Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537773#p537773:wywh5tt8 je napisao(la):
Kesha » 13 Мај 2018, 10:05[/url]":wywh5tt8]. Potezu 400 su najbliži Lekon i Transprodukt koliko znam.
И Престу.
 
Evo odgovora sekretarijata za liniju 300:

Navedena linija kao takva jeste u planu Sekretarijata za javne prevoz, međutim zbog izrazito slabe naseljenosti na potezu od kraja naselja Leštane sve do Resnika i nemogućnosti uspostavljana stajališta na Kružnom putu koji ima kategoriju državnog puta, elementi i precizniji datum uspostavljanja linije nisu utvrđeni.

Promotivni materijal nije publikovao Sekretarijat za javni prevoz i verovatno je posledica prezentovanih srednjeročnih planova našeg Sekretarijata u ranijem periodu.
 
Па на кружном путу постоје стајалишта ГСП (47,94) и још једно није увучено, класична лаж..
 
Pod Kružnim putem se misli na deonicu koja spaja Avalski put sa obilaznicom da tako kažem (isključenje kod 1000 ruža je često korišćen termin).
 
401 и 402 од јутрос иду кроз Војводе степе у оба смера, зна ли се разлог? Неки радови или су изменили трасу?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ako 47 i 48 idu redovnom trasom , onda nisu radovi razlog izmene. Inače , uskoro bi trebalo da krene rekonstrukcija Bulevara IOslobođenja na delu od Autokomande do Trošarine.
 
solecar":atk0x267 je napisao(la):
Ako 47 i 48 idu redovnom trasom , onda nisu radovi razlog izmene. Inače , uskoro bi trebalo da krene rekonstrukcija Bulevara IOslobođenja na delu od Autokomande do Trošarine.
Сад иду кроз Булевар све линије али су и 47 и 48 ишле јутрос кроз Војводе степе, можда је неки судар био или већ нешто.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Да, почела је реконструкција друге траке Булевара Ослобођења, већ првог дана гужве и на алтернативним правцима.
 
Ima da bude veselo jer istovremeno su uzeli da rade Bulevar Oslobođenja i Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića , pa već vidim da od Slavije imamo haos u najavi.
 
Radi se potez od Autokomande do Trošarine. Sa koje strane su krenuli , ne bih znao , nisam prolazio tuda danas. Da li će da se radi samo kolovoz , ili će da nas udostoje i sređivanja trotoara , ostaje da se samo nadamo.
 
Koliko se sećam, a po stanju kolovoza potez od Trošarine do Autokomande je rađen dal prošle ili pretprošle godine. Ostala im je desna strana gledano iz pravca grada da se odradi. I jeste zrela za rekonstrukciju. Ne mogu sad baš da se setim kad je poslednji put rekonstruisana, al mi se čini da nije prošlo baš mnogo vremena. Doduše, sad valjda menjaju i cevi, tj to su činili na levoj strani iz pravca Autokomande.
 
Predlog za reorganizaciju rada linija 51, 85 i 87:

51 Bele Vode>Naselje "Golf">Masarikova

*Bele Vode>Naselje "Golf">Masarikova: Palisadska, Belo Vrelo, Trgovačka, Spasovdanska, Ratka Mitrovića, Žarkovačka, Kraljice Katarine, Kneza Višeslava, Požeška, Kirovljeva, Visoka, Paštrovićeva, Radnička, Bulevar Vojvode, Mišića, Mostar, Bulevar Vojvode Putnika, Kneza Miloša, Masarikova

*Masarikova>Naselje "Golf">Bele Vode: Masarikova, Resavska, Birčaninova, Kneza Miloša, Mostar, Bulevar Vojvode Mišića, Radnička, Kirovljeva, Zrmanjska, Kneza Višeslava, Petra Martinovića, Beogradskog Bataljona, Žarkovačka, Ratka Mitrovića, Spasovdanska, Trgovačka, Belo Vrelo, Palisadska

85 Čukarička Padina>Zemun /Kej Oslobođenja/ - Lješkom (nazad Požeškom)

*takt 15min, 6 zglobnih autobusa, SP "Novi Beograd"

*Čukarička Padina>Zemun /Kej Oslobođenja/: Obalskih Radnika, Radnička, Maršala Tolbuhina, Valjevska, Stevana Brakusa, Lješka, Visoka, Paštrovićeva, Radnička, Most preko Ade, Jurija Gagarina, Marka Hristića, Đorđa Stanojevića, Omladinskih Brigada, Bulevar Mihajla Pupina, Aleksandra Dubčeka, Nikolaja Ostrovskog, Avijatičarski Trg, Stevana Markovića, Kej Oslobođenja, Marka Nikolića

*Zemun /Kej Oslobođenja/>Čukarička Padina: Marka Nikolića, Davidovićeva, Jovana Subotića, Stevana Markovića, Avijatičarski Trg, Nikolaja Ostrovskog, Aleksandra Dubčeka, Bulevar Mihajla Pupina, Omladinskih Brigada, Đorđa Stanojevića, Marka Hristića, Jurija Gagarina, Most preko Ade, Radnička, Kirovljeva, Požeška, Valjevska, Maršala Tolbuhina, Radnička, Strugarska, Obalskih Radnika

86 Novi Beograd /Paviljoni/>Borča III

*takt 15min, 6 solo autobusa, Privatni Prevoznik

*Novi Beograd /Paviljoni/>Borča III: Generala Ždanova, Goce Delčeva, Bulevar Mihajla Pupina, Aleksandra Dubčeka, 22. Oktobra, Vrtlarska, Ugrinovačka, Banatska, Cara Dušana, Most Mihajla Pupina, SMT, Zrenjaninski Put, Bratstva i Jedinstva, Trg Oslobođenja, Bele Bartoka

*Borča III>Novi Beograd /Paviljoni/: Isto do Goce Delčeva, odatle Luja Adamiča, Sremskih Odreda

87 Tempo Ada - Požeška - Tempo Ada

*takt 30min, jedno solo vozilo kao do sada, SP "Kosmaj"

*Tempo Ada - Požeška - Tempo Ada: Tempo Ada /Parking/, Obrenovački Drum, Svetolika Lazarevića Laze, Radnička, Maršala Tolbuhina, Požeška, Kirovljeva, Visoka, Paštrovićeva, Radnička, Tempo Ada /Parking/

Obrazloženje za izmenu trase linije JLPP 51:

Izmeštanjem Glavne Železničke Stanice otvara se mogućnost da linija 51 pokrije obližnji pravac (Ulicu Kneza Miloša) kako bi se izbeglo preklapanje sa linijom 12. Na ovaj način bi ova linija kao i nekada opslužila okolinu parka "Manjež" iako ne bi terminirala na starom terminusu na TDT (Slaviji).

Osim toga u zoni Banovog brda postoji potreba za boljom prevoznom uslugom u višim delovima naselja s obzirom na to da je linija 57 nedovoljna i ograničena (jednosmerna), a osim toga i ne saobraća dalje od samog naselja.

Obrazloženje za promenu načina funkcionisanja trase koju trenutno pokriva linija JLPP 85:

Podelom linije 85 na dve kraće linije (85 i 86) pouzdanost trase bi bila podignuta na viši nivo a gužva u vršnom periodu smanjena.

Produženjem linije do Čukaričke Padine dva efekta bi bila postignuta. Terminus "Banovo Brdo" bio bi rasterećen dok bi Čukarička Padina dobila duplo češću vezu sa Banovim Brdom od postojeće linije 87 i to u oba smera bez prevelikog kruženja.

Trasa kroz Lješku ulicu je pogodna zbog smanjenja uspona kao i boljeg pokrivanja stambene zone između ulica Požeške i Radničke, te veće blizine administrativnih objekata u centru Banovog Brda. Na ovaj način se izbegavaju poremećaji koji nastaju na liniji usled povišenog intenziteta saobraćaja kroz Požešku ulicu u toku jutarnjeg špica što bi doprinelo pouzdanijoj prevoznoj usluzi.

Osim navedenog stariji stanovnici centralne zone Banovog Brda više ne bi bili primorani da savladavaju uspon radi ulaska u vozilo JLPP u Požeškoj ulici koja im i sama predstavlja prepreku sa pešačkim prelazima koji dugo drže motorni saobraćaj (vrlo kratko pešački), odnosno podzemnim prolazom sa velikim brojem stepenika. Nakon ovog predloga stariji sugrađani bi prilikom odlaska i dolaska na svoje stajalište pešačili niz nagib što bi im veoma olakšalo pristup prevozu.

Obrazloženje za izmenu trase linije JLPP 87:

Izmenom trase 85 prestaje potreba za linijom 87 u postojećem obliku, međutim veći broj sugrađana, posebno starijih primoran je da putuje na Vidikovac, Banjicu ili u Blok 62 radi kupovine robe po nižoj ceni iz prostog razloga što nema pristup Tempu. Radnička ulica je široka, semafori kao u Požeškoj dugo drže motorni saobraćaj a kratko pešački, čak i presedanjem kod Ade potrošači nemaju stajalište kod Tempa ni u jednom smeru.

Solecar bi mogao poslati ovaj predlog. Baš me zanima kakav bi odgovor stigao.

Pitam se da li je pokrivanje Golfa prevelika devijacija za 51?
 
Prvo sam uključio i 49 u reorganizaciju pa obrisao nju ali sam tek kad sam poslao post video da je ostao opis za 49 u opisu drugih linija. :D Tako da itekako ima logike samo što ti nisi video ono što sam ja par minuta pre tebe. :wink:

Mislio sam na rotaciju. Zglob sa pola 85 na 49, a solo sa 49 na novonastalu 86.

Na 49 je u špicu veća gužva nego na 50. Ono je horor. Vrata Liaza se krive a na Ikarbusima ispadaju napolje. Ako bi smanjili takt na 10min mogli bi da se pozdravimo sa pozdanošću.
 
Tvoji predlozi generalno kao celina imaju dobar cilj,svidja mi se deo tvojih objasnjenja vezanih za okolinu Tempa i Ljesku ulicu,u tom delu mogu reci da svakako moze neki deo tih resenja da se primeni.E sad......sto se tice linije 51,terminus Masarikova ne postoji.....ovakvo okretanje koje predlazes podrazumevalo bi da autobus izbaci putnike na tramvajskom stajalistu kod Beogradjanke,i odmah skrene levo u Masarikovu prepunu parkiranih vozila na cijem kraju je semafor cije je crveno svetlo ekvivalentno semaforu preko puta u Narodnog Fronta gde cekaju 52,53,56.....u blizini imas samo Admirala Geprata gde su okretali autobusi,ali zbog slucajeva da su nekada autobusi pravili stetu na putnickim vozilima time sto su na toj uzbrdici sami kretali unazad bez adekvatne zastite da autobus ne krene sam nizbrdo....ni tu se vise zbog stanara busevi ne okrecu.....i na sve to si dodao i uvlacenje u naselje Golf...previse gubljenja vremena,a okretnica po predlogu u centru.....
Linija 85....linija koja jedinu manu po meni ima to sto okrece na Banovom Brdu na okretnici....takt je dobar,moze biti jos bolje i nema potrebe da se linija deli na 2 linije...potrebno je da se gurne dublje u naselja u okolini....Vidikovac,Bele Vode,Cerak Vinogradi...kako bi neka druga linija mozda bila ukinuta ili preusmerena...prixali smo o tome vec na forumu,da se ne vracam sad....
Sto se tice linije 87,tu bih jedino povecao zahvat linije time sto bi joj uveo stanicu kod Tempa na Adi,tu ce sad i Lidl biti,i jedan deo trase se slazem da bi mogao obuhvatiti Ljesku i Valjevsku ulicu....ovo je klasicna skolsko-penzionerska linija,i slazem se da je njen kruzni kapacitet trenutno nedovoljno iskoriscen...mozda uz dodavanje 1 vozila,i rad u oba smera,slicno liniji 36,moze se neko poboljsanje osetiti..
Dakle,za predloge koje si naveo,potrebna je ipak neka logicnost i koriscenje postojecih resursa....sve drugo je za sada utopija...usled nedostatka vozila,tako i usled manjka kvalitetnih ideja nadleznih kojima svakako fali malo vise racionalnosti i kreativnosti....
 
Znači 51 krivuda. Onda bi mogao da se pomeri negde u Gepratovu ili na Slaviju (terminus A1).

Što se 85 tiče znači smatraš da je bolje da se produži i tako od sabirne (u koju je nemoguće ući na samo par stanica od terminusa) postane tranzitna (u koju je nemoguće ući na polovini trase što je inače karakteristika svih ostalih tranzitnih linija koje prolaze kroz Požešku)?

Dobro onda nam treba drugo rešenje za ovaj problem.

Možda bi bilo moguće ukinuti 56L a rotirati 55 i 58 s tim da se 55 skrati do Čukaričke Padine, te da na B.Brdu prolazi kroz Lješku. Kada se izgradi topčiderski UMP tunel onda bi mogao Zrmanjskom do Požeške i dalje zajedno sa 49 do portala tunela, do autokomande i dalje starom trasom.

Alternativno Visokom, Paštrovićevom pa na UMP rampu do portala.

58 bi preuzeo trasu ka Železniku što znači da Novi Železnik više ne bi imao direktnu vezu sa centrom grada. No postoji česta 88 koja je nešto rasterećena zbog 85.

U svakom slučaju neka linija koja bi pokrila Lješku u smeru ka gradu trebalo bi da bude linija koja bi opslužila isključivo Banovo Brdo bez primanja presedača u samom naselju. 85 je utoliko gora jer dvaput prima presedače - na samom terminusu i kod Ade pre mosta. 88 kao tranzitna je slična - dođe puna do Brda a onda presedači pokušavaju da uđu i kod Sajma. Nemoguća misija.

Pogledajte prilog 2

Inače interesantno je da osim Čukaričke Padine koja ima 56L čak i Senjak ima 44 kao nesabirnu, netranzitnu liniju koja opslužuje isključivo stanovnike dotičnog naselja. Po čemu se Banovo Brdo razlikuje? Da je tehnički neizvodljivo pa i da prihvatiš ali ovde se očigledno radi o diskriminaciji.

Mi smo praktično u sendviču između presedača sa terminusa B.Brdo i presedača kod Ade.

Evo drugačijeg rešenja za 87 bez obzira na to da li će neka linija obezbediti dvosmernu vezu Čukaričke Padine sa Banovim Brdom.

Pogledajte prilog 1

Prva varijanta predstavlja izmenu zapadnog dela postojeće trase na sledeći način:

Umesto direktnog skretanja iz Radničke u Svetolika Lazarevića Laze nastavlja Radničkom do Tempa gde prolazi kroz Parking kako bi napravio kruz oko Lidla i dalje normalnom trasom do Obalskih Radnika gde bi odmah skretao u tu ulicu sve do terminusa kako bi se izbeglo dodatno kruženje.

Trasa je pogodna i za zglobna vozila tako da bi u tom slučaju takt i broj vozila ostao isti. Zbog veće dužine izmenjene trase u slučaju smanjenja takta bilo bi potrebno obezbedini još jedno vozilo što je trenutno problem zbog nabavke nedovoljnog broja novih vozila, te malog broja vozača.

Eksploatacijom zglobnih vozila bi se povećao kapacitet bez povećanja raspoloživih kako tehničkih tako i ljudskih resursa.



Druga varijanta na već navedene izmene dodaje izmenjenu trasu kroz Banovo Brdo tako da iz ulice Maršala Tolbuhina skreće u Valjevsku, Stevana Brakusa i dalje Lješkom do Kirovljeve.

Ova varijanta je kraća tako da je moguće smanjiti takt na 20min bez dodavanja drugog vozila. Osim toga i ova trasa je pogodna za zglobno vozilo.

Ovo je važno zbog toga što kao linija sa jednim vozilom sama po sebi iziskuje pouzdanost na visokom nivou a koja je upitna s obzirom na način rada SP Kosmaj. U tom smislu linija bi mogla da se vrati starom prevozniku - SP Novi Beograd a kako isti ima na raspolaganju najveći broj zglobnih vozila usled nepostojanja prepreka koje bi sprečile eksploataciju takvih vozila ista bi mogla da se koriste umesto solo.

Možda bi najbolje bilo da se ostave solo vozila sa istim taktom pa ukoliko dođe do povećanja broja putnika vratiti SP Novi Beograd, ali ovog puta sa zglobnim vozilom.

***Nešto nije u redu sa spojlerima. Ne mogu sva tri atačmenta ubaciti u jedan zato što treba da budu ispod odgovarajućeg dela teksta, međutim kada ubacim tri spojlera otvara samo prvi iako kliknem na drugi ili treći. O čemu se radi?
 
Evo odmah da ti odgovorim za deo oko Tempa i Lidl-a....nemoguce je koriscenje pojasa oko Tempa za gradski prevoz prvenstveno sto se istovar i prijem robe vrsi sa 2 strane objekta tako da ta mogucnost u startu otpada....jedina mogucnost je da se autobus okrene pri samom dolasku na parking,izbaci putnike i preuzme nove i nastavi put preko vijadukta koji vodi do Crkve na Cukarickoj Padini...a onda levo na terminus Cukaricka Padina...ali to u slucaju da ovakvo resenje bude imalo podrsku...kad ti na liniji radi 1 bus,onda je najmanje bitno koji pogon je opsluzuje,veruj mi...
Sto se tice tvog zapazanja da Banovo Brdo nema takozvanu ,,svoju liniju,,....jedino 12 i 13 imaju tu crtu,da ne idu dalje od Brda,a da njih koriste samo oni kojima je B.Brdo krajnje odrediste...jer realno Sajam se koristi kao najvece presedacko stajaliste,a oni koji na Sajmu udju u tramvaj realno imaju vise autobuskih opcija,a opet biraju tramvaj...tramvaji realno veoma prazni stizu na okretnicu sto uopste nije dobro,ali o tome nekom drugom prilikom...
Ako mene pitas,ja se medju prvima zalazem da se puste autobusi kroz Ljesku,i Sole je secam se davao neke predloge za korekciju trase linije 57...medjutim trenutno sama ulica na oba kraja ima problematican pristup,to jest,ugao Ljeske i Valjevske trenutno je izuzetno ostar ,vrlo je tesko skrenuti desno u Valjevsku ka Padini... a drugi kraj ulice je jednosmeran kod Mup-a Cukarica nekih 200 do 300 metara,jedva se i automobili mimoilaze tako da to samu Ljesku ulicu ogranicava da bude iskoriscena za prevoz...mada znas i sam,kad su litije,Ulice otvorenog srca ili neki radovi u Pozeskoj,sav saobracaj se spusta u Ljesku,a bolje da ti ne pricam na sta to lici kada se nakupi toliko autobusa u koloni,a ulaze u Pozesku kroz Valjevsku gde ih na vrhu iste ceka semafor....ne pozeleo te tegobe nikom,dok je trajala rekonstrukcija Pozeske pre par godina,decu smo rodili...
Jedino po meni nekako prihvatljivo resenje je da se cosak Valjevske i Ljeske prosiri prvo,pa bi mozda recimo mogla 49 ili 57 sa okretnice da ulaze levo u Valjevsku i desno u Ljesku uz istovetno prosirenje Ljeske kod Mup-a,sto je jos kompleksnije,ali dok tu nesto se ne dobije,tesko je bilo sta ocekivati....pozdravljam tvoje ideje,nadam se da ce neko imati bar malo sluha...
 
Zar mesta za utovar robe iz dostavnih vozila u magacin nisu sa strane ka Lidlu? Autobus može da prođe kroz parking bez problema ukoliko ga ne koriste za istovar.

https://www.google.com/maps/@44.783623,20.4100672,428m/data=!3m1!1e3

^^^Prostor za istovar se nalazi na betoniranom delu odmah uz magacin a pristup dostavnih vozila je rešen saobraćajnicom sa te strane. Projekat je tako urađen što znači da nepropisno dostavljaju robu, a što bi trebalo biti kažnjivo jer se ometa pristup potrošačima.

Postoji nekoliko mogućnosti:

1. da autobus ne kruži već da se okrene na kraju parkinga. Radijus bi trebalo da je dovoljan za solo autobus.

2. da problem bude rešen uz postavljanje novog stajališta na zaustavnoj traci ostrva između ulice i izlazne saobraćajnice (uz obeležavanje pešačkog prelaza) tako da linija saobraća preko petlje do crkve nakon čega bi pravila krug preko terminusa Čukarička Padina.

3. da linija br. 87 ostane u postojećem obliku s tim da se uvede minibus linija br. 86 koja bi kao okretnicu koristila parking Tempo marketa ili bi pak terminirala na novom stajalištu bez ulaska na parking. Kao takva prolazila bi pored crkve bez zalaženja u naselje. Linija br. 86 bi u tom slučaju predstavljala lokal za potrebe stanovnika B.Brda dok bi linija br. 87 ostala kao lokal za Č.Padinu.

U skladu sa navadenim linija br. 86 ne bi nužno morala da ima interval manji od 30 minuta, niti bi vozilo trebalo biti većeg kapaciteta od minibusa na kombi šasiji, recimo Mercedes Benz Sprinter City 35 ili 65K. S obzirom na karakteristike pogodnog tipa vozila trasa bi kroz Valjevsku u smeru ka Požeškoj bila izvodljiva pri čemu bi i nepotrebno kruženje bilo izbegnuto.

4. da se uvede konceptualno potpuno drugačija minibus linija koja bi mogla biti izvedena na više načina, recimo kao 540 Makiš>Banovo Brdo /Zrmanjska/ ili alternativno 523 Novi Železnik>Banovo Brdo /Zrmanjska/ preko Makiša, odnosno 523 Vidikovac>Banovo Brdo /Zrmanjska/ preko Makiša.

Takva linija bi osim osnovne namene u letnjem periodu služila i kao lokal za Adu za stanovnike B.Brda i Č.Padine, odnosno pristup donjem špicu Ade za stanovnike VIdikovca i Železnika (ukoliko se usvoje duže varijante). Cele godine bi za stanovnike Makiša ujedno predstavljala direktnu vezu sa administrativnim objektima na B.Brdu.

Primer pomenute trase kroz Banovo Brdo:


Na ovaj način ne samo što bi bila uspostavljena dvosmerna veza Čukaričke Padine i Banovog Brda bez preteranog kruženja već bi i Čukarička Padina imala dvosmernu vezu sa Tempom i Lidlom. U slučaju jednosmerne linije sa B.Brda bilo bi moguće doći i otići sa istog stajališta dok navedeno sa Č.Padine ne bi bilo izvodljivo u oba smera već isključivo u smeru ka naselju.

Što se tiče Valjevske tu si u pravu za skretanje iz Požeške. U Kijevsku, Lješku, Stevana Brakusa i Valjevsku može s tim što su u KIjevskoj načičkali automobile sa obe strane. Desnu stranu bi trebalo potpuno ukloniti a levu delimično kako bi zglobna vozila mogla da skrenu.

https://www.google.com/maps/@44.774...4!1sHWAAdRKHnt8IgEk8m6AqTQ!2e0!7i13312!8i6656

Iz Kijevske u Lješku nema problema:

https://www.google.com/maps/@44.774...40.446083&pitch=0&thumbfov=100!7i13312!8i6656

Niti iz Stevana Brakusa u Valjevsku:

https://www.google.com/maps/@44.772...146.45456&pitch=0&thumbfov=100!7i13312!8i6656

Što se tiče zglobnih vozila najlakše je skretanje iz Požeške u Valjevsku, Stevana brakusa i dalje Lješkom, te da se u povratku kreću Požeškom celom dužinom kao i do sada.

Lješka ulica je kao što kažeš problematična na delu koji se paradoksalno nalazi baš kod same opštinske zgrade lokalne samouprave koja ujedno i ignoriše problem. Iz tog razloga i insistiram na jednosmernom prolasku linije sa slabijim taktom tako da su zglobna vozila najracionalnija opcija. Upravo sam zbog toga zapeo za 85. :D

Pomenuti deo ulice je zapostavljen "privremeno" (čitaj bar 50 godina) zbog toga što je bilo lakše dozvoliti gradnju u zoni Zrmanjske (Mihajlovac) nego proširiti ulicu čije je proširenje ujedno i preduslov daljoj gradnji u zoni iste. Strašno.

Tako da si sasvim u pravu. Možda je najbolje neku liniju spustiti u jednom smeru iz Požeške sa terminusa u Lješku. Toliko bi trenutno i mogla da primi. Sa druge strane nama u centralnoj zoni naselja bolja prevozna usluga ni ne treba. Mana 49 i 57 se ogleda u tome što obe navedene linije ne koriste stajalište kod Ade, te ne staju direktno na stajalištu Kirovljeva, niti se može postaviti novo stajalište odmah po ulasku u Zrmanjsku kako bi se obezbedilo lako presedanje na ostale linije koje saobraćaju ka centru grada ili ka Novom Beogradu.

https://www.google.com/maps/@44.785...4!1sxfHIRECvi7MTZ3gdl9Xc0Q!2e0!7i13312!8i6656

Neizvodljivo je postavljanje stajališta zbog skretanja iz Kirovljeve u Zrmanjsku. 85 bi predstavljao veliki problem ukoliko se produži. Ostaje mogućnost da liniju 51 preuzme SP Novi Beograd sa zglobnim vozilima uz odgovarajuću redukciju u broju polazaka i vozila (sa postojećih 9min povećati interval na 15min) gde god ona bila pomerena sa terminusa kod stare železničke stanice, samo da koristi stajalište Ada.

Videćemo šta će na kraju da ispadne.
 
Pomenuo sam nemogucnost kruzenja oko Tempa jer si predlozio da se bus vrati ka Lidlu i pored KFC-a udje opet na Padinu...bus moze da udje ode do kraja parkinga i okrene se ako ce ici ka vijaduktu u nastavku trase....nesto slicno postoji uradjeno na liniji 44 kod Tempa Viline Vode....samo prepisati veoma solidno resenje....
Sto se tice Ljeske,nadam se nekom resenju....za sada mislim da je realnost jednosmeran prolazak bilo koje linije...a za nesto bolje....cekamo da neko krene u realizaciju....
 
Пошто пишем из пуба код Перпера... Да скратим, за 85 најбоље би било да иде од Бановог Брда до окретинице 17, или да остане на овој траси али са барем 5 возила више, јер у Земун долази са више људи него 88... Та ће веза бити значајна због тога што ће се и на траси 85 и 95 налазити и Блок 42... Трамвај преко Моста на Ади неће донети предност јер неће качити битно чвориште код Аде. У томе је поента приче. Мислим да сад треба кресати капацитете на 88 и 95, зарад коришћења 85 и наравно да се синхронизују семафори дуж Омладинских Бригада где 85 не упада у талас...
 
Хајмо оно старо, за Прокоп:

44 Сењак - Прокоп - Аутокоманда - Славија - Краља Милана - Дорћол - Лука Београд.
46 и 55, између Аутокоманде и Мостара преко Прокопа.
51 сада предлажем нову варијанту: Беле воде - Баново брдо - Сајам - Мостар - Прокоп - Аутокоманда - Војводе Степе до Љубе Вучковића - Љубе Вучковића - Дарвинова - Старо Гробље - Насеље Вељко Влаховић. Дакле, кроз незагушене улице, и жуте траке, пружа се могућност да Браће Јерковић коначно добије поуздану линију, везу са не тако удаљеним факултетима и средњим школама око Војводе Степе и бар једном железничком станицом.

Приградске линије:
38 Прокоп - Велики мокри луг
70 Бежанија-Икеа
Са Савског трга 91, 92, 351, 450, 451, 466, 470, 491, 551, 553, 860 од А до Ш.
Са Славије 401 и 402, а преко Дедиња.

Линије 465, 493, 581, 581Е, 511, 601, 860 и 860Е не треба никако склањати са Савског трга јер су артеријске. Ако баш толико сметају Београду на води, онда нека иду са Зелењака.
 
Одличан предлог. Ја бих ту додао и 18, да одмах скрене на Прокоп код Хитне помоћи и не губи време на петљи Аутокоманде. Алтернатива за терминус Савски трг може да буде окретница у блоку 20 за 601, 511 и 46, а 465, 493, 581, 581Е, 860 и 860 Е би могли и даље низ Владимира Поповића и Јурија Гагарина до новог БАС.
 
Da se nisi nešto prebacio? Nije moguće od Hitne pomoći doći do Prokopa , a ni kad se izgradi kružni tok sa strane autoputa neće biti moguće odatle izbiti na Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića.
Da podsetim i ovde na predlog koji smo iznosili u par verzija: A2 linija Prokop - Blok 42 - Tošin bunar - autoput - Aerodrom.

P.S.
Nije poenta linije A2 u povezivanju ŽS Prokop sa ŽS NBG , već u tome da dve lokacije sa kojih će polaziti , odnosno polaze , gro vozova i međugradski autobusi , imaju direktnu vezu sa Aerodromom , kao što je to trenutno slučaj sa linijom A1.
 
Možda i potez 300 da dobije neku liniju do Prokopa/Mostara, Ustaničke preko glave više a opet nemamo pristup ni liniji 38, ni liniji 70. Kad se Milošev kladenac bude rekonstruisao kako treba možda da se razmisli o takvoj liniji. Početna stanica od 3 tiganja-SD Put-Partizanska(Nikole Grulovića)-Milošev Kladenac-Lasta-VL.Tomanovića i dalje redovna stajališta. Rastereti se 46/55/31/17...
 
Vrh