U moru predloga svih mogućih i nemogućih kombinacija novih i produžetaka postojećih linija,
da predložim i ja neku...
27e(kosmaj) ne daju da se produži do 3 tiganja za oko 2 km, ali zato npr 401-402 može da se produži za oko 6km u srce grada, npr a za 309 "ne postoje tehnički uslovi" da dođe do Vukovog spomenika-2.5 km .
Stanovnici sa poteza 300 su naviknuti na "daj šta daš varijantu".
Predlažem liniju 312-313 u minibus varijanti Kaludjerica (Spomenik Radisava Ignjatovića)-Mirijevo 2.
Potrebno je "uštinuti" deo parcele 843/1 (osenčeno žutom bojom), između spomenika i ogromne zelene površine kod stare škole i ako može napraviti neki "urbani džep" tu i tim potezom napraviti okretnicu za ovu liniju.
izvor:
http://gis.beoland.com/visios/gisBeoland
Razlozi za to već odavno poznati (pored toga što zaista postoji potreba da se ova dva naselja povežu prevozom), potrebna je bilo kakva linija, ne tako velikog takta koja može da preveze bar deo putnika poteza 300 ka Mirijevu (brža veza ka Karaburmi, Višnjici, Panč. mostu...) a opet ne ugroziti prenatrpanu 27e u Mirijevu 4.
Naravno i rasteretiti 309 koliko može sa tom minibus linijom, kod stajališta "Dom zdravlja" i "Kopaonička" pojavom stambenih zgrada već postaje tesno i nemoguće da se udje u bus iako ide na 4-5 minuta u špicu. Pa će ljudi na Smederevskom putu već presedati na ostale buseve ili gravitirati ka Mirijevu, a ne u velikom broju...
Koristi postojeća stajališta u Kaluđerici i na Smederevskom putu, skreće u Nine Kirsanove (stajalište u pravcu ka Mirijevu malo posle pečenjare "Kod Makse), Mirijevo 4 (u visini trafoa stajalište)-trasa niz Mihaila Bulgakova- Rableova na uglu sa Matice Srpske (presedanje na 27, 50ak metara odatle presedanje i na 20/79), niz Rableovu- Mirijevski venac-Terminus Mirijevo 2 (46) a pritom i presedanje na 25p/74.
Dužina trase 6.5 km, 13-15 stajališta uz uvođenje 2 (Nine Kirsanove "Kod Makse" i Mirijevo 4-trafo).