prostorni planer
Advanced
- Učlanjen(a)
- 07.06.2010.
- Poruke
- 2.415
- Pohvaljen
- 4.664
Evo da srusim dileme forumasa. Dovoljno je i tom sto odgovara na mailove u Direkciji da otvori street view. Inace kroz sve navedene ulice sada prolazi 57, kroz Djodja Ognjanovica i Zarkovacku jednosmerno a kroz Ratka Mitrovica dvosmerno.
Prva slika Djordja Ognjanovica
Pogledajte prilog 3
Druga slika Ratka Mitrovica
Pogledajte prilog 2
Treca slika Zarkovacka, sa prosirenjem za stajaliste, znaci jos prilikom projektovanja i gradnje je zamisljeno da njome saobraca visoko frekventna linija, to prosirenje je bilo poceta stanica 57 prilikom rekonstrukcije Pozeske.
Pogledajte prilog 1
I poslednja fotografija sporna raskrsnica ulica Zarkovacke i Blagoja Parovica. Kao sto se vidi solo autobus moze bez problema da skrene, a za zglobni bi bilo potrebno srusiti cvecaru i istupiti ugao.
Nadam se da vise nemate dilema da li ovuda moze i treba da ide autobus, kao i da razumete zasto smatramo odgovor Direkcije za baljezganje i vredjanje inteligencije, kao i da li su uopste potrebne probne voznje radi testa da li moze autobus da prodje.
Prva slika Djordja Ognjanovica
Pogledajte prilog 3
Druga slika Ratka Mitrovica
Pogledajte prilog 2
Treca slika Zarkovacka, sa prosirenjem za stajaliste, znaci jos prilikom projektovanja i gradnje je zamisljeno da njome saobraca visoko frekventna linija, to prosirenje je bilo poceta stanica 57 prilikom rekonstrukcije Pozeske.
Pogledajte prilog 1
I poslednja fotografija sporna raskrsnica ulica Zarkovacke i Blagoja Parovica. Kao sto se vidi solo autobus moze bez problema da skrene, a za zglobni bi bilo potrebno srusiti cvecaru i istupiti ugao.
Nadam se da vise nemate dilema da li ovuda moze i treba da ide autobus, kao i da razumete zasto smatramo odgovor Direkcije za baljezganje i vredjanje inteligencije, kao i da li su uopste potrebne probne voznje radi testa da li moze autobus da prodje.