Pa eto, 308 do vuka, linije 300 na kluz, 17 i 31 na donju ustanicku, 301 mostar-vrcin-grocka, i dve stanice na autoputu (lasta i vml nadvoznjak).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514648#p514648:n0wowkst je napisao(la):prigradski » Sre Feb 07, 2018 10:32 pm[/url]":n0wowkst]Niko ne traži direktnu liniju ka centru grada. 77-83-31, jednu od 3 te linije približiti gradjanima poteza 300 (3.reda, sama numeracija kaže) napraviti direktnije presedanje...
Po tome ispada i da su po istom sistemu onda podeljena i naselja. A nije baš tako , zar ne? Ajde ti nekom običnom (prosečnom) korisniku usluge gradskog prevoza , za početak , objasni zašto recimo Lazarevac može da ima liniju do centra , a recimo Kaluđerica ne može , ali tako da on to razume. Oni to tako vide. A što se tiče skraćenja i izmeštanja i tih "prigradskih" linija iz centra , o tome neposredno pre nego što se to desi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514655#p514655:214swwr5 je napisao(la):prostorni planer » February 8th, 2018, 12:09 am[/url]":214swwr5]E pa Sole i ti ga pretera, tema je o gradskim linijama. Te linije koje si pobrojao nisu ni bile deo tendera za potez 500, pa ih i nisam racunao. A od ove godine nece ni ici do centra najverovatnije.
:kk:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514679#p514679:35hc92mt je napisao(la):marrecar » February 8th, 2018, 1:27 am[/url]":35hc92mt]Pa time sto produzavas 308 do Vuka Grocka ne dobija nista. Koja je poenta da ljudi sa 8 linija preseda na jednu da bi dosli do Vuka, kada to vec sada mogu da ucine sa 4 tramvajske? Smisao pokrenute price jeste da odredjena prigradska naselja imaju bolju, direktnu vezu sa centrom grada, u odnosu na neka druga koja su bliza centru grada i nemaju slicnu vezu. Nije poenta da se omoguci jos jedna linija kojom se preseda do centra grada, za to sluze 17, 19, 31 i tramvaji, eventualno 46 i 55. Kao sto je neko lepo napisao ranije, jeste nelogicno produzenje 401 i 402 do Slavije, i izbor samo te dve linije, ali je ocigledno to izuzetno veliko unapredjenje i olaksanje. Ne znam kako to neki ljud ovde imaju fobiju od trocifrenih linija, pa ne vodi to u neku nedodjiju ili ne znam gde. Isto to presedanje, nije to nikakav problem, sve dok to presedanje nije pouzdano. Ja isplaniram svoj polazak, racunam na pouzdanost tramvaj ili autobusa sa Konjarnika, a onda kad stignem nesto se desi i nema polazaka. Isto tako u suprotnom smeru, milion puta mi se desilo da nema nijednog tramvaja ka Ustanickoj od Vuka po 15-20 minuta i stanica bude prepuna. Dok stignem do Ustanicke vrlo je verovatno da sam propustio 2-3 polaska mojih autobusa. I tako se moje putovanje od teorijskih 45 minuta produzi na sat i po. Nisu ti zahtevi sa direktnom vezom neka vrsta licnog zadovoljstva "e sad sam ja u tom i tom naselju i imam bus do slavije/zelenjaka itd itd", nego je to jednostavno zelja za brzim prevozom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514681#p514681:35hc92mt je napisao(la):predrag1978 » February 8th, 2018, 1:57 am[/url]":35hc92mt]Dok cekamo da potez 300 dobije liniju dalje od Ustanicke,pre verujem u jedan drugi scenario....koji ce narod lakse da proguta....50 ce produziti u Mirijevo,38 prebaciti da okrece na Konjarniku,17 ili 31 se penju gore na gornju okretnicu u Ustanickoj,ne verujem da ce obe,ili jedna ili druga,mislim da ce 308 produziti od Sumica,ili prema Mostaru ili ka Prokopu uz silazak na autoput kod Plavog mosta,verujem da bi mozda ukinuli 38L,jer bi imali taj pravac pokriven sa 38...obzirom na ovo iznenadjenje sa 401 i 402,vrlo je moguce da do izbora Prokop bude sledeca ,,meta,,pod znacima navoda jer ovaj prvobitni plan za 402 da ide na Prokop ocigledno je neko skinuo sa dnevnog reda jer moguce je da imaju drugi plan.....dakle ne bih iskljucio mogucnost da recimo 308 ode na Mostar ili Prokop,a ipak ako bude postojala mogucnost za smanjenje linija u Ustanickoj koje tamo okrecu,pre verujem da ce 302 negde pomeriti jer ima najvise polazaka...dakle umesto 50,stavili bi 17 ili 31,a eventualno ako izbace i 302 recimo,eto mesta za okretanje zglobnog busa.....naravno,moj neki utisak je takav...ima vremena do 4 marta....
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514666#p514666:3yrq72l8 je napisao(la):Bumbarevo brdo » Sre Feb 07, 2018 11:26 pm[/url]":3yrq72l8]
Pa eto, 308 do vuka, linije 300 na kluz, 17 i 31 na donju ustanicku, 301 mostar-vrcin-grocka, i dve stanice na autoputu (lasta i vml nadvoznjak).
Zar to nije ok?
Upravo to i jeste poenta sa 308, da gradsko naselje na tom pravcu (mml), koje je i najblize, dobije direktnu liniju, da mml i vml kao zvezdarska naselja dobiju vezu sa svojim maticnim sadrzajima (opstina, dz, sc) i da tramvaji dobiju alternativu koja ih pritom nece obesmisliti. 308 je najpogodnija za produzenje jer je i ubedljivo najkraca.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514679#p514679:s0765brd je napisao(la):marrecar » Čet Feb 08, 2018 12:27 am[/url]":s0765brd]Pa time sto produzavas 308 do Vuka Grocka ne dobija nista. Koja je poenta da ljudi sa 8 linija preseda na jednu da bi dosli do Vuka, kada to vec sada mogu da ucine sa 4 tramvajske? Smisao pokrenute price jeste da odredjena prigradska naselja imaju bolju, direktnu vezu sa centrom grada, u odnosu na neka druga koja su bliza centru grada i nemaju slicnu vezu.
I ja ti opet kazem, koja je poenta da samo jedna linija bude produzena i da ljud opet presedaju. VML nije nista blize od grada nego Kaludjerica. VML, Kaludjerica, Lestane i Vinca su prakticno spojena naselja i zajedno su bliza centru grada nego neka druga naselja sa direktnom vezom. Cudna ti je ta podela prigradskih naselja i ogranicenje. Ja bih recimo mogao da kazem kao ti da je je Kumodraz od Batuta pa dalje prigradsko naselje i da tako 33 i 25P i 39 ne mogu da idu do centra grada. Ili sve posle Saobracajne skole je prigrad pa ni neke linije poteza 700 ne treba da idu do Zelenjaka. Ili Surcin. Isto tako imamo i Resnik, Labudovo Brdo, Vidikovac, koji imaju slicne linije, a mnogo su dalje od centra grada. Naravno da centar grada ne treba da bude preplavljen linijama, ali isto tako nema smisla da se neki deo grada favorizuje od drugog. Svi smo mi deo ovog grada i zasluzujemo isto.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514750#p514750:3nw7ii9y je napisao(la):Bumbarevo brdo » 08 Feb 2018 12:13 pm[/url]":3nw7ii9y]
Upravo to i jeste poenta sa 308, da gradsko naselje na tom pravcu (mml), koje je i najblize, dobije direktnu liniju, da mml i vml kao zvezdarska naselja dobiju vezu sa svojim maticnim sadrzajima (opstina, dz, sc) i da tramvaji dobiju alternativu koja ih pritom nece obesmisliti. 308 je najpogodnija za produzenje jer je i ubedljivo najkraca.
Sada kad postoji 38 (kojeg samo treba spojiti sa lokalom), koji je daleko smislenija i logicnija veza sumice-vml, 308 moze da se preusmeri ka vuku, da ljudi dobiju raznovrsniji prevoz, a ne da im obe linije idu na sumice.
Eventualno produzavanje postojeceg 308 dalje od sumica bi samo dovelo do jos veceg kruzenja u pravcu vml jer je linija ionako vec poprilicno potkovicasta sa okolo-naokolo-kruznom trasom, prosto nije normalno da neko npr sa autokomande ide u vml preko smederevca.
A sto ne bi presao u tu desnu traku ako mi saob pravila to dozvoljavaju, tj ako je ta traka za pravo i desno?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514786#p514786:2k9w2qrd je napisao(la):ccc » Čet Feb 08, 2018 1:01 pm[/url]":2k9w2qrd]...to je kao logika likova na semaforu koji predju u desnu traku da bi napredovali za duzinu jednog vozila, a time zakrce skretanje za desno za sve koji su tuda hteli.