Sto se tice nocnog prevoza,misljenja sam da najvece gradske linije treba da rade 24 sata...njih je nekoliko i spajaju mnogo delova grada,a u periodu od 00 do 04 h mogle bi da idu na sat vremena ili sat i po...to bi po meni bile linije 17,18,26,50,73,88......e sad da bi se tako nesto ostvarilo treba prvo jasno definisati da li nocni prevoz mogu da rade samo privatnici ili zajedno GSP i privatnici...ako ga rade samo privatnici,realno je onda menjati linije na kojima oni vec rade na dnevnom nivou,znaci samo napraviti nocni rezim za one najfrekventnije pravce....ako to radi GSP,onda treba praviti neke nove mreze nocnog prevoza...ali realno gledano,mislim da je prevazidjeno vise trpati ceo nocni prevoz na jedan terminus tipa Trga Republike,nego epostojeci dnevni prevoz samo treba modifikovati u periodu od 00h do 04h tako da ljudi u kom god delu grada da se nalaze u tom periodu treba da znaju koje su im presedacke tacke do kojih mogu doci kako bi se prebacili kuci...najbolji primer po meni su linije 26,50,73 i 95...smatram da takve linije koje bukvalno nekih 18 do 19 sati dnevno voze usporeno i sa previse putnika,treva i tokom noci da rade jer ovaj grad odavno zivi 24h/7dana u nedelji,i potreba da ljudi koriste prevoz je i nuzda i potreba,rade se trece smene,dolazi se da se radi i od 5 ujutru...u pekare mesare,trgovinske objekte,itd....naravno ovo je moje zapazanje za pojedine linije,ali smatram da recimo linija 50 treba da radi 24 h,od 00 do 04 treba da radi recimo na 45 minuta,potpisujem da bi putnika bilo koliko zelite,isto to mislim i na linije koje idu autoputem 17 i 18,kao i na cuvenu 95,o njoj je suvisno trositi reci...sto se tice vec postojecih nocnih linija,ako vec imamo na primer 37 N,onda bi on bio efektniji ako bi obuhvatio potez preko Miljakovca i preko Knezevca i zatim okretao na Vidikovcu,jer vec preko Cukarice idu 51N i 56 N...ako vec imamo nocni 31N,zasto on ne bi na primer isao do 3 Tiganja,bar do skretanja za VML,i to bi ljudima znacilo,ako vec imamo nocni 84,zasto on ne bi isao do Altine....prema tome mnogo mogucnosti da se bude racionalan a pritom i da se ljudima olaksa.Samo je vise potrebno da se shvati da je po meni nocni prevoz kao u dosadasnjem rezimu vec uveliko prevazidjen i da polako treba razmisljati o produzenju rada nekoliko glavnih gradskih linija na 24 h,i mislim da bi to poslalo mnogo jacu poruku i efekat i znacajno umanjilo cekanje nocnog prevoza na kriticnim tackama u gradu tokom noci....