 ostavi kasnije da prolazi kroz Djordja Ognjanovica pa kroz Ratka Mitrovica...ako moze Solaris sa 52 tuda da ide 15 dana,bas me zanima ko ce se pametan naci posle da kaze kako zglobni ne moze tuda....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545630#p545630:ulivdu1l je napisao(la):
Gaspar18 » Нед Јун 17, 2018 11:42 pm[/url]":ulivdu1l]Дошљак оно што си ти по мапама урадио је одлично, само што си по бојама си дао решења је недефинисано, требаш да оно што си зеленом бојом ставио додаш пола оног што качи Блок 42 и то је то. Значи кружна линија као по предложеном би ишла од Блока 45 - Јурија Гагарина - Војвођанска - Тошин Бунар - Париске Комуне - Гоце Делчева (дискутабилна је Фонтана и 9та гимназија) - Стари Меркатор - Општина Нови Београд - Омладинских Бригада - Трећи Булевар - А.Борбе - Јурија Гагарина до Блока 45. Мислим да би то могло да се изведе за 40 минута овај круг, са два или три аутобуса по смеру... Питање за комшије са Новог Београда, да ли би линија смисла да стаје и код Ерпорт Ситија, у смислу да је и ту велика навала људи, или да се повећавају капацитети на 73 и 85..? 94 овде не рачунам, јер исти од Бувљака служи само у локалном превозу до Блокова...
Идеја са црвеном и зеленом трасом јесте да користе електрични пуњач код гараже ГСПа, мада могу и да буду другачије, као што си предложио и да користе стандардне аутобусе. На крају крајева и сами пуњачи се могу поставити негде другде по потреби.
 
Ideja je spojiti kruzno udaljene delove Novog Beograda sa Blokom 42 i Tosinim Bunarom, kako bi se rasteretio gornji deo Novog Beograda koji ima samo 85, a sa druge strane rasteretiti 73 na kriticnom delu gde je podrska u vidu 610 katastrofalna obzirom na interval... Plus A Blok Belvila, plus Erport Siti i West Point 65...
 
Koliko znam, ne planiraju nikakvo poboljsanje saobracaja u Omladinskih brigada (nove linije, manji takt), kazu da sve funkcionise.
 
Što konkretno ne kažu kako funkcioniše, nego ovako uopšteno pričaju.
 
Лако је њима да причају из канцеларије. Тај део НБГ се претерано брзо развио док су многе линије осале у 80има.
 
601 ne treba dirati uopste. 602 bi trebala ici do bloka 45, 603 do Bezanijske kose, 604 do Ledina kao i 605.
607 bi mogla od Jakova da polazi istom trasom samo duplirati polaske. 610 da ide do bloka 70 a odatle da se uvede linija 69 do Batajnice, trasa: (Gandijeva-Zemunska-Tošin bunar-Ugrinovačka-Filipa Visnjića) i dalje trasom 706
 
За окретницу Ледине треба сачекати спајање Норвешке, Т6 и Војвођанске и прављење новог терминуса ту на ћошку где би окретали и 74, 75, и 71, 603, 605, а могла би и још нека линија.

Иначе, пала ми је на памет једна идеја, да се претумбају 27 и 27е, тако да 27е креће са Трга, право у Деспота Стефана, а 27 да иде као што иде 27е од 20. блока до Теразијског музеја, па да на излазу из тунела скрене десно у Дечанску па право на Булевар Краља Александра. Тиме се убрзавају обе линије, мање се губи време на семафорима и мања је гужва аутобуса око Дома омладине.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546562#p546562:20l0yfct je napisao(la):
Miroslaves » Thu Jun 21, 2018 9:41 pm[/url]":20l0yfct]601 ne treba dirati uopste. 602 bi trebala ici do bloka 45, 603 do Bezanijske kose, 604 do Ledina kao i 605.
607 bi mogla od Jakova da polazi istom trasom samo duplirati polaske. 610 da ide do bloka 70 a odatle da se uvede linija 69 do Batajnice, trasa: (Gandijeva-Zemunska-Tošin bunar-Ugrinovačka-Filipa Visnjića) i dalje trasom 706
Da li ti znas zasto 610 ide sad ovom trasom? Upravo zbog rasterecenja 73, a i to ne pomaze, ne pomaze ni 85 koji sluzi da iz Zemuna dovuce ljude do Erport Sitija da bi u Blokove dosli sa 94... 610 sad svoje putnike ima na deonici Opstina Novi Beograd - Surcin, plus jako bitne stanice su u Bloku 61 gde je takodje veliko cvoriste putnika sad. Kruzni tok u Vojvodjanskoj je za ljude koji idu na 601 i 602. Za 603 je jedini spas da ide do Bloka 70, ali da od Ledina ide u Express rezimu i da staje samo na obe stanice u Bloku 61 i to je to do Bloka 70...
 
Od ponedeljka linija 36 radi do ponoći. I dalje na 20 minuta. Sada će biti pokriveni i ona četri polaska voza poslew 20:30 , što do sada nisu bila , a na koja je ukazivano, a možda i još neki dodatzni polazak (nisam proveravao red vožnje za Prokop tako da ne znam koje su dodatne promene).

izvor: bgprevoz
 
A kako ce neko ko ide na Novi Beograd da se dovuce sa 36...? Nisam video 83 kad ide sa Crvenog Krsta, ako 36 kaci to presedanje ok, ali uvece na Nbg je smrt ici, veceras je na 95 bilo haosa, a ni tramvaji nisu isli ne dalje od garaze, jer se stvorilo jezero u Bloku 45, a i Treci Bulevar je bio u haosu :'(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546743#p546743:2yo1jdt6 je napisao(la):
Gaspar18 » Sub Jun 23, 2018 12:47 am[/url]":2yo1jdt6]A kako ce neko ko ide na Novi Beograd da se dovuce sa 36...? Nisam video 83 kad ide sa Crvenog Krsta, ako 36 kaci to presedanje ok, ali uvece na Nbg je smrt ici
Poslednji 83 kreće u 23:55 sa Crvenog krsta , tako da se može uhvatiti sa poslednjim polaskom 36 u 23:40 (smer GŽS - Slavija). Ovo važi za letnji red vožnje.
 
Kakve je situacija sa prebacivanjem linije 46 na Prokop.

Ona bi mogla da pokrije dva bitna stajalista za presedanje na Mostarskoj petlji.
 
Jel to nešto novo u planu? Ono što ja znam je da su zamislili da se 46 prebaci na okretnicu u bloku 42 a da svraća do Prokopa sa strane autoputa do okretnice koju planiraju da izgrade.
 
Vrh