Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515212#p515212:s95rxclf je napisao(la):
biftek » February 9th, 2018, 7:35 pm[/url]":s95rxclf]Kako misle da dovedu 511 ili 601 do te nove okretnice ispod Gazele kada budu dolazili iz pravca Sremcice odnosno Surcina? Nisam razumeo da li prave okretnicu ili stajaliste ispod Prokopa?
Gradi se okretnica na delu od isključenja iz pravca Savske ka Gazeli do raskrsnice sa Bulevarom Franše D'Eperea. Kažu da će tu da se gradi TC. Jedino što ga nisam razumeo je da li će okretnica biti privremena za sve linije ili samo za neke linije , jer prvo kaže da će biti privremena za sve linije , a posle kaže da će biti privremena samo za neke linije , tj. da će samo 46 i 601 biti prebačene na blok 42. To ti je deo označen plavom bojom.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515248#p515248:2a2ypvsy je napisao(la):
Aleksandar1 » 09 Feb 2018 08:35 pm[/url]":2a2ypvsy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515210#p515210:2a2ypvsy je napisao(la):
11030 » Fri Feb 09, 2018 6:26 pm[/url]":2a2ypvsy]
@11030 - Ja sam poslao slican predlog i Opstini, Gradonacelniku i Direkciji za javni prevoz i niko mi nije ni odgovorio. Predlagao sam da 37 ide kroz Djordja Ognjanovica, Ratka Mitrovica i dalje redovnom trasom. Obrazlozio sam im da je navedena trasa kraca po daljinaru preko 200 m, zaobilazi pet semafora i ima jednu stanicu vise, sto se negde anulira i nisam ni dobio odgovor.

Pisala sam Sinisi preko Blic linka, i predložila sam ovo što si ti napisao. Da ide RM pa Đorđa Ognjanovića 37 ili 52. Ako sad ne puste stvarno su slepci. Poslacu i na sns fejsbuk, kad sam pisala za đubre po Kosutnjaku poslala sam i Vucicu. Ocistili su sutradan.

Koji su to semafori? Ne postoji 5 semafora na toj trasi.

Kako ne postoji,ok ima cetiri, zabrojao sam se? Prvi semafor Vodovodska - Trgovacka, drugi kod maxija u Zarkovu, treci Trgovacka - Ace Joksimovica, cetvrti kod OS Ljuba Nenadovic. To je to. Sto se tice stanica imao bi stajalista Krajiske Brigade, Mile Jevtovic, Jovana Mikica, Milovana Celebica i dalje redovnom trasom umesto Julino Brdo, Zarkovo, Ace Joksimovica. Po daljinaru predlozena trasa je 200-250 m kraca od postojece.
 
Ovo ispod gazele, iz ugla putnika je potpuno neupotrebljiva lokacija, rupa u koju niko nece silaziti. Bolje da su nesto napravili sa donje strane prokopa, kad vec misle da im i ove sa autoputa svracaju. A 46 odma na nbg. Tako bi svi imali presedanje na mostaru.
 
601 nikako na blok 42,izgubice svoju svrhu u potpunosti,ima sigurno bolje resenje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515238#p515238:37lupg9s je napisao(la):
igorsimic » February 9th, 2018, 9:12 pm[/url]":37lupg9s]
ZY6YSSAGR7KfUH55MwzzRA.png


Gde su oni mislili ova okretnica da bude i kada boga pitaj. Pored tolikih resenja oni ono najskuplje odabrali.. Al ajd bolje i to nego nista.

TyYUfFNiS8urfGUBgUU_vA.png


Gde ce ovde bus da ide, tj. kolko para ce se dati na rusenje ovih kuca okolo i to pitaj boga... Nek nam je bog u pomoci..
Nadam se da je sada malo jasnije.

2lm6jbd.jpg


imjfv8.jpg


file.php


file.php


03-PLANIRANA_NAMENA.jpg


Više imaš ovde.

link 1: viewtopic.php?f=16&t=1199&start=2175
link 2: http://beobuild.rs/novi-plan-za-bulevar-p1869.html
 
Кад се изместе БАС, ГЖС и окретница ЈГП Савски трг ће постати сабласно пуст. За сада је само сабластан.
 
Na Mostaru ce sigurno okretati 551 i 553,jedna linija koja je visak u Bircaninovoj,mozda 30 ili 42 ako to bude izvodljivo iz pravca Mostara,i verujem 91 da ce tu biti....moguce je da ce 51 i 92 mozda privremeno otici na zelenjak do trenutka kad se nadje bolje resenje.....a budite sigurni da ce oni gledati sto pre da Blok 42 osposobe jer mislim da im vreme curi zbog kasnjenja na radovima kako dole kod GZS tako i zbog Bloka 42...vi i sami vidite kolika je to izborna zurba,a verujem kazem da i inace moraju sto pre da pocnu time da se bave....
 
601 mora negde u gradu da okrece, a ako se to ne desi, onda se ostavljaju kao alternative 71, 75 i 95 za ceo taj Surcinski deo, sto ce biti kriminal, i tu ce bojim se biti zestokog haosa... Ako vec hoce 601 da sklone, jedina opcija je Dorcol!
 
601 mora u gradu da se okrece, a potez 300 ne zasluzuje bolje od Ustanicke?
 
Ma sta 601 mora, to je isto kao ja da kazem 56 mora da ide do opstine Nbg jer to meni odgovara. 601 u najboljem slucaju do bloka 42, mada ja bi ga stvavio i do Paviljona preko opstine Nbg ili do nekog od blokova.
 
601 je ceo zivot predvidjen kao veza Surcina sa centrom Beograda, skracivanjem istog ostavices Ledine, juzni deo blokova 61, 62, 63 i 64, ZS Tosin Bunar, Studenjak i Sava Centar bez iole normalne alternative. Ako ti smatras da su 71 i 75 normalne, a tek 95? Nemoj nas zaje*******avati ovde, jako je bitno da se nadje kompromis za ceo taj potez, samo je pitanje zelje i volje ovde...
 
Pa zato ce sada i pojacti 71, to ce ti biti alternativa. Ne moze 601 da ide u centar jer vidis da onda i svako selo trazi do centra liniju, kada moze Surcin. Mogu da ga nameste Blok 42 - Spanskih boraca - Bul. Mihajla Pupina - Opstina Nbg- Auto put i dalje redovnom trasom. Malo kruzi ali onda cete imati presedanjem direktnu vezu sa svim delovima grada, a i opstina Nbg sa Blokom 42 jer ce i ta veza biti potrebna izgradnjom nove autobuske stanice, ne racunajuci ocajnu 85.
 
Nije problem tolko u Surčinu , već u tome što linije sa poteza 500 , 600 i 700 idu do centra grada , dok linije poteza 100 idu do Omladinskog stadiona gde može da se preseda gotovo ka svim pravcima , a linije poteza 300 i 400 , kada se pomene produženje , čak i za jednu ili dve stanice dalje od Ustaničke , ili negde malo dalje od Banjice , odmah krenu priče kako ne mogu prigradske linije dalje od Ustaničke i Banjice , kako su to specifični potezi i sl. Dokle god jedni budu jednakiji od drugih , biće i težnje za izjednačavanjem.
 
Moze i 601 u Blok 20 ide, ali preko GZS i Starog Savskog Mosta, ako vec mora tako!
 
Nece vise da drze 601 na GZS.....i gde ce ga onda...ili Mostar,Blok 20 ili Blok 42....ne verujem da postoji alternativa tome...isto tako treba i reci ovo...radice se Karadjordjeva do Kalemegdena,setite se da ce biti nova okretnica u Dunavskoj....mozda ce biti moguce u nekom trenutku i da se pusti neka linija do Dorcola preko Donjogradskog Bulevara....postojace uslovi u jednom.trenutku......do tada ne verujem da ce odustati od ideje da 601 prebace sa GZS....jednostavno mozda ce to da se pokaze ok kao ideja....ne treba odmah na noz...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515270#p515270:1ort3gk6 je napisao(la):
prostorni planer » Pet Feb 09, 2018 9:47 pm[/url]":1ort3gk6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515248#p515248:1ort3gk6 je napisao(la):
Aleksandar1 » 09 Feb 2018 08:35 pm[/url]":1ort3gk6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515210#p515210:1ort3gk6 je napisao(la):
11030 » Fri Feb 09, 2018 6:26 pm[/url]":1ort3gk6]
@11030 - Ja sam poslao slican predlog i Opstini, Gradonacelniku i Direkciji za javni prevoz i niko mi nije ni odgovorio. Predlagao sam da 37 ide kroz Djordja Ognjanovica, Ratka Mitrovica i dalje redovnom trasom. Obrazlozio sam im da je navedena trasa kraca po daljinaru preko 200 m, zaobilazi pet semafora i ima jednu stanicu vise, sto se negde anulira i nisam ni dobio odgovor.

Pisala sam Sinisi preko Blic linka, i predložila sam ovo što si ti napisao. Da ide RM pa Đorđa Ognjanovića 37 ili 52. Ako sad ne puste stvarno su slepci. Poslacu i na sns fejsbuk, kad sam pisala za đubre po Kosutnjaku poslala sam i Vucicu. Ocistili su sutradan.

Koji su to semafori? Ne postoji 5 semafora na toj trasi.

Kako ne postoji,ok ima cetiri, zabrojao sam se? Prvi semafor Vodovodska - Trgovacka, drugi kod maxija u Zarkovu, treci Trgovacka - Ace Joksimovica, cetvrti kod OS Ljuba Nenadovic. To je to. Sto se tice stanica imao bi stajalista Krajiske Brigade, Mile Jevtovic, Jovana Mikica, Milovana Celebica i dalje redovnom trasom umesto Julino Brdo, Zarkovo, Ace Joksimovica. Po daljinaru predlozena trasa je 200-250 m kraca od postojece.
Linija kroz djordja ognjanovica i ratka mitrovica je odavno morala da se pusti, ono je bas i daleko i visoko. Drug iz srednje je ziveo u onoj poslednjoj ulici prema bazenima, morao je da sipci gore-dole do 23,53 jer mu je to bio najblizi prevoz. :shock:

Jedino mi se cini da je bolja opcija da tu ide 52 jer se vec dosta preklapa sa 56 koja onda ostaje u trgovackoj. 37 ka gradu ima drugu putanju tj jedina je veza trgovacke sa centrom koji ne pokrivaju 52,56.
 
Planovima iz osamdesetih je zamisljeno da to bude 37, u principu moze i 52. Mogla bi i 49 npr da je produze npr do Belih voda preko Ratka Mitrovica i Jablanicke. U svakom slucaju strasno je da ljudi koji zive izmedju Zarkova i Banovog brda, u ulicama Vladimira Rolovica, Veljka Peteovica, Olinpijskih igara, Mile Jevtovic itd idu po 20 i vise minuta peske do prevoza, ne racunajuci 57 koji ide na 20 min, vikednom na 40.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515419#p515419:omcox1jo je napisao(la):
predrag1978 » Sat Feb 10, 2018 3:17 pm[/url]":omcox1jo]Nece vise da drze 601 na GZS.....i gde ce ga onda...ili Mostar,Blok 20 ili Blok 42....ne verujem da postoji alternativa tome...isto tako treba i reci ovo...radice se Karadjordjeva do Kalemegdena,setite se da ce biti nova okretnica u Dunavskoj....mozda ce biti moguce u nekom trenutku i da se pusti neka linija do Dorcola preko Donjogradskog Bulevara....postojace uslovi u jednom.trenutku......do tada ne verujem da ce odustati od ideje da 601 prebace sa GZS....jednostavno mozda ce to da se pokaze ok kao ideja....ne treba odmah na noz...
Pa daj onda tim ljudim alternativu...
1. 71 koji je redak, koji je solo linija privatnika
2. 95 koji je pun i u finalnoj tekmi Svetskog Prvenstva u fudbalu
3. Tramvaji
4. 78 ili 83 na Bloku 20
5. Da se pravi terminus na donjem Dorcolu, a da se ne izvisi za vezu sa centrom grada, a to 601 nece moci...
 
Linija kroz djordja ognjanovica i ratka mitrovica je odavno morala da se pusti, ono je bas i daleko i visoko. Drug iz srednje je ziveo u onoj poslednjoj ulici prema bazenima, morao je da sipci gore-dole do 23,53 jer mu je to bio najblizi prevoz. :shock:

Jedino mi se cini da je bolja opcija da tu ide 52 jer se vec dosta preklapa sa 56 koja onda ostaje u trgovackoj. 37 ka gradu ima drugu putanju tj jedina je veza trgovacke sa centrom koji ne pokrivaju 52,56.

Ja sam zato u prvoj molbi i napisala 52, ali posle sam im rekla da moze i 37. Molim vas ako vam nije teško a imajući u vidu da je sad pravi trenutak, pošaljite mail sa predlozima na info@bgprevoz.rs (sa ovog su mi odgovorili), navedite sve zahteve i sa alternativnim pravcima ili linijama (ovo za 49 je super ideja a verujem da bi i Bele vode bile prezadovoljne). Možete pored toga i na twitter zvanična stranica Beograda https://twitter.com/beograd_rs?lang=en i Sns-a https://twitter.com/sns_srbija a možete i Beokom servisu isto na twiteru, pa i Vučku lično. Ja volim da ih zatrpam i do sad su mi na 30% zahteva reagovali.
 
Nisam dugo pisao a pratim vas stalno i odlican je forum, ali pojedini forumasi ovde ne razumeju sustinu javnog prevoza. Takodje, suludi principi koji postoje samo u necijim glavama a nemaju potkrepljenje u stvarnoj logici nemaju bas mnogo smisla. Da predjem na stvar, 601. Ova linija kaci Surcin, ogroman prostor izmedju Surcina i Novog Beograda koji je u poslednjih 20 godina doziveo sirenje i od njiva tu sada imate sistem ulica i mnogo stanovnika. Zatim blokovi, Tosin bunar i Sava Centar kao bitna presedacka tacka. Ogroman broj ljudi koristi liniju.
Vec je receno da ne ide 601 do Glavne zeleznicke stanice da bi ljudi isli na bus ili voz, vec jer je to presedacka tacka u centru, odnosno dovodjenje ljudi u centar. To je kao da kazete da ljudi iz Zemuna dolaze na Z. venac da kupuju gace i carape. Ne nego jer je taj terminus blizu centra a to je i cilj. Nije mi jasno kako moze 401 i 402 da se dovede u krug dvojke a pocetna stanica trola kao i tramvaja je na minut hoda od stanica i potpuno se preklapa trasa ka Slaviji, a sa druge strane 601 se ostavlja da se okrece nigde, na mestu gde je prvo presedacka situacija losa, nesigurni tramvaji i krcata 95, a sto je jos gore, to bi onda predstavljalo kruzenje po Nbg. To dalje vodi do toga da liniju niko nece ni koristiti jer zasto da kruzi po blokovima i opet mora da preseda kad to moze da se uradi i na Tosinom bunaru.
Podseticu da je produzenje 65 docekano na noz bas zbog nas iz 601 jer kako kazu ljudi iz blokova 37,38 ne mogu da udju u bus normalno jer sada vec dolazi popunjen. A zamislite samo haos kad sve putnike iz 601 bude prihvatala 65 jer niko nece hteti da se cima po blokovima.
A o pojacanju 71 nema diskusije, jer je to neizvodljivo zbog vec sada prebukiranog terminusa Zeleni venac sa strane gde cekaju novobeogradske linije
I sad najvaznije, neki ovde ne shvataju zasto se bunimo oko 601: pa zato sto sve ostale linije na Gzs ionako su i stajale kod sajma gde se pruzala mogucnost presedanja za dalje, plus tu je i stanica 3 i 12, tako da oni ne gube apsolutno nista, ostaje im ista trasa samo sto umesto npr 511-icom, sada ce ici kombinacijom sa tramvajima ili busevima, kojih na sajmu ima milion.
Dakle nije ista situacija, jer juzni deo grada nista ne gubi, ali Surcin gubi bitne presedacke tacke i to je kriminalno.
U tom smislu evo nekih racionalnih i manje racionalnih predloga, pa nek smisli gospoda sta najvise odgovara, ali blok 42 to sigurno nije:
Neko je predlagao kruzenje Savski trg- stari most- blok 20, nije lose ali iziskuje dosta autobusa i pravi jos vecu guzvu, dakle ne
Ono sto je realno:
Surcin- blok 20- i to isto kao i do sada i onda silazno kod Sava centra, polukruzno na ostrvcetu (dozvoljeno je i izvodljivo samo treba staviti semafor) i odatle pravo do okretnice 27e,35
Druga varijanta je isto to samo sa kruzenjem oko Arene tj. nove bus stanice- autoput- spanskih boraca- M. Milankovica- Antifasisticke borbe- autoput, da se ne izgubi veza sa Sava centrom
Ili prosto iz M. Milankovica pravo do Vladimira Popovica i onda opet u blok 20.
Ovo su nabolja resenja jer se seli 601 iz centra, ali i stajaliste Usce je bukvalno 2 min pesacenja odatle, a stanica tramvaja je odmah tu, i u tom slucaju se zaista nista ne gubi.
Dalje, jos jedna ideja je da ide bus kao i do sada, ali na Zeleni venac i da koristi stranu sa 53,56, i onda kroz Kneza Milosa nazad na Gazelu.
I za kraj varijanta kao i do sada, pa onda Karadjordjevom i dalje Pariskom do terminusa Dorcol.

Smatram da je svaka od ovih varijanata bolja od postojece ideje za blok 42, jer je suvise udaljen od centra, plus iziskuje maltretiranje sa presedanjem. Sa druge strane, blok 20 je zaista realna i logicna varijanta.
 
Ta premisa da je poenta 601 do GŽS da bi se ljudi doveli do centra važi i za produžene linije 401 i 402, kao i želja za sličnim za potez 300 i 400. Ta naselja su isto kao Surčin doživela veliku ekspanziju u poslednjih 20 godina. Ta naselja isto imaju nepouzdane veze sa centrom grada, tramvaje, dok malo pouzdanije veze su udaljene ~700m, isto kao za 601. Dakle, ja ne vidim razlog zašto bi Surčin imao tako veću privilegiju? Niko ne kaže da 601 treba da se skrati maksimalno i da ne ulazi u grad. Niti to ima logike, niti je moralno, s obzirom da mi ovde želimo sličnu vezu za ostala naselja. Samo eto, očigledno je da neko želi bolje za sebe i kada neko to drugi isto poželi, onda ne može. A onda kada se pojavi mišljenje da onda ni oni ne treba da imaju to što imaju, taj ide pod mač kako sme uopšte to da kaže i da dira tu liniju.
 
Nije to problem, nemam ja nista protiv produzenja i ostalih linija, da se ja pitam linije 500 bih doveo do bloka 20, pola poteza 300 na Vukov spomenik ili cak Bogosloviju, potez 400 isto treba srediti, ali poenta je da je pocetna stanica linije 41 zajednicka sa stanicom za potez 400, a 41 ide na 3 minuta. Da ja imam bez kruzenja direktnu liniju ka centru na istom mestu gde i izadjem iz 601 a da ta linija ide na 3 min ne bih se ni malo bunio, ali nazalost nije tako. Sustina je da nazalost zbog izbora se radi sve i svasta, ok neka ima potez 400 direktnu vezu sa Slavijom, ali to su samo 2 busa vise na okretnici, a u pitanju je svega 5000 ljudi (Pinosava plus Beli potok), ostali imaju trolejbuse. A Surcin sa ostalim naseljima koja se na njega oslanjaju ima preko 50 000 ljudi, i sada se dovodi na presedanje, a pritom nije ni dugacka linija, ako moze da postoji 85,23,95, moze i 601 da ima kilometrazu 20+ i da ide u centar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515639#p515639:2m4z30k4 je napisao(la):
nemanja601 » Ned Feb 11, 2018 1:51 pm[/url]":2m4z30k4]Nisam dugo pisao a pratim vas stalno i odlican je forum, ali pojedini forumasi ovde ne razumeju sustinu javnog prevoza. Takodje, suludi principi koji postoje samo u necijim glavama a nemaju potkrepljenje u stvarnoj logici nemaju bas mnogo smisla. Da predjem na stvar, 601. Ova linija kaci Surcin, ogroman prostor izmedju Surcina i Novog Beograda koji je u poslednjih 20 godina doziveo sirenje i od njiva tu sada imate sistem ulica i mnogo stanovnika. Zatim blokovi, Tosin bunar i Sava Centar kao bitna presedacka tacka. Ogroman broj ljudi koristi liniju.
Vec je receno da ne ide 601 do Glavne zeleznicke stanice da bi ljudi isli na bus ili voz, vec jer je to presedacka tacka u centru, odnosno dovodjenje ljudi u centar. To je kao da kazete da ljudi iz Zemuna dolaze na Z. venac da kupuju gace i carape. Ne nego jer je taj terminus blizu centra a to je i cilj. Nije mi jasno kako moze 401 i 402 da se dovede u krug dvojke a pocetna stanica trola kao i tramvaja je na minut hoda od stanica i potpuno se preklapa trasa ka Slaviji, a sa druge strane 601 se ostavlja da se okrece nigde, na mestu gde je prvo presedacka situacija losa, nesigurni tramvaji i krcata 95, a sto je jos gore, to bi onda predstavljalo kruzenje po Nbg. To dalje vodi do toga da liniju niko nece ni koristiti jer zasto da kruzi po blokovima i opet mora da preseda kad to moze da se uradi i na Tosinom bunaru.
Podseticu da je produzenje 65 docekano na noz bas zbog nas iz 601 jer kako kazu ljudi iz blokova 37,38 ne mogu da udju u bus normalno jer sada vec dolazi popunjen. A zamislite samo haos kad sve putnike iz 601 bude prihvatala 65 jer niko nece hteti da se cima po blokovima.
A o pojacanju 71 nema diskusije, jer je to neizvodljivo zbog vec sada prebukiranog terminusa Zeleni venac sa strane gde cekaju novobeogradske linije
I sad najvaznije, neki ovde ne shvataju zasto se bunimo oko 601: pa zato sto sve ostale linije na Gzs ionako su i stajale kod sajma gde se pruzala mogucnost presedanja za dalje, plus tu je i stanica 3 i 12, tako da oni ne gube apsolutno nista, ostaje im ista trasa samo sto umesto npr 511-icom, sada ce ici kombinacijom sa tramvajima ili busevima, kojih na sajmu ima milion.
Dakle nije ista situacija, jer juzni deo grada nista ne gubi, ali Surcin gubi bitne presedacke tacke i to je kriminalno.
U tom smislu evo nekih racionalnih i manje racionalnih predloga, pa nek smisli gospoda sta najvise odgovara, ali blok 42 to sigurno nije:
Neko je predlagao kruzenje Savski trg- stari most- blok 20, nije lose ali iziskuje dosta autobusa i pravi jos vecu guzvu, dakle ne
Ono sto je realno:
Surcin- blok 20- i to isto kao i do sada i onda silazno kod Sava centra, polukruzno na ostrvcetu (dozvoljeno je i izvodljivo samo treba staviti semafor) i odatle pravo do okretnice 27e,35
Druga varijanta je isto to samo sa kruzenjem oko Arene tj. nove bus stanice- autoput- spanskih boraca- M. Milankovica- Antifasisticke borbe- autoput, da se ne izgubi veza sa Sava centrom
Ili prosto iz M. Milankovica pravo do Vladimira Popovica i onda opet u blok 20.
Ovo su nabolja resenja jer se seli 601 iz centra, ali i stajaliste Usce je bukvalno 2 min pesacenja odatle, a stanica tramvaja je odmah tu, i u tom slucaju se zaista nista ne gubi.
Dalje, jos jedna ideja je da ide bus kao i do sada, ali na Zeleni venac i da koristi stranu sa 53,56, i onda kroz Kneza Milosa nazad na Gazelu.
I za kraj varijanta kao i do sada, pa onda Karadjordjevom i dalje Pariskom do terminusa Dorcol.

Smatram da je svaka od ovih varijanata bolja od postojece ideje za blok 42, jer je suvise udaljen od centra, plus iziskuje maltretiranje sa presedanjem. Sa druge strane, blok 20 je zaista realna i logicna varijanta.
Niti se ti druze pitas gde ce linija zavrsiti,niti ja,nego neko iznad nas svih koji ce to odrediti na osnovu svojih analiza bile one realne ili ne.Dakle,i ja imam svoje zelje,ali uglavnom i pisem o njima,ali mi fali carobna kugla da znam sta ce odluciti.Sto se tice 601 jer kazes da je koristis,koje god resenje da odaberu za nju,nece biti idealno.Prvo,gradice se od leta deo oko GZS,samim tim nece moci tu vise da okrece....drugo,nudi se alternativa Mostar na mestu gde autobus treba da pravi polukruzno da bi usao u tu novu okretnicu,imas u prethodnim postovima mapu nove okretnice i gde ce se ona graditi...trece,601 nesporno prevozi ogroman broj putnika i naravno da samim tim svako korigovanje trase predstavlja problem......e sad....da bi ista linija mogla da udje u Blok 20,najmanji je problem da krene odande,veci je problem dolazak na okretnicu jer moralo bi polukruzno da se radi....ako si sam rekao da ce u Bloku 20 imati vezu sa tramvajima,pa kako ti onda ti isti tramvaji nisu veza u Bloku 42,a jesu u Bloku 20....ti imas presedacku vezu za linije 7,9,11,13,78,83 koje bi ti trebale 1 stanicu ako bi ti 601 isao do Bloka 20....to ima smisla ako ti kao korisnik 601 zelis da ti krajnja tacka tvog putovanja bude BAS ili GZS...to je ok...ali ako bi te sve linije koristio koje sam naveo koristio da dodjes 1 stanicu,a onda hoces dublje u grad,ne vidim onda zasto bi isao protiv sebe....ako bi isao na Z.Venac,dobar ti je 95.....ako bi isao do Trga,mozes da sidjes u T.Bunaru i cekas 65 i 74 koji ce te odvesti blizu Trga.....sve dalje od toga moras da presedas,jednostavno ne mozes sve da zavrsis sa 601 iako bi voleo verovatno....ja koristim 52,a voleo bih recimo da ide na Dorcol,ali ko me pita....izgradnjom Beograda na Vodi sve linije koje tim pravcem gravitiraju,nesto ce izgubiti a mozda ce nesto i dobiti,ali promene ce morati da se dese....mislim da ce Blok 42 biti mnogo korisniji terminus za 601,ali vreme ce pokazati sta ce oni odluciti.....sto se mene tice,ja bi ga produzio autoputem do Medaka jer ne bi upadao u cepove toliko a ima skoro 20 vozila na liniji radnim danom...uostalom drugi se pitaju.....videcemo....
 
Upravo tako, meni stvarno nije jasno kako pojedinci ne vide nelogicnost, plitkost i neodrzivost resenja koje predlazu. Da li ih nije briga (sigurno, jer gledaju samo svoj plot), da li nemaju uvid u siru sliku (verovatno, opet proizlazi iz prvog) ili nesto trece, ne znam, ali podaci su jedno, a necije baljezganje drugo.

Sve se moze lako i precizno uporediti - broj stanovnika nekog naselja, putna infrastruktura, udaljenost od centra i opcije za presedanje (kao i mogucnosti nesrecnog GSP-a da opsluzi sve to).

Sve u svemu, ne moze se logicki i argumentovano objasniti zasto bilo koja trocifrena linija moze da dodje prakticno u centar i da usput ima mnostvo opcija za presedanje, a druga ne.

Javni prevoz je katastrofalan i niko ko se zalaze za to da periferni terminusi ostanu jedina opcija i destinacija za SVE linije iz tog pravca ne shvata koliko ljudi tamo zivi i da je to razlog zasto oni idu kolima na posao i time naravno stvaraju ogromne guzve.

Ne budite slepi i zatrovani zatucanom kvazi-logikom i fasistickim elitizmom, probajte malo da se stavite u tudju perspektivu i da vidite siru sliku.
 
Evo zasto nije isto- ti kad sidjes na bloku 20 MOZES na tramvaje ali i ne moras jer je kao sto sam napisao 2 minuta peske odatke stajaliste usce gde mozes da biras za 2 stanice koju zelis liniju sa jakim taktom. Sa druge strane, kad sidjes u bloku 42 ti si osudjen na tramvaje i krcatu 95, dakle uci ces u tramvaj koji ce te dovesti na Usce gde ces opet da sidjes da bi cekao 16,75,sta god. A ovako sa 601 mozes odmah na bilo koju liniju od Usca.
Vec sam napisao- sadasnja presedanja nisu dobra jer 71 ide retko, a 65 u teoriji jeste pouzdana ali mi se mnogo puta desilo i da otkucam kod i vidim da je 65 od Tosinog bunara udaljena 12,15 stanica, onda lepo produzim na Zeleznicku pa sa 3 i 12 do Ruzveltove. A ovako cu imati izbor 65 koje nema, ili da idem do kraja i da cekam tramvaj da bih opet na Zeleznickoj presedao na drugi tramvaj, bespotrebna komplikacija.
Ako je polukruzno problem, onda lepo pored buvljaka pa levo i odatle direktno na blok 20, to je mozda jos bolje jer bi mogla da se napravi i stanica kao konekcija sa buducom 13 i nekom novom linijom, odnosno sa svim tramvajskim linijama dok se bude pravio novi most. Na sta ce da se preseda kad se bude radio novi most sa ovim resenjem za blok 42, na 95? Tesko.
 
Vrh