Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

U redu je druze, stvarno nemam vremena da objasnjavam nekom nesto ko ne zeli da cita, promisli i mozda nauci nesto novo, vec samo zeli da se raspravlja u prazno. Reci su jeftine i ako nisu potkrepljene podacima su... nista :)

Zahvaljujući imigracijama i povećanju prirodnog priraštaja u svim gradskim opštinama, Grocka je već decenijama jedno od najbrže rastućih područja u Beogradu. Godišnji prirodni priraštaj je u poslednjih 10 godina bio u proseku oko 1,2 % . Populacija se naglo povećala u proteklih 30 godina, i to: 1971-2005 do 2.23 puta; 1971-81 do 4,5 % godišnje.

Izvor: https://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%93%D ... 0%BA%D0%B0

Pozz
 
И тако, од продужетка трамваја до ВМЛ-а, спали смо на продужетак потеза 300 до града..
 
Stvarno mi nisi jasan, pored bajate price, sad iznosis i bajate podatke za period od 50 god, pa jos pominjes i prirastaj koji od '90 naovamo ne postoji. I znamo svi da je pola srbije doslo u kalucity i napravilo najvecu favelu u evropi, to niko ne spori. Upravo to i jeste najveci problem i nazalost TRAJNA prepreka za normalan razvoj svega, pa i saobracaja. Ti ljudi su time, zapravo sami sebe osudili.

Kako moze tramvaj do vml kad srbin jedino zna na divlje da gradi? Kakav je bulevar od cvetka do ustanicke, dobro pa ide i dotle.
 
Aman ljudi za tramvaje do MML zahvalite divljoj i neplanskoj gradnji, koja je sve to upropastila, umesto da zivite ko ljudi tamo, vi ste osudjeni na milost i nemilost GSPu, isto vazi i za juzni deo Vracara... Sami ste hteli nabijanje do ulice, e sad uzivajte, a to po planu nije plranirano e tu ste ufitiljili...
 
Ко је једном прошао булеваром до вмл-а јасно је видео да има места за трамвај, нећете сигурно вас двојица да ме учите.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514916#p514916:y1tlivha je napisao(la):
prostorni planer » Čet Feb 08, 2018 9:02 pm[/url]":y1tlivha]@Bumbarevo brdo- Svaka cast, svaka ti je na mestu.
Naravno da trocifrene linije ne treba da idu u centar i naravno da je meni normalno da postoji linija 581 koja ide do autobuske stanice, jer to je meni linija Lazarevac - Beograd, tako i pise na autobusu. Znaci povezuje dva grada, kao i Valjevo - Beograd, Priboj - Beograd, Neki ljudi stvarno ne vide gde zive i navodno ne vide razliku izmedju Vince i Vidikovca. Mogu oni i Topolu da proglase za Gradsku opstinu, jer papir trpi sto u stvarnosti ne postoji. Pa brale ako nemas trotoare, prolaze ti traktori ispred kuce, pola komsija ima njive i vocnjake, mesto ti nema nikakve razlike u odnosu na Stepojevac, Mrcajevce, Kenjevo, bude te petlovi, pa onda zivis u prigradskom naselju. U skladu sa tim prevoz treba da te dobaci do grada, pa onda se snalazi sa dvocifrenim linijama i prebacuj se gde ti odgovara.

Stari Zeleznik odgovara tvom opisu a linija 55 se okrece u istom, udaljenost boga pitaj, a linija im ide do Sajma, a imaju i 511 do grada a po broju stanovnika ipak bih rekao da naselja poteza 300 imaju vise. Sve si tacno naveo, samo ne mozes jednima da das prst a drugima celu saku a posle im prosipas kako zive u selu. Ako zive oni u selu i potez 400,500,600,700 su sela i ni oni ne trebaju imati liniju do grada e kad tako bude onda ovaj post napisi. Inace sto se tice mene kakve veze ima sto je prigrad, ako ima puno ljudi neka ide do grada linija. Linija se i pravi da zadovolji potrebe stanovnistva i pokrije vise ljudi prema njihovim potrebama. Petlovo brdo ista udaljenost ko Kaludjerica a ima sve najbolje linije. To sto je Kaludjerica divlje naselje ne znaci da nema mesta za autobus do grada sa normalnim taktom ili je ipak u pitanju diskriminacija jer je trocifrena linija pa neko ima komplekse ako vidi autobus 309 u centru pa neka promene broj linije u dvocifren ;)
 
Нису узане улице и дивљаштво проблем то се зна како се третира и њихово смеће чисти и то ће обавезно и доћи пре или касније
 
Sta mislite o liniji Zaklopaca - Ovca, preko Mirijeva? Zaklopaca je ustvari istureno odeljenje poteza Borca-Ovca-Krnjaca, enklava tog pojasa u opstini Grocka.
 
Izgleda da je nekima dosadno da citaju razlicite komentare,pa se sprdaju sa istima....ljudi ovde hoce da pomognu,a onda neke Zaklopace i Ovce...stvarno sta covek da kaze.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514916#p514916:z47mlzj2 je napisao(la):
prostorni planer » 08 Feb 2018 10:02 pm[/url]":z47mlzj2]@Bumbarevo brdo- Svaka cast, svaka ti je na mestu.
Naravno da trocifrene linije ne treba da idu u centar i naravno da je meni normalno da postoji linija 581 koja ide do autobuske stanice, jer to je meni linija Lazarevac - Beograd, tako i pise na autobusu. Znaci povezuje dva grada, kao i Valjevo - Beograd, Priboj - Beograd, Neki ljudi stvarno ne vide gde zive i navodno ne vide razliku izmedju Vince i Vidikovca. Mogu oni i Topolu da proglase za Gradsku opstinu, jer papir trpi sto u stvarnosti ne postoji. Pa brale ako nemas trotoare, prolaze ti traktori ispred kuce, pola komsija ima njive i vocnjake, mesto ti nema nikakve razlike u odnosu na Stepojevac, Mrcajevce, Kenjevo, bude te petlovi, pa onda zivis u prigradskom naselju. U skladu sa tim prevoz treba da te dobaci do grada, pa onda se snalazi sa dvocifrenim linijama i prebacuj se gde ti odgovara.
Pa hajde, ti nam reci gde tacno da pogledamo oko nas? Pogledajmo onda jos malo sire. Odmah ispod Zarkova, Belih voda, Zeleznika, oko Resnika, iza Surcina i Ledina, odmah pored Bezanijske kose (groblja), njiva koliko hoces. Borca je sa svih strana okruzena njivama. To sto neka naselja nemaju uredjene ulice i trotoare ne znaci nista osim da su gradjena kako su gradjena i da su vremenom zanemarena od vlasti. Pocinjete da pravite neke sulude podele grada na delove uslovima koji potpuno nemaju smisla i logike. A ovde izgleda pored fobije trocifrenih brojeva postoji i fobija od ljudi koji ne zive u prvoj zoni i uskom pojasu oko prve zone. Hajde onda da se klasifikujemo kao prigradsko naselje, da ukinemo te poteze i da uvedemo te linije na kojima pise Kaludjerica-Beograd, ili Surcin-Beograd pa svi da se lepo guramo na BAS, Sumice, itd, a da ostatak grada moze bez nas da se vozika po ekskluzivnim gradskim linijama koje idu u iskljucivo gradska naselja i ne izlaze iz prve zone. Boze me sacuvaj, ovde su neki ljudi stvarno zatupljeni egom i elitizmom. Uostalom, ja zaista ne razumem sta toliko smeta da linija poteza 300, 400, itd, ide do nekih centralnih gradskih okretnica ili blizu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514972#p514972:2bfqcsro je napisao(la):
SRBO » Pet Feb 09, 2018 12:29 am[/url]":2bfqcsro]Нису узане улице и дивљаштво проблем то се зна како се третира и њихово смеће чисти и то ће обавезно и доћи пре или касније
Odlicno, bolje pre nego kasnije, a do tada nemoj da nam se ovde iznose lupetanja i nebuloze da ima mesta za tramvaj u mml. :bash: Gde ni normalan trotoar ne postoji.

Niko od nas nema fobiju od trocifrenih brojeva, vec korisnici istih imaju fobiju od njihove glavne i osnovne funkcije - da preveze ljude iz prigrada do glavnih perifernih terminusa.
 
Nemaju korisnici trocifrenih linija nikakvu fobiju od glavne i osnovne funkcije trocifrenih linija - da preveze ljude iz prigrada do glavnih perifernih terminusa sto izmedju ostalog i jesu GZS i Zeleni venac, te tako korisnici pojedinih trocifrenih linija ne traze nista vise nego sto imaju korisnici drugih trocifrenih linija.
 
Ja sam na predhodnoj strani napisao da nijedan trocifreni autobus ne treba da ulazi dublje u grad od linije Ustanicka, Trosarina, Banovo brdo, Blok 45, Bezanija, Zemun, Bogoslovija. Znaci ni na 700 ni na 600. Nemam nikakav kompleks niti problem, jednostavno to nije racionalno. Ima dovoljno linija u gradu i samo se prave predugacke linije i prevelika guzva. Da li neko misli da bi 307 npr bio isto pouzdan da ide do trga kao iz Ustanicke. Pa nikada se vise ne bi znalo gde se zaglavio ni kada ce. Eto videce korisnici 401 i 402 kako ce im se sada pouzdanost tih linija smanjiti jer nece biti autobusa kada je derbi, kada je kisa, kada je sudar na auto komandi itd. Ucinili su im medvedju uslugu, samo jos ne shvataju. Linije sa malim taktom su pouzdanije ako samo idu do periferije grada. Ovako kada se jedan bus zaglavi u gradu, nece ga biti 40 min.
 
Sve to stoji , i ti se barem držiš principa istog za sve , za razliku od drugih koji imaju jedne aršine za određene poteze , a dijamteralno suprotne aršine za druge poteze.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515060#p515060:3ivoaw2u je napisao(la):
dimitrije_pantic » Pet Feb 09, 2018 11:52 am[/url]":3ivoaw2u]Nemaju korisnici trocifrenih linija nikakvu fobiju od glavne i osnovne funkcije trocifrenih linija - da preveze ljude iz prigrada do glavnih perifernih terminusa sto izmedju ostalog i jesu GZS i Zeleni venac, te tako korisnici pojedinih trocifrenih linija ne traze nista vise nego sto imaju korisnici drugih trocifrenih linija.
Zeleni venac i savski trg periferni terminusi??? :bash:
Ovde neko ima ozbiljan problem sa razumevanjem krajnje jednostavnih znacenja reci kao npr 'periferni'.
Potpuno je jasno da se to odnosi na ustanicku, trosarinu, bogosloviju, banovo brdo, blok 45 i kej.
 
Tamo gde se okrecu trocifrene linije, to su periferni terminusi, obzirom da trocifrene linije nemaju sta da traze u centru. Ili mozda Surcin, Batajnica, Umka, Mostanica, Zemun polje, Sremcica nisu prigradska naselja? Ovde ocigledno neki imaju ozbiljan problem da shvate sta znaci "prigradsko naselje", "gradska linija", "prigradska linija", a tek o logici da dvocifrene linije ne zalaze u prigradska naselja, vec samo trocifrene, da i ne govorimo. A primera kolko hoces ima koji to pobijaju. Bilo da se radi o blizini centru, bilo da se radi o stocnom fondu, bilo o tipu objekata koji se tu nalaze, sirini ulica...
 
od 30 minuta izmeštanje okretnice sa Savskog trga, uvođenje linija bliže Prokopu ....

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EAK_wP9X6t8[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515186#p515186:2od5y9zy je napisao(la):
dimitrije_pantic » Pet Feb 09, 2018 5:08 pm[/url]":2od5y9zy]Tamo gde se okrecu trocifrene linije, to su periferni terminusi...
:lool: :lool: :lool: :bash: :bash: :bash:

PERIFERNI terminus je onaj koji se nalazi na periferiji, tesko da moze biti u centru grada, samo mu ime govori, to cak i blago ometeni mogu da shvate...

CENTRALNI terminus neke prigradske linije je vec nesto drugo, nema blage veze sa ovim perifernim, niti sam ga u ranijim postovima pominjao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515191#p515191:3vm8w4vy je napisao(la):
Žika » Pet Feb 09, 2018 5:29 pm[/url]":3vm8w4vy]od 30 minuta izmeštanje okretnice sa Savskog trga, uvođenje linija bliže Prokopu ....
Znaci ipak je razum pobedio, cak i u djp-u.

Dakle, linije sa autoputa se ipak nece unistavati nebuloznim okolo-naokolo-kruznim putanjama sa gornje strane prokopa, vec ce na jedini normalan nacin biti priblizene sa donje strane.

Jedino im je velika greska sto uopste ne razmisljaju o preusmerenju trola pored prokopa.
 
@11030 - Ja sam poslao slican predlog i Opstini, Gradonacelniku i Direkciji za javni prevoz i niko mi nije ni odgovorio. Predlagao sam da 37 ide kroz Djordja Ognjanovica, Ratka Mitrovica i dalje redovnom trasom. Obrazlozio sam im da je navedena trasa kraca po daljinaru preko 200 m, zaobilazi pet semafora i ima jednu stanicu vise, sto se negde anulira i nisam ni dobio odgovor.

Pisala sam Sinisi preko Blic linka, i predložila sam ovo što si ti napisao. Da ide RM pa Đorđa Ognjanovića 37 ili 52. Ako sad ne puste stvarno su slepci. Poslacu i na sns fejsbuk, kad sam pisala za đubre po Kosutnjaku poslala sam i Vucicu. Ocistili su sutradan.
 
Kako misle da dovedu 511 ili 601 do te nove okretnice ispod Gazele kada budu dolazili iz pravca Sremcice odnosno Surcina? Nisam razumeo da li prave okretnicu ili stajaliste ispod Prokopa?
 
ZY6YSSAGR7KfUH55MwzzRA.png


Gde su oni mislili ova okretnica da bude i kada boga pitaj. Pored tolikih resenja oni ono najskuplje odabrali.. Al ajd bolje i to nego nista.

TyYUfFNiS8urfGUBgUU_vA.png


Gde ce ovde bus da ide, tj. kolko para ce se dati na rusenje ovih kuca okolo i to pitaj boga... Nek nam je bog u pomoci..
 
Ranije je postavljan plan ovog dela i rergulacije celog tog poteza. Čini mi se da je bilo u temi o Bulevaru , zajedno sa onim kružnom tokom koji nameravaju da izgrade na uglu sa Gospodara Vučića.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515210#p515210:1ivz5ldf je napisao(la):
11030 » Fri Feb 09, 2018 6:26 pm[/url]":1ivz5ldf]
@11030 - Ja sam poslao slican predlog i Opstini, Gradonacelniku i Direkciji za javni prevoz i niko mi nije ni odgovorio. Predlagao sam da 37 ide kroz Djordja Ognjanovica, Ratka Mitrovica i dalje redovnom trasom. Obrazlozio sam im da je navedena trasa kraca po daljinaru preko 200 m, zaobilazi pet semafora i ima jednu stanicu vise, sto se negde anulira i nisam ni dobio odgovor.

Pisala sam Sinisi preko Blic linka, i predložila sam ovo što si ti napisao. Da ide RM pa Đorđa Ognjanovića 37 ili 52. Ako sad ne puste stvarno su slepci. Poslacu i na sns fejsbuk, kad sam pisala za đubre po Kosutnjaku poslala sam i Vucicu. Ocistili su sutradan.

Koji su to semafori? Ne postoji 5 semafora na toj trasi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=515238#p515238:dnyyebld je napisao(la):
igorsimic » Pet Feb 09, 2018 8:12 pm[/url]":dnyyebld]
ZY6YSSAGR7KfUH55MwzzRA.png


Gde su oni mislili ova okretnica da bude i kada boga pitaj. Pored tolikih resenja oni ono najskuplje odabrali.. Al ajd bolje i to nego nista.

TyYUfFNiS8urfGUBgUU_vA.png


Gde ce ovde bus da ide, tj. kolko para ce se dati na rusenje ovih kuca okolo i to pitaj boga... Nek nam je bog u pomoci..
Ne moze gore, veliki je nagib.
Koliko se secam, trasa ide desno od okretnice pa ispod studenjaka, to je plac cistoce, pa preko teniskih terena i spaja se tamo gde okrece 309.
 
Vrh