Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Onda su tom logikom i 308 i 309 gradske linije jer pokrivaju deo Konjarnika, Šumica i Bulevar. Razumem šta hoćeš da kažeš, ali opet niko ne traži da se 601 skrati do Blokova niti to ima poente, a niko ni ne traži da se skrati. Poenta cele priče je upravo da ako neko drugi može da ima takvu vezu, u istoj situaciji kao drugi delovi grada koji nemaju takvu vezu, onda i oni isto toliko zaslužuju. Ne znam zašto je to teško shvatiti.
 
Mare je sve rekao. Ponasanje u stilu "moje i moju okolinu ne dirajte" ali zato on zna najbolje sta na ovom nasem potezu treba i kako, valjda mi znamo svoje potrebe i kretanja bolje od njega... i naravno etiketa "seljani" prigradjani i one srednjskolske neukusne prozivke a svi mi smo deo ovog grada, prihvatili odredjeni clanovi to ili ne..
 
@marrecar

Nije bas ista logika jer 308,309 ne dovode ljude iz centra u sumice, konjarnik i bulevar, cak stanovnici tih naselja uopste i nisu korisnici tih linija. Nije bas pravo poredjenje sa 601.
Produzenje 300 i 400 linija se 100% poklapa sa tramvajima i trolama, dok 601 nema takva preklapanja nigde, ni sa jednom linijom, zato i ne moze da se poredi.

Ovo sa 401,402 je politicko-propagandno silovanje katiceve, obesmisljavanje tramvaja, jedino imaju prohodan bul jna do autokomande. Trosarina i ustanicka su periferni terminusi ubedljivo najblizi centru, 3-4km, 15min tramvajem, jedini pravci gde tramvaji dobro rade...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516096#p516096:306fqibz je napisao(la):
marrecar » Pon Feb 12, 2018 11:28 pm[/url]":306fqibz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515815#p515815:306fqibz je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 11 Feb 2018 10:22 pm[/url]":306fqibz]Pojedinci ovde ocigledno ne mogu da shvate da je 601 gradska isto koliko i prigradska linija, sto na pravcima 300 i 400 svakako nije slucaj, pri cemu se njihova produzenja u potpunosti poklapaju i obesmisljavaju tramvaje.
Pored surcina, 601 pokriva i gradske delove (ledine, stara bezanija, blokovi 61-64, studenjak) i JEDINA im je veza sa gazelom i sava centrom. Ako osakate 601, morace da uvedu novu gradsku liniju autoput-tosin bunar-ledine, jer se ne moze tolikom podrucju ukinuti veza koju oduvek imaju. Tako nesto se jos nije desilo. Dakle, svi dusebriznici koji trljaju ruke zbog skracenja 601, neka se ipak jos malo strpe. Ili malo vise.
Nikako da nadjem vremena da se osvrnem na ovo, imao sam vazan ispit danas pa sam samo citao komentare. Dakle, opet se vracamo na istu stvar. 601 ne moze istovremeno da bude i gradska i prigradska linija, moze samo jedno od toga. Ako smo ranije klasifikovali potez 300/400 kao prigradske linije jer idu u prigradska naselja, onda je 601 isto prigradska linija. Sto onda po onom necijem uslovu, takva linija ne moze da ide u centar grada ili blizu centra. Pri tome, moje misljenje uopste nije takvo i krajnje bi bilo licemerno da smatram da 601, tj Surcin ne zasluzuje direktnu vezu sa centrom grada. Svaki put kada sam to do sada napisao, uvek sam se vodio uslovima koji su neki ovde napisali. Ukoliko nema normalnih presedanja, onda je to sasvim okej. Obesmisljavanje tramvaja produzavanjem poteza 300 i 400? Onda to znaci da nijedan autobuska linija ne sme da se poklapa sa trasom tramvaja kako se oni ne bi obesmislili? Ili jos gore, metro ne sme da se poklapa? Jednom ide prica da su tramvaji beskorisni, nepouzdani, a onda odjednom da je suludo napraviti alternativu jer bi se obesmislili tramvaji. Ne razumem uopste. 601 zasluzuje vezu sa centrom isto koliko i ostale linije koje vode u okolna naselja, isto koliko i 401/402, kao i potez 300 i 400 i svi ostali moguci potezi i trocifrene linije. To sto bi onda Surcinci punili 95, 65, itd, nema nikakve razlike od toga sto ljudi sa poteza 300 pune 17/31, kao potez 400 sa trolama i autobusima na Banjici. Opet se svodi na to nekakvo licemerje i favorizovanje jednih krajeva grada, pricanje o nekakvim manama itd, a onda za druge delove grada to ne vazi iako je potpuno ista situacija.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515200#p515200:306fqibz je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pet Feb 09, 2018 5:43 pm[/url]]to cak i blago ometeni mogu da shvate...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516122#p516122:38jdsq42 je napisao(la):
prigradski » Uto Feb 13, 2018 1:23 am[/url]":38jdsq42]...i naravno etiketa "seljani" prigradjani i one srednjskolske neukusne prozivke...
Bilo bi pozeljno da ubuduce CITIRAS kad me vec optuzujes za nesto. Prigrad svakako jesi, a to tesko da moze da bude uvreda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516125#p516125:37y73bly je napisao(la):
dimitrije_pantic » Uto Feb 13, 2018 2:10 am[/url]":37y73bly]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516096#p516096:37y73bly je napisao(la):
marrecar » Pon Feb 12, 2018 11:28 pm[/url]":37y73bly]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515815#p515815:37y73bly je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 11 Feb 2018 10:22 pm[/url]":37y73bly]Pojedinci ovde ocigledno ne mogu da shvate da je 601 gradska isto koliko i prigradska linija, sto na pravcima 300 i 400 svakako nije slucaj, pri cemu se njihova produzenja u potpunosti poklapaju i obesmisljavaju tramvaje.
Pored surcina, 601 pokriva i gradske delove (ledine, stara bezanija, blokovi 61-64, studenjak) i JEDINA im je veza sa gazelom i sava centrom. Ako osakate 601, morace da uvedu novu gradsku liniju autoput-tosin bunar-ledine, jer se ne moze tolikom podrucju ukinuti veza koju oduvek imaju. Tako nesto se jos nije desilo. Dakle, svi dusebriznici koji trljaju ruke zbog skracenja 601, neka se ipak jos malo strpe. Ili malo vise.
Nikako da nadjem vremena da se osvrnem na ovo, imao sam vazan ispit danas pa sam samo citao komentare. Dakle, opet se vracamo na istu stvar. 601 ne moze istovremeno da bude i gradska i prigradska linija, moze samo jedno od toga. Ako smo ranije klasifikovali potez 300/400 kao prigradske linije jer idu u prigradska naselja, onda je 601 isto prigradska linija. Sto onda po onom necijem uslovu, takva linija ne moze da ide u centar grada ili blizu centra. Pri tome, moje misljenje uopste nije takvo i krajnje bi bilo licemerno da smatram da 601, tj Surcin ne zasluzuje direktnu vezu sa centrom grada. Svaki put kada sam to do sada napisao, uvek sam se vodio uslovima koji su neki ovde napisali. Ukoliko nema normalnih presedanja, onda je to sasvim okej. Obesmisljavanje tramvaja produzavanjem poteza 300 i 400? Onda to znaci da nijedan autobuska linija ne sme da se poklapa sa trasom tramvaja kako se oni ne bi obesmislili? Ili jos gore, metro ne sme da se poklapa? Jednom ide prica da su tramvaji beskorisni, nepouzdani, a onda odjednom da je suludo napraviti alternativu jer bi se obesmislili tramvaji. Ne razumem uopste. 601 zasluzuje vezu sa centrom isto koliko i ostale linije koje vode u okolna naselja, isto koliko i 401/402, kao i potez 300 i 400 i svi ostali moguci potezi i trocifrene linije. To sto bi onda Surcinci punili 95, 65, itd, nema nikakve razlike od toga sto ljudi sa poteza 300 pune 17/31, kao potez 400 sa trolama i autobusima na Banjici. Opet se svodi na to nekakvo licemerje i favorizovanje jednih krajeva grada, pricanje o nekakvim manama itd, a onda za druge delove grada to ne vazi iako je potpuno ista situacija.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515200#p515200:37y73bly je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pet Feb 09, 2018 5:43 pm[/url]]to cak i blago ometeni mogu da shvate...
A jasno je i zasto ti ne svaćaš. :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516127#p516127:1imkbd6p je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Uto Feb 13, 2018 2:16 am[/url]":1imkbd6p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516122#p516122:1imkbd6p je napisao(la):
prigradski » Uto Feb 13, 2018 1:23 am[/url]":1imkbd6p]...i naravno etiketa "seljani" prigradjani i one srednjskolske neukusne prozivke...
Bilo bi pozeljno da ubuduce CITIRAS kad me vec optuzujes za nesto. Prigrad svakako jesi, a to tesko da moze da bude uvreda.
To sto je neko stanovnik prigradskog naselja ne znaci da je "seljan" niti da do njegovog naselja vozi "seljobus" niti da je to opsteprihvacen naziv. To i zdravi i sa smetnjama mogu da shvate.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516129#p516129:1jof3cwq je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Uto Feb 13, 2018 2:21 am[/url]":1jof3cwq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516125#p516125:1jof3cwq je napisao(la):
dimitrije_pantic » Uto Feb 13, 2018 2:10 am[/url]":1jof3cwq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516096#p516096:1jof3cwq je napisao(la):
marrecar » Pon Feb 12, 2018 11:28 pm[/url]":1jof3cwq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515815#p515815:1jof3cwq je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 11 Feb 2018 10:22 pm[/url]":1jof3cwq]Pojedinci ovde ocigledno ne mogu da shvate da je 601 gradska isto koliko i prigradska linija, sto na pravcima 300 i 400 svakako nije slucaj, pri cemu se njihova produzenja u potpunosti poklapaju i obesmisljavaju tramvaje.
Pored surcina, 601 pokriva i gradske delove (ledine, stara bezanija, blokovi 61-64, studenjak) i JEDINA im je veza sa gazelom i sava centrom. Ako osakate 601, morace da uvedu novu gradsku liniju autoput-tosin bunar-ledine, jer se ne moze tolikom podrucju ukinuti veza koju oduvek imaju. Tako nesto se jos nije desilo. Dakle, svi dusebriznici koji trljaju ruke zbog skracenja 601, neka se ipak jos malo strpe. Ili malo vise.
Nikako da nadjem vremena da se osvrnem na ovo, imao sam vazan ispit danas pa sam samo citao komentare. Dakle, opet se vracamo na istu stvar. 601 ne moze istovremeno da bude i gradska i prigradska linija, moze samo jedno od toga. Ako smo ranije klasifikovali potez 300/400 kao prigradske linije jer idu u prigradska naselja, onda je 601 isto prigradska linija. Sto onda po onom necijem uslovu, takva linija ne moze da ide u centar grada ili blizu centra. Pri tome, moje misljenje uopste nije takvo i krajnje bi bilo licemerno da smatram da 601, tj Surcin ne zasluzuje direktnu vezu sa centrom grada. Svaki put kada sam to do sada napisao, uvek sam se vodio uslovima koji su neki ovde napisali. Ukoliko nema normalnih presedanja, onda je to sasvim okej. Obesmisljavanje tramvaja produzavanjem poteza 300 i 400? Onda to znaci da nijedan autobuska linija ne sme da se poklapa sa trasom tramvaja kako se oni ne bi obesmislili? Ili jos gore, metro ne sme da se poklapa? Jednom ide prica da su tramvaji beskorisni, nepouzdani, a onda odjednom da je suludo napraviti alternativu jer bi se obesmislili tramvaji. Ne razumem uopste. 601 zasluzuje vezu sa centrom isto koliko i ostale linije koje vode u okolna naselja, isto koliko i 401/402, kao i potez 300 i 400 i svi ostali moguci potezi i trocifrene linije. To sto bi onda Surcinci punili 95, 65, itd, nema nikakve razlike od toga sto ljudi sa poteza 300 pune 17/31, kao potez 400 sa trolama i autobusima na Banjici. Opet se svodi na to nekakvo licemerje i favorizovanje jednih krajeva grada, pricanje o nekakvim manama itd, a onda za druge delove grada to ne vazi iako je potpuno ista situacija.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515200#p515200:1jof3cwq je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pet Feb 09, 2018 5:43 pm[/url]]to cak i blago ometeni mogu da shvate...
A jasno je i zasto ti ne svaćaš. :lool:
Bolje i da budem blago ometen, kako si me etiketirao, nego da budem osoba kao sto si ti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516124#p516124:3vcinqrn je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 13 Feb 2018 02:58 am[/url]":3vcinqrn]@marrecar

Nije bas ista logika jer 308,309 ne dovode ljude iz centra u sumice, konjarnik i bulevar, cak stanovnici tih naselja uopste i nisu korisnici tih linija. Nije bas pravo poredjenje sa 601.
Produzenje 300 i 400 linija se 100% poklapa sa tramvajima i trolama, dok 601 nema takva preklapanja nigde, ni sa jednom linijom, zato i ne moze da se poredi.

Ovo sa 401,402 je politicko-propagandno silovanje katiceve, obesmisljavanje tramvaja, jedino imaju prohodan bul jna do autokomande. Trosarina i ustanicka su periferni terminusi ubedljivo najblizi centru, 3-4km, 15min tramvajem, jedini pravci gde tramvaji dobro rade...
Nisam ni rekao da se 601 poklapa sa tramvajima. Pričao sam o opštem slučaju, da onda nijedna druga linija ne sme da se poklapa sa tramvajima, tom logikom. Šta je sa 33, 47/48? I njihove trase se poklapaju sa tramvajima. Ne znam zaista, dupli aršini na sve strane. 308 i 309 itekako prevoze ljude iz grada, jer ako se sećaš famozne klasifikacije, sve posle pumpe u MMLu je prigrad. A 308 i 309 debelo imaju putnike od Šumica/Cvetka koji se prevoze u toj granici i izlaze do te granice jer tu žive. Banalno, ali tako jeste i onda i za njih važi ista klasifikacija. Ne smeta činjenica da je ovo prigrad, ali smeta činjenica da se redom pokazuje licemerje i ne dozvoljava isti tretman svakom delu grada, iz nekog egoističnog razloga.
 
Pa eto, bas zbog tih putnika do pumpe koji pripadaju opstini zvezdara i treba 308 da ide do vuka, njima veza za maticne sadrzaje i min alternativa za tramvaje.

33,48,79 se isto previse poklapaju sa tramvajima pa ih i putnici zato favorizuju.
 
Nadam se da ce neka od linija biti preusmerena kroz Ratka Mitrovica i Djordja Ognjanovica...ili 37 ili 52...nije losa ideja ni za 51,samo ne znam da li je bolje da ide preko Ceraka,ili iz Trgovacke u Spasovdansku....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516217#p516217:1n94axis je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Tue Feb 13, 2018 1:23 pm[/url]":1n94axis]Pa eto, bas zbog tih putnika do pumpe koji pripadaju opstini zvezdara i treba 308 da ide do vuka, njima veza za maticne sadrzaje i min alternativa za tramvaje.

33,48,79 se isto previse poklapaju sa tramvajima pa ih i putnici zato favorizuju.
Mozda bi i mogla da ide,Ali koliko Sam ja upucen autobusima je od Vuka do Cvetka,zabranjen pristup
Ne mozete da poredite neke linije,po nekima bi ovde najbolje bilo skratiti 601 do bloka 45,pa da stvarno ne vodi nikud... Sta cemo sa Starom bezanijom juzni blokovi 61-64 ,presedanje na 95? nepouzdana. Tramvaji tu i tamo,ko hoce is Surcina da preseda na 95,i tramvaje icice na 604,605,610.
Sta cemo sa Sava Centrom, 17,18,88,70,74? Ajde recite mi pa imate tramvaje,pa to je presedanje vec vise...plus pesacenje...
Ne vodi nikud Blok 42 ,kao ni ulica Milutina Milankovica ,najbolje je bi bilo da ostane na toj trasi kuda ide autoputem ...
Ne poredite potez 300,400 a ni 500
Totalno razlicite karakteristike ,sto stanja na terenu,sto kretanja ljudi... 6
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516238#p516238:10x0vm7c je napisao(la):
Najdzel » February 13th, 2018, 2:13 pm[/url]":10x0vm7c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516217#p516217:10x0vm7c je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Tue Feb 13, 2018 1:23 pm[/url]":10x0vm7c]Pa eto, bas zbog tih putnika do pumpe koji pripadaju opstini zvezdara i treba 308 da ide do vuka, njima veza za maticne sadrzaje i min alternativa za tramvaje.

33,48,79 se isto previse poklapaju sa tramvajima pa ih i putnici zato favorizuju.
Ne mozete da poredite neke linije,po nekima bi ovde najbolje bilo skratiti 601 do bloka 45,pa da stvarno ne vodi nikud... Sta cemo sa Starom bezanijom juzni blokovi 61-64 ,presedanje na 95? nepouzdana. Tramvaji tu i tamo,ko hoce is Surcina da preseda na 95,i tramvaje icice na 604,605,610.
Sta cemo sa Sava Centrom, 17,18,88,70,74? Ajde recite mi pa imate tramvaje,pa to je presedanje vec vise...plus pesacenje...
Ne vodi nikud Blok 42 ,kao ni ulica Milutina Milankovica ,najbolje je bi bilo da ostane na toj trasi kuda ide autoputem ...
Ne mora da se 601 skrati do bloka 45 , ali može i da se organizuje tako da se može presedati bez problema na druge linije , obzirom na situaciju.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516238#p516238:10x0vm7c je napisao(la):
Najdzel » February 13th, 2018, 2:13 pm[/url]":10x0vm7c]Ne poredite potez 300,400 a ni 500
Totalno razlicite karakteristike ,sto stanja na terenu,sto kretanja ljudi... 6
:lool: Svašta će čovek da čuje i nauči dok je živ. Stanovnicio poteza 300 i 400 ne gravitiraju ka centru , pa zatoi i nemaju liniju ka centru , dok stanovnici Surčina gravitiraju isključivo ka centru i Zemunu , te zato i imaju direktne veze do tamo ili stanovnici poteza 500 duž Obrenovačkog puta iskljujčivo gravitiraju ka centru , te zato imaju direktnu veze do tamo.
Što se tiče stanovnika Stare Bežanije , može da se za njih uvede nova linija koja bi ih povezivala sa Sava centrom , trasom 601 i problem rešen , obzirom da drugi dedlovi grada koje pokriva 601 su već dobro pokriveni. Eto može i tako , što se tiče skraćenja 601 do bloka 45.
 
Sole, pa ti nista ne razumes covece. Vidi ovako da ti objasnim, ako se bilo koji 300 autobus produzi ili preusmeri ka negde, to NUZNO znaci da MORA da se poklapa sa trasom tramvaja, a to je svakako samo po sebi nedopustivo. Dalje, potezu koji najbrze u Beogradu raste po broju stanovnika, apsolutno su nepotrebne bolje i raznovrsnije opcije za presedanje. Stavise, taj potez zapravo ima jako malo korisnika i sasvim su mu dovoljni brzi i pouzdani tramvaji.

Ali zato, OVAJ DRUGI POTEZ KOJI JA KORISTIM, E VIDIS, ON JE SKROOOZ DRUGACIJI, KAKO TI NIJE JASNO?!?
 
Је л' би значило нешто за кориснике линија 300+ увођење линије "Окретница Устаничка - Блок 20", преко Аутопута?

пс. Додуше, имају 17-ицу. Бриши питање, модераторе.
 
Koliki smo mi, ustvari, licemeri. Na jednom kraju grada brinemo za tramvaje i zato ne produžujemo autobuske linije, a na drugom kraju grada ignorišemo tramvajsku mrežu i produžujemo autobske linije. I to toliko brinemo za tramvaje da šine na Mostu na Adi već su uveliko postavljene. I nije samo to, brinemo se da li će jedna naselja biti direktno povezana sa centrom, dok neka druga nemaju direktnu vezu ni sa najbližom pijacom. I dalje mislim da je najbolje rešenje srušiti ceo sistem i praviti ga od početka jer ovaj Frankeštajn jednostavno niti radi kako treba a još je manje pravedan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516249#p516249:3a07sbde je napisao(la):
ccc » February 13th, 2018, 3:27 pm[/url]":3a07sbde]Sole, pa ti nista ne razumes covece. Vidi ovako da ti objasnim, ako se bilo koji 300 autobus produzi ili preusmeri ka negde, to NUZNO znaci da MORA da se poklapa sa trasom tramvaja, a to je svakako samo po sebi nedopustivo. Dalje, potezu koji najbrze u Beogradu raste po broju stanovnika, apsolutno su nepotrebne bolje i raznovrsnije opcije za presedanje. Stavise, taj potez zapravo ima jako malo korisnika i sasvim su mu dovoljni brzi i pouzdani tramvaji.

Ali zato, OVAJ DRUGI POTEZ KOJI JA KORISTIM, E VIDIS, ON JE SKROOOZ DRUGACIJI, KAKO TI NIJE JASNO?!?
Razumem ja vrlo dobro , ali pojedinci ne razumeju suštinu , ili neće da je razumeju. Ja sam kroz plastičan primer pokušao da prikažem situaciju. Nisam ja uopšte spominjao da treba da se linije produžavaju tako da bi se poklapale sa tramvajima (što je na NBG slučaj duž cele trase) , već da se linije tako organizuju da se stanovnicima poteza 300 i 400 olakša presedanje na linije ka centru (NBG , Braće Jerković , Kumodražu) , tj. tamo gde gravitiraju stanovnici pomenutih poteza. Za potez 300 sam više puta pominjao reorganiozaciju okretnica na potezu Cvetkova pijaca , Učiteljsko naselje , Šumice , Ustanička ...i svaki put su se našli dušebrižnici da sole pamet kako dalje od Ustaničke ne sme ni jedna da se izmesti , iznoseći pri tom neka smešna obrazloženja. Po čemu nije opravdano da stanovnici Surčina ili dela NBG presedaju sa stanice u Milentija Popovića na stanicu "Sava centar" kod autoputa , i to peške , a jeste u redu da stanovnici naselja duž Smederevskog puta idu peške od okretnice Ustanička do okretnice Konjarnik da bi presedali na 17 / 19 / 31 (linije 20 , 50 i 308 nisu baš pouzdane i česte)? Zbog čega ne bi bilo u redu da i u slučaju da se 601 izmesti da ide Vladimira Popovića , a uvede u pomenutoj ulici stanica kod Sava centra , da presedaju peške na stanicu na Autoputu , a bilo bi u redu da stanovnici naselja duž Smederevskog puta idu peške od okretnice Ustanička do okretnice Konjarnik da bi presedali na 17 / 19 / 31 (linije 20 , 50 i 308 nisu baš pouzdane i česte)?

E VIDIŠ , DOKLE GOD KAO ARGUMENT BUDEMO KORISTILI KAKO DRUGI POTEZ MI LIČNO KORISTIMO I KAKO JE ON SKROZ DRUGAČIJI OD DRUGIH , JA ĆU PONAVLJATI ISTO. NE MOŽEŠ JEDNE ARŠINE DA PRIMENJUJEŠ ZA JEDAN DEO GRADA , A DRUGE ZA DRUGI DEO GRADA , KAKO TEBI I JOŠ NEKIMA TO NIJE JASNO?!?

P.S.

Hteli mi to da prihvatimo ili ne , GŽS će uskoro otići u istoriju i doći će do promena na linijama koje opslužuju taj potez. Umesto što se bavimo raznoraznim teorijama (ne)opravdanosti produženja / skraćenja prigradskih linija , bolje da se bavimo time kako da i jednima i drugima olakšamo presedanja ka delovima grada kojima gravitiraju , shodno novonastalim situacijama (trenutnim i planiranim za ovu godinu).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516267#p516267:3a07sbde je napisao(la):
times12 » February 13th, 2018, 4:13 pm[/url]":3a07sbde]Је л' би значило нешто за кориснике линија 300+ увођење линије "Окретница Устаничка - Блок 20", преко Аутопута?

пс. Додуше, имају 17-ицу. Бриши питање, модераторе.
Značilo bi im kada bi još neka linija sa poteza 300 pored 308 postojala kao direktna veza sa Konjarnikom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516275#p516275:3a07sbde je napisao(la):
beobike » February 13th, 2018, 4:23 pm[/url]":3a07sbde]Koliki smo mi, ustvari, licemeri. Na jednom kraju grada brinemo za tramvaje i zato ne produžujemo autobuske linije, a na drugom kraju grada ignorišemo tramvajsku mrežu i produžujemo autobske linije. I to toliko brinemo za tramvaje da šine na Mostu na Adi već su uveliko postavljene. I nije samo to, brinemo se da li će jedna naselja biti direktno povezana sa centrom, dok neka druga nemaju direktnu vezu ni sa najbližom pijacom.
:kk:
 
Izvinjavam se na off nisam mogao da nadjem prigodnu temu...

Kakav ce biti rezim rada sad za praznike 15 i 16 februar? Da li po nedeljnom rezimu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja sam, naravno, bio potpuno sarkastičan :)
 
Ako hoćeš da se razume da se služiš sarkazmom , trebalo je da staviš smajli u prethodnoj poruci , a ne u ovoj , jer je uobičajeno da se tako naglasi , imajući u vidu da dosta drugih članova ovakve stvari koje si napisao misli ozbiljno , pa čisto da ne dođe do nesporazuma.
 
Pa jasno, ali toliko sam karikirao da sam mislio da je baš ocigledno :)
 
Nažalost , nije očigledno , zato što ima onih koji bi ovo ozbiljno mislili podjednako koliko si ti karikirao.
 
Што се тиче 601, може да скрене у Владимира Поповића после стајалиша Сава центар, тако да неби било потребно никакво преседање (као што има нпр. кад неко хоће са 95 или трамваја да преседне на 17/18/88/74/601).
 
Za 601 moze i mora da ide u grad, planiran je bio donji deo Dorcola za okretanje linija sa GZS, sto se tice 46 to ce leteti na Blok 20 ili Blok 42, pitanje je dana, ako ne i nedelje! Posledice skracenja 601 osetice se itekako, jer ce marva ljudi svom snagom juriti 95 po centru grada, pa u Blok 61 na 60X linije, ako vi to smatrate resenjem... 610 upravo i postoji kao takav, jer mora da rastereti ceo taj severozapadni deo Novobeogradskih Blokova, i da sa 73 to prebaci na taj deo... Opet ponavljam, kao alternativu za presedanjem ostavljate 71, 72, 75, 83 i 95, a na Bloku 20 tramvaje... Da li je to dovoljno ne znam, ali opet tokovi putnika ljudi iz Surcina govore drugacije, i zato vam ponavljam kao lokalni covek blokova, ne dirati 601, a da se ne ponudi alternativa u gradu, a svi znamo da to moze... Cak ukidanjem 56L, i spajanjem recimo 35 sa 71, ili recimo 27E sa 67 se moze nesto postignuti, jer ce ostati nesto za 601 da okrene na Zelenom Vencu, da tu doveze ljude, pa da kroz Kneza Milosa i Nemanjinu ide do GZS i opet ostaje u gradu. Sve moze, ali dobre volje nije na odmet, pri tome, nikome ne osporavam potrebu do grada, ali previse su neke linije tu ugrozene, 401 i 402 su ugrozene zbog kupovine glasova, 408 cak moze posle Avale da radi u expres rezimu do Banjice!
 
Dobih još jedan odgovor, evo ga u potpunosti:

Gustina naseljenosti i potreba korisnika u zoni Ul. Ratka Mitrovića, naselja Repište i Filmski grad za višim nivoom usluge u pogledu dostupnosti javnom prevozu, proteklih godina su prepoznate i tretirane kroz produženje i promenu trase linije JLPP-a br. 57 i produženje i uvođenje linije JLPP-a br. 89 na delu trase ulicama: Trgovačka – Spasovdanska – Ratka Mitrovića.

Ulica Žarkovačka, kao i Ratka Mitrovića, predstavljaju stambene ulice sa više fizičkih prepreka (8 od ul. Blagoja Parovića) za umirenje saobraćaja, što prohodnost kroz ove ulice čini delimično neprimerenim za javni saobraćaj. Moguće promene na linijama koje godinama imaju utvrđenu trasu, kao što su linije 37 ili 52, sa aspekta načina saobraćanja, vremenana putovanja i nivoa usluge primarnih korisnika (naselja Cerak vinograd ili Kneževac) na osnovu svih analiza je neodgovarajuća.

Takođe napominjemo da je podužni nagib Ul. Žarkovačka u kombinaciji sa uglom pod kojim se ova ulica ukršta sa Ul. Blagoja Parovića neprimeren sa bezbedno saobraćanje javnog prevoza.

Situaciju sa mogućom izmenom na predmetnom delu ulične mreže nepovoljnom čini i izrađena Studija mreže linija na osnovu prethodno obavljenih brojanja putnika i ankete potencijalnih korisnika, koju je pre dve godine za potrebe Sekretarijata za javni prevoz uradio Saobraćajni fakultet i koja nije tretirala predmetne izmene na način predložen u vašem zahtevu.

Sekretarijat za javni prevoz će u narednom periodu u konsultacijam sa GO Čukarica, kao i kroz probne vožnje i evidenciju svih relevantnih elemenata na navedenom delu trase, razmotriti da li su i na koji način moguće promene na trasama linija JLPP-a (pre svega linija br. 52 i 57) na potezu ulica Ratka Mitrovića i Spasovdanska.

 
Vrh