Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504756#p504756:2v7o906x je napisao(la):
solecar » 31 Дец 2017, 20:19[/url]":2v7o906x]Približno isti broj zgrada u donjem delu ulice Braće Jerković kao deo kuda ide linija 18. Izgleda da mi danas matematika nešto ne ide. :)

ни приближно. део Јерковића до Дарвинове има далеко више стамбених зграда и становника, од дела од Дарвинове до Витановачке
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504936#p504936:3q5nnmlo je napisao(la):
predrag1978 » Уто Јан 02, 2018 6:50 am[/url]":3q5nnmlo]Moram da naglasim nekoliko stvari koje mi apsolutno ne deluju jasno u ovom trenutku.Koristim liniju 52 svaki dan jer zivim na Ceraku pa smatram da imam dobar uvid u probleme ove linije.Dakle od 01.01.2016 godine kada je krenuo novi sistem sa podeljenim linijama privatnicima i GSP-u,a za koji nam je receno da je pre svega baziran na ustedi troskova i pravom brojanju putnika,vide se neke stvari koje apsolutno nisu u skladu sa tim.Dakle ako je od tog dana Pogon Kosmaj krenuo da radi na liniji 52,kakve su onda ovo igranke svo ovo vreme.Za ove 2 godine linija 52 je cetiri puta menjala pogon a da za to nije bio uzrok letnji red voznje kada uvek postoji mogucnost za tako nesto.Ja sam prvi rekao da se ne slazem da to bude Kosmaj,ali avaj,ako sistem kaze da nam treba solo bus a ne zglobni,necu da talasam,ima nekih delova grada kojima je jos teze.Mislim da je od februara 2016 ponovo linija vracena NBGD,pa onda ponovo 1 januar 2017 opet Kosmaj,pa vrlo brzo nakon nekog vremena opet u NBGD i tako sve do juce.Da izvine prijatelj i vidim korisnik iste Igor,ko koga ovde bre zaj***...na sta bre ovo lici....da li ova linija po takozvanom brojanju putnika treba da ima zglobne ili solo autobuse,nek nam bre neko kaze,a ne da se sprda sa nama korisnicima iste.Ima linija koje vise zasluzuju zglobne autobuse nego 52....37,50,59,74,89,26,25...sve to je delom pripalo privatnicima,a nesto sitno ostade GSP-u...izvinjavam se stanovnicima Sremcice,ali zar nije bilo logicno da privatnik koji poseduje zglobne autobuse delom ucestvuje sa njima na ovim linijama tipa 37 i 74 i 59 recimo koje su konstantno pune,vec kompletnih 20 zglobnih daje na 511...iako ne sporim cinjenicu da su potrebni na 511,ali zar moraju bas svi....to je isto kad su 2003 dosli Japanci i svi solo Japanci zavrsili na 26 tada...dokle bre vise da se prave ovakve ,,slucajnosti,,........ono sto zelim da kazem da su zglobni autobusi po meni potrebni na 52,makar sve bili oni koji su najstariji u Pogonu NBGD,niko ne trazi,prvi ja ne,da samo budu Solarisi i nova vozila iz Ikarbusa,ali ovo je necuveno,neozbiljno,amaterski kako se neka gospoda bukvalno sprdaju sa ovom linijom i generalno sa prevozom u gradu....pri tome jos uvek stoji stari red voznje iz oktobra meseca,dakle umesto 15 zglobnih,sada ide 15 solo autobusa....pa jel to isto majka mu stara,kako to moze biti isto....ako si mu dao 15 zglobova ranije,pa moras bar staviti 18 solo minimum ako ne i koje vise...pogledajte liniju 53....ona vec 2 godine kako tako funkcionise u Pogonu Kosmaj,ali je niko ne dira...ljudi su se vec navikli na to,realno linija ima pomoc 23-ke pa koliko toliko solidno pliva....27 e i 89 bi morale da budu zglobne linije ako ih vec drzi GSP,ali logike nema ramo gde treba da je bude....privatnici uzeli dobre solo linije GSP-u,skinuli ogroman teret sa ledja GSP-u i ova gospoda umesto to da pametno iskoriste,prave tolike gluposti,poxev od te nove mreze linije,pa sve do ovog ludiranja sa potezom 500 i 600...znaci toliko je sve postalo smesno,hoce li se konacno neko setiti da sredi ovo stanje sa prevozom,ovo je cist amaterizam.....

Проблем је по мени што у том првом конкурсу за линије када су приватници предвођени Аривом добили данашњу поделу линија уопште није узето у обзир да на неким од тих линија буду зглобна возила већ су искључиво соло возила. Приватни зглобови пристижу тек са рокадом када је прво Ласта преузела потез 600, па онда друга група приватника са зглобовима скупљеним са штапа и канапа (стари Икарбусии, приватни нископодни Икарбуси и ФАП, половни Солариси и МАНови, онај склопљени Волов и од скора најмасовнији петовратни МАЗови). Сада је само уследила друга рокада потеза 500 и 600. А реалност је да многе градске линије које држе приватници заслужују зглобна возила, као и да имамо неке слабије линије које држи ГСП и ту расипа беспотребно зглобна возила, попут 67.
 
На 52 комбинација соло+зглоб. Зглоб ставити на најоптерећеније поласке остало соло. На 53 и 89 је много потребнији зглоб него на прејадној 52.
 
Na 52 zglob , a na 53 i 89 solo + zglob. Na 52 je mnogo potrebniji nego na 53 koja ima pomoć zglobne 23 i 89 koja nije kritična tokom celog dana. Na 52 već u Kneza Miloša zna da bude problem da se uđe , dok sa 53 to nije slučaj.
 
Od novog rasporeda po linijama od 2016. prevoz u ovom delu glada se objektivno pogorsao. Jedina linija koja je osetila boljitak je 50. 37, 52, 53 i 89 su dobro funkcionisale sa kombinacijom solo+zglob, a sada su na Brdu/Padini vec pune, dok je 59 i po starom bila haoticna, a danas jedva moze da se udje kod Meka na Vidikovcu...
Malo je nerealno ocekivati da smanjenje kapaciteta na ovim linijama mogu da nadoknade 23 i 56 koje su ionako opterecene linije.
Ako GSP nema dovoljno zglobova da pokrije linije kojima trebaju, nije trebalo da kupuje solo Man i MB Ikare vec samo zglobne, a da vise solo linija ustupi privatnicima koji lakse i brze mogu da nabavljaju vozila. Ili jednostavno davati privatnike sa zglobovima na vise linije :?
 
solecar":24kyc6ye je napisao(la):
Na 52 zglob , a na 53 i 89 solo + zglob. Na 52 je mnogo potrebniji nego na 53 koja ima pomoć zglobne 23 i 89 koja nije kritična tokom celog dana. Na 52 već u Kneza Miloša zna da bude problem da se uđe , dok sa 53 to nije slučaj.
Dal si ti realan?
A da se malo provozas sistematicno, ono, danima u nekoliko termina dok ne das neku kvalifikaciju za neku liniju?
Mislim, uz duzno postovanje, al podsecas me na nekog birokrati iz gradske direkcije, koji sedi u toploj kancelariji i 'crtka' onako kako mu masta radi...
Sedi jedan ;)
Ajd sad malo voznje po vidikovcu, skojevskom, labudovom, ceraku, pa onda osmisli i obrazlozi predlog.
Evo ja cu ti malo pomoci savetom da je 23 opterecena linija koja na trasi ima par uskih mesta redovnih zagusenja saobracaja, a sa brojem putnika koji je redovno koriste, NE MOZE da bude tretirana kao 'ispomoc' 53-ci.

Ljudi moji, izmisljamo(ju) toplu vodu.
Postoji broj putnika koji je relativno lako utvrditi.
Osim toga postoji i vrsni broj (spic) i postoji nesto sto je opravdan interval.
Akose smanji kapacitet vozila, mora sa smanjiti interval.
Dakle, ne moraju nuzno biti zglobna vozila, ali onda moraju biti cesci polasci.
I obratno, vozila veceg kapaciteta, pruzaju mogucnost duzeg intervala izmedju polazaka.
Jednostavno, zar ne? ;)
Takodje je jednostavno bilo raspisati konkurs za bili koju liniju uz uslov da njom saobracaju zglobna vozila veceg kapaciteta.

A to sto se organizacijom prevoza i linija bave likovi koji boluju od klasicne srpske bolesti - kur__bolje, to je vec neka druga prica, koja se resava na drugi nacin.




Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Zanimljivo je da diskutujemo o pravcu i linijama koje pokrivaju Cerak, Skojevsko naselje, Vidikovac, Petlovo i Labudovo brdo a koje je metro po poslednjem "genijalnom" planu zaobisao :bash:
 
Da dopunim sebe i pojasnim neke stvari. Ovo izrečeno nije moje viđenje stvari , već kako to vide drugi. Ja sam konkretno izneo samo situacije za 52 u nekim ranijim postovima , a to što ovde pojedinci iznose da je tolika gužva u 52 da joj je potreban zglob a ne na 53 , a drugi da je tolika gužva u 53 da joj je potreban zglob a ne na 52 , podvedite pod šta god hoćete , dijagnoza ima na pregršt da se bira , ako je tako lakše. Sve izrečeno za 52 i 53 govore ljudi koji ih redovno koriste. Ajd' sad ti Laki osmisli i obrazloži kako je moguće da se ljudi u naseljima koja si pomenuo , voze sistematično , ono , danima u nekoliko termina , pa daju različite kvalifikacije za 52 i 53?
A 23 tretiraj kako god hoćeš , ali činjenica je da linija 52 nema ni sa jednom linijom trasu , kao što je to slučaj sa 53 i 23.

P.S.

Vozio sam se u različitim terminima , ali ne dan za danom , već uz razmak od par dana ... Nadam se da je sada jasnije šta sam hteo da kažem.
 
Da li znate da je od 1.1.2018. linija 74 izmeštena iz dela Ruzveltove i Mije Kovačevića. Sada iz Ruzveltove skreće kao linija 65 u Svetog Nikole, pa Severnim bulevarom ide do Bogoslovije i dalje redovnom trasom. Mislio sam da ne može gore od prethodne trase, a onda urade ovo. :bash: :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505093#p505093:34eu3i99 je napisao(la):
Igor » Uto Jan 02, 2018 9:28 pm[/url]":34eu3i99]Zanimljivo je da diskutujemo o pravcu i linijama koje pokrivaju Cerak, Skojevsko naselje, Vidikovac, Petlovo i Labudovo brdo a koje je metro po poslednjem "genijalnom" planu zaobisao :bash:
Dobro zapazanje...iskreno nisam o tome razmisljao,ali sad kad si to pomenuo,onda i mozemo negde sabrati 2 i 2 jel tako....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505084#p505084:7oiwum6j je napisao(la):
laki72 » Uto Jan 02, 2018 8:56 pm[/url]":7oiwum6j]
solecar":7oiwum6j je napisao(la):
Na 52 zglob , a na 53 i 89 solo + zglob. Na 52 je mnogo potrebniji nego na 53 koja ima pomoć zglobne 23 i 89 koja nije kritična tokom celog dana. Na 52 već u Kneza Miloša zna da bude problem da se uđe , dok sa 53 to nije slučaj.
Dal si ti realan?
A da se malo provozas sistematicno, ono, danima u nekoliko termina dok ne das neku kvalifikaciju za neku liniju?
Mislim, uz duzno postovanje, al podsecas me na nekog birokrati iz gradske direkcije, koji sedi u toploj kancelariji i 'crtka' onako kako mu masta radi...
Sedi jedan ;)
Ajd sad malo voznje po vidikovcu, skojevskom, labudovom, ceraku, pa onda osmisli i obrazlozi predlog.
Evo ja cu ti malo pomoci savetom da je 23 opterecena linija koja na trasi ima par uskih mesta redovnih zagusenja saobracaja, a sa brojem putnika koji je redovno koriste, NE MOZE da bude tretirana kao 'ispomoc' 53-ci.

Ljudi moji, izmisljamo(ju) toplu vodu.
Postoji broj putnika koji je relativno lako utvrditi.
Osim toga postoji i vrsni broj (spic) i postoji nesto sto je opravdan interval.
Akose smanji kapacitet vozila, mora sa smanjiti interval.
Dakle, ne moraju nuzno biti zglobna vozila, ali onda moraju biti cesci polasci.
I obratno, vozila veceg kapaciteta, pruzaju mogucnost duzeg intervala izmedju polazaka.
Jednostavno, zar ne? ;)
Takodje je jednostavno bilo raspisati konkurs za bili koju liniju uz uslov da njom saobracaju zglobna vozila veceg kapaciteta.

A to sto se organizacijom prevoza i linija bave likovi koji boluju od klasicne srpske bolesti - kur__bolje, to je vec neka druga prica, koja se resava na drugi nacin.

Ja ne mislim nuzno da je 53 ispomoc 23-ci,prosto govorim da covek koji ceka autobus za Vidikovac na Zelenjaku moze da udje samo u 53,a i da se nadje u Kneza Milosa imao bi 2 solucije....dok 52 alternativu nema jer kompletan Cerak i Cerak Vinograde opsluzuje sama....o tome je rec i samo je to u pitanju...sto se tice tvog zapazanja solo vozilo-cesci interval slazem se sa tobom i to ima logike za mene i tebe,ali za one koji odlucuju ocigledno da nema...samo bih voleo da mi objasnis ako zglobna linija ima interval od 5 do 8 minuta i opterecena je svakodnevno,a ima recimo 15 zglobnih vozila,koliko bi to onda cescih polazaka solo autobusa moglo adekvatno da isprati...ja mislim bar 20 do 22 vozila i to da ne preteram..naravno ukoliko idemo tom logikom o kojoj pricas cesci polasci-manji autobus sa kojom se slazem,da ne bude zabune,samo postavljam pitanje...oni su stavili na 52-ku 17 solo autobusa umesto 15 zglobnih...ne verujem da ce to biti dovoljno...na primer zglobnu 37 sa nekih 14 vozila zamenili su sa 22 solo....u intervalu koji je ostao isti....tu je ono o cemu pricas u punoj meri ostvarena ali se ocigledno ne primenjuje isto za sve....sto Igor rece metro izgleda i nece ni svratiti na Vidikovac po planovima...dakle mozda i to ima neke veze...e sad da ne bi ni ja ni Sole seli dole i dobili 1,a da opet ni ti ni ja niti bilo ko ovde nekome treba da drzi lekcije,ja bih te samo posavetovao da treba svacije misljenje saslusati,ne mozemo se svi sloziti oko svega i dobro je da je tako,ali daj bar da se postuje ako moze...ako ne moze da znamo...hvala...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504591#p504591:3izdvo2p je napisao(la):
solecar » 31 Dec 2017, 00:53[/url]":3izdvo2p]
U tom slučaju ukinuti 70 , 409 , 502 i 505L , a linije 94 i 711 vratiti na stare trase , a ta vozila iskoristiti pametnije , obzirom da ne može svakome da se straje ispred zgrade , plus što nemamo dovoljno vozila.
350 do 500m uzbrdo do najbliže stanice je tebi blizu?
A šta je problem prepešačiti par stotina metara do stanice? Ne može gradski prevoz da staje na svakom ćošku. U tom kraju do najbliže stanice imaš 5 minuta hoda. Ko živi blizu Mirča Aceva ima i autobus u Kumodraškoj blizu. Niko neće da čeka bus koji ide na svakih pola sata kad može peške za kratko vreme da stigne do najbliže stanice tako da bi tvoja linija zvrdala prazna i samo trošila gorivo za džabe.
 
Na tol'ko mesta smo zbog sličnih stvari uveli gradski prevoz , pa se maltene niko nije bunio , a oko ovoga ispade da se bespotrebno troši gorivo. Na primer , uveli smo liniju 505 koja kruži maltene oko celog Miljakovca , zarad dve stanice u Sunčanom bregu , gde je udaljenija stanica na oko 8 minuta peške , a ova bliža ni pet minuta , od stanice 47 , koji saobraća često. Isto važi i za stanicu Miljakovačko brdo , koja ima 505L na manje od 5 minuta peške.
 
@ predrag 1978

Šta si hteo da kažeš sa ovim citiranjem bez odgovora?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505180#p505180:2c84yf2x je napisao(la):
solecar » Sre Jan 03, 2018 3:01 am[/url]":2c84yf2x]@ predrag 1978

Šta si hteo da kažeš sa ovim citiranjem bez odgovora?
Druze,greskom moj odgovor usao u njegov citat...upao u njegov prozor......sta da radim..
 
Večeras mi izgleda nešto nije sve kako treba. Već drugi put mašim da primetim neke sitnice , poput ovog tvog odvovora u okviru citata. :)
 
Pa samo hocu da naglasim da ce svako dati relativno korisne opservacije za mesta i okolinu gde zivi a gde linije koje komentarisemo prolaze....kako ti za Prokop tako ja za Cerak,ali ne volim da se osecam kao da sam u skoli pa moram da postujem neciji stav, a taj neko udara na moju ili neku drugu licnost...i treba da se cujemo i ako treba da se ne slazemo,a najlakse je nekog napadati...to moze svako...
 
Eventualno ako bi se spojile 25 i 25P i da takva 25 ide do Mirijeva Visnjickom ulicom...a sto se tice 74 ovolika linija sa jos dodatnom promenom trase ce svakako zbog duzine linije vec biti u hendikepu,tako da je ja ne bih zavlacio kroz Karaburmu......mozda bi bilo dobro da umesto 25 na Karaburmi okrece recimo 48 koji bi od Hale Pionir mogao da se popne do Omladinskog Stadiona i onda da se sa gornje strane ubaci na Karaburmu,to jest da udje u Marijane Gregoran ne iz Vojvode Micka,vec iz ulice kojom idu 27 i 27 e....a ulica je svakako dovoljno siroka da primi prevoz,to je takozvano slepo crevo ulice Marijane Gregoran koje izlazi na Oml.Stadion....mozda bi to bilo resenje....bolje nego muciti vec izmucenu 74....
 
Neizvodljivo je to tvoje spajanje 25 i 25P. Kao prvo , Marijane Gregoran je jednosmerna ulica na delu od Dragoslava Srejovića do Vojvode Micka Krstića. Kao drugo , takva linija bi zaobilazila pola Mirijevskog bulevara , kako se ne bi gubila trasa kroz Karaburmu , što dovodi do toga da ostavljamo Mirijevski bulevarta samo sa 74 dobar deo trase , što je jako loše rešenje , obzirom da ga trenutno opslužuju samo dve linije , i to linije koje spadaju u jedne od najdužih u gradu , te zbog toga i nisu baš najpouzdanije. Zamisli tek kakva bi bila situacija da "spadnu" samo na 74.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505253#p505253:wef5ob0w je napisao(la):
solecar » Sre Jan 03, 2018 2:09 pm[/url]":wef5ob0w]Neizvodljivo je to tvoje spajanje 25 i 25P. Kao prvo , Marijane Gregoran je jednosmerna ulica na delu od Dragoslava Srejovića do Vojvode Micka Krstića. Kao drugo , takva linija bi zaobilazila pola Mirijevskog bulevara , kako se ne bi gubila trasa kroz Karaburmu , što dovodi do toga da ostavljamo Mirijevski bulevarta samo sa 74 dobar deo trase , što je jako loše rešenje , obzirom da ga trenutno opslužuju samo dve linije , i to linije koje spadaju u jedne od najdužih u gradu , te zbog toga i nisu baš najpouzdanije. Zamisli tek kakva bi bila situacija da "spadnu" samo na 74.
Ja sam bio ubedjen da je taj deo ulice dovoljno sirok i da je dvosmeran...e svasta....ladno se zeznuh....
 
Jedno kratko vreme je bio dvosmeran , dok su bili radovi u Vojvode Micka Krstića , i čini mi se da su autobusi normalno prolazili , tj. bez ikakvih problema. Koliko se meni čini , taj deo nije nešto mnogo uži od ostatka Marijane Gregoran.
 
solecar":21q456vb je napisao(la):
https://www.njuskalo.hr/auti/mitsubishi ... paign=1217 a gužva u 53 da joj je potreban zglob a ne na 52 , podvedite pod šta god hoćete , dijagnoza ima na pregršt da se bira , ako je tako lakše. Sve izrečeno za 52 i 53 govore ljudi koji ih redovno koriste. Ajd' sad ti Laki osmisli i obrazloži kako je moguće da se ljudi u naseljima koja si pomenuo , voze sistematično , ono , danima u nekoliko termina , pa daju različite kvalifikacije za 52 i 53?
A 23 tretiraj kako god hoćeš , ali činjenica je da linija 52 nema ni sa jednom linijom trasu , kao što je to slučaj sa 53 i 23.

P.S.

Vozio sam se u različitim terminima , ali ne dan za danom , već uz razmak od par dana ... Nadam se da je sada jasnije šta sam hteo da kažem.

Evo objasnicu ti zasto ljudi imaju "oprecne" stavove po pitanju gde je PREČE angazovanje zglobnog autobusa.
Zato sto razliciti ljudi zive u razlicitim naseljima.
I svakome od njih je "njihova muka najteza"...
I u gradu u kome je pre trideset godina bilo vise autobusa GSP-a nego sto ih ima danas, svi su vec izgubili svaku iluziju o adekvatnom i prakticnom sistemskom resenju, vec su svesni da moraju da gledaju iskljucivo svoj interes.
Zato je onome sa ceraka argument da 'oni' sa vidikovca imaju alternativu u 23-ci, a onima sa vidikovca, skojevskog i ostalih, da ovi sa ceraka imaju alternativu na 300-400m udaljenim trasama drugih linija (56, 51, 89, 37, 50)...
A istina je takva da je degradiran prevoz u odnosu na potrebe oba kraja.
O uzrocima...
Vec smo diskutovali, mnogo ih je

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Na liniji 534 Cerak-Ripanj, natpis iznad sofersajbne kaze 'Ripaw' ili ponekad 'Рипанј', ali nikad 'Ripanj'. Da li su ti privatni prevoznici zaista toliko nepismeni?
 
Vrh