120 na 80 pa 90 » Sre Feb 14, 2018 11:26 pm[/url]":3hs1wet5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516555#p516555:3hs1wet5 je napisao(la):
predrag1978 » Sre Feb 14, 2018 7:44 pm[/url]":3hs1wet5]Ovo su odgovori koji vredjaju inteligenciju svakog normalnog coveka....
^
zasto takvo generalisanje -
>> odgovori vredjaju inteligenciju svakog normalnog coveka <<-
eto smatram sebe relativno normalnim i ne smeta i ne vredja me takvo objasnjenje, nije suvoparno/birokratsko vec pokrepljeno sa cinjenicama i razumno - jedna je stvar kad nekom nesto ne odgovara, ima pravo da se zali i pokusa da utice na promenu, ali kad nesto ne ispadne, odmah i sad, kako se ocekuje i krene se u opste generalisanje, kako svi eto znaju suprotno a samo oni to ne vide i kako je sve pokvareno/glupo/zlo... je debilno.
Rekapitulacija, zahvaljujuci trudu i ukazivanju na problem koji smatraju da imaju, zahtev je usao u 'sistem' odlucivanja - ovaj put je bio ovaj odgovor, sledeci put moze da bude drugi.
E sad moje neko razmatranje problema
49 umesto okretnice Banovo brdo kao zadnje -promena trase Pozeska pa skretanje Trebevicka (tu jedna stanica kod pol.brigade pa skretanje u Zarkovackoj ( stanica kod Bajke), penjanje uz R. Mitrovica i pracenje trase 89 do Mc-a na vidikovcu i skretanje ( Pilota M. Petrovica) ka okretnici 52 kao zadnjoj.
50 pravac ka Banovom izbacio bi Ace Joksimovica/ i ostale stanice do okretnice i stavio Ratko Mitrovic pa Djordje Ognjenovic - u suprotnom bi ostavio istu trasu kao do sada.
ulica Djordja Ognjanovica - ulaz u Dj.O. iz pravca Pozeske na lakat krivini kod trafo stanice bi stvarao povelike guzve zbog velikog upliva saobracaja iz Trgovacke/Vodovodske - trasa 52 ili 37 kroz nju povlaci ukidanje stanica Julino Brdo i Zarkovo centar i gubitak konekcija putnicima sa Ibarskom (lokalne linije 56. 531/32/33, Barajevo, Lazarevac, Vranic... u centru Zarkova staju i sve medjugradske linije, dosta znaci npr. nekom ko ide sa Dorcola u Cacak ili more jednostavno 'vatanje' konekcije, ili kad ujutru krene na posao ka centru grada.
Zarkovacka/Blagoja Parovica moguci bus - desno skretanje iz pravca B.P, ajd da kazem mali problem, levo ukljucenja iz Zarkovacke ka B.P. veliki problem zbog uzbrdice/prostora, dovoljno da skrece 1 auto ili bus, ostali iza moraju samo da cekaju da suprotni pravac bude slobodan kako bi nastavili pravo ili vrsili skretanja a suprotni smer je cesto pun.
To bi bilo moje naklapanje vezano za ovu temu - nekom se moze i svideti, nekom i ne - potpuno normalno. Poenta je da se dele svoja/tudja iskustva, misljenja i ideje kako bi pokusali da razumemo jedni druge.