[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515639#p515639:2m4z30k4 je napisao(la):
nemanja601 » Ned Feb 11, 2018 1:51 pm[/url]":2m4z30k4]Nisam dugo pisao a pratim vas stalno i odlican je forum, ali pojedini forumasi ovde ne razumeju sustinu javnog prevoza. Takodje, suludi principi koji postoje samo u necijim glavama a nemaju potkrepljenje u stvarnoj logici nemaju bas mnogo smisla. Da predjem na stvar, 601. Ova linija kaci Surcin, ogroman prostor izmedju Surcina i Novog Beograda koji je u poslednjih 20 godina doziveo sirenje i od njiva tu sada imate sistem ulica i mnogo stanovnika. Zatim blokovi, Tosin bunar i Sava Centar kao bitna presedacka tacka. Ogroman broj ljudi koristi liniju.
Vec je receno da ne ide 601 do Glavne zeleznicke stanice da bi ljudi isli na bus ili voz, vec jer je to presedacka tacka u centru, odnosno dovodjenje ljudi u centar. To je kao da kazete da ljudi iz Zemuna dolaze na Z. venac da kupuju gace i carape. Ne nego jer je taj terminus blizu centra a to je i cilj. Nije mi jasno kako moze 401 i 402 da se dovede u krug dvojke a pocetna stanica trola kao i tramvaja je na minut hoda od stanica i potpuno se preklapa trasa ka Slaviji, a sa druge strane 601 se ostavlja da se okrece nigde, na mestu gde je prvo presedacka situacija losa, nesigurni tramvaji i krcata 95, a sto je jos gore, to bi onda predstavljalo kruzenje po Nbg. To dalje vodi do toga da liniju niko nece ni koristiti jer zasto da kruzi po blokovima i opet mora da preseda kad to moze da se uradi i na Tosinom bunaru.
Podseticu da je produzenje 65 docekano na noz bas zbog nas iz 601 jer kako kazu ljudi iz blokova 37,38 ne mogu da udju u bus normalno jer sada vec dolazi popunjen. A zamislite samo haos kad sve putnike iz 601 bude prihvatala 65 jer niko nece hteti da se cima po blokovima.
A o pojacanju 71 nema diskusije, jer je to neizvodljivo zbog vec sada prebukiranog terminusa Zeleni venac sa strane gde cekaju novobeogradske linije
I sad najvaznije, neki ovde ne shvataju zasto se bunimo oko 601: pa zato sto sve ostale linije na Gzs ionako su i stajale kod sajma gde se pruzala mogucnost presedanja za dalje, plus tu je i stanica 3 i 12, tako da oni ne gube apsolutno nista, ostaje im ista trasa samo sto umesto npr 511-icom, sada ce ici kombinacijom sa tramvajima ili busevima, kojih na sajmu ima milion.
Dakle nije ista situacija, jer juzni deo grada nista ne gubi, ali Surcin gubi bitne presedacke tacke i to je kriminalno.
U tom smislu evo nekih racionalnih i manje racionalnih predloga, pa nek smisli gospoda sta najvise odgovara, ali blok 42 to sigurno nije:
Neko je predlagao kruzenje Savski trg- stari most- blok 20, nije lose ali iziskuje dosta autobusa i pravi jos vecu guzvu, dakle ne
Ono sto je realno:
Surcin- blok 20- i to isto kao i do sada i onda silazno kod Sava centra, polukruzno na ostrvcetu (dozvoljeno je i izvodljivo samo treba staviti semafor) i odatle pravo do okretnice 27e,35
Druga varijanta je isto to samo sa kruzenjem oko Arene tj. nove bus stanice- autoput- spanskih boraca- M. Milankovica- Antifasisticke borbe- autoput, da se ne izgubi veza sa Sava centrom
Ili prosto iz M. Milankovica pravo do Vladimira Popovica i onda opet u blok 20.
Ovo su nabolja resenja jer se seli 601 iz centra, ali i stajaliste Usce je bukvalno 2 min pesacenja odatle, a stanica tramvaja je odmah tu, i u tom slucaju se zaista nista ne gubi.
Dalje, jos jedna ideja je da ide bus kao i do sada, ali na Zeleni venac i da koristi stranu sa 53,56, i onda kroz Kneza Milosa nazad na Gazelu.
I za kraj varijanta kao i do sada, pa onda Karadjordjevom i dalje Pariskom do terminusa Dorcol.
Smatram da je svaka od ovih varijanata bolja od postojece ideje za blok 42, jer je suvise udaljen od centra, plus iziskuje maltretiranje sa presedanjem. Sa druge strane, blok 20 je zaista realna i logicna varijanta.