Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Треба убацити још једно возило како би такт био мањи јер је неподношљиво да иде изнад 20 мин.
 
Sramno je da na 607 ima samo jedno vozilo. Odlična je trasa samo da se stave još 2 vozila.
 
Meni deluje da je linija uvedena reda radi , čisto da bi moglo da se kaže da se sluša glas naroda , a ne da je i zaista postojala volja gradskih vlasti da se zaista olakša prevoz na ovom potezu.
 
Крајње је време да приватници набаве зглобове и за остале линије осим 511. 37, 58, 59 и 78 пре свега, а могле би и 35 и 47, 48 ако је то технички могуће на њиховим трасама.
 
Papirološki nije moguće. Ugovor je predviđeno da linije budu solo , i za to im se plaća. Te tako do sledećeg ugovora , kroz jedno desetak godina , ima da se vozimo u solaćima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542225#p542225:1bsyaosz je napisao(la):
beobike » Sub Jun 02, 2018 9:18 pm[/url]":1bsyaosz]@solecar Objasnio si su[tinu.

@Djole Pevcanin A kakve veze Premijer ima sa Kneževcom, ili bar sa ogromnim delom? I odakle to da se do njega popnu?
Zanimljivo je da u poplavi 500 linija u Rakovici nijedna jedina ne saobraća kroz Vidikovac. A izgleda i da je civilizacijski sporno da se do najbliže pijace i ostalih sadržaja dnevnih potreba stigne najbrže, najlakše i najkomfornije već MORA da se preseda da ne bi ljudi bili razmaženi. Ne razumem te, pričamo o lokalnoj liniji koja može i u krug da se vrti a ne o trasi ka Jupiteru pa da su ti krivi penzioneri iz Kneževca jer su zli i naopaki. A i sam ćeš jednom biti penzioner pa se seti šta si pisao. Spustio bih ja 59 kroz Kneževac, da vidi Pevac šta znači Vidikovac.

NIšta, pravim peticiju, tražim(o) liniju do Mirjeva ili Bežanije, to ima više šanse da prođe. Usput hvala Opštini Rakovici što redovno odgovaraju na poruke !@#$%
A gde žure kad im je teško da presedaju ? Drugo , da se manje pretovaruju lakše bi im bilo.
Treće imali su pijacu na Miljakovcu i što je nisu koristili ? Sada je zapuštena a imali su direktnu vezu do nje . Malo je bio zeznut povratak ali opet ništa na ovom svetu nije idealno.
Sve sadržaje imaju i na Miljakovcu , Kanarevom ili ako reše da plivaju i na Banjici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544417#p544417:2j75k4wd je napisao(la):
solecar » Uto Jun 12, 2018 5:45 pm[/url]":2j75k4wd]Papirološki nije moguće. Ugovor je predviđeno da linije budu solo , i za to im se plaća. Te tako do sledećeg ugovora , kroz jedno desetak godina , ima da se vozimo u solaćima.
Pojedinci ocigledno nikad nisu culi da svaki ugovor moze da se preuredi aneksom pod novim uslovima koji odgovaraju svim ugovornim stranama.
Dakle, sve je stvar dobre volje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544510#p544510:odfvgft9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Uto Jun 12, 2018 11:22 pm[/url]":odfvgft9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544417#p544417:odfvgft9 je napisao(la):
solecar » Uto Jun 12, 2018 5:45 pm[/url]":odfvgft9]Papirološki nije moguće. Ugovor je predviđeno da linije budu solo , i za to im se plaća. Te tako do sledećeg ugovora , kroz jedno desetak godina , ima da se vozimo u solaćima.
Pojedinci ocigledno nikad nisu culi da svaki ugovor moze da se preuredi aneksom pod novim uslovima koji odgovaraju svim ugovornim stranama.
Dakle, sve je stvar dobre volje.
Pojedinci očigledno nisu čuli da to nadležni ne žele da rade.
 
Gospodo, dal bi vi dastw konkurisali za solo linije, posledicno kupili solo vozila (na kredit ili lizing) pristali da ulazite u pregovore i potpisujete aneks ugovora kojim bi ti autobusi postali visak, a morali bi ste da kupujete 'novu' turu, ovaj put zglobnih vozila.
I ne radi se samo o vozilima, vec i o garazama, kanalima, dizalicama i sl.
Ti aneksi i konstantne izmene "pravila igre" i odbijaju kako strane tako i domace investitore, jer u bilo kom biznisu (koji nema spekulativni karakter) od samog iznosa potencijalnog profita, bitnija je sigurnost ulagaca da ce svoju investiciju povratiti i zatim zaraditi

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Приватници су ипак флексибилнији, сетимо се како су се лако измењали аутобуси међу приватницима, где су завршили првобитни зглобни приватни аутобуси од пре ове последње поделе (Два Ик218 и Фап), па како су набављани половњаци (од домаћих Ик201 до Солариса и МАНова из увоза) да би их све на крају заменили нови МАЗови 215. Ево мени су највише фалили зглобови на 78 док сам живео на НБГ, и искрено тада би ми и Ик218 и зглобни ФАП као и стари Ик201 који су радили 601 добро дошли у шпицу ујутро када су Лиази и Кобре претрпане од Фонтане до Франша.
 
Slazem se da se fleksibilniji (doduse nisu imaju i olaksavajucu okolnost - samostalno gazdovanje, donosenje odluka kao i nabavka bez tenderskih procedura.
No ovo sto si naveo se uglavnom odnosi na "pretumbacije", a ne na kupovinu veceg broja zglobnih autobusa, uz visak vec kupljnih (ali ne i isplacenih) solo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544519#p544519:cbsvhcpy je napisao(la):
solecar » Uto Jun 12, 2018 11:17 pm[/url]":cbsvhcpy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544510#p544510:cbsvhcpy je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Uto Jun 12, 2018 11:22 pm[/url]":cbsvhcpy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544417#p544417:cbsvhcpy je napisao(la):
solecar » Uto Jun 12, 2018 5:45 pm[/url]":cbsvhcpy]Papirološki nije moguće. Ugovor je predviđeno da linije budu solo , i za to im se plaća. Te tako do sledećeg ugovora , kroz jedno desetak godina , ima da se vozimo u solaćima.
Pojedinci ocigledno nikad nisu culi da svaki ugovor moze da se preuredi aneksom pod novim uslovima koji odgovaraju svim ugovornim stranama.
Dakle, sve je stvar dobre volje.
Pojedinci očigledno nisu čuli da to nadležni ne žele da rade.
Pa jasno sam napisao da je sve stvar dobre volje. A moj komentar se odnosio na gornju tvrdnju da navodno 'papiroloski nije moguce', sto je apsolutno netacno i odraz neznanja.

laki72":cbsvhcpy je napisao(la):
Slazem se da se fleksibilniji (doduse nisu imaju i olaksavajucu okolnost - samostalno gazdovanje, donosenje odluka kao i nabavka bez tenderskih procedura.
No ovo sto si naveo se uglavnom odnosi na "pretumbacije", a ne na kupovinu veceg broja zglobnih autobusa, uz visak vec kupljnih (ali ne i isplacenih) solo.
A ko kaze da bi bili visak, koliko gsp solo-raspada nas svakodnevno prevozi? Neka im ustupe jos koju liniju kad nisu sposobni za normalnu obnovu vozila.
 
Eво сада већ стоје као вишкови они половни Солариси и МАНови, осим ако нису отишли у неки други град. А добро би извадили ствар на многим приватним линијама.
Што се тиче могућег вишка соло возила, лепо дати приватницима неке соло линије које једва са тешкоћом држи ГСП са свакодневним упадањима приватника.
 
To si u pravu, al to je vec kompleksnija prica preraspodele, ali i dodele NOVIH linija privatnim prevoznicima

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544591#p544591:elvdykns je napisao(la):
Дошљак » Wed Jun 13, 2018 9:47 am[/url]":elvdykns]Eво сада већ стоје као вишкови они половни Солариси и МАНови, осим ако нису отишли у неки други град. А добро би извадили ствар на многим приватним линијама.
Што се тиче могућег вишка соло возила, лепо дати приватницима неке соло линије које једва са тешкоћом држи ГСП са свакодневним упадањима приватника.

Ti Solarisi i Manovi su prešli 10 godina pa ne mogu da voze
 
И то ограничење је глупост, ГСП нас вози у неким возилима из прошлог миленијума. Ти половни Солариси и МАНови више одговарали него ови нови ЛИАЗИ којима су повадили предња седишта Бог зна зашто и сада возају тако већ више месеци.
 
Vozio sam se u tom jednom zglobnom manu na 601.
Nije radila klima a malo šibera,.... crkavanje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544548#p544548:ar8v1pjs je napisao(la):
laki72 » Sre Jun 13, 2018 12:17 am[/url]":ar8v1pjs]Gospodo, dal bi vi dastw konkurisali za solo linije, posledicno kupili solo vozila (na kredit ili lizing) pristali da ulazite u pregovore i potpisujete aneks ugovora kojim bi ti autobusi postali visak, a morali bi ste da kupujete 'novu' turu, ovaj put zglobnih vozila.
I ne radi se samo o vozilima, vec i o garazama, kanalima, dizalicama i sl.
Ti aneksi i konstantne izmene "pravila igre" i odbijaju kako strane tako i domace investitore, jer u bilo kom biznisu (koji nema spekulativni karakter) od samog iznosa potencijalnog profita, bitnija je sigurnost ulagaca da ce svoju investiciju povratiti i zatim zaraditi

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Nema potrebe da se za njih brineš lako se oni prebace kada imaju debelu dobit.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544661#p544661:1ewrikm4 je napisao(la):
Miroslaves » Сре Јун 13, 2018 3:25 pm[/url]":1ewrikm4]Vozio sam se u tom jednom zglobnom manu na 601.
Nije radila klima a malo šibera,.... crkavanje...
Oпет боља опција од препуног Лиаза било које генерације.
 
Боље препун ЛиАЗ 5292.22 у коме клима растура него зглобни нови крш на 601.
 
Vrh