Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

То је све ханзапласт, привремена мера, ако не могу у град због пропусности, а имају разлога да ту иду, онда да се пропусност повећа кад тад
 
Inspirisan netrpeljivošću prema mojim komentarima , korisnik Bumbarevo brdo , po običaju izvrće poentu mog komentara , a evo izneo je po ko zna koji put i svoju netrpeljivost prema korisnicima istočnog dela grada. Bulevar Oslobođenja je takođe široka i brza saobraćajnica i ništa više gužve nego što zna da bude na autoputu i Gazeli , kuda ide 601 , tako da pomenute priče vezano za potez 400 , što se tiče saobraćajnica , ne stoje.
Što se tiče poteza 300 , koliko god pojedini članovi negirali i osporavali produženja , ona su i te kako moguća i opravdana , uz reorganizaciju okretnica na potezu Učiteljsko naselje - Cvetkova pijaca - Ustanička - Konjarnik - Šumice. Na ovaj način se dobija znatno kvalitetnija veza sa linijama koje voze ka centru , bez prevelike potrebe za produžavanjem do centra grada.
 
Ljudi, za potez 300 morate sacekati rekonstrukciju Bulevara od Cvetkove Pijace pa do kraja Ustanicke... Budite sigurni, da ce to cekati jos 5 do 10 godina... Ne znam kada krece neka rekonstrukcija tramvajske pruge i mreze, ali trebalo bi gledati da se zaokruzi ceo Bulevar na deonici od Cvetka do kraja, jer su sine u uzasnom stanju tamo!
 
Odgovorise i meni napokon iz Sekretarijata za javni prevoz ili kako se vec zove. Trazila sam da nam puste jos jednu liniju kroz Ratka Mitrovica umesto Ace Joksimovica i odgovor je ukratko NE, jer se ovi sa Cerak Vinograda bune sto ima toliko stajalista na linijama koje njih opsluzuju i traze da se neka ukinu pa su nam zahtevi u koliziji (???). I kao da se ja dogovorim sa njima sta hocemo (???). Nema veze sto potez iznad Ratka Mitrovica tamo do bazena nema nikakav prevoz osim pogane 57.
Koga sad da cimam i kome da kmecim? Mogu Sinisi? Videla sam ga na RTS-u da kao resava te debilne molbe oko prevoza.
 
Zavisi od birackog tela tamo, vrlo prosto i logicno... Sacekaj izbore, veeeeeeeeeeruj mi...
 
Valjda sekretarijat treba da se dogovori na osnovu razlicitih predloga, a ne da ih sve odbaci i kaze hiljadama ljudi iz razlicitih naselja 'da se dogovore' sta hoce, pa da onda razmatraju neki zajednicki predlog.
Pod linijama koje opsluzuju Cerak Vinogradi pretpostavljam da misle na 37, 50 i 52. One imaju sasvim razuman broj stajalista i ne znam kakav mozak je uputio predlog za smanjenje. Mada i oni bi izgleda oberucke prihvatili takav banalan predlog, dok vec godinama unazad ljudi traze jos jedan ili dva polaska na 52 posle 23h, sto je sasvim razumno, ali izgleda previse...
 
Hvala na linku, pisacu mu. Odgovorila sam im bas to sto si i ti napisao, da je njihov posao da od svih ponudjenih ideja nadju resenje, ali izgleda je njima i sam odgovor na mail teska rabota a ne zapravo i pomeranje trase.
U sustini trazila sam da umesto ulicom Ace Joksimovica bilo koja od linija 52 ili 37 ide duž Ratka Mitrovića i dalje Spasovdanskom ili Djordja Ognjanovića ili Blagoja Parovića pa daljom trasom. Znaci niti bi se produžilo vreme putovanja niti bi se povećao broj stajališta, samo bi umesto jednom ulicom išlo paralelno drugom (širom i koja bi opslužila veći br ljudi, ceo potez uz bazen Košutnjak nema bližu stanicu od 700 800 m hoda). To što su mi odgovorili da ja koordiniram predlog sa Cerak Vinogradima neću ni da komentarišem.
 
Иду избори могли би коначно да повећају туражу на 502 јер возачи једва имају паузу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514120#p514120:2zyqdw6h je napisao(la):
Gaspar18 » 06 Feb 2018 00:00[/url]":2zyqdw6h]Ljudi, za potez 300 morate sacekati rekonstrukciju Bulevara od Cvetkove Pijace pa do kraja Ustanicke... Budite sigurni, da ce to cekati jos 5 do 10 godina... Ne znam kada krece neka rekonstrukcija tramvajske pruge i mreze, ali trebalo bi gledati da se zaokruzi ceo Bulevar na deonici od Cvetka do kraja, jer su sine u uzasnom stanju tamo!

Неће они да се дркају с булеваром још дуго, дуго
 
@11030 - Ja sam poslao slican predlog i Opstini, Gradonacelniku i Direkciji za javni prevoz i niko mi nije ni odgovorio. Predlagao sam da 37 ide kroz Djordja Ognjanovica, Ratka Mitrovica i dalje redovnom trasom. Obrazlozio sam im da je navedena trasa kraca po daljinaru preko 200 m, zaobilazi pet semafora i ima jednu stanicu vise, sto se negde anulira i nisam ni dobio odgovor.

Kakve su to gluposti da ljudi sa Ceraka zele da imaju manje stajalsta do cenntra. Pa ko im je kriv sto zive 10 i vise km do centra, sta bi sada hteli da imaju direktan prevoz bez zadrzavanja do centra. Ne moze brale sve nosi svoje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514019#p514019:1w7cuc49 je napisao(la):
solecar » Pon Feb 05, 2018 5:11 pm[/url]":1w7cuc49]Što se tiče poteza 300 , koliko god pojedini članovi negirali i osporavali produženja , ona su i te kako moguća i opravdana...
Dakle, produzenja PRIGRADSKIH linija u centar grada (osim preko autoputa) nisu ni malo opravdana, posebno ne pravaca 300 i 400, koji su jedina mesta, od citave tramvajske mreze, gde tramvaji koliko-toliko zadovoljavajuce funkcionisu. Prebacivanje tezista, koje clan solekar zagovara, trpanjem putnika u druge linije ka centru, bi samo dovelo do daljeg obesmisljavanja ionako besmislenog tramvajskog saobracaja. Sto se odavno moze videti na vozdovackom potezu, gde prigradski putnici, umesto tramvajima kako je zamisljeno, uglavnom do slavije dolaze trpajuci se u 33, 47, 48.

- nekadasnja mini okretnica u pljevaljskoj je odavno prevazidjena, nedovoljnog kapaciteta i potpuno neodgovarajuca da u danasnje vreme prihvati bilo koju liniju. Ovo je toliko besmislen i nemoguc predlog kao kada bi neko trazio aktiviranje nekadasnje okretnice severni bulevar ispred onog solitera na zvezdari.

- okretnica sumice je prepuna, linije zbog pauza imaju rezervisana mesta, namenjena je uglavnom lastinim linijama i ne moze se prisvajati za gsp.

-okretnica konjarnik, zbog polozaja i saob tokova, NE MOZE da prihvati linije iz pravca bulevara.
 
Da tramvajska linija 10 ide češće od 33 i 48 , niko se ne bi gurao u atobuse , nego u tramvaj. Stvar prosta i jednostavna , više puta pomenuta.
Okretnica u Pljevaljskoj je toliko prevaziđena da su razmišljali da stave 83 da se tu okreće nakon što okretnicu "Crveni krst" pretvore u mini trg / park (plato).
Pojedine linije sa okretnica u Šumicama i Konjarniku mogu da rotiraju mesta sa linijama sa drugih okretnicama.

Ako već hoćemo da nam tramvaji budu više i bolje iskorišćeni , onda ne treba da dajemo selektivno predloge da nam linije koje nam odgovaraju zalaze dublje u grad , iako može sa pomenutih da se preseda na tramvaje , a da se linije koje nam ne odgovaraju oslanjaju isključivo na tramvaj.
 
Zbog ovakvog izvrtanja poente, u prethodnom postu sam i napomenuo da su tramvaji na vozdovcu i zvezdari daleko funkcionalniji i brzi od npr nbg pravca, to je vise nego ocigledno. A brzi su jer idu pravolinijski i najkracom mogucom putanjom, sto nije slucaj na nbg.

Od ustanicke do tasmajdana, i od trosarine do slavije se NEUPOREDIVO brze stize nego iz bloka 45 do tasmajdana i slavije, pa je jasno da su ovakva poredjenja krajnje infantilna.

Tramvaj 10, koliko god cest bio, nece nista biti popunjeniji sve dok mu se trasa u velikoj meri poklapa sa 33, i sve dok pravac 400 bude imao vezu sa busevima u crnotravskoj koju decenijama nije imao vec je do trosarine isao pravo bulevarom jna, cime je punio tramvaje, a ne buseve kao danas.

Bivsu nepostojecu okretnicu u pljevaljskoj niko normalan nije, niti ce je ikada planirati, a posebno ne za zglobnu liniju 83.
Sve relativno novootvorene okretnice su manje vise propisnih dimenzija, sto znaci da je napustena praksa budzenja okretnica na tesnom i neodgovarajucem prostoru, a sama ta cinjenica nam dalje govori da korisnik solekar svima nama ovde plasira dezinformacije.

Uostalom, on nikako ne moze znati sta razmisljaju ljudi iz djp-a, jer oni njemu cak ni na mejlove ne odgovaraju. Vise puta se sam 'pohvalio'.
 
I tramvaji na NBG idu pravolinijski i sredinom ulice (izuzev Milentija Popovića) , kao i tramvaji u Vojvode Stepe i Bulevaru kralja Aleksandra.
Tramvaj 10 biće popunjeniji od 33 ako bude bio češći , koliko god ti negirao tu činjenicu , jer samo bi lud čovek propustio nekoliko tramvaja dok mu ne dođe 33 , ako mu odgovara i trasa tramvaja za željenu lokaciju. Onaj ko bude išao dalje od Trošarine , taj će ciljano čekati 33.
Da si upoznat , znao bi da linija 83 nije više zglobna , tako da sa te strane može da se okreće u Pljevaljskoj. A što se tiče neodgovaranja od strane DJP , niti sam prvi niti poslednji kome ne odgovaraju na svaki mejl. Što se tiče razmišljanja , ne treba za sve da dobijem potvrdan odgovor , ili generalno odgovor , jer se više puta u praksi pokazalo da neke stvari koje se pojave po forumima budu tačne , te tako ne isključujem i ovako nešto za 83 , koliko god se kosilo sa tvojim načinom razmišljanja.
 
To sto linija 83, posle punih 35 GODINA, trenutno i privremeno nije zglobna je protivprirodni blud, uzimati ovo kao argument je krajnje neozbiljno. Pljevaljska, potpuno ocigledno, a objasnio sam gore i zasto, nije mesto koje ce bilo uzeti za ozbiljno. Osim, naravno, korisnika solekar, ciji su mejlovi u djp oznaceni u kategoriji 'delete by default'.

Tramvaji na nbg NE IDU pravolinijski, samo od buvljaka do nemanjine ima ŠEST krivina sa semaforima koji ih znacajno usporavaju, plus srednje bastice u jurija gagarina koje ih totalno ubiju u pojam. Za razliku od toga od trosarine do slavije i od ustanicke do tasmajdana nema NIJEDNA ostra krivina, pa se i funkcionalnost i brzina ne mogu porediti.
 
Kako možeš da znaš da je privremeno 83 solo kada nisi pisao DJP i dobio odgovor od njih? Kako možeš da znaš da Pljevaljska neće biti uzeta ozbiljno kada nisi pisao DJP i dobio odgovor od njih?
Kako znaš da su moji mailovi označeni kao 'delete by default' , kada ja to nigde nisam rekao? To što si ti tako zaključio , svojom logikom , samo tebi znanom i razumljivom , je nešto drugo.
Ako semafori ubijaju u pojam tramvaj u Jurija Gagarina , isto tako ga ubijaju i u Vojvode Stepe i Bulevaru kralja Aleksandra.
 
Ja iskreno ne bi nijedan trocifreni autobus pustio dublje u grad od linije Ustanicka, Trosarina, Banovo brdo, Blok 45, Bezanija, Zemun, Pancevacki most. Nema portrebe za tim i niko me ne moze ubediti u suprotno. Jos pre 40 godina su to uvideli, a mi sada produzavamo seljobuse do Slavije.
 
Tramvaji na Novom Beogradu ne idu tamo gde treba, idu pored trznih centara i pijaca, a administrativna jedinica opstine Novi Beograd je nepokrivena istim, u Omladinskih Brigada kako je otvorena nova raskrsnica i useljen novi Blok zgrada tamo, je vec napeto za ulazenje u bilo koje doba dana, u bilo koji autobus prokleti. Dodajte na to 73 koji ma koliko zglobna bio, ide gore od aspirina, pa ljudi iz Blokova da bi dosli do Opstine, koriste kombinaciju 94 + 85 koji ide nekako, ali je u startu pun sa Banovog Brda. Treba traziti resenje u tome, da prilikom prebacivanja autobuske stanice na Buvljak, da se pusti neka linija koja bi isla novim Bulevarom, presecala Omladinskih Brigada i Tosin Bunar, i da ide na Blok 42... Obzirom, da na tom delu gravitiraju ljudi koji idu ka Zemunu, moje resenje i predlog bi bio neki od autobusa sa Altine, koji okrecu u Pohorskoj, jer bi se ceo taj deo Novog Beograda zaokruzio, i konacno uvesti kruznu liniju po Novom Beogradu, koja bi sve to povezala do Studenjaka, Starog Merkatora, Opstine Novi Beograd i Erport Sitija do Bloka 42. Prosto resenje, samo sto u djp ima kretena...
 
Lično nisam za produženje prigradskih linija do centra grada, mada ih povelik broj decenijama saobraća do centra. Produženje 401-ice i 402-jke je i za mene bilo veliko iznenađenje, ali bio bih licemeran kada bih rekao da od toga nisam profitirao. Loše su uklopljenji, pa iako idu relativno često, stvarno je idiotizam da idu jedan za drugim u razmaku od dva minuta. Ujutru uspevam da se uklopimu u 401-icu, odnsno pređem u nju na Avali i do Slavije stižem za tek nešto preko dvadeset minuta. Za povratak mi isto znači, pošto mi omogućava direktno presedanje na 408-icu bez pešačenja, pa stižem na polazak koji mi je do juče bio nedostupan. Možda je to urađeno bez rezona, ali s druge strane kad Resnik ima i 47-icu, a od skoro i direktnu vezu sa Novim Beogradom preko linije 94, što onda i Jajinci, koji su bliži gradu, ne bi imali linije do centra. Ne kažem da je to ispravno razmišljanje, ali činjenica je da ljudi tako razmisljaju. Tu je i Kumodraž, paralelan sa Jajincima faktički, a ima više linija ka različitim delovima grada, pa onda potez 500, 600 i 700. Mislim, ne mogu se u svemu porediti, ali kad već postoji praksa da prigradske linije debelo zadiru u centar grada, onda je teško ljudima objasniti zašto jednima može, a drugima ne može. Potez 300 bi mogao fino da se reorganizuje, pa bi bar one kraće linije mogle da se produže i time daju bolje mogućnosti za presedanje. Inače, potez 400 ima dobar prilaz širokom i brzom saobraćajnicom, a to je naravno Bulevar Oslobođenja.
 
Potez 500, kazi mi molim te koji sve autobusi idu sa poteza 500 u centar a koji ne? 90 % linija sa poteza 500 ide do B.Brda, Vidikovca, Ceraka. Jedino 511 i 551 idu do zeleznicke, ali i to ne zadugo.
 
Nije sporno da na svakom pravcu ima 1-2 glavne linije do centra, ali ne vise od toga.
Jajinci su nekako izmedju grada i prigrada, i treba da imaju liniju do centra, ali pinosava i beli potok su klasicna prigradska naselja i to prilicno mala u poredjenju sa drugim. Mogli su npr umesto 503 da naprave 47E slavija-jajinci-resnik i da urade par-nepar polaske 47-47E.

Od linija 300, samo 308 treba da ide do vuka jer pokriva zvezdarska naselja, cime bi mml, koji je, slicno jajincima, na granici grada i prigrada dobio vezu ka centru.
I treba im dati jednu liniju npr mostar-vrcin-grocka, jer grocka je glavno, a najudaljenije naselje.
Sve ostalo na ustanicku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514605#p514605:1mbqf97k je napisao(la):
solecar » Sre Feb 07, 2018 9:18 pm[/url]":1mbqf97k]553 , 560E , 580 , 581 , 581E , 583 ...
Ljudi diskutuju o gsp prigradskim pravcima, a on nabraja lastine linije od 50 i kusur kilometara.
:bash: :bash: :bash:
 
Što kaže lepo Keša , objasni ti prosečnom građaninu kako može linija koja ide u znatno udaljeniji deo grada da ima direktnu vezu sa centrom , bilo da na njoj radi GSP , privatnik ili Lasta , a neko naselje tri put bliže ne može.
 
Vrh