Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513393#p513393:n0tvklxd je napisao(la):
igor989 » February 3rd, 2018, 2:26 pm[/url]":n0tvklxd]
solecar":n0tvklxd je napisao(la):
A što je zanimljivo , nigde nema obaveštenja duž trasa 401 i 402 o produženju ...
Вероватно чекају недељу поподне.
Ili možda hoće da kopiraju situaciju sa linijom 502 kada su drugog dana popodne , od njenog puštanja , kačili oznake i obaveštenja :)
 
solecar":6e63872e je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513393#p513393 je napisao(la):
igor989 » February 3rd, 2018, 2:26 pm[/url]":6e63872e]
solecar":6e63872e je napisao(la):
A što je zanimljivo , nigde nema obaveštenja duž trasa 401 i 402 o produženju ...
Вероватно чекају недељу поподне.
Ili možda hoće da kopiraju situaciju sa linijom 502 kada su drugog dana popodne , od njenog puštanja , kačili oznake i obaveštenja :)
Врло могуће, верујем да ни саму не знају трасе па чекају можда и понедељак. Увек мора нешто накнадно и никад на време.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Inače, kao jedna od novina što se Kosmaja tiče, razmatrana je opcija da Kosmaj radi na 610. No, zaista želim da verujem, da do ostvarenja te ideje neće doći.
 
Odakle njima sve te ideje bože sačuvaj. Sa čime će uopšte Kosmaj da radi ova dva produženja, plus i to eventualno za 610. Toliko su linija pojačali u poslednje vreme, ja ne znam kako oni to računaju da isprate sa brojem vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513392#p513392:1lkisp4r je napisao(la):
solecar » Sat Feb 03, 2018 1:25 pm[/url]":1lkisp4r]A što je zanimljivo , nigde nema obaveštenja duž trasa 401 i 402 o produženju ... Ako vidim neke promene na terenu u toku vikenda , javljam.

Nije tacno, jos u petak su postavljena obavestenja na Trosarini da ce obe linije saobracati od Bircaninove.

Ti ne vidis ni ono sto je postavljeno, a hoces da budes neki "reporter" za buduce promene. :bash: :bash: :bash:
 
Što bi rekao tvoj alter ego , bez slike i konkretnog dokaza , ne vredi ništa.
 
Juce, u petak, oko 16h su bile zalepljene nalepnice sa sirokim providnim selotejpom preko cele table na polaznoj stanici 401 i 402, velikim slovima, cirilicom, da menjaju trasu na Bircaninovu.
 
Što bi rekao tvoj alter ego , bez slike i konkretnog dokaza , ne vredi ništa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513526#p513526:3iyooyp7 je napisao(la):
solecar » Sub Feb 03, 2018 9:53 pm[/url]":3iyooyp7]Što bi rekao tvoj alter ego , bez slike i konkretnog dokaza , ne vredi ništa.
Sta ti je bre Sole covece.....opusti se i komentarisi kao i do sada..svako ima prava na svoje misljenje...nigde ne pise da moramo svi u svemu da se slazemo...to i Aleksandar nadam se kapira....opustite se ljudi malo...cemu tenzija...
 
Sta ti je bre, pedja covece, pa nismo od juce na forumu, opste je poznato da pojedinci dobijaju klasican nervni napad cim ih neko za nesto demantuje.

Salu na stranu, ako je bg-prevoz nesto zvanicno objavio, nema potrebe da verujemo zaludno-kondukterskim tracevima.
 
Tačno tako , nismo od juče. Svi vrlo dobro znamo ko voli da demantuje koga , i ko drži sveću tim ljudima koji dematuju.
 
Vidim od ljudi po drugim forumima da red voznje 401 i 402 je takav da bukvalno zajedno krecu sa Slavije...minut razlike.....pa sledeca 2 krecu za 25 minuta...sta se zeli sa ovim?
 
10:16, 10:40 - polaze obe linije u isto vreme! Umesto da budu rasporedjene lepo! Do jajinaca!
 
Sto znaci isto tako po ovome da poslednji polasci 401 svracaju u Beli Potok...odlaskom u isto vreme sa okretnice jedino povecavaju kapacitet primljenih putnika,ali su to putnici koji mogu da biraju u koji ce bus jedino ako idu do MZ Avala...prvo odvajanje poteza 400 je upravo za Beli Potok....ne vidim drugu svrhu ovako ujednacenog reda voznje...stvarno mi neke stvari nisu jasne...
 
Da Kosmaj bude na 610 to bi islo malo teze, jer ionako se ne ulazi ni u blokovima u isti u bilo koje doba dana... Na 610 fale normalni zglobovi, a do juce bio trovratnih MANova, Solarisa, zglobni Mega Bus, O345, cak i Liaz od Sage je izgledao kao da je sa trake sisao... A STA SAD VOZI NA 610?! Grbavi IK103, plus 1289, 1290, 1291, 1292 i ostala ekipa prastarih Ikarbusa, sihte i nema, a tu je Saga radila posao i sa prastarim Liazom, koji je i za GSPove Solarise pojam. Nije poenta zglob, ili Solaris, bitno je da i najraspadnutije vozilo ostvari polazak, a u GSPu se trci za svaku sitnicu u garazu. E tu je privatnik u prednosti!!!
 
U moru predloga svih mogućih i nemogućih kombinacija novih i produžetaka postojećih linija,
da predložim i ja neku...

27e(kosmaj) ne daju da se produži do 3 tiganja za oko 2 km, ali zato npr 401-402 može da se produži za oko 6km u srce grada, npr a za 309 "ne postoje tehnički uslovi" da dođe do Vukovog spomenika-2.5 km .

Stanovnici sa poteza 300 su naviknuti na "daj šta daš varijantu".
Predlažem liniju 312-313 u minibus varijanti Kaludjerica (Spomenik Radisava Ignjatovića)-Mirijevo 2.
Potrebno je "uštinuti" deo parcele 843/1 (osenčeno žutom bojom), između spomenika i ogromne zelene površine kod stare škole i ako može napraviti neki "urbani džep" tu i tim potezom napraviti okretnicu za ovu liniju.

F1CNyqf.jpg
izvor: http://gis.beoland.com/visios/gisBeoland

Razlozi za to već odavno poznati (pored toga što zaista postoji potreba da se ova dva naselja povežu prevozom), potrebna je bilo kakva linija, ne tako velikog takta koja može da preveze bar deo putnika poteza 300 ka Mirijevu (brža veza ka Karaburmi, Višnjici, Panč. mostu...) a opet ne ugroziti prenatrpanu 27e u Mirijevu 4.

Naravno i rasteretiti 309 koliko može sa tom minibus linijom, kod stajališta "Dom zdravlja" i "Kopaonička" pojavom stambenih zgrada već postaje tesno i nemoguće da se udje u bus iako ide na 4-5 minuta u špicu. Pa će ljudi na Smederevskom putu već presedati na ostale buseve ili gravitirati ka Mirijevu, a ne u velikom broju...

Koristi postojeća stajališta u Kaluđerici i na Smederevskom putu, skreće u Nine Kirsanove (stajalište u pravcu ka Mirijevu malo posle pečenjare "Kod Makse), Mirijevo 4 (u visini trafoa stajalište)-trasa niz Mihaila Bulgakova- Rableova na uglu sa Matice Srpske (presedanje na 27, 50ak metara odatle presedanje i na 20/79), niz Rableovu- Mirijevski venac-Terminus Mirijevo 2 (46) a pritom i presedanje na 25p/74.

Dužina trase 6.5 km, 13-15 stajališta uz uvođenje 2 (Nine Kirsanove "Kod Makse" i Mirijevo 4-trafo).
 
Mirijevo i Kaludjerica nece stici za ove izbore da se povezu,ali vec za sledece svakako hoce...evo najavljeno je da ce Bulevar Patrijarha Pavla,to jest pocetak radova biti nekoliko dana pred izbore....tako da ljudi moji....u sledecih mesec dana mozete ocekivati i da se livade otvaraju samo da imamo vrpce i makaze....za glasove sve.....a da treba da se povezu Mirijevo i Kaludjerica nije uopste sporno...
 
71 je jako nedefinisana linija, korisna jeste, ali problem je sto je inferiorna u odnosu na 601, i tu bi trebalo pustiti da i jedna i druga imaju isto radno vreme svim danima, jer 601 da bude kicma celog tog dela ne moze, jer uz 71 i 601 se najvise koristi za grad. Treba voditi racuna o tome, da su neke linije vikendima posle 17:00 previse retke, poput 604, 605 i 610... Tu treba dodati pojacanje, nije ni ovo lose sa 71, ali ima jedno ali uvek...
 
Od linija sa poteza 300, jedino 308 treba da ide do vuka jer od svih naselja samo mml i vml pripadaju opstini zvezdara, a mml se samo zbog blizine ipak ne moze tretirati kao prigrad, pa bi zato bilo opravdano da ima nekakvu vezu ka centru.
Takva linija bila bi ispomoc kad stanu tramvaji, ali tako da bude ekspres od vuka do batutove, osim u pomenutim situacijama kada bi vanredno stajala svuda.

Za sve ostale 300 linije treba da se osposobi stara okretnica kod kluza, da busevi tamo samo cekaju vreme, a da im krajnja/pocetna stanica bude u visini tram šlusa na ustanickoj. Time bi se donja okretnica oslobodila za 17 i 31.
 
Po tom tvom standardu i tipologiji prigrad/grad, ceo Zeleni venac sa poteza 700 bi se okretao negde na Novom Beogradu, 601 i 511 isto daleko od grada, a primetićeš da te samo tako slušaju, evo i 401/402 upada na Slaviju...
 
Ta samo njemu jasna tipologija linije sa poteza 700 ne dira sa Zelenog venca , 601 produžava dublje u grad..., jer iz samo njemu jasnog razloga ta naselja nisu sela od svih trocifrenih linija ...
 
Inspirisan visegodisnjom netrpeljivoscu prema stanovnicima bež kose, korisnik solekar, po obicaju, izvrce poentu mog komentara.

Zbog pravca iz kog bi prilazili centru grada tj zbog sirine i propusnosti koridora, potezi 300 i 400 ne mogu da se porede sa drugim pravcima, zato i jesu jos davno i potpuno opravdano skraceni, to je bar svima jasno i potpuno ocigledno.
Jedine linije koje sa ova dva pravca treba da zalaze dublje u grad, npr do mostara, su one koje idu autoputem, to niko ne spori. Kao sto i 511, 601 i ceo pravac 700 prakticno i prilaze gradu sirokim i brzim saobracajnicama.
 
Vrh