Predlog za reorganizaciju rada linija 51, 85 i 87:
51 Bele Vode>Naselje "Golf">Masarikova
*Bele Vode>Naselje "Golf">Masarikova: Palisadska, Belo Vrelo, Trgovačka, Spasovdanska, Ratka Mitrovića, Žarkovačka, Kraljice Katarine, Kneza Višeslava, Požeška, Kirovljeva, Visoka, Paštrovićeva, Radnička, Bulevar Vojvode, Mišića, Mostar, Bulevar Vojvode Putnika, Kneza Miloša, Masarikova
*Masarikova>Naselje "Golf">Bele Vode: Masarikova, Resavska, Birčaninova, Kneza Miloša, Mostar, Bulevar Vojvode Mišića, Radnička, Kirovljeva, Zrmanjska, Kneza Višeslava, Petra Martinovića, Beogradskog Bataljona, Žarkovačka, Ratka Mitrovića, Spasovdanska, Trgovačka, Belo Vrelo, Palisadska
85 Čukarička Padina>Zemun /Kej Oslobođenja/ - Lješkom (nazad Požeškom)
*takt 15min, 6 zglobnih autobusa, SP "Novi Beograd"
*Čukarička Padina>Zemun /Kej Oslobođenja/: Obalskih Radnika, Radnička, Maršala Tolbuhina, Valjevska, Stevana Brakusa, Lješka, Visoka, Paštrovićeva, Radnička, Most preko Ade, Jurija Gagarina, Marka Hristića, Đorđa Stanojevića, Omladinskih Brigada, Bulevar Mihajla Pupina, Aleksandra Dubčeka, Nikolaja Ostrovskog, Avijatičarski Trg, Stevana Markovića, Kej Oslobođenja, Marka Nikolića
*Zemun /Kej Oslobođenja/>Čukarička Padina: Marka Nikolića, Davidovićeva, Jovana Subotića, Stevana Markovića, Avijatičarski Trg, Nikolaja Ostrovskog, Aleksandra Dubčeka, Bulevar Mihajla Pupina, Omladinskih Brigada, Đorđa Stanojevića, Marka Hristića, Jurija Gagarina, Most preko Ade, Radnička, Kirovljeva, Požeška, Valjevska, Maršala Tolbuhina, Radnička, Strugarska, Obalskih Radnika
86 Novi Beograd /Paviljoni/>Borča III
*takt 15min, 6 solo autobusa, Privatni Prevoznik
*Novi Beograd /Paviljoni/>Borča III: Generala Ždanova, Goce Delčeva, Bulevar Mihajla Pupina, Aleksandra Dubčeka, 22. Oktobra, Vrtlarska, Ugrinovačka, Banatska, Cara Dušana, Most Mihajla Pupina, SMT, Zrenjaninski Put, Bratstva i Jedinstva, Trg Oslobođenja, Bele Bartoka
*Borča III>Novi Beograd /Paviljoni/: Isto do Goce Delčeva, odatle Luja Adamiča, Sremskih Odreda
87 Tempo Ada - Požeška - Tempo Ada
*takt 30min, jedno solo vozilo kao do sada, SP "Kosmaj"
*Tempo Ada - Požeška - Tempo Ada: Tempo Ada /Parking/, Obrenovački Drum, Svetolika Lazarevića Laze, Radnička, Maršala Tolbuhina, Požeška, Kirovljeva, Visoka, Paštrovićeva, Radnička, Tempo Ada /Parking/
Obrazloženje za izmenu trase linije JLPP 51:
Izmeštanjem Glavne Železničke Stanice otvara se mogućnost da linija 51 pokrije obližnji pravac (Ulicu Kneza Miloša) kako bi se izbeglo preklapanje sa linijom 12. Na ovaj način bi ova linija kao i nekada opslužila okolinu parka "Manjež" iako ne bi terminirala na starom terminusu na TDT (Slaviji).
Osim toga u zoni Banovog brda postoji potreba za boljom prevoznom uslugom u višim delovima naselja s obzirom na to da je linija 57 nedovoljna i ograničena (jednosmerna), a osim toga i ne saobraća dalje od samog naselja.
Obrazloženje za promenu načina funkcionisanja trase koju trenutno pokriva linija JLPP 85:
Podelom linije 85 na dve kraće linije (85 i 86) pouzdanost trase bi bila podignuta na viši nivo a gužva u vršnom periodu smanjena.
Produženjem linije do Čukaričke Padine dva efekta bi bila postignuta. Terminus "Banovo Brdo" bio bi rasterećen dok bi Čukarička Padina dobila duplo češću vezu sa Banovim Brdom od postojeće linije 87 i to u oba smera bez prevelikog kruženja.
Trasa kroz Lješku ulicu je pogodna zbog smanjenja uspona kao i boljeg pokrivanja stambene zone između ulica Požeške i Radničke, te veće blizine administrativnih objekata u centru Banovog Brda. Na ovaj način se izbegavaju poremećaji koji nastaju na liniji usled povišenog intenziteta saobraćaja kroz Požešku ulicu u toku jutarnjeg špica što bi doprinelo pouzdanijoj prevoznoj usluzi.
Osim navedenog stariji stanovnici centralne zone Banovog Brda više ne bi bili primorani da savladavaju uspon radi ulaska u vozilo JLPP u Požeškoj ulici koja im i sama predstavlja prepreku sa pešačkim prelazima koji dugo drže motorni saobraćaj (vrlo kratko pešački), odnosno podzemnim prolazom sa velikim brojem stepenika. Nakon ovog predloga stariji sugrađani bi prilikom odlaska i dolaska na svoje stajalište pešačili niz nagib što bi im veoma olakšalo pristup prevozu.
Obrazloženje za izmenu trase linije JLPP 87:
Izmenom trase 85 prestaje potreba za linijom 87 u postojećem obliku, međutim veći broj sugrađana, posebno starijih primoran je da putuje na Vidikovac, Banjicu ili u Blok 62 radi kupovine robe po nižoj ceni iz prostog razloga što nema pristup Tempu. Radnička ulica je široka, semafori kao u Požeškoj dugo drže motorni saobraćaj a kratko pešački, čak i presedanjem kod Ade potrošači nemaju stajalište kod Tempa ni u jednom smeru.
Solecar bi mogao poslati ovaj predlog. Baš me zanima kakav bi odgovor stigao.
Pitam se da li je pokrivanje Golfa prevelika devijacija za 51?