Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516465#p516465:2okvtqcy je napisao(la):
11030 » Sre Feb 14, 2018 12:51 pm[/url]":2okvtqcy]Dobih još jedan odgovor, evo ga u potpunosti:

Gustina naseljenosti i potreba korisnika u zoni Ul. Ratka Mitrovića, naselja Repište i Filmski grad za višim nivoom usluge u pogledu dostupnosti javnom prevozu, proteklih godina su prepoznate i tretirane kroz produženje i promenu trase linije JLPP-a br. 57 i produženje i uvođenje linije JLPP-a br. 89 na delu trase ulicama: Trgovačka – Spasovdanska – Ratka Mitrovića.

Ulica Žarkovačka, kao i Ratka Mitrovića, predstavljaju stambene ulice sa više fizičkih prepreka (8 od ul. Blagoja Parovića) za umirenje saobraćaja, što prohodnost kroz ove ulice čini delimično neprimerenim za javni saobraćaj. Moguće promene na linijama koje godinama imaju utvrđenu trasu, kao što su linije 37 ili 52, sa aspekta načina saobraćanja, vremenana putovanja i nivoa usluge primarnih korisnika (naselja Cerak vinograd ili Kneževac) na osnovu svih analiza je neodgovarajuća.

Takođe napominjemo da je podužni nagib Ul. Žarkovačka u kombinaciji sa uglom pod kojim se ova ulica ukršta sa Ul. Blagoja Parovića neprimeren sa bezbedno saobraćanje javnog prevoza.

Situaciju sa mogućom izmenom na predmetnom delu ulične mreže nepovoljnom čini i izrađena Studija mreže linija na osnovu prethodno obavljenih brojanja putnika i ankete potencijalnih korisnika, koju je pre dve godine za potrebe Sekretarijata za javni prevoz uradio Saobraćajni fakultet i koja nije tretirala predmetne izmene na način predložen u vašem zahtevu.

Sekretarijat za javni prevoz će u narednom periodu u konsultacijam sa GO Čukarica, kao i kroz probne vožnje i evidenciju svih relevantnih elemenata na navedenom delu trase, razmotriti da li su i na koji način moguće promene na trasama linija JLPP-a (pre svega linija br. 52 i 57) na potezu ulica Ratka Mitrovića i Spasovdanska.
Pa kroz Zarkovacku vec ide 57,znaci da onda nije problem da tuda ide jos neki bus,mada je bolje da ide solo bus....po meni je idealno da to bude 49 ka Vidikovcu produzen tuda.....a sto se tice Spasovdanske,ona i nije bila toliko predmet zahteva koliko je potreba da ide linija kroz Ratka Mitrovica i Djordja Ognjanovica,ne vidim sto im je to toliki problem,za Zarkovacku i mogu da razumem ukoliko bi isao zglobni bus,ali ovo drugo stvarno ne vidim problem.....moze glat i 37 ili 52 da se pusti kroz Djordja Ognjanovica.....
 
Pa kroz Zarkovacku vec ide 57,znaci da nije problem da tuda ide jos neki bus,mada je bolje da bude solo bus....po meni je idealno da 49 ka Vidikovcu bude produzen tuda....a sto se tice Spasovdanske,ona i nije bila toliko predmet zahteva koliko je potreba da linija ide kroz Razka Mitrovica i Djordja Ognjanovica,ne vidim sto im je to toliki problem,za Zarkovacku i mogu da razumem ukoliko bi isao zglobni bus,ali ovo drugo stvarno ne vidim problem,moze glat i 37 ili 52 da se pusti kroz Djordja Ognjanovica...
 
Ono su stvarno ludi, Djordja Ognjanovica uopste ne uzimaju u obzir a ulica nema ni veliki nagib ni fizicke prepreke a i njom vec saobraca 57, a tokom rekonstrukcije Pozeske ako se neko seca, pola godine su kroz Djordja Ognjanovica saobracale 13A, 37 i 87 bez ikakvih problema, a na 13A podseticu saobracali su samo zglobni autobusi.
 
Odgovor Sekretarijarta u vezi linije 502:

U dogovoru sa GO Rakovica, definisani su elementi rada nove lokalne linije JLPP-a br. 502 koja bez puno poremećaja i na efikasan način može građanima na potezu ulica: Marička - Slavka Rodića - Kneževačka - 17. Oktobra, da ponudi vezu sa najbitnijim centrima atrakicije i ostalim linijama JLPP-a i na taj način posredno kroz jedno presedanje vezu sa različitim delovima grada. Nije planirano dalje produženje predmetne linije, niti je moguće zadržati ponuđeni nivo usluge u pogledu interval nailaska vozila u slučaju povećanja dužine trase.

U prevodu logično je i savremeno da se do najbliže pijace kao i ostalih skoro svakodnevnih potreba preseda! Kao da sam pitao za direktnu vezu sa Marsom. A o Opštini Rakovica ne bih trošio reči... Isto pismo sam poslao i njima, još nisu odgovorili.
 
Ma sram ih bilo. Kao prioritet su naselja Kneževac i Cerak vinogradi!? Pa valjda smo svi jednako bitni duž cele trase! Trgovačka ima bezbroj linija i šta bi ih koštalo da jednu pomere. 57 su organizovali da ide u jednom pravcu, na 20 min i to kao pokriva naselje. Bila sam dete kad se pričalo da će 37 da puste Ratka Mitrovića. Posle se čekalo da probiju ulicu, sad im je izgovor ne znam ni ja šta. Onolika ulica Ratka Mitrovića i Žarkovačka, realno avion može da sleti kod Crnjanskog a nema uslova za GSP.
Sve u svemu, pored njih pisala sam i opštini, gradonačelniku, predsedniku :roll: i tako koga god sam se setila a oni neka razmisle.
 
@11030 - ja sam dobio identican odgovor danas kao i ti. Napisali su to i poslali svima nama sto smo se zalili. Smesno mi je sto pisu da je ulica Ratka Mitrovica stambena, a ona je iste sirine kao i Ace Joksimovica, Jablanicka, Vodovodska, Blagoja Parovica. Sve te ulice su gradjene u priblizno isto vreme i istog profila, a prva ideja je i bila da Ratka Mitrovica bude glavna za prevoz, a ne Ace Joksimovica, ali Ratka Mitrovica je do 2002. bila prekinuta, pa kada su je spojili umesto 37 kroz nju su pustili retku i nepouzdanu 89.
 
Ovo su odgovori koji vredjaju inteligenciju svakog normalnog coveka....moracemo da cekamo da budemo bitni kao Resnik....ove godine samo oni imaju razloge da budu zadovoljni....a jos ce dobiti vezu sa Pinosavom,mozda i sa Rusnjem....teze je preusmeriti autobus da ide normalnim ulicama nego dobiti novu liniju...strasno....koja logika.....
 
Meni se cini da Mirijevo, Resnik i Cerak imaju neku protekciju. Na Cerak su dva puta u poslednjih godinu dana uvodili kosmaj na liniju 52 umesto pogona Novi Beograd i oni posle mesec dana oba puta izdejstvuju da im se vrate zglobni autobusi. Sada nam pisu da oni traze da imaju manje stanica do centra, da linija 52 ne menja trasu niposto i sl. Kao da su oni najvazniji. Neka im naprave teleport pa neka ih teleportuje ekspresno u centar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516583#p516583:m9svmbjs je napisao(la):
prostorni planer » Sre Feb 14, 2018 10:23 pm[/url]":m9svmbjs]Meni se cini da Mirijevo, Resnik i Cerak imaju neku protekciju. Na Cerak su dva puta u poslednjih godinu dana uvodili kosmaj na liniju 52 umesto pogona Novi Beograd i oni posle mesec dana oba puta izdejstvuju da im se vrate zglobni autobusi. Sada nam pisu da oni traze da imaju manje stanica do centra, da linija 52 ne menja trasu niposto i sl. Kao da su oni najvazniji. Neka im naprave teleport pa neka ih teleportuje ekspresno u centar.
Ja zivim na Ceraku,ne znam koji genijalci traze manje stanica,to ceze s mozgom nema....a cinjenica je ovo za Kosmaj...potpuno tacno...imamo samo Solarise na liniji,ali trasa moze biti bolja ako bi isao kroz R.Mitrovica celom duzinom.....stvarno ima genijalaca koji daje neke bizarne ideje za smanjivanje stanica....
 
Pedja i ja sam ziveo na Ceraku od rodjenja prvih 11 godina i volim ga na neki nacin kao svoje naselje, ali nije mi jasno kako se neko naselje pita za sve, a neko ne moze da dobije nista. Mogu samo da zaklucim da ima neko bitan iz Direkcije sa Ceraka i iz Resnika i sl.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516555#p516555:1vkj58he je napisao(la):
predrag1978 » Sre Feb 14, 2018 7:44 pm[/url]":1vkj58he]Ovo su odgovori koji vredjaju inteligenciju svakog normalnog coveka....

^
zasto takvo generalisanje -
>> odgovori vredjaju inteligenciju svakog normalnog coveka <<-
eto smatram sebe relativno normalnim i ne smeta i ne vredja me takvo objasnjenje, nije suvoparno/birokratsko vec pokrepljeno sa cinjenicama i razumno - jedna je stvar kad nekom nesto ne odgovara, ima pravo da se zali i pokusa da utice na promenu, ali kad nesto ne ispadne, odmah i sad, kako se ocekuje i krene se u opste generalisanje, kako svi eto znaju suprotno a samo oni to ne vide i kako je sve pokvareno/glupo/zlo... je debilno.

Rekapitulacija, zahvaljujuci trudu i ukazivanju na problem koji smatraju da imaju, zahtev je usao u 'sistem' odlucivanja - ovaj put je bio ovaj odgovor, sledeci put moze da bude drugi.

E sad moje neko razmatranje problema

49 umesto okretnice Banovo brdo kao zadnje -promena trase Pozeska pa skretanje Trebevicka (tu jedna stanica kod pol.brigade pa skretanje u Zarkovackoj ( stanica kod Bajke), penjanje uz R. Mitrovica i pracenje trase 89 do Mc-a na vidikovcu i skretanje ( Pilota M. Petrovica) ka okretnici 52 kao zadnjoj.

50 pravac ka Banovom izbacio bi Ace Joksimovica/ i ostale stanice do okretnice i stavio Ratko Mitrovic pa Djordje Ognjenovic - u suprotnom bi ostavio istu trasu kao do sada.

ulica Djordja Ognjanovica - ulaz u Dj.O. iz pravca Pozeske na lakat krivini kod trafo stanice bi stvarao povelike guzve zbog velikog upliva saobracaja iz Trgovacke/Vodovodske - trasa 52 ili 37 kroz nju povlaci ukidanje stanica Julino Brdo i Zarkovo centar i gubitak konekcija putnicima sa Ibarskom (lokalne linije 56. 531/32/33, Barajevo, Lazarevac, Vranic... u centru Zarkova staju i sve medjugradske linije, dosta znaci npr. nekom ko ide sa Dorcola u Cacak ili more jednostavno 'vatanje' konekcije, ili kad ujutru krene na posao ka centru grada.

Zarkovacka/Blagoja Parovica moguci bus - desno skretanje iz pravca B.P, ajd da kazem mali problem, levo ukljucenja iz Zarkovacke ka B.P. veliki problem zbog uzbrdice/prostora, dovoljno da skrece 1 auto ili bus, ostali iza moraju samo da cekaju da suprotni pravac bude slobodan kako bi nastavili pravo ili vrsili skretanja a suprotni smer je cesto pun.

To bi bilo moje naklapanje vezano za ovu temu - nekom se moze i svideti, nekom i ne - potpuno normalno. Poenta je da se dele svoja/tudja iskustva, misljenja i ideje kako bi pokusali da razumemo jedni druge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516604#p516604:3hs1wet5 je napisao(la):
120 na 80 pa 90 » Sre Feb 14, 2018 11:26 pm[/url]":3hs1wet5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516555#p516555:3hs1wet5 je napisao(la):
predrag1978 » Sre Feb 14, 2018 7:44 pm[/url]":3hs1wet5]Ovo su odgovori koji vredjaju inteligenciju svakog normalnog coveka....

^
zasto takvo generalisanje -
>> odgovori vredjaju inteligenciju svakog normalnog coveka <<-
eto smatram sebe relativno normalnim i ne smeta i ne vredja me takvo objasnjenje, nije suvoparno/birokratsko vec pokrepljeno sa cinjenicama i razumno - jedna je stvar kad nekom nesto ne odgovara, ima pravo da se zali i pokusa da utice na promenu, ali kad nesto ne ispadne, odmah i sad, kako se ocekuje i krene se u opste generalisanje, kako svi eto znaju suprotno a samo oni to ne vide i kako je sve pokvareno/glupo/zlo... je debilno.

Rekapitulacija, zahvaljujuci trudu i ukazivanju na problem koji smatraju da imaju, zahtev je usao u 'sistem' odlucivanja - ovaj put je bio ovaj odgovor, sledeci put moze da bude drugi.

E sad moje neko razmatranje problema

49 umesto okretnice Banovo brdo kao zadnje -promena trase Pozeska pa skretanje Trebevicka (tu jedna stanica kod pol.brigade pa skretanje u Zarkovackoj ( stanica kod Bajke), penjanje uz R. Mitrovica i pracenje trase 89 do Mc-a na vidikovcu i skretanje ( Pilota M. Petrovica) ka okretnici 52 kao zadnjoj.

50 pravac ka Banovom izbacio bi Ace Joksimovica/ i ostale stanice do okretnice i stavio Ratko Mitrovic pa Djordje Ognjenovic - u suprotnom bi ostavio istu trasu kao do sada.

ulica Djordja Ognjanovica - ulaz u Dj.O. iz pravca Pozeske na lakat krivini kod trafo stanice bi stvarao povelike guzve zbog velikog upliva saobracaja iz Trgovacke/Vodovodske - trasa 52 ili 37 kroz nju povlaci ukidanje stanica Julino Brdo i Zarkovo centar i gubitak konekcija putnicima sa Ibarskom (lokalne linije 56. 531/32/33, Barajevo, Lazarevac, Vranic... u centru Zarkova staju i sve medjugradske linije, dosta znaci npr. nekom ko ide sa Dorcola u Cacak ili more jednostavno 'vatanje' konekcije, ili kad ujutru krene na posao ka centru grada.

Zarkovacka/Blagoja Parovica moguci bus - desno skretanje iz pravca B.P, ajd da kazem mali problem, levo ukljucenja iz Zarkovacke ka B.P. veliki problem zbog uzbrdice/prostora, dovoljno da skrece 1 auto ili bus, ostali iza moraju samo da cekaju da suprotni pravac bude slobodan kako bi nastavili pravo ili vrsili skretanja a suprotni smer je cesto pun.

To bi bilo moje naklapanje vezano za ovu temu - nekom se moze i svideti, nekom i ne - potpuno normalno. Poenta je da se dele svoja/tudja iskustva, misljenja i ideje kako bi pokusali da razumemo jedni druge.
Sam kazes za sebe da se smatras normalnim,a prvi deo posta zavrsavas sa zakljuckom da su takvi stavovi debilni.Dakle,nemam uopste nameru da dijalog vidim na takav nacin.Svoje zapazanje o necijoj inteligenciji sam izneo samo na jednoj prostoj cinjenici da trenutno kroz Zarkovacku ulicu ide autobus 57,a oni u obrazlozenju izjavljuju kako ugao nije pogodan za autobuse....?????
Autobus SOLO vec ide tuda,ja smatram da moze da ide i u drugom smeru da skrene desno u B.Parovica i okrece na Ceraku ili Vidikovcu,najmanji problem gde....to sam mislio za liniju 49...tvoje je pravo da imas svoj stav kao i ja svoj,kao sto je i pravo svakog od nas da komentarise odgovore koje ljudi sa ovog foruma dobijaju od nadleznih.Ako vredja moju inteligenciju,tvoju ne mora,nikakav problem.Njima je veoma lako da napisu odgovore,a da pritom ne obrazloze stvari koje potiru te iste odgovore.Zbog toga sam se na takav nacin izrazio,i nemas potrebe da se ti osecas prozvanim jer to nije sigurno upuceno na tvoju adresu,ti sam znas ko si,moje misljenje o odgovorima nadleznih izrazavam slobodno i realno.Sto se tice tvoje primedbe na preusmerenje 37 ili 52 kroz Dj.Ognjanovica,tacno je da se gube 2 stanice za presedanje putnika,ali po logici stvari ja cu ranije stanicu ili dve presesti na autobus koji ce i dalje tu da vozi,znajuci da ovaj drugi vise ne ide....jedan bi ostao Trgovackom ili 37 ili 52,imao bi 51 ako gledamo da silazi taj neko u Pozeskoj pa hoce u Trgovacku.....linije 49 i 85 svakako ce ako ne uskoro,onda u nekom trenutku sigurno ici dalje od okretnice na B.Brdu,ali dok se to ne desi,smatram da veliki deo naselja Zarkovo pesaci uzbrdo do najblizih autobusa jer ne mogu sve rupe da pokriju 57 i 89 u onom gornjem delu.Imamo situaciju da ljudi na stanici R.Mitrovica ka Rakovici i Ceraku imamo 5 linija....37,50,52,57,89.....a ljudi koji zive gore u Miloja Zakica,to je ulica uz samu Kosutnjacku sumu,imaju samo 57 na 20 do 25 minuta...dole se ceka bus 2 do 5 minuta,gore 20...isto tako zivi i deo ljudi od raskrsnice Spasovdanska-R.Mitrovica sve do skole Milos Crnjanski....sa tim busem na 20 minuta samo do okretnice...a svakako mi mladji mozemo peske...a starije ko sisa....sta mislis da li je svanulo ljudima koji zive u naselju Golf kad im je Covic kao gradonacelnik 90-tih godina uveo tadasnju 55A.....sve u svemu,imam pravo da kazem da su mi odgovori direkcije vezani za pitanje preusmerenja nekih linija zaista smesni.....a argumente daj da suceljavamo,a svakako ne zelim nikog da vredjam ako ima razlicito misljenje....svaciji stav postujem....
 
Sve se moze kad se hoce ali ocigledno je da se nece tj da volje trenutno nema. Nama koji smo tu ostaje da i dalje vezbamo vitku liniju giljajuci gore dole po cistom vazduhu nezagadjenom izduvnim gasovima GSP-a tako da i nije sve tako crno. Hvala vam sto ste pokusali, ko zna mozda se i urazume jednog dana.
Sto se tice vredjanja inteligencije tu se u potpunosti slazem, a evo da za arhivu prilozim i prvi odgovor koji sam od njih primila (napominjem da ni u jednom nije bilo imena i prezimena osobe koja mi odgovara) a moze da udje u rubriku verovali ili ne:

Postojeći raspored linija i trase su određene na osnovu potreba korisnika, u skladu sa geometrijom i prohodnošću saobraćajne mreže.

Na predmetnom delu trase Ul. Ratka Mitrovića, pored postojećih linija JLPP-a br. 57 i 89, za sada nije planirano uvođenje neke druge linije JLPP-a.

S tim u vezi, kako vaš predlog podrazumava zanačajnu promenu u opteređenju i rapodeli frekvencija linija JLPP-a između ulica Ratka Mitrovića i Ace Joksimovića, pri čemu postoji konstantna inicijativa građana naselja Cerak vinogradi da im se omogući što brža veza sa centrom grada redukovanjem postojećeg broja stajališta, koja je u koliziji sa vašim zahtevom, molim vas da kao građani u koordinaciji sa vašom gradskom definišete jedinstven predlog koji je moguće razmatrati.
 
Konstantna inicijativa gradjana Cerak Vinograda za manjim brojem stajalista....ja ako hocu sto pre negde da stignem,krenem ranije...prosta stvar...uvek se koristeci 52 utesim kad vidim koliko 37-ci treba da predje od Mostara do Trga Republike u spicu...za to vreme 52 nikad nema problem da Sarajevskom lagano stize na Zelenjak u bilo koje doba dana...pa gde ces brze od toga...ali to je to...srpska posla...resite vi izmedju sebe problem pa nam se javite,trenutno smo nenadlezni...
 
Iz Sekretarijata za javni prevoz odgovorili su nam da predmetnu lokaciju opslužuju linije br.405 i 407 kojima je moguće presedanjem na Banjici na tramvaje ostvariti željenu vezu sa Autokomandom, zbog čega se ne razmatra produženje linije 407 do Autokomande.

Izvor: STB

A 401 i 402 mogu i nemaju vezu sa Banjicom... :?
 
Nema potrebe za teskim recima, ali par stvari stvarno vredjaju inteligenciju. Prva je raskrsnica ulica Zarkovacka i Blagoja Parovica. Za vreme rekonstrukcije Pozeske 6 meseci su tu bez problema skretali 13A,37 i 87 ubprvih 6 meseci, a onda u sledecoj fazi 3 meseca 23 i 53. Pre toga par godina prilikom rekonstrukcije mosta izmedju Brda i Zarkova, oko mesec dana kroz Spasovdansku, Ratka Mitrovica i Zarkovacku isli 531,532, 533, 87 jer su prve tri tokom radova okretale u Zrmanjskoj. Znaci potpuno ne stoji da ne moze i da ne odgovara geometrija ulice, jer su poslednjih 10 godina tuda godinu dana zbog raznih radova saobracale po tri linije istovremeno. Ako treba mogu i da istupe ugao izmedju Blagoja Parovica i Zarkovacke, potrebno je samo srusiti kiosk napravljen na tom uglu. Druga stvar, Djordja Ognjanovica - Ratka Mitrovica - Spasovdanska - tom trasom su tokom poslednjeg asfaltiranja Trgovacke saobracali svi lastini autobusi uz postojece gradske do centra Zarkova bez ikakvih problema. Pre mesec dana prilikom sudara u centru Zarkova vozaci 56, 89 i 51 su na svoju ruku isli navedenom trasom. Znaci nisu potrebne nikakve probne voznje i analize, ljudi jednostavno ne zele da unaprede prevoz u gornjem delu Zarkova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516699#p516699:25f9av6p je napisao(la):
prostorni planer » Čet Feb 15, 2018 1:59 pm[/url]":25f9av6p]Nema potrebe za teskim recima, ali par stvari stvarno vredjaju inteligenciju. Prva je raskrsnica ulica Zarkovacka i Blagoja Parovica. Za vreme rekonstrukcije Pozeske 6 meseci su tu bez problema skretali 13A,37 i 87 ubprvih 6 meseci, a onda u sledecoj fazi 3 meseca 23 i 53. Pre toga par godina prilikom rekonstrukcije mosta izmedju Brda i Zarkova, oko mesec dana kroz Spasovdansku, Ratka Mitrovica i Zarkovacku isli 531,532, 533, 87 jer su prve tri tokom radova okretale u Zrmanjskoj. Znaci potpuno ne stoji da ne moze i da ne odgovara geometrija ulice, jer su poslednjih 10 godina tuda godinu dana zbog raznih radova saobracale po tri linije istovremeno. Ako treba mogu i da istupe ugao izmedju Blagoja Parovica i Zarkovacke, potrebno je samo srusiti kiosk napravljen na tom uglu. Druga stvar, Djordja Ognjanovica - Ratka Mitrovica - Spasovdanska - tom trasom su tokom poslednjeg asfaltiranja Trgovacke saobracali svi lastini autobusi uz postojece gradske do centra Zarkova bez ikakvih problema. Pre mesec dana prilikom sudara u centru Zarkova vozaci 56, 89 i 51 su na svoju ruku isli navedenom trasom. Znaci nisu potrebne nikakve probne voznje i analize, ljudi jednostavno ne zele da unaprede prevoz u gornjem delu Zarkova.
Sve si rekao....nemam sta da dodam....autobusi prolazili tuda,a oni pisu da nema uslova...strasno....
 
Da li je iko prilikom pisanja DJP spominjao (naglasio) ove vanredne izmene koje su bile česte prethodnih nekoliko godina?
 
Nije zgoreg takve stvari napomenuti. Ponekad i to zna da pomogne. A o tome šta ko zna , ne bih ni komentarisao.
Evo jedan primer. Fizički ukinu liniju , ali i dalje je uredno pišu u obaveštenjima o privremenim izmenama trasa , jer nije zvanično ukinuta ili se vodi kao linija koja privremeno ne saobraća.
 
Procedura je procedura mora da se odradi pa se neke stvari pisu da bi se pisale i inercija itd.
Ako nekom ulicom privremeno ide neki prevoz ne znaci da ima i uslova za trajnu liniju .
 
Tačno je da ne znači da ako nekom ulicom privremeno ide neki prevoz , da ima i uslova za trajnu liniju , ali isto tako imamo i gomilu primera gde je tako urađeno.
Za Vinogradsku ulicu se zna da se dva autobusa jedva mimoiđu , pa im to nije bio problem da uvedu trajno liniju tuda.
Trasom kuda ide 409 kroz Jajince , jasno se vidi da je ulica široka taman za minibus u jednom pravcu , pa ih to opet nije sprečilo da uvedu i suprotan smer.
Ni ulice na Miljakovačkim stazama nisu ništa bolje , pa opet 505L saobraća dvosmerno.
Zatim , godinama se pričalo kako ulicama kuda saobraća 311 u Leštanima nisu dovoljno široke i da zato ne može da se uvede linija , a onda su se odjednom stvorili uslovi za liniju , iako na pojedinim delovima postoji problem da se mimoiđu autobusi.
 
U prevodu, definitivno postoje različiti aršini, odnosno potezi prvog i nekog trećeg reda i to treba priznati. Bar da je i cena karta različita pa i nekako, ali pošto svi plaćamo isto...
 
I na Banjici kuda ide 42 u ulici Mihaila Avramovica ima deo od 150-200 metara gde ne mogu dva autobusa da se mimoidju koliko je uska ulica, pa funkcionise linija dvosmerno bez problema.
 
@11030
@prostorni planer


Napisite konkretan predlog za 52 da ide pozeska-djordja ognjanovica-ratka mitrovica-jablanicka... i posaljite ga opstini, vece su sanse ako ide preko njih. I ovi su na kraju odgovora nagovestili za 52. Tu se nista ne gubi, cerak sa obe strane, preko ibarske i ace joksimovica, ima vezu sa trgovackom, ovaj sto prica da skretanje jednog busa na svakih 10 min ce da napravi guzvu kod trafo stanice je teska nebuloza. Zarkovacka je stvarno strma i nezgodna, a nema ni potrebe tuda kad je djordja ognjanovica bolja varijanta. I napisite da sve vanredne trase tu idu, da 57 ne zadovoljava potrebe, da imate veliki uspon od prevoza do kuce, da se 52 ionako dosta poklapa sa 37 i sl.
 
Vrh