Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Blok 42 ce ti ubuduce biti kao sto ti je sad GZS i BAS....dakle sve ono sto si imao dole,sad ces imati tamo cak i blize tebi ako cemo i to da gledamo....cak ti je tu i Beovoz kakav takav,ali ce i to nekome biti opcija svakako,ne treba ni to zaboraviti.....mozda oni i stave 601 u Blok 20,postoji mogucnost naravno,ali zaboravljas isto tako da ceo Zeleni Venac treba uskoro raseliti,i o tome treba da misle,gde mislis brdo linija da stave....Blok 20 ce moci sigurno da primi jos 2 ili 3 linije..mislim da je to realan kapacitet.....a gde ce da stave 15,84,704,706,707,67,68,71,72,75,60,52,53,56......nije mnogo jel da...neke ce spojiti neke produziti na druge lokacije znam,ali ne mogu sve....nemoj da gledamo samo sebe,gledajte siru sliku ljudi....nismo samo mi ovde i nasa naselja...
 
Путници 601 иду до ГЖС да би стигли у град, а не на воз или аутобуску. На Бг виз преседају код Тошиног бунара. Зелењак ће сигурно бити велики проблем изместити.
 
Možda ovako neko rešenje za 601?

Pogledajte prilog 1



P.S.

Zamolio bih dežurne dušebrižnike da što detaljnije obrazlože zašto liniju koriste baš u ovom obliku , gde bi se sve to linija zaglavljivala po predlogu i bespotrebno gubila vreme , kao i zašto je turističko - okolo - naokolo - frankenštajn - infantilan predlog
 
Haha, lajk i za predlog i za P.S. :)

Odlicno, taman bi bulevar Milutina Milankovica bio spojen nekom linijom celom svojom duzinom, a i nesto bi se provuklo kroz Vladimira Popovica.

Mislim da je predlog bas dobar.
 
Pa eto, ovako nesto sam i ja predlagao sto se bloka 20 tice. Samo sto bih ipak stavio da ide autoputem, zbog Studentskog grada, pa onda Spanskih boraca, pa M.Milankovica da bi kacio novi bas i dalje po ovom planu koji si stavio. A to kruzenje i ne bi bilo veliko, ako mogu 94 i 95 da kruze po blokovima moze i 601 samo malo da izvije trasu, ionako vise nece upadati u guzve posto nece ici gazelom pa sadasnji broj vozila taman to pokriva. Sto se Zelenjaka tice, ja mislim da nije ni planirano nigde da se kompletna okretnica izmesti nego da se rastereti. U tom smislu u bloku 20 mogu da okrecu 700 linije posto ionako nemaju jak takt, plus 601. 15 bih spojio sa 16, 67 produzio negde dublje u grad, pominjalo se spajanje sa 27, 72 na Prokop. Ostaju 71 i 84 na Zelenjaku, sto je stvarno podnosljivo.
 
Neces imati Zeleni Venac kao okretnicu vise,ide se na kompletno izmestanje terminusa...sve ide odatle,ici ce se postepeno u prvoj fazi sa izmestanjem,pa nece odmah sve da se skloni...dakle zato se i radi terminus Dunavska,jer koliko moraju da sele Zelenjak,moraju iTrg Republike....mozda se spoje 15 i 16,27 i 67,68 i 84,ali mozda...sta ako do toga ne dodje....gde ces linije iz Batajnice i Zemun Polja,gde ces 71,72,75,60....znaci Zeleni Venac kao alternativu linijama iz pravca Zemuna ima Usce,Blok 20,Blok 42.....mozda moze i neka linija ka Sajmu,ali tu ce da te saceka cinjenica da ces morati negde da smestis 52,53 i 56...ne pricam ovo za dzabe,ja verujem da i ti zelis najbolje,samo kazem budimo malo realni pa gledajmo da zadovoljimo sto vise ljudi a ne samo nas....
 
Prvo se spominjali kompletno izmeštanje Zelenog venca , a kasnije sam negde ili pročitao ili čuo neku izjavu da će biti samo rasterećenje linija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515716#p515716:116jsp3d je napisao(la):
nemanja601 » February 11th, 2018, 5:03 pm[/url]":116jsp3d]Pa eto, ovako nesto sam i ja predlagao sto se bloka 20 tice. Samo sto bih ipak stavio da ide autoputem, zbog Studentskog grada, pa onda Spanskih boraca, pa M.Milankovica da bi kacio novi bas i dalje po ovom planu koji si stavio. A to kruzenje i ne bi bilo veliko, ako mogu 94 i 95 da kruze po blokovima moze i 601 samo malo da izvije trasu, ionako vise nece upadati u guzve posto nece ici gazelom pa sadasnji broj vozila taman to pokriva. Sto se Zelenjaka tice, ja mislim da nije ni planirano nigde da se kompletna okretnica izmesti nego da se rastereti. U tom smislu u bloku 20 mogu da okrecu 700 linije posto ionako nemaju jak takt, plus 601. 15 bih spojio sa 16, 67 produzio negde dublje u grad, pominjalo se spajanje sa 27, 72 na Prokop. Ostaju 71 i 84 na Zelenjaku, sto je stvarno podnosljivo.
Varijanta 1 (Milutina Milankovića i Vladimira Popovića)

file.php


file.php


Varijanta 2 (Studentski grad , Milutina Milankovića i Vladimira Popovića)

Pogledajte prilog 1

 
Pojedinci ovde ocigledno ne mogu da shvate da je 601 gradska isto koliko i prigradska linija, sto na pravcima 300 i 400 svakako nije slucaj, pri cemu se njihova produzenja u potpunosti poklapaju i obesmisljavaju tramvaje.
Pored surcina, 601 pokriva i gradske delove (ledine, stara bezanija, blokovi 61-64, studenjak) i JEDINA im je veza sa gazelom i sava centrom. Ako osakate 601, morace da uvedu novu gradsku liniju autoput-tosin bunar-ledine, jer se ne moze tolikom podrucju ukinuti veza koju oduvek imaju. Tako nesto se jos nije desilo. Dakle, svi dusebriznici koji trljaju ruke zbog skracenja 601, neka se ipak jos malo strpe. Ili malo vise.

Pored savskog trga i palate pravde, sava centar je najvaznija stanica ove linije, svako ko je koristi odlicno zna koliko putnika tu udje/izadje.
Jedina prihvatljiva varijanta je da 601 sa sadasnje trase sidje u vladimira popovica i ode na blok 20. Polukruzno skretanje ka okretnici apsolutno ne predstavlja nikakav problem, svi vanredni busevi tokom maratona ga koriste.

Takodje, na veliku zalost pojedinaca, okretnica zeleni venac NIKADA nece biti ukinuta jer je prostor NAMENSKI napravljen za okretnicu, linije koje tu okrecu nimalo ne zalaze u gradske guzve, niti ih same prave, direktno sa okretnice se penju na most. Smanjenje broja linija jeste neophodno i to se moze sprovesti spajanjem pojedinih sa 27e, 35, 43 koje svakako idu prazne na nbg.
 
@11030 - Poslao sam im predloge. Dopunio sam i jos jednim, ako oni ne dolaze u obzir. Sta mislis o ovome: produzenje linije 51 ulicama Spasovdanska, Ratka Mitrovica, Djordja Ognjanovica I dalje redovnom trasom cime bi se poboljsao prevoz stanovnika ovog kraja kao I povezanost velikog dela Zarkova, Ceraka I Belih voda sa domom zdravlja u Zarkovu a sve sa obzirom na velike uspone u ovom kraju gde u sadasnjem stanju stari I bolesni ljudi pesace uz to strmo brdo do Doma Zdravlja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515815#p515815:2egxiscr je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Ned Feb 11, 2018 10:22 pm[/url]":2egxiscr]Pojedinci ovde ocigledno ne mogu da shvate da je 601 gradska isto koliko i prigradska linija, sto na pravcima 300 i 400 svakako nije slucaj, pri cemu se njihova produzenja u potpunosti poklapaju i obesmisljavaju tramvaje.
Pored surcina, 601 pokriva i gradske delove (ledine, stara bezanija, blokovi 61-64, studenjak) i JEDINA im je veza sa gazelom i sava centrom. Ako osakate 601, morace da uvedu novu gradsku liniju autoput-tosin bunar-ledine, jer se ne moze tolikom podrucju ukinuti veza koju oduvek imaju. Tako nesto se jos nije desilo. Dakle, svi dusebriznici koji trljaju ruke zbog skracenja 601, neka se ipak jos malo strpe. Ili malo vise.

Pored savskog trga i palate pravde, sava centar je najvaznija stanica ove linije, svako ko je koristi odlicno zna koliko putnika tu udje/izadje.
Jedina prihvatljiva varijanta je da 601 sa sadasnje trase sidje u vladimira popovica i ode na blok 20. Polukruzno skretanje ka okretnici apsolutno ne predstavlja nikakav problem, svi vanredni busevi tokom maratona ga koriste.

Takodje, na veliku zalost pojedinaca, okretnica zeleni venac NIKADA nece biti ukinuta jer je prostor NAMENSKI napravljen za okretnicu, linije koje tu okrecu nimalo ne zalaze u gradske guzve, niti ih same prave, direktno sa okretnice se penju na most. Smanjenje broja linija jeste neophodno i to se moze sprovesti spajanjem pojedinih sa 27e, 35, 43 koje svakako idu prazne na nbg.
Postujem tvoj stav....sto se tice 601.....i sto se tice stanice Sava Centar...ne sporim cinjenicu da je stanica prepuna uvek...to sporno nije... e sad mi reci ovako...ako bi 601 okretao u Bloku 20 tako da udje u Spanskih Boraca,prodje pored Buvljaka,i prodje pored Sava Centra samo sa gornje strane gde su tramvajske sine....obzirom da kazes da je ljudima iz Surcina ta stanica kod S.Centra dobra presedacka tacka,da li bi njima smetalo da im nova stanica bude udaljena nekih 200 do 300 metara od stare...ja mislim da ne bi jedino ako ne vole da pesace par minuta...cisto eto da uporedimo...znaci mogu opet dole na autoput ako zele,a mogu i dalje da presedaju na tramvaj i 95...sto se tice tvojih reci za Zeleni Venac,mislim da se tu ne mogu sloziti sa tobom vezano za okretnicu.....kao sto sam vec i rekao,oni ce nju skloniti zeleli mi to ili ne,kako spajanjem linija tako i skracivanjem istih.I sam vidis da ti okretnice odlaze iz samog centra grada,dakle strogog centra grada...imaces tramvaje preko Trga Republike gde se vec smanjuje broj linija koje tu okrecu,elektrobusevi ce ici prolazno kao i trole kroz grad vise zbog reklame nego zbog potrebe,trole ne treba zameniti po meni ali videcemo....dakle imas Usce,Blok 20...imaces Blok 42 i Dunavsku i Mostar...i pritom sam slusao nadleznu gospodu u vise navrata kako govore o preusmerenju autobusa sa okretnice Z.Venac u narednom periodu....oni taj period nisu orocili,ali on ce krenuti da tece odmah po izboru nove vlasti.....pretpostavljamo koje....dakle evo znas ko pise o tome,to sam ja,i nadam se da mozemo dalje na ovu temu bez toliko strasti i nerviranja....jer se ne slozimo bas uvek....
 
I sta ti ostavljas kao alternativu gradskom delu trase 601? 71, 95, tramvaje, 78 i 83? Da li vodis racuna o tome? Nije bitan Blok 42 za trasu 601, zasto je problem ostaviti 601 da ide u centar grada?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515877#p515877:1nvd860c je napisao(la):
Gaspar18 » Mon Feb 12, 2018 12:52 am[/url]"]I sta ti ostavljas kao alternativu gradskom delu trase 601? 71, 95, tramvaje, 78 i 83? Da li vodis racuna o tome? Nije bitan Blok 42 za trasu 601, zasto je problem ostaviti 601 da ide u centar grada?!
Za 27e moze recimo da se spoji sa 71, eventualno 67
za 35 moze spajanje sa 71
Za 43 moze spajanje sa 68, taman rasterecenje 95
I da, da li iko od vas vodi racuna o putnicima sa dela trase 95 od Gandijeve do Bloka 45? Ako vodi o tome racuna, videce zasto pricam o tome, da je svako skracivanje 601 uvod u sunovrat tog dela Nbg... Ako to hocete, gledajte... Ni 500 autobusa na 95 nece pomoci da se ceo problem toga resi, 601 mora ostati u gradu, ako ne zelite katastrofau!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515878#p515878:1n03f9lm je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Feb 12, 2018 1:55 am[/url]":1n03f9lm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515877#p515877:1n03f9lm je napisao(la):
Gaspar18 » Mon Feb 12, 2018 12:52 am[/url]":1n03f9lm]I sta ti ostavljas kao alternativu gradskom delu trase 601? 71, 95, tramvaje, 78 i 83? Da li vodis racuna o tome? Nije bitan Blok 42 za trasu 601, zasto je problem ostaviti 601 da ide u centar grada?!
Za 27e moze recimo da se spoji sa 71, eventualno 67
za 35 moze spajanje sa 71
Za 43 moze spajanje sa 68, taman rasterecenje 95
I da, da li iko od vas vodi racuna o putnicima sa dela trase 95 od Gandijeve do Bloka 45? Ako vodi o tome racuna, videce zasto pricam o tome, da je svako skracivanje 601 uvod u sunovrat tog dela Nbg... Ako to hocete, gledajte... Ni 500 autobusa na 95 nece pomoci da se ceo problem toga resi, 601 mora ostati u gradu, ako ne zelite katastrofau!
Pa ko se zalaze za skracenje.....pricam sta ce biti a ne sta ja hocu....da li ce meteor pasti ako 601 ne bude usao u grad...ajmo svi lepo da pisemo gradu da sve menha samo da grade Veograd na Vodi tako da 601 ima svoju okretnicu i da se ne dira....pokusavam normalno i argumentovamo da kazem razloge zasto se nesto menja,a ne menjam JA,vec grad druze....ja ne menjam nista,samo pokusavam da nadjem resenje koje nikad ne moze biti idealno.....to sto bi mi spajali,ne znaci da ce i oni spajati...ako cemo kao ti da idemo logikom MENJAJTE SVE,NE DIRAJTE MOJE,onda dajmo.recimo da 302 okrece na GZS,551 neka okrece na Slaviji,703 neka okrece na Zelenjaku,706 neka ide do Pancevca.....jel to treba da bude logika,da se svadjamo,da se mrzimo,da govorimo jedni drugima da su losi jer zive tamo gde ne treba da zive a ja imam sve jer sam blize gradu pa mi se moze.....cim spomenes ljudima neko skracenje,hoce te lincuju...pa dokle smo bre dosli...hocemo li da normalno razmenjujemo stavove ili cemo da se gadjamo ko gde zivi pa da vidimo ko sme da prica a ko ne sme...dajte malo prizemljenja i shvatite da ovaj sajt ima uticaj na neke odluke...ne na svaku,ali na neke ima....a nista ne moze da se uradi ako svako gleda za sebe najbolje i jedino za sebe....time nista ne postizemo....
 
@prostorni planer,
dobar predlog. Dom zdravlja je neopravdano zapostavljen u sistemu prevoza. Svojevremeno sam opstini pisala i za sam Dom zdravlja da ga obnove, dodaju službe koje nedostaju. DZ u Pozeskoj ima 3 puta vise sluzbi nego DZ Zarkovo, a opsluzuje 3 puta manje stanovništva) i imajuci u vidu da je opstina finansirala renoviranje poslednjeg sprata u Pozeskoj da malo uskoce i za ovaj. Odbili su mi predlog, kao nisu nadlezni.

U sustini mogle bi te linije da prodju i Ratka Mitrovica, Žarkovačkom, Blagoja Parovića i dalje Požeškom. Široka ulica, dobar pravac, jedino je skretanje u Blagoja Parovica kriticno ali ne mora zglobni bus da ide.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515881#p515881:15g3pwld je napisao(la):
direktor » Mon Feb 12, 2018 1:03 am[/url]":15g3pwld]Nikakva katastrofa se nece desiti
Desice se direktore, ostavices narod taj da ionako puni prepuni 95, 71 niko ne koristi zbog intervala, a cak ce i 65 nadrljati...
 
Зашто би био проблем да 601 после Сава центра скрене десно на искључење за Владимира Поповића и направи полукружно скретање па право испод Газеле до блока 20?
 
To se i ja pitam, mislim da moze bez problema. Sto se tice jos nekih stvari, blok 20 je samo privremena okretnica za 27e i 35, kao i usce za 43, kad se zavrsi okretnica u Dunavskoj ove linije se sele tamo, ako ih ne spoje sa jos nekom. To ostavlja prostor da okretnica usce bude za linije poteza 700, tim pre sto je ako se secam planirano da se sadasnje stajaliste Usce ukine, i da se formira novo blize mostu, uz postojece stajaliste gde sad staje samo 65,77. Tako da ima sasvim dovoljno mesta u bloku 20 za 601, i ostavlja se mnogo vise mogucnosti za dalje. Jedino je pitanje kuda ga sprovesti, tako da mislim da je najprakticnije kao sto 95 kruzi po blokovima, autout, Spanskih boraca, Bul. Milutina Milankovica kao veza sa Bas-om, Antifasisticke borbe- autoput, tako se ne gubi ni Sava centar stajaliste, ostvaruje se veza sa Bas-om, a i nova okretnica daje vise mogucnosti za presedanje.
 
Мислим да неће 27е,35 и 43 враћати на ону страну моста. Што се тиче потеза 700 њему би било добро да окреће код Ушћа где окреће 43, таман да путници са потеза 700 пређу у празан 43 и комотно пређу мост до центра града. Могле би и 52, 53 и 56 да окрећу код Ушћа да се појача капацитет за преседање са потеза 700, а 56л да се споји са 60 и да се претвори у електробуску линију.
 
Pedja druze, nema nikakve tenzije, slozili se ili ne, ti nisi nerazuman kao pojedinci :wink:

A zasto bi 601 isao okolo, zasto bi bilo koja linija isla okolo naokolo, to nije po pravilima struke za kreiranje linija, ne moze jedna linija da pokrije 100 razlicitih lokacija na 100 razlicitih strana, to prosto nije normalno.
Toliko ste potpali pod uticaj opsesivno-kompulsivnih pojedinaca koji nas godinama zatrpavaju nebuloznim predlozima, da vecini te naopake okolo-naokolo-turisticko-obilazno-kruzne nebuloze deluju normalno. A to jednostavno nije normalno, do pre 30 godina takve anomalije nisu postojale, mreza linija je bila deleko zdravija nego danas. Sve danasnje nelogicne kruzne linije su posledica kompromisa, sveopste krize i ustede, tj ciganisanja da se jednom linijom pokrije sve i svasta, a to bas i ne moze tako.

Ako vec mora 601 da se sakati, jedino normalno je da sa autoputa sidje direktno na blok 20. Druga, idealna varijanta je da se spoji sa 71, pa da ide milentija popovica, milankovicev bul, tosin bunar. Time bi ceo pravac milankovicevog bul bio spojen jednom linijom, a bila bi veza i sa blokom 42. Ovo bi zahtevalo vracanje 67 na svoju staru trasu i pomeranje 95 u antif borbe sto i nije problem jer se preklapa sa tramvajima, time bi im samo krala manje putnika, a blokovima 61-64 bi ostala veza sa milent popovica preko 601.

Zeleni venac niko nece dirati, jer nikom ne smeta, prostor je napravljen za okretnicu, nalazi se izmedju pijace i terase, na idealnom je mestu jer mnogi putnici nastavljaju dalje pesaka tj bez presedanja. Jedini problem je visak linija.
Takodje, zel venac nece dirati jer nas iskustvo uci drugacije. Naprdni singiduduk majmuni prosipaju razne price kako im dune vetar, prosle god sele trole na dorcol, sad ih satro ukidaju... i milion takvih i slicnih nebuloza. Kada su raseljavali trg nijedna linija NIJE skracena, vec naprotiv, produzene su, a tako ce isto biti i kada se na zel vencu bude smanjivao broj linija. Vec rekoh, 27e, 35, 43 idu prazne na nbg, jedino logicno i jedino racionalno je da se spoje sa nekim sa zel venca. Sad kad su produzene sigurno ih nece vracati u dunavsku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515815#p515815:yv96i98m je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 11 Feb 2018 10:22 pm[/url]":yv96i98m]Pojedinci ovde ocigledno ne mogu da shvate da je 601 gradska isto koliko i prigradska linija, sto na pravcima 300 i 400 svakako nije slucaj, pri cemu se njihova produzenja u potpunosti poklapaju i obesmisljavaju tramvaje.
Pored surcina, 601 pokriva i gradske delove (ledine, stara bezanija, blokovi 61-64, studenjak) i JEDINA im je veza sa gazelom i sava centrom. Ako osakate 601, morace da uvedu novu gradsku liniju autoput-tosin bunar-ledine, jer se ne moze tolikom podrucju ukinuti veza koju oduvek imaju. Tako nesto se jos nije desilo. Dakle, svi dusebriznici koji trljaju ruke zbog skracenja 601, neka se ipak jos malo strpe. Ili malo vise.
Nikako da nadjem vremena da se osvrnem na ovo, imao sam vazan ispit danas pa sam samo citao komentare. Dakle, opet se vracamo na istu stvar. 601 ne moze istovremeno da bude i gradska i prigradska linija, moze samo jedno od toga. Ako smo ranije klasifikovali potez 300/400 kao prigradske linije jer idu u prigradska naselja, onda je 601 isto prigradska linija. Sto onda po onom necijem uslovu, takva linija ne moze da ide u centar grada ili blizu centra. Pri tome, moje misljenje uopste nije takvo i krajnje bi bilo licemerno da smatram da 601, tj Surcin ne zasluzuje direktnu vezu sa centrom grada. Svaki put kada sam to do sada napisao, uvek sam se vodio uslovima koji su neki ovde napisali. Ukoliko nema normalnih presedanja, onda je to sasvim okej. Obesmisljavanje tramvaja produzavanjem poteza 300 i 400? Onda to znaci da nijedan autobuska linija ne sme da se poklapa sa trasom tramvaja kako se oni ne bi obesmislili? Ili jos gore, metro ne sme da se poklapa? Jednom ide prica da su tramvaji beskorisni, nepouzdani, a onda odjednom da je suludo napraviti alternativu jer bi se obesmislili tramvaji. Ne razumem uopste. 601 zasluzuje vezu sa centrom isto koliko i ostale linije koje vode u okolna naselja, isto koliko i 401/402, kao i potez 300 i 400 i svi ostali moguci potezi i trocifrene linije. To sto bi onda Surcinci punili 95, 65, itd, nema nikakve razlike od toga sto ljudi sa poteza 300 pune 17/31, kao potez 400 sa trolama i autobusima na Banjici. Opet se svodi na to nekakvo licemerje i favorizovanje jednih krajeva grada, pricanje o nekakvim manama itd, a onda za druge delove grada to ne vazi iako je potpuno ista situacija.
 
Bumbarevo Brdo@
Nije nista problem,kad se razumemo i onda kad se ne razumemo jel....mislim da sto se tice 601 nece biti idealno resenje koje god da se desi,samo ako ja to kapiram,logicno mi je da i oni koji tu linije koriste isto to shvate....ne zelim vise da se ponavljam,neka bude kako bude...vreme je ispred nas....voleo bih da cujem tvoje misljenje o sledecem....da linija 74 iz Kneza Milosa produzi ka Mostu na Adi,a onda preko Bulevara Heroja sa Kosara ode na B.Kosu.....paralelno sa tim linija 75 da ide kroz B.Zorana Djindjica tako da ni jedna ni druga linija time ne gube....i stvarno se ne bavim time koliko linija ide ka B.Kosi,i Mirijevo ima brdo linija i Borca pa nikom nista....ovde se ne dodaju linije,samo im se trasa koriguje....da li mislis da je ovo izvodljivo...u materiji si sto se tog dela tice najbolje....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515815#p515815:twtdraea je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Ned Feb 11, 2018 9:22 pm[/url]":twtdraea]Pored surcina, 601 pokriva i gradske delove (ledine, stara bezanija, blokovi 61-64, studenjak) i JEDINA im je veza sa gazelom i sava centrom. Ako osakate 601, morace da uvedu novu gradsku liniju autoput-tosin bunar-ledine, jer se ne moze tolikom podrucju ukinuti veza koju oduvek imaju.
@marrecar

Evo ponovo zasto je i gradska i prigradska.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516109#p516109:340u04v9 je napisao(la):
predrag1978 » Uto Feb 13, 2018 12:13 am[/url]":340u04v9]Bumbarevo Brdo@
Nije nista problem,kad se razumemo i onda kad se ne razumemo jel....mislim da sto se tice 601 nece biti idealno resenje koje god da se desi,samo ako ja to kapiram,logicno mi je da i oni koji tu linije koriste isto to shvate....ne zelim vise da se ponavljam,neka bude kako bude...vreme je ispred nas....voleo bih da cujem tvoje misljenje o sledecem....da linija 74 iz Kneza Milosa produzi ka Mostu na Adi,a onda preko Bulevara Heroja sa Kosara ode na B.Kosu.....paralelno sa tim linija 75 da ide kroz B.Zorana Djindjica tako da ni jedna ni druga linija time ne gube....i stvarno se ne bavim time koliko linija ide ka B.Kosi,i Mirijevo ima brdo linija i Borca pa nikom nista....ovde se ne dodaju linije,samo im se trasa koriguje....da li mislis da je ovo izvodljivo...u materiji si sto se tog dela tice najbolje....
Nije ovo izvodljivo nikako, 74 i 75 su jedino sto vredi na bež kosi, jer 65 kaci mali deo naselja.
Za 75 nikakve korekcije, jedino moze da se produzi/spoji zbog zel venca jer je relativno kratka (poluobrt 25-30min).
74 ide dublje u grad, a bitna je i za vezu kod sava centra, jedino je glupo sto kruzi i dangubi po nbg, sad kad ima 70, mogli bi 74 da stave autoput-tosin bunar-nikole dobrovica.

Mogu pojedinci da mrze kosu zbog zbog 'mali milion linija', ali nama to ovde nista nije od koristi, osim pomenutih 65,74,75 i donekle 82. Evo sve drugo slobodno mogu da sklone, a 74 nek nam stave ovako bez kruzenja.

Vise puta sam pomenuo, trasa ump nema stanovnistvo, niti ima predvidjenu autobusku stanicu u visini bloka 42, i nikakva linija tu ne treba, a za bul avnoja se svi slazemo da tu treba da ide 77.
 
Vrh